2014年4月1日星期二

大市不差?

今天以為大市會倒跌,但最終恒指升 85 點,暫時仍受制 50 天線,今天仍有不少股票跌超過 5%,但也有不少早前陪跌的強勢股有不錯的反彈,個人感覺大市現時不差。不過技術上向下彎的 50 天線仍是重要阻力,現時如果恒指再出現任何下跌裂口都是強烈利淡訊號。

今晚美股回升,但自己觀察開的強勢股反彈力仍是一般,美股暫時沒有入市心水。

香港樓市吹淡風,新盤不斷低價推出,衝擊二手市場,二手市場業主一改之前企硬或者反價的態度,議價空間較大,甚至有趕住出貨者以低於市價出售。但另一邊廂的澳門,樓價卻停不了,好似無止境地上升,不過澳門市場不嬲都是滯後,我認為若果香港樓價真正進入跌市週期的話,澳門樓價是沒可能反週期再升多一大段,調整只是時間問題。

李超人近年比人 「問候」唔少,但就算日鬧夜鬧,他仍然是香港首富。除了鬧之外,其實有無站在他的角度去看大勢?他近年大部分動作都是賣、賣、賣,賣酒店、賣屈臣氏、賣百佳、拆港燈上市......一早部署好套現減債大行動,為仍然未到的加息週期做好準備。

相反近年市民都是買、買、買,澳門人更甚,買樓、買車、買車位,同時供緊幾樣嘢,個人消費以及債務上升,好似和李超人站對家 wor,咁究竟誰對誰錯呢?未來自有答案 ^^

119 則留言:

  1. 吾好話澳門人, 大部份香港人米一樣只識買磚頭,
    更甚者是大陸同胞, 在資金苦無出路的情況下, 親戚朋友間私人放的數情況極之普遍
    我大陸做生意partner 也是放數出身的 ^^
    希望大陸政府可以搞好金融股市改革, 讓資金有正常的出路
    我之前止蝕過6030, 2628 , 上週又入番, 希望帶來長線回報



    回覆刪除
    回覆
    1. 這幾年大陸做放數應該最好搵 ^^

      刪除
    2. 早幾年好搵, 呢二年好多人走數

      刪除
    3. 但奇怪自由行仍然大把水,源源不絕地過來消費 ^^

      刪除
  2. 大家早!
    超人對市民 - 大戶對散戶

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 歡迎踩場,另外祝大市如兄台個名咁,升x到癲 ^_^

      刪除
  4. 終於有時間開返聲 ~_~
    返工太忙, 跟本無時間睇,應該留一半資金買下高息股

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿白兄:但之前高息 REITS 插到返肚,美國若加息,息差收窄,REITS 的息率變得無咁吸引,另外也擔心租務受影響

      刪除
    2. 地產租務個D我都冇睇了, 向香港己經危險了
      搵緊有冇其它類別收息股, 之前咩都炒下, 但一忙就燒焦

      刪除
    3. 等資產的租金回報率跌到吸引時再出手,總有機會 ^^

      內銀算是高息股,但不適合長線投資,我最近睇緊有無得博反彈 ^^

      刪除
  5. Wisdom comment
    Trend slopes down actually

    回覆刪除
    回覆
    1. 但澳門樓價狂升 (雖然是乾升),的確現時無人相信樓價會跌

      刪除
  6. 回覆
    1. 雷蒙兄:750 唔多識玩,我想玩水多 D,371、1363 interested ^^

      刪除
    2. 之前呢度好似有人討論過750,所以我先提下

      刪除
    3. You Sir 有買,可以參考下 ^^

      刪除
  7. 大家午安!
    走左轉956,好耐無得食,食下先
    302出價真低,今早走埋
    現在好多現金,不過又唔多敢shopping

    回覆刪除
    回覆
    1. 嫌好多現金,可以轉贈給一名窮苦孤女的,她名叫薑。

      刪除
    2. Kelvin 兄, 我都窮苦, 要你轉贈! :)

      刪除
    3. Kelvin 兄滿手 cash,富戶 ^^

      刪除
    4. 靚薑搭飛機多過搭巴士,你先係富戶

      LOUIS兄&達人兄
      股市搵食艱難,2月回報曾上到8%, 前幾日竟然變到負數,呢幾日好番有3%.
      唉,真心覺得難玩

      刪除
  8. capmo 大哥已經起程去了環遊世界嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 薑薑好, 24號才出發. 不過有時靜, 又冇股可想就出去飲茶了^^

      仲要上緊 Booking.com 找埋幾間客棧 ^^

      刪除
    2. 環遊世界記得影 D 靚相 ^_^

      刪除
    3. 邊係環遊世界, 行吓而巳^^

      刪除
  9. 靚薑女大大, 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄,Kelvin兄, 瑞奇,Ivan, Edward, 小K Sir ,Eric兄 & V兄及各大大! ^-^

    今日俾人夾到痛, 好在一開U番2件頂住下, 不過 set 23800 未夠11點巳被食左,
    現又要赤裸裸的被夾 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今早都沽了 QQ put,好彩小注怡情 ^^

      BUT 今日跑輸大市 >_<

      刪除
    2. 上年今日都係升市, 我都企輸大市^^
      明天...

