2013年6月24日星期一

恐慌日

如果話之前幾日未夠恐慌,那麼今天絕對是恐慌日,但這只是一個開始,還是黎明前的最黑暗?則不知道了 ^^。早前大市失守本年的前低位、失守 50 週線,感覺大家仍然好有希望,財演更把內銀拆息抽高視作小事,以及又不時吹出中央好快放水,美國退市不是大問題等言論。

到今週我再見不到這些有信心的言論,相反財演幾乎一致認為跌市莫估底,開始把先前視作小事的內銀拆息,視為金融海潚的翻版,不過今次是中國版本 ^_^。今天恒指又大跌 400 幾點,把 19800 點的牛證也殺盡。手機股成重災區,部分相關股票單日大跌逾 20%。今天跌市寬度強,筆者倉內的持股已經好分散,但最終連一隻綠色都無。

恐慌情緒已經好明顯,大市超賣程度,已經可以和過去發生重大金融危機時比美。究竟今次短期底在那裡?

今天小注加碼中國油氣 (702),以及買回海隆 (1623)。現金水平下降至 30 幾%,仍然有再跌再吸納的本錢 ^^

207 則留言:

  1. NO.4
    今日我被人大洗, YTD差唔多係0

    回覆刪除
  2. 今日損失慘重,YTD-2% T_T'

    回覆刪除
  3. 唉,唔通真係我一日唔沽佢就唔彈...

    回覆刪除
  4. 我尐硬淨股仔今日都沽左唔少。好彩早上沽, 收市前尐股仔都開始頂唔順。

    上個月尐利潤無晒lu =(

    回覆刪除
    回覆
    1. 沽左d, 希望做大家的明燈 XD

      刪除
    2. 其實因為感覺尐股仔捱唔到幾耐。有幾隻收市前都証明我感覺是對的 ^^

      刪除
  5. 金融海瀟好似係一個月跌一萬點左右!現在才二三千點,難以相比! >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 最恐怖既可能係由金融海瀟低位畫上來的升軌被確認跌穿!

      刪除
    2. 我係指超賣程度,唔係指跌的幅度 ^^

      刪除
    3. 最近我的閱讀障礙越來越嚴重!^^

      刪除
  6. 危中藏機 小弟正想辨法找錢等待機會

    回覆刪除
  7. 我上星期都加倉2828 3188 index fund。一樣好傷 only 25%cash left。

    回覆刪除
    回覆
    1. 指數基金唔洗怕啦,恒指 PE 只得 9 倍 ^^

      刪除
  8. 今日做左正規空軍, 不過衹係識空左同走左自己D貨,
    好彩有D係仲有得升時走.有D 收市前才入番, 減左DD痛楚 >_<
    不過今日終都係滿江紅, 超-2%多,
    貨漸多了, 近月最痛 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 本週都要減番D了 >_<

      刪除
    2. Capmo 大大滿江紅的日子,證明真的是非常恐慌,應該離不遠了 ^^

      刪除
    3. 但好不幸地,大家似乎同散戶同坐一條船,星期四嗰日期指未平倉合約大增,成交額大增,唔少個股血肉長城被隊穿,似乎仲有得跌啵 =.=

      刪除
    4. 夜期再跌近二百! >_<

      刪除
    5. 今朝做咩唔跌!! >_<!!

      刪除
  9. 今天最後了,利潤冇晒了,希望在明天,唔好入肉啦好嗎?

