2013年6月27日星期四

香港半天遊

昨天早上較忙,中午過了香港,主要為了傍晚在華富聽 Chris Lo 的講座,Chris Lo 都幾型仔,不過髮線有點.....hehe ^^。下午筆者主要在旺角和尖咀 shopping,傍晚過了中環幫兒子買書,順手買埋英哥的三本書 (包括決戰在期權)。基本上全日無睇市,能夠真係放鬆心情,連跨域漫遊上網都關埋,全日不接受股市資訊,到了中環會德豐大廈附近,才見到有個大 screen 顯示恒指升 483 點,於是心情輕快地上華富聽講座。夜晚約了大學 friends 在中環食飯,食完飯又過返大海。

這兩天明顯是夾指數,淡友要平淡倉,之前吹到就黎爆破既國內銀行業,昨天又吹風話已增加流動性,內銀股勁夾。昨天講座 Chris Lo 問有無人咁勇於奇蹟日大跌時撈底,全場得一個姨姨舉手!筆者事實上奇蹟日當天真的沒有勇氣再撈,只不過是早上被震了的股,下午買回,以及下午追買民生銀行 (1988) 而已。筆者被恐慌情緒影響,反而不如那位姨姨,真慚愧了 >_<!!

P.S. 姨姨於奇蹟日大跌時撈入嘉瑞 (822),強!!

按 Chris Lo 的意見,大市不需要看得太淡,因為下半年仍然有機會再創新高的,不過即市指標沒見好轉,未見有強者入市的手影,相反這兩天夾指數的味道濃,後市應該仍會有反覆。假若今次真的不是熊市已來臨,那麼奇蹟日的最低位 (前天低點),就絕對不應再跌破,否則後市好危。

Chris Lo 也教了如何用 Alpha 系統去選股王,有機會筆者再談。

152 則留言:

  1. 先吃個餐蛋撈公 先! ^_^

    (工行)

    回覆刪除
    回覆
    1. 吃掉內銀,以及開始減返 D 持股,今日托指數,留隻牛仔 keep fighting

      刪除
    2. 各位早 :

      昨日牛仔過早食糊,變了瘦牛,下午又買了熊仔作對沖,攪到呢2日市升但自已冇乜進脤,
      現在以不變應萬變,今早只加了一些火電股, 短期再上的值博率不足,對沖淡倉又已足夠

      刪除
    3. Ivan 兄: 大市升了第二天,夾上 10 天線,值博率下降,收返 D Cash 旁身穩陣 ^^

      刪除
    4. 如果尋日我坐在電腦面前,應該收市前都唔忍住沽貨了 ^^'''

      好彩!

      刪除
  2. 回覆
    1. 維京人今日大跌 4%,昨天巨量成交,出頭否?今朝成交已經幾勁

      刪除
    2. 蒙古牛牛也要講 bye bye 了

      刪除
    3. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄小K, 瑞奇 及各大大早晨! ^-^

      今減番持股至7成, 冇銀用>_<

      刪除
    4. Capmo 大大: 我都大手減持了,好多 cash,等過了半年結後看定而動 ^^''

      刪除
    5. 我都減左好多股,YTD返到4%,今日暫時唔使食旦 ^_^

      刪除
    6. 今日幾隻大牛都回>_<

      3888,8138,2678>_<

      刪除
    7. 20700B 真丁了, 好在冇B>_<

      刪除
    8. 2678 最搵笨,之得唔沽佢,雖然前日沽佢全數換入牛仔波幅係仲大,但兩者階 keep 更好效果,2678 尋日大彈 9% >_<!

      刪除
    9. 半年結前實夾,已開六支陰週,今個 week 應開返支陽 ^^

      刪除
    10. 此留言已被作者移除。

      刪除
  3. 奇蹟日有撈底,撈咗10隻,8隻收市前走曬!

