2013年6月27日星期四

跌市之下再無淨土?

今日恒指一度再夾高 300 幾點,但明顯受制第一個下跌裂口而回落,講真今早夾到 10 天線上方少少,基本上已完成超賣反彈的第一個目標,已經可以開始減持股票,不過筆者認為又不代表恒指會立即再大插,上升機會仍然是有,因為週線太過超賣,週線 10 SMA 和 20 SMA 仍然在 50 SMA 上方,有機會要等到拖返 10 SMA 下來才有大跌空間?

但指數不跌不代表持股不跌,這也是我今次留下隻牛仔繼續博,但卻沽出個股的原因。很早之前我記得跌市之初血洗頁岩氣和 REITS 這兩個強勢板塊,之後洗到科網和手機相關股,但近日卻開始洗本港快餐股板塊,快餐一直都 keep 住強勢,但最終都要拖下來洗白白。大快活 (52) 連續兩天逆市急跌,成交放量。翠華 (1314) 跌足四日,今天更大跌 8.44%。

真是跌市之下再無淨土?現時股價企得越硬看似越危,醫藥股在這一輪反彈中是 winners 之一,但如果有下一浪洗倉潮,會否變 losers? 同仁堂國藥 (8138) 先前在跌市中企得非常硬,但這兩天反彈力好弱,今天更逆市跌 3.28%........

好多二三線股這兩天反彈時,完全無成交量支持,仍然未見有大戶進場的手影。Chris Lo 的版主論股中,提及近日 Alpha 系統出現大量反彈的訊號,而非突破訊號,這不是一個好現象。

--------------------------------------------

另外想講多一點,最近有指香港放生斯諾登,會影響到香港人過美國免簽證。我這裡要說一句:美國佬請吃屎吧!!

以前港英年代,英國佬和美國佬都算 friend,但英國佬唔見有積極為港人爭取到美國免簽證,美國佬也一直無表示,港澳人過美國旅行,好似要查祖宗三代咁款!依家又話因為斯諾登事件影響到免簽證。其實有無這事,美國佬都不會輕易答應免簽證的。

美國佬全球最邪惡!

190 則留言:

  1. 回覆
    1. 都係keep 多尐cash算。 上証, HSI都係受制於10天線

      刪除
    2. 個股太難玩,好多股見光死,完全未見有見底訊號 >_<

      刪除
    3. 依家密切留意自己持股幾時出 result,result 前最好沽清 >_<

      刪除
    4. 好多股今早彈完, 下午已經打回原形。 反彈力度太差。

      刪除
    5. 昨天好多股反彈時成交完全唔配合,不過樂觀點看,大戶不會一天兩天就大舉進場的,所以 follow through day 通常都在第一天反彈後的四至七天內出現,今次留意有無

      刪除
    6. 依家市場上好多人都睇反彈完會再插過
      到底會唔會呢 ?

      刪除
    7. 唔知,但未見到明確見底訊號

      刪除
  2. Thanks達人Sir!
    有時間請分享多些Chris Lo昨日講座的內容,我去唔到>.<

    回覆刪除
  3. No.3
    今日沽左好多貨,現金去到60%,睇定d先算

    回覆刪除
  4. 已在文章內更新:

    另外想講多一點,最近有指香港放生斯諾登,會影響到香港人過美國免簽證。我這裡要說一句:美國佬請吃屎吧!!

    以前港英年代,英國佬和美國佬都算 friend,但英國佬唔見有積極為港人爭取到美國免簽證,美國佬也一直無表示,港澳人過美國旅行,好似要查祖宗三代咁款!依家又話因為斯諾登事件影響到免簽證。其實有無這事,美國佬都不會輕易答應免簽證的。

    美國佬全球最邪惡!