    回覆刪除
  10. 達人兄多事問吓你有冇買BF4
    唔知幾時可以試玩呢?
    果市咁打機好過

    回覆刪除
  11. 亞爺同港女幅圖都好樣衰 >_<

    回覆刪除
  12. 原來今日-10%
    呢個月-18%
    我越跌越溝732
    睇個勢732 好似仲會跌
    止蝕會唔會太遲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解 -10% 咁傷,全倉都係手機股?可以分散一點在不同板塊

      刪除
  13. 國家領導十年兩届任期 通常會在三中全會中公佈未來十年的施政方向和經濟目標 我一直在想城鎮化方案幾時出台 根據網上所得 好可能在六月尾七月頭初步制定的草案出台 正式開會可能會在九月以後 即初步估計減息減儲備金最快會在七月頭最遲可能要去到九月後才有眉目 本人相信港股要穩定下來最少都要内地銀行同業拆息回復平穩 要港股大升爆上就一定要減息減儲備金 同城镇化方案出台

    回覆刪除
  14. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄小K, 瑞奇 及各大大早晨! ^-^

    冇跟老美, 止疴了?? >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. CAPMO兄早晨!各大大早晨!
      港股12年最超賣 難言觸底

      今個星期全部都睇淡,應該差唔多啦

      刪除
    2. 我都清左部份股仔, 應該差唔多。來讓我照亮大地, 給大家明路吧 XD

      其實只係沽左尐無乜點跌股, 睇下有乜筍野買 ^^

      刪除
    3. 無力上返二萬點???

      刪除
    4. 割番昨入的,吐番D cash 先 >_<

      刪除
    5. 好彩尋日沽左509 ^^

      刪除
    6. 好險噃, 今日到近冇跌的補番, 所以唔睇圖了, 博彈買跌多的 ^^

      刪除
    7. 手機係2382有,822都冇份 >_<

      刪除
    8. 好彩high dd 走左紋身先, 上面仲跌緊 >_<

      刪除
    9. 各位早晨 ^^

      其實今朝如跟老美急插仲易玩,立即買牛博反彈。依家彈得少少,又重演上一次咁拖條 10 天線落黎?難玩!

      今日仍然負數,個股唔升反跌 >_<

      刪除
    10. 達人兄有無好牛牛介紹??

      刪除
    11. 我今日好番好多, 昨手多差D死 ^^

      刪除
    12. 2380勿仲咁弱, 今日到2678回番D了 >_<

      刪除
    13. Kelvin 兄: 本來今日開市大插我就必牛牛喇,搵些回收價 1500 點以外左右的,但今天微升,這是最難攪的 >_<

      刪除
  15. 早晨 上次中投估38oo原來12億股全給高盛投得 似乎高盛都幾睇好太陽能

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋日出左新聞, 話高盛唔知搞乜, 一邊同中投接貨, 一邊同價沽晒

      刪除
    2. http://www.sharpdaily.hk/realtime/fin/20130624/51503868/%E6%9C%89%E6%99%AF%E8%BD%9F-%E9%AB%98%E7%9B%9B%E5%BF%AB%E7%94%A9%E5%8D%94%E9%91%AB12%E5%84%84%E8%82%A1

      刪除
    3. 可能有人想入又唔比想人知

      刪除
  16. 如果係真高盛只是中介人幫中投找客傘

    回覆刪除
  17. 回覆
    1. 未必, 還看上面, 今日期指巳轉強番^^

      刪除
    2. 822 未止瀉, 732反彈乏力,其他手机反唔錯,清能也弱

      刪除
    3. 報紙其實已經好恐慌, 又中國版金融海嘯、中國雷曼。

      刪除
    4. 唔止報紙, 其實自己都好恐慌, 入早幾日就差D死 ^^

      刪除
    5. 今日真係俾上面拖住死>_<

      刪除
    6. Capmo 大大: 我都比上星期五個假身呃咗,入早咗一日,依家死 ^^'''

      今日指數微升,但昨日強的股今日才來大跌 >_<

      刪除
    7. 共產黨建國底已破,今日唔會連國民黨建國底也破吧,回到清朝?