    回覆刪除
    回覆
    1. 強乜鬼,一隻都冇走就強,留咗其中一隻是2800,$20入的。

      刪除
    2. 即日食又安心又快手,已經好強啦! ^^

      刪除
    3. 敢唔敢撈真係要睇有幾多CASH,果日我剩20% CASH,唔敢再買

      刪除
    4. 我仲有 30% cash,其實我預了指數再跌再撈的,但持有的二三線股下跌幅度遠超我想像,攪到我都恐慌了。已寫下筆記,真的不要隨便過早撈二三線股,要撈就撈大型股,指數股

      內銀就啱 feel >_<

      刪除
    5. 我撈滿收市前都走番幾隻半>_<

      刪除
    6. 達人兄,我都早左出手,結果相差好遠 >_<

      刪除
    7. 我以為上週五已是大奇蹟日,嗚!早咗兩日效果唔同晒,應該單日有長下影線才算奇蹟日,我已寫低筆記了。因為上週五一開市已見最低點,整日未見恐慌,洗得唔夠勁,嗚 >_<

      刪除
    8. 我早你地一日, 捱到痛>_<
      今日隻2688才返家>_<

      刪除
    9. 新奧彈得勁過油仔 >_<

      我得油仔無新奧

      刪除
    10. 好在仲有半384, 不過昨派彩又走左半>_<

      刪除
    11. 達人兄,我都以為上星期5係洗倉日,都以入左好多貨,估唔到第2個洗倉日
      但星期5我無感覺,星期2真係有恐慌FEEL,太多貨係手

      刪除
    12. 上星期五應該有唔少人大手入市,否則成交都唔會咁高,但隨即一個洗倉日令我地奶晒舊皮,跟住才見底,陰濕招 >_<

      刪除
  4. 補充一句 921認為下半年有壓力(我認為正常 因上半年做多左好多)

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 853 是突破 cup with handle,但佢次次向上突破後都回返落突破點下,我不敢追 >_<

      刪除
    2. 週線顯示,做左w底,再做handle...應似樣

      刪除
    3. 圖表好似樣的,幾靚仔! ^^

      刪除
  6. 係呀!成交少無咩指標作用 近期國土部 交通部都有草案出台 相信城鎮化草案都快出台 可以留意下相關股份

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前炒城鎮化概念的已輸死, 其實城鎮化是經濟發展的過程及必然結果,大陸及其他發展中國家個個都-直在進行中,現在只是官式化的將其進-步強調,估計細化到公司層面對盈利摧化作用有限。

      刪除
    2. 我年初時聽到城鎮化都 R 晒頭,仲見各大財經雜誌瘋狂報導,我當時已經出過文,話城鎮化不是一直在進行中嗎?為何今年才強調?仲有得炒?

      雜誌話關於城鎮化的概念板塊:水泥建材、內房、消息內需、家電、燃氣新能源、電力、水務、汽車、醫療、鐵路.......無限想像力

      我睇到都滴晒汗....咁即係炒起晒成個中國?這叫概念嗎? ^^'''

      刪除
    3. 手机科技也說是受惠板塊,我想不到有什么是不受惠的,但如領導層是以城鎮化名義推行-些重大的軟環境改革如戶藉,稅制,醫療,生育,放權,減少政府行政審批及干預等,將會是促進中長期經濟發展的有力措施

      刪除
    4. 那麼以板塊的走勢去決定誰才是受惠,好似水泥咁,如果年初因為城鎮化而買入死坐,依家輸到訓街 >_<

      刪除
  7. 成交少只有一個指標作用就係沽壓已減退

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係 wor,係之前跌時成交增,上升時成交縮,沽壓未減買貨動力不足。現時好多二三線股都有這個情況,其實昨天上升好多股成交都無明顯放大

      刪除
    2. 似乎今早走左D強早彈現好似啱噃^^

      刪除
    3. 彈唔返喇,我食咗 D 內銀仔,都軟返少少落去

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. 我那天食左紋身以為醒, 人後段好過我前段縛命>_<

      刪除
    6. 藥股彈得好強,但 8138 無份 >_<

      874,460 彈好勁,853 突破

      刪除
    7. 原來祖電尋日抽爆機 ^^''

      刪除
    8. 此留言已被作者移除。

      刪除
  8. 内銀心口有個勇字 次次都係衝先

    回覆刪除
  9. 係呀!成交少唔代表會彈 只代表現價再跌空間不大

    回覆刪除
  10. 達人兄:

    中油燃氣#603 仍持有?