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國佬全球最邪惡!X2

      刪除
    2. 達人Sir和Perry兄,你們好大可能已經被CIA紀錄了!blogspot是google的! XD

      刪除
    3. 正因為美國佬邪惡,我先跟美國佬搵食買美股

      刪除
    4. 我都想轉買美股
      但我唔知邊隻打邊隻

      刪除
    5. Cow Cow 兄: 可能奧巴馬睇緊依段文,唔緊要,佢睇緊仲好,順便 "少" 佢 ^^

      草根兄: 誰邪惡就跟誰搵食,正確!I like !我都想過檔玩美股 ^^

      刪除
  5. NO.4 u >_<

    雖然我昨早走左中水同半384避派彩,
    不過我都唔會唔避D細股派彩, 教訓得多了 >_<

    回覆刪除
  6. no.6 今天都加左D cash 70% stock

    回覆刪除
    回覆
    1. 二三線股好難玩,小心,係無端端洗倉,估都估唔到個隻 >_<

      刪除
    2. Touch wood, 唔中都心驚>_<
      被你嚇下連想食藥都唔敢^^

      刪除
  7. 本來想今晚好好地睇下真明丽業績 結果等唔到 美股又大升 可能粉飾下半年結 港股今次大跌最大收獲係鬼老大户 又嬴錢又嬴貨 想買咩都有人平賣比佢 明天應該好大機會再爆 因等錢洗的應該都已吐現(内地資金)半年結

    回覆刪除
    回覆
    1. 只是夾指數,拖條 10 週線下來,事後是大插還是大升,現在真未知

      刪除
  8. 又想講下野 我總喜歡在睡覺前思考 突然有個想法 很多人總是睇淡中國經濟 又話印銀子太多 又話影子銀行 又話地方債之類 但這些你我都知的問題 是大問題嗎?通常出事都係突然爆出來 更唔會係你我都知的問題 所以内地今次錢荒應該唔係大問題 因為問題爆出係中央主動引發 即早有準備同底線

    回覆刪除
    回覆
    1. Danny 兄,個人認為,不必把中央想得過份神通。即使他們沒有個人利益盤算,但也只是凡人。或許比我等蟻民有多許多的資料及智囊。但當面對重大問題作出決策時,亦只能根據手上資料作依據,最大的可能,是只可以先解決逼在眉睫的問題。而到底這是不是最好的方法,還是會引致更災難性的後果,則只有待歷史告知。
      中華民族數千年歷史,如在上位者真的如此英明,又何來那麼多的悲劇?
      你所謂的準備同底線,極其量是中央在所預料的最壞情況下的數手準備。那如果事實出其所料又如何?
      Fai

      刪除
    2. Bro Danny has very serious confirmation bias - whatever he saw, all evidences are positive!!!

      刪除
    3. 我同意近排錢荒係市場過份反應,其實每次跌市都總要有一個主題,最近一次跌市主題係內銀錢荒。但其實應該 under 中央 control,問題不大的,所以我才放水撈大型內銀。

      BUT!!錢荒問題是最近一兩週才放大,但你看內銀其實遠遠早於恒指見頂回落,走勢其差,這和錢荒問題無關,是大陸經濟出了問題。大陸股市事實已連續三年跑輸美國,仍然有好多問題未浮出來 =_=

      刪除
  9. 回覆
    1. Louis兄早晨!CAPMO兄早晨!各大大早晨!
      大家都睇反彈完再插,大市會咁順大家意?

      刪除
    2. 今日YOU SIR的1112俾人洗

      刪除
    3. 合生元(01112.HK)公布,其廣州全資附屬正在接受國家發展和改革委員會調查,主要針對其經銷商及終端零售商銷售產品的市場銷售價格進行管理,因可能涉嫌違反《中華人民共和國反壟斷法》第十四條的規定。目前調查仍在進行當中,公司表示將積極配合。

      刪除
    4. 佢賺咁多錢,又唔向上進貢下,點會唔做佢

      刪除
    5. 我又來陰謀論,1112 壟斷?壟斷得過 2319??2319 又收購上游又收購 1230,工信部話否認有為收購事件穿針引線,實質大家心知肚明,國家好似想做起返自家品牌,1112 不是朋友就是敵人 ^^'''

      刪除
    6. CASH兄勁! 我唔敢接飛刀

      刪除
    7. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄小K, 瑞奇 及各大大早晨! ^-^

      真係似拋手巾, 唔知幾時輪到 >_<

      刪除
    8. Capmo 大大: 未跌那些才是高危 >_<

      刪除
    9. D強股輪住成左鏢靶>_<

      刪除
    10. Kelvin 兄:我都有點警惕, 似乎無乜人睇好呢次反彈,但話晒都跌到2008年起長升軌支持,應該唔會咁輕易破,而且美股又出奇的反彈強勁,所以我不敢睇太淡,今早已平了對沖的熊仔並入了一些貨,採取中性稍偏好的取態