      刪除
    8. 今早唔走就大煲了>_<

      刪除
    9. 大陸一次過插夠佢,反而好事,最怕陰跌 >_<

      刪除
    10. 但我覺未夠恐慌,我有個朋友之前撈了貨,勸他很多次,到現在堅持不減,還好有撈底意慾,我自己雖然看淡,但自覺完全未到2008金融海嘯或2011年歐債時那种程度,所以應未到底吧

      刪除
    11. 各位早晨!
      大陸個市係新興市場,過去一直俾我感覺,係非理性同熊市feel,不能以常理去測度

      刪除
    12. 仲有20% CASH唔敢撈了, 驚黑天鵝 T_T

      刪除
    13. 剛計算, 今日負數了

      刪除
    14. IVAN兄
      現時的情況要同2008金融海嘯比咁嚴重嗎??

      刪除
    15. 2678,週線圖黃昏之星,日線圖唔覺有咩唔妥,同類1382,311紡織股都有異樣,盈喜應已反映在過去1年的升幅上

      刪除
    16. 如果係要錢填半年結條數,香港T+2,最遲明天沽貨?

      刪除
    17. 11年歐債危機時都仲可以冀望歐央行印銀,聯儲出QE3/4,依家仲可以寄望D咩?下年14年一旦將QE1,2,3,3.5的印銀的錢全部回收,由09年-今的恆指升幅唔知會無咗幾多成?

      刪除
    18. 唔係全部回收吧!

      日本仲印緊!

      刪除
    19. Kelvin 兄 : 從市況角度當然暫不至於, 當時連曰過千點下跌, 買1千點收回的牛當曰即湯,財富几日大縮水, 但如中國真出現黑天鵝,對香港的直接殺傷力我估應比金融海嘯有過之而無不及。

      刪除
    20. 中長線完全無寄望,因為通常一早寄望的都只會落空,不寄望的東西會突然出現 ^^

      週線未到最恐慌,但短線恐慌程度好高,熊市每一次都不會一下過插到落谷底,不過今次博短線反彈浪既時機都捉錯了,失了預算 >_<

      刪除
    21. 暫時大家估水緊情況半年結後會改善,如此預期落空,認同Ivan兄情況會比金融海瀟有過之而無不及!

      刪除
  18. 人民日報講中央不做奶媽 股市下跌要平常心 A股今天好難反升 即港股都可能彈散

    回覆刪除
  19. 回覆
    1. 達人兄,現在是股災嗎?? T_T

      刪除
    2. 只剩一隻908, 唔放lu, 依隻要食大茶飯

      刪除
    3. my profit this year nearly all loss la

      刪除
    4. 今日無熊仔頂住,傷見骨了

      刪除
    5. Kelvin 兄: 短線比股災更嚴重 >_<

      刪除
    6. 今日最穩陣反而係內銀? ^^''

      刪除
    7. 個市洗唔洗咁插法呀
      市盈率已經好低好低

      刪除
    8. 今日最勁係 i-bond 同 cash ^^

      刪除
    9. 566 地主會走貨?攪唔掂先沽為妙 ^^''

      刪除
    10. 如果和過往大危機相比,市盈還未夠低,中長線不能估底,係無估唔到短期一浪反彈都遲遲未到。08 年恒指 PE 好似跌到 6 >_<

      刪除
    11. stephen兄
      今日我見紅了 T_T

      刪除
    12. 你地真西利, ,跌到家下先見紅.
      我屍水都快流乾了
      ><

      刪除
    13. 紅晒啦
      想睇埋下午先決定走唔走貨

      刪除
    14. 我今日超重傷,尋日反而小傷,今日洗到癲狂,尋日係恐慌日的話,今日係世界末日,哈哈 ^^

      刪除
    15. 尋日已插死
      今日被姦屍
      睇來
      明天要鞭屍
      後天要分屍
      最段係‵棄屍

      刪除
    16. 當我地棄屍時,屍體比土地吸收,立即春風吹又生,見底回升大樹也長出來 ^^'''

      刪除
  20. 大家有無止蝕到 ?
    今年的利潤都輸清了
    如果再大跌就入骨了
    可以點做 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. A 股下個支持位在那 ?