    在大V日 (奇蹟日), 我有1.41元買 中油燃氣#603,但此股我已經夠貨,加上那一天的下午要開會,下午有4%已經走該注,膽小,不敢太重倉。 沒有你姨姨那麼強!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 藍兵兄: 我未走 603,今日彈返我未到家,我 1.64 買入的 >_<

      P.S. 那位不是我姨姨 ^^'''

      刪除
    2. 達人兄
      下次入燃氣可以去燃氣王藍兄問問功課 ^_^

      刪除
  11. 又話港股直通車是中央送比香港七一的禮物 忽然又冇声氣

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算真, 炒過了, 巳知的衹會有少反應^^

      都冇水想點落來炒>_<

      刪除
    2. 消息多不準了,就算準都不能靠消息來炒股,因為當真消息出台時,一早已經被春江鴨炒起晒,但好多消息多是流料 >_<

      刪除
    3. 呢D聽下算
      新習李政府似乎想做D野改變,所以唔好期望好似溫X咁

      刪除
    4. 前排我說新班子未坐定唔會出手派,
      現看新班子上場想洗大地添 >_<

      刪除
    5. CAPMO兄,我都同意係新班子想洗大地
      呢D係舊政府搞出來,早D搞左佢可以話係舊政府的問題,順手整走舊人,安排自己入去,一石幾鳥,做得過

      刪除
    6. 咁反而係好事,對長線黎講。洗一輪後總有新氣象,中央做完嘢又會推 D 好景氣出黎,以表新班子係成功的 (佢地自己做場戲)。但洗地代表短線不明朗,投資最怕不明朗,所以大陸股市短期內真難大升

      尋日大陸要跌,今日反彈無力 >_<

      刪除
    7. 其實每個政府都一樣, 上場緊,
      到博連任, 又派, 連任到, 又緊番......>_<

      刪除
    8. 都係CAPMO兄金精火眼

      刪除
    9. Capmo 大大唔通係人大代表? ^^

      刪除
  12. 洗完一輪 REITS 以高息股,這幾天洗到快餐股,總之以前最穩陣的長期升勢股,都要最終被洗,點夠你地玩? >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個股好多人都係低價持有,現在兵荒馬亂,都想食左先算

      刪除
    2. 今日300-400pts係安全期, 2边撞^^

      刪除
    3. Kelvin 兄: 我之前跌市想心思思買 1314 的,認為跌市中可能是奇爸,現在看來是窮爸爸 >_<

      Capmo 大大: 今日結算不會提早即日散水掛 ^^

      刪除
    4. 今日結算, 唔會住掛>_<

      刪除
    5. http://danielkyip.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=4181635

      較受觸目的投資應該是去年11月上市的翠華(1314),涌容4月26日時申報增持,持股量超過5%須予披露水平;該股招股價為2.27元,累積漲幅最高曾達1.4倍!

      唔知係唔係大戶要班水回去??

      刪除
    6. 我加左d火電,會唔會最先跌的最早見底??

      刪除
    7. 紋身大佬倒跌,真係走得快好世界 ^^

      紋身大佬變紋仔 >_<

      刪除
    8. 大家呢幾日賺好多 我呢個星期仍要負呢

      刪除
    9. 昨上面仲跌, 唔知佢升勿??>_<

      刪除
    10. stephen兄
      你開左熊仔??

      刪除
    11. 熊仔我唔敢開,原因是恒指 10 週線仍然在上面好鬼遠,始終要拖返條 10 週落黎 (又或者樂觀點恒指自己升上去 meet 佢),現階段指數狂插機會可能真微

      但指數不插,個股可以插到翻肚 >_<

      刪除
    12. 快餐股出晒業績, 見光死丫嗎.