      刪除
    11. 少有地連續兩天我的持倉被洗,有些黑仔

      昨天927公佈的業績未如理想,超大成交被洗倉,只得沽出

      但1112應該是政治事件,估計最後是罸款了事,和公司的長遠競爭無關。本來想減持,但今早一開市已跌9%,相信很大程度上已反映有關因素,還是繼續持有算數

      刪除
    12. 尋日隻富士高插到嘔泡 >_<

      刪除
    13. Ivan兄
      呢個時間入熊仔玩唔過,好易俾人夾死,想睇定D的話,直接HOLD現金

      刪除
    14. YOU SIR5月表現太出色,呢個月小小意外都無大影響

      刪除
    15. You Sir: 1112 直成係政治迫害! >_<

      Kelvin and Ivan 兄: 我想等埋條 10 週線拖了下來,才睇下大市是築底,還是繼續插。總之週二恒指個低位就不能再失,否則一齊轉入熊 mode 啦 ^^

      刪除
    16. You Sir 表現超好,見到成日有匿名人在 You Sir Blog 內教 You Sir 投資,睇到我都得啖笑 ^^

      刪除
    17. 吸收其他人的看法總是好的,大家還有很多地方須要學習^^

      刪除
    18. 我又來口多多 ..... 嘻嘻! ^_^

      我的曾經有人偽裝zahedi兄,所以我設置: 設定 › 文章和留言 › 誰能留言?

      - 不用 「任何人- 包括匿名使用者」
      - 使用 「已註冊的使用者- 包括 OpenID」

      刪除
  10. 回覆
    1. 達人兄, 1623我尋日已食,達人兄勁!

      刪除
    2. 我都唔知海隆點解咁強,不過見佢下跌成交縮。近排 1623 係頁岩最強

      刪除
    3. sorry,1623 係開採上游中最強。但講真強,則非 3899 莫屬 >_<

      刪除
    4. 已無咩貨了,得返牛仔、8008、8138、603、566、1230

      刪除
    5. 達人兄
      楓葉兄果邊話3899個庄係大陸,我怕佢地要班水回去

      刪除
    6. Kelvin 兄: 有可能又突然玩一插的,依家乜野都事先無先兆,減低注碼分散投資才能保命 >_<

      刪除
    7. 我今早加注2319,買入316,296,1112(小注)

      刪除
    8. 如果行埋直通車,港股再進一步大陸化,就真係成也阿爺敗也阿爺,終日要睇阿爺面色,變了政策市 >_<

      真要開始轉場玩 >_<

      刪除
    9. 剛入830左@2.41,持股保持係4成左右

      刪除
    10. Ivan 兄: 2319 我尋日放咗,見佢前日反彈無乜成交,尋日逆市插 >_<

      不過有國家護航應該有長線投資價值

      刪除
    11. 各位大大早晨!
      3899,火箭,網蟲GOGOGO

      刪除
    12. 紋仔尋日走得快好世界 ^^

      刪除
    13. 我最近弱到無朋友就真 >_<

      大奇蹟日才出手掃貨才叫強,如 Cash 兄和 Capmo 大大 ^^

      刪除
  11. 我只會從事實去睇 歐美日都已把利息减到近零 再加上美日都大印錢纸 相反中國呢? 利息有很大空間向下調 再加儲備金率係20% 我可以咁講美日歐手裹子彈已無幾多 中國可用的子彈太多

    回覆刪除
    回覆
    1. 歐美經濟係已經復甦中,但中國經濟正在走下坡,未來可能見到美國經濟增長加快,那怕只是 +零點幾 %,都係好事。相反中國經濟增長減速。

      另外我不同意中國要減息,未來還有可能加息!新班子應該堅決不減息不再印銀紙,中國已進入正利率年代,經濟是不會一下子爆煲式大插,因為是政策市。但溫水式每況越下,股市長期跑輸,是上落市,但一頂低於一頂

      有專家話中國是結構性牛市,但我會認為是結構性熊市 ^^'''

      刪除
    2. 但中國股市跌得多,自然會有一波反彈,這是肯定的

      刪除
  12. 好!我喜歡大家有不同意見

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我始終認為無謂事先估,股市中真金白銀反映的才是最實際,依家要選擇性地短視,看得太遠無着數