      刪除
    2. 海潚底?? 上證好似跌到 1600 左右? >_<

      刪除
    3. 我怕中央會好似當年美國誤判雷曼事件一樣,以為今次事件影響不大,但最後結果是大股災

      刪除
    4. Kelvin 兄: 股市可能是小事,因為大家在股場中玩的比重不大,不會有人全幅身家炒股吧?反而樓市這個炸彈才大煲 ^^

      上證海潚底 1676 點左右,距離現價只 212 點,按今天下跌 70 點的速度,星期五已可見海潚價?? >_<

      刪除
  21. 有新消息港股直通車可能七一落實(無線新聞講深圳加XX)

    回覆刪除
  22. 各同伴别灰心 好的在後面

    回覆刪除
  23. 係一早有人已過河 但政策未落實嗎!

    回覆刪除
  24. 中國無得救
    http://blog.sina.com.cn/s/blog_477fd7740101kujk.html?tj=fina

    回覆刪除
    回覆
    1. 是否應該廢除股市
      不要再害人了

      刪除
    2. 咁到時可能又開始有奴隸制了 XD

      D錢無地方用~

      刪除
    3. 成年人工輸左
      請原諒我亂講野
      俾我發洩下....
      多謝達人兄提供地方

      刪除
    4. Perry 兄: 現時絕對需要發洩,否則人會癲,不過最好唔好用暴力,買隻喪屍 game 玩玩,狂殺一輪喪屍 may help,或者去睇返場戲 ^_^

      刪除
    5. 達人兄
      我成副身家真係擺左係股票,成年人工無哂X2

      刪除
    6. 買左差不多七年股票
      每次就大跌都走唔到
      賺到唔少, 但跟著一個大跌
      又無晒. 08年大輸後. 辛辛苦苦每天花五小時研究,五年時間
      終於賺返, 但今次在兩三天內輸掉大半,
      為了要炒股, 特登唔轉工,眼看其他朋友都高薪厚職, 自己還是最低工資,
      浪費了五年時間.到頭來一場空

      刪除
    7. 成年人工唔代表成幅身家,你用成幅身家買樓,仲要倒欠銀行二十年債才叫高風險 ^^

      我都無晒成年人工 >_<!!不過今年未完,有本錢仍然有得玩 ^^

      刪除
    8. Perry 兄: 不用灰心,要灰心的反而是我,我是由進步變退步,過往大市有甚麼風吹草動,我是第一個走人的。今次幾乎硬食六月這個跌浪,只怪自己唔守紀律,心存偏見是 牛市。

      既然知道死因就易辦,下次要嚴格規定不要再犯 >_<
      又要貼大字報 ....

      刪除
    9. 今早仲咁好彩到十一點先返到來睇市,剛好大跌的時候
      如果今日可以貼市, 就止蝕一部份啦..天亡我也

      刪除
    10. Perry 兄: 我估你絕對唔會一開市升百幾點就沽貨吧?因為無人估到的,我今早也不會沽啦,不過剛走了 6823, 533 和 566

      刪除
    11. 一陣收市要片番轉發洩下!
      \_/"

      刪除
    12. 玩多幾年就好D架啦, 一開始我都輸左七百幾日

      今日先至好D, 而家仲係正數詐~

      刪除
    13. BCHING: 唔會片車 wor,要注意安全呀!!

      刪除
    14. 多謝達人兄... ^^
      我都係諗住牛市, 市況唔會太差.
      點知大陸又搞大獲野.
      我發覺股市年年都有一獲大跌
      但我次次走唔到..

      刪除
    15. Perry 兄: 我都係睇得多有些財經雜誌,雖然自我警惕不要盡信,但唔多唔少都影響到,好多人上一年尾已經話,2013 年必見 27000,2014 年必破 32000 新高云云。

      我個心已經諗,信佢地都傻,自己打個折頭,今年見 25000 不過份吧?點知今年可能見 18000,哈哈 ^^'''

      刪除
    16. Same here Perry 兄, you are not alone

      刪除
    17. 不過我就唔同意為炒股而唔轉工,始終工作是重要過炒股 ^^

      刪除
    18. 多謝各位安慰
      但現在轉工遲左了
      要重新來過, 當新仔入行

      刪除
    19. Perry 兄: 無問題的,既然每一年股市大跌都走唔到,咁可以集中研究怎樣避開大跌,加油!如果你有紀錄每一筆交易的話,可以回放去研究以及檢討的!