      刪除
  13. 買高估值股風險太大 因如基本面改左就永無翻身之曰(好多時改左都唔知

    回覆刪除
  14. 我鐘意買比人淡忘的股份 因我係比較長線(有時持有超過一兩年都無所謂)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同 Danny 相反, 我好少 keep stock over 1 month.
      如果隻股穏升還可以接受, 如1083, 2678 未急跌之前;

      我受唔住股價一下子 -8%既變化, 有時難估自己揀錯股,
      如果長 keep 水泥, 鋼股真係會死人;

      刪除
  15. 頂,果隻 8292 係咪傻架!!絕世好股?? (勁過絕世好劍) -_-'''

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好耐之前已經睇佢,但見佢無派息,唔知穩唔穩陣,點知狂升 >_<

      刪除
    2. 但無咩街貨,因此前兩日開大開細任大戶舞

      刪除
    3. 無街貨即係貨源歸邊,易炒上,但要識得落車 >_<

      Kelvin 兄: 人同此心,我今朝都沽咗好多貨 ^^'''

      刪除
    4. 達人兄
      我都沽左好多貨,現持股45%

      刪除
  16. 走入達兄這裹是想吸收—下短期操作 同大家交流一下

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎交流,有空可以多發表基本分析的意見 ^^

      刪除
  17. 嗚,927咁早出業績做乜 T_T

    回覆刪除
  18. 現價 2.960 最高價 3.930
    升跌(%) 0.850(-22.31%)

    好彩尋日走左 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 富士高實業(00927)公布,截至2013年3月底止年度業績,期內股東應佔溢利1.14億元,按年升102.51%,每股盈利27.9仙,派末期息5仙及特別股息7仙,即共派息12仙;而去年同期則錄純利5,644.7萬元。

      刪除
    2. Kelvin兄,

      咩位入番 ^^

      刪除
    3. CASH兄
      呢隻咁插,唔敢撈
      大家如果買就快開業績的股票要小心,最好買已開左RESULT的

      刪除
    4. Kelvin 兄勁, 績前走人;

      岩岩入左 @2.9, just 短炒;

      刪除
  19. 回覆
    1. CASH兄
      我都有55% CASH
      持股908今日大跌 >_<

      刪除
    2. 應該反彈到差不多啦,10天線同6月20日裂口位

      刪除
    3. 61487 超小注, 打靶也無相干的注碼

      刪除
    4. 轉左去61426, 槓桿高尐。 都係第一次玩貼價牛熊 XD

      刪除
  20. 回覆
    1. 午安,

      現在HSI 和上証都被10天線壓住, 如果再衝不破.....

      刪除
  21. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  22. 回覆
    1. 最近都好多假突破, 還是小心為上

      刪除
    2. 1195仲要穿頭破腳

      刪除
    3. 今日 914, 3323 都假突破, 升過3~4%, keep 唔到2個鐘.....

      刪除
    4. 看來明日半年結都炒唔起尐股

      刪除
    5. 如果今日個市玩倒跌會點呢??
      老美唔洗搞粉飾吧??>_<

      刪除
    6. 唔通真係倒跌?

      刪除
    7. 此留言已被作者移除。

      刪除
    8. 此留言已被作者移除。

      刪除
    9. 最緊要係有番好多Cash 兄^^

      刪除
    10. 指數 同 期指 差成200點

      刪除
    11. 唔好睇即月了, 佢巳平均埋了數^^

      刪除
  23. A股跌要翻生 先減儲備金(大銀行 可以派高息做多点生意)減石油暴利稅 成品油市場化 咁就唔升都難

    回覆刪除
    回覆
    1. 要上市公司有誠信, 不要做假數。
      公司高層不要當市場是提款機, 不停圈錢。
      國企不能有特殊地位, 霸佔私企融資額度。
      地方債, 理財產品透明度要提高。

      我覺得人類登陸火星會易尐

      刪除
  24. Ken兄 中央正從你講的方向進發 希望在明天

    回覆刪除
  25. 不過睇A股表現 内地股民都唔信中央能做到

    回覆刪除
  26. 不如做左我講的表面功夫先 比内地股民開心下都好

    回覆刪除
    回覆
    1. 中央係唔會理會股市升跌,在 A 股炒十年股的股民 99% 都輸錢 :(

      刪除
    2. 內地可以合法沽空未?

      刪除
  27. 衛穩嘛!七一前 倒跌難哟

    回覆刪除
    回覆
    1. 07年A股炒到六千幾點, 個個話08奧運中央唔會俾佢跌。

      回望得啖笑

      刪除
    2. 哈哈,講下笑調劑一下心情,減下壓也 OK 的 ^^

      我只望七一今次可以和平一些,不會攪出大事,但講真我心底裡相信今次會好激 ^^'''

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。