      刪除
  13. 真明丽到現在都冇成交 可能在睇佢份業績 我只望了兩三頁 就冇睇(比我感覺係如冇貨買一注 如有貨就不加)等今晚再睇

    回覆刪除
  14. 回覆
    1. You Sir: 是長壽花 (1006) ^^

      由 4 月開始發出買入訊號,突破時我一直睇住,但覺得個名有點邪,點知越升越有,是真股王 >_<

      刪除
  15. 想問有無人識用港交所披露易,點樣搵大股東的總股量,即佔公司總發行股份的幾多 %

    點解我搵極都搵唔到

    回覆刪除
    回覆
    1. http://sdinotice.hkex.com.hk/di/NSSrchCorp.aspx?src=MAIN&lang=EN&in=1& see if this fits

      刪除
    2. 我在這裡找,但找不到佢公佈的大股東現時總共持有公司幾多 % 股份?

      刪除
  16. it's the 3rd column
    Column 1: Name of substantial shareholder Column 2: Number of shares interested (See *Notes above)
    Column 3: % of issued share capital (See *Notes above)

    回覆刪除
    回覆
    1. Column 3 是 % 嗎?點解是超過 100 的 >_<

      刪除
    2. some entities collectively hold a portion of the shares (if you see some entities with the exact same %) which imply they belong to one ultimate beneficiary company

      刪除
    3. Huhuhahe 兄: 我明白,相同股權 % 有可能是共同持有,又或者幾個大股東共同持有另一間公司 X,而 X 公司又持有這間公司的大量股權,所以會出現幾個大股東佔去好多股份,其實有些是重疊

      但我不明白是點解佢有時一 show 出來就是超過 100% 的持股?即是佢單一持股量已大於已發行總股份?....R 頭中 ^^''''

      刪除
    4. 我其實想找 566,最大股東是持有公司幾多 % 股份 ^^

      刪除
    5. not too sure , but the shareholding for calculation includes the number of underlying shares under derivatives equity (i think it's share option)

      刪除
    6. 566 我又睇唔到有李+X 份?

      刪除
  17. 今日加了些貨,有2319,1112,316,296,696,579,1308, 持股回升至近60%

    回覆刪除
  18. 今天的緊是為明天的鬆開路

    回覆刪除
  19. 很多人用M2增長去睇緊鬆 但M2應減去經濟增長 減去通漲 減去儲蓄(中國人喜歡儲錢 有20%是不能動的)

    回覆刪除
  20. 中國近年GDP走得最快是固定投資 當中吸去大量金錢

    回覆刪除
    回覆
    1. 固定投資 不是問題。盲目投資, 項目的收益連利息也付不上才是問題。

      鐵路部這是一個好例子

      刪除
    2. 我覺得胡亂批項目投資既年代已過去,中央要執返正,未來易緊不易鬆 ^^

      今日大陸股市升幅又打回原形,始終升唔到上去? >_<

      刪除
  21. 623大奇蹟日震走左一半...揼心口ing....

    回覆刪除
    回覆
    1. 有一半都好啦
      我5.37就走了 >_<

      刪除
    2. 623 是我撈底名單之一,但大奇蹟日竟然唔敢出手 >_<

      刪除
  22. 很懶登入留言, 經常只做CD-Room, 偶然都要浮上水露個臉,
    這次跌市手上剛好只有8138, 亞伯同火箭, 受影響較少,
    8138@11.5止賺, 其他雖沒被震走但也嚇得不敢入貨, 最後只再加了火箭.
    其實每次大跌市都好難估底, 我今年選擇分段買強勢股坐耐d.

    回覆刪除
  23. 566大股東持有52%左右 但佢還有大量0.1元的購股權 有先決條件係要完全一張幾百億的合同 我買佢其中一個原因係國家開發銀行比320億貸款分三年(母公司)我認為佢母公司係國家重點扶持企業 還有很多事例 你可以睇佢網頁(漢能控股有限公司)

    回覆刪除
  24. 李+x早年入股近5% 其後因566當年借殼CB對現後加佢母公司同佢那大合同完成三份之一後 已被溝得好薄 不知現在還是否持有

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks for the data,因為我不見他在大股東名單上

      刪除
  25. 今日a 股波幅好勁
    又升30 又倒跌 又升30

    回覆刪除
  26. 恒指夾高 300 點,牛仔完成任務退場 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小注玩一玩 花姐 和 西水 >_<