      我始終相信失敗乃成功之母,我估你今年剛好見紅姐,用少少錢可以買個教訓其實好值 ^^

      刪除
    20. 我諗緊現在走唔走股票好
      若果大陸真係長跌..

      刪除
    21. 我怕我頂唔住
      錢日日蒸發

      刪除
    22. Perry: 好難比意見你,因為不知你持股比例,如果是滿倉就真係...最好減一點吧,但今日沽貨就預咗要忍受股票突然反轉大升的情況出現

      刪除
    23. 我都忍吾住要爆粗,一跌十幾%,點x走。啊爺幾時先會爭氣:-(

      刪除
    24. 日日去九龍塘某大MALL。。=。="

      刪除
    25. 此留言已被作者移除。

      刪除
  25. 照咁推落去, 應該要去返三年週線底了, 萬八唔通真係要掂一掂???

    大市要上, 金融指數股份應該係首選, 除去內銀, 保險業應以1299為首吧??

    回覆刪除
    回覆
    1. 炒正股真係難,因為最初抗跌力強的,最後洗得最勁。跌得最少的,大市回升時未必跟足,洗得最勁的,大市升時可能繼續洗。上次我只玩指數仲好,今次無買牛,玩正股反而死得仲快 >_<

      正股洗倉速度仲快過牛證,買隻距離二千點的,槓桿十倍可能今日才跌 10-15%,好多正股今日唔止了 >_<

      刪除
    2. 不過, 正股跌左唔走, 會上返去只係時間問題

      但牛仔真係好危險 >< 雖然不及輪咁PK, 但都差不遠

      刪除
    3. 就係大市反彈但正股唔升,才是最激氣 >_<

      刪除
    4. 你見到自己隻牛彈得比其它慢, 會仲激氣, HAHAA

      刪除
    5. 牛反而還好,輪就真係激死人,所以我盡玩牛唔玩輪,但玩期係較公平,我都要開始學一學

      一心買正股上升,近年真係難搵食的 >_<

      刪除
    6. """一心買正股上升,近年真係難搵食的 >_<"""

      例外,除非如山頂洞人咁強啦,月入十皮 ^^

      刪除
    7. 其實有期指玩有時係一件好事。

      一般人在股票市場只可以靠"買升"賺錢, 好易容有bias。
      如果你可以靠"買升""買跌"賺錢, 睇市會中立尐

      刪除
    8. "一心買正股上升,近年真係難搵食的" Crying ~ !!! :(

      刪除
    9. 我玩股票都玩左4年, 回顧頭3年都混混噩噩, 今年先算開始識玩, 應該還未賺回當時蝕的錢。幸好總算今年還有微利,但自問仍有非常大的進步空間。

      刪除
    10. 今年市旺時, 有時我每日至少400幅圖, 有時略略地看, 有時仔細地研究。

      e.g.
      爆升股, 有什麼特徵, 為何自己捉不到?
      暴跌股, 事前有什麼signal?
      .......

      刪除
  26. 現時股市反而小事,我開始渣緊大陸廠方面放數比客既問題,係怕有些公司資金周轉不到突然倒閉,我 D 數收唔返 >_<!!

    回覆刪除
  27. 大陸跌到free-falling。

    睇黎要沽賺錢股,再沽蝕錢股,當平手玩過,重新佈陣,It's a new game~~~~

    回覆刪除
  28. 咁多近-10%,今日似終極了>_<

    回覆刪除
  29. 今天比我感覺係曙光初現

    回覆刪除
  30. 如果今日全部變倒升,
    真係奇蹟日

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。