      刪除
    2. 勿玩西水(咁咸)咁激架?^^

      刪除
    3. 宮雪花姐好鬼老了都玩>_<

      刪除
    4. 係囉! 2隻加埋真係唔開胃

      刪除
    5. 達人真係食家,食牛位真準, 巳回番過佰了^^

      刪除
    6. cash 兄食 1112 都好準, 食完又返轉頭;

      刪除
    7. 達人真係食家,

      玩西水(咁咸)咁激架?^^

      刪除
    8. 西水唔係 2233 呀!2233 直成係重口味啦 ^^''''

      應該係藏水才對,hehe ^^

      刪除
    9. 花姐本博大霧排低好多個低價,點知即日中! >_<

      刪除
    10. 啊! 藏水清涼建康好多

      刪除
    11. Ivan 兄: 呵呵,2233 以我性格係唔會吼佢,佢除晒衫我都當撞鬼 >_<

      刪除
    12. 這個花姐不是那位花姐,仲未算老,而西藏妹也 OK,今日沽出牛仔,把注碼拆兩份,起雙飛

      hehehe ^_^

      刪除
    13. Ivan 兄, 我呢期只係係咁轉倉, 邊隻炒高就 sell, 入d 未炒既;
      持倉比例都係65%左右, keep 住25% cash; 尋日開始加 cei 認沽, 今日加多注;

      尋日上午見 914, 3323 升, 691尋日升7%, 都沖過入 2009 同 2233,
      但水泥真係好弱, 尋日即日回, 當日走返晒2隻, 唔敢 keep 過夜;

      刪除
    14. 今日加了 2178, 1798, 2777, 868, 822
      放左603, 960
      day trade 1124

      刪除
    15. 以為達人兄真係玩 2233, 我尋日真係有掂過下, 衰收場;

      刪除
    16. 有些股弱起上黎真係升都升唔起,3998 波士登 result 後尋日跌 15%,今日再跌 2%,佢之前已經夠殘,點知仲可以更殘? =_=

      刪除
    17. 今日小注買了257, 2314

      刪除
    18. Cash 兄, 我尾都中左士奶>_<

      不過今日同自己埋半年結大清貨,
      半年來看細細倉竟好過主倉, 搞錯哂>_<

      想7月或下半年,反想以細細倉先行,
      今早競入揸期,下午茶埋單食完,
      便再接了幾件 19200及19400 put option博大霧
      但卻即坐坐>_<



      刪除
  27. 出現咗FOLLOW THROUGH DAY未啊

    回覆刪除
  28. 566在我投資中比例係近50% 我已追蹤佢超過很多年(相信冇咩人比我更了解566)當中有加有減 不過加多減少 以現價計帳面上是有獲利的 点解一直持有?因為我在它身上學到很多財技再加上我非常睇好佢母公司(但無上市)我認為佢母公司是國家重點扶持的企業(國家扶持一個行業已值得投資 如果扶持一個企業更加不得了近年例子700 遠少少941風險係566只是子公司 我只期望566可以好似長實同和黄咁我就開心死

    回覆刪除
  29. 有少少唔同意有國家扶持行業便已值得投資 ,
    幾年前大媽大哥都深信風光電受國家扶持,
    金風能以吹到二十幾元...556值到1.5元.
    而大媽大哥近年所追所買的,多都是國家扶持行業,如家電下鄉.....
    結果如何, 有的曾風光過,但最緊要係幾時買..幾時賣...>_<
    國家扶持企業最多應係央企國企......肥哂D老總^^

    不過師兄已追蹤566超過很多年, 又大升過,又應大插到冇左命,
    都係最緊要係幾時買.....^^

    回覆刪除
  30. 更正唔係學到(是見識到咩叫財技)

    回覆刪除
  31. 我相信每一個炒股的朋友都追求幾時應該買幾時是沽 但這是非常困難做好的決定 但回歸基本是你選擇的公司是否持續有好的前景 同佢是否越来越賺錢的公司 在行業上就算是扶持 但都有個别的好壞 總之—句炒股場上學海無涯

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意, 所以不能就算是扶持便一往情深,但都有個别的好壞^^

      刪除
    2. 扶持,唔扶持就死
      係睇751,1070最近

      刪除
  32. 還有一句各施各法 嬴到錢就是真理

    回覆刪除
  33. 你那句一往情深 把炒股此喻溝女都有好多共通点

    回覆刪除
  34. 家駒逝世20周年
    永遠懷念Beyond家駒!!!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。