      刪除
    3. 明天我都唔知係點,所以暫時都唔敢亂動 ^^'''

      刪除
    4. 達人兄現持有什么股呢?中資大股唔想追,有冇咩心水靚股或留意緊咩板塊呢?

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
    6. 此留言已被作者移除。

      刪除
    7. Ivan 兄:目前 watch list 股票不多,我睇緊內房、內銀。環保股看幾時 re-上車 >_<

      刪除
    8. 另外 Ivan 兄一早已有貨的燃氣也很強勁 ^^

      刪除
    9. 我都撈左隻2777, 近日都加番D所謂舊經濟股平衡一下,但今日的往日強勢股彈得好勁好全面,唔知調整完未,黎緊選股應選之前的強股還是殘股呢?真係木宰羊了?

      刪除
    10. 2777 我坐到背痛!, 11.0x 買的!

      刪除
  10. 今日升幅好全面
    己經見左底 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大市其實已經見底機會高,不過之前係大市一邊升,一邊洗劫強勢股 >.<

      刪除
  11. 回覆
    1. Stephen 兄:我用了一套新系統追短線突破股,其實還有一套是極短線追升的買入法,早兩日前已可買入,但當天下午已升 >6% 接近突破點就不追,等尋日突破才買

      3900 近日有大量資金流入的跡象,當然這類未確認中線上升趨勢的股票只能作短線投機。無辦法,我以往的追強勁上升趨勢的系統太單一,錯過太多買入機會,也不太適合港股這個大型上落市 (而非上升趨勢市)。唯有測試多一點短線系統,和中線系統配合運用,希望可以改善的成績 ^^

      刪除
    2. Capmo 大大:我把止蝕定得好緊呢 ^^

      刪除
    3. 我5月尾番來記住俾多D功課我抄補番數咯.

      真有好野都可 send mail 俾我,
      雖然有些農莊同 motel D wi-fi 講到冇或好差, Thanks^^

      刪除
    4. Capmo 大大:OK,隨時用 email 聯絡,美股我已脫節,尋晚想睇一睇,但太眼訓都放棄了 >_<

      刪除
  12. 回覆
    1. MR 兄我最近都跑輸晒,睇黎係勇於低位撈平貨的價值投資高手才可以在大市回升初期賺一大筆 ^^

      刪除
  13. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄,Kelvin兄, 瑞奇,Ivan, Edward, 小K Sir ,Eric兄 & V兄及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. CAPMO大大早晨!LOUIS兄早晨!各大大早晨!
      CAPMO大大出遊前使唔使減貨啊?
      CAPMO大大見到靚女記得影相俾我地睇 ^^

      刪除
    2. 仲減?? 巳一D都冇睇住你地食肥肉 >_<

      刪除
    3. 仲要俾人夾胸, 仲有212&216LP, 現衹係每日可以時揸番2件吐現 >_<

      刪除
    4. 真係今日變跌市??>_<

      刪除
    5. Capmo 大大 and 各位大哥大姐早晨 ^_^

      今日大市高開低走 again,我不看得太淡,但是短線可能要 chok 多一個調整位先睇到個形勢。近日美國回勇,我印象中美股強好似港股就會落後 ^^''''

      刪除
    6. 今日我表現反而好過大市,奇怪也 ^^

      刪除
    7. 今日 watch list 有13/20 紅, 我追又一巴多 .. >_<

      刪除
    8. Ivan 兄:2777 good buy!內房我睇短線已 confirm 起動,但過往我買親內房都期望太高,認為是整個 sector 中線 turnaround,但每次都插返落去,有點覺得內房、內保變了大市藍燈籠呢!希望今次唔係,但我不敢睇太遠,有合適利潤就把止賺位推高

      我都想平衡一下,#206 是買強勢突破,#1766 是買 turnaround,#3900 更加短線 ^^

      刪除
    9. Capmo 大大:除非有好明顯成交放大量突破,否則我今天都不追股住,大市已經由低位升了好多,50 天線仍然向下,短線調整機會高,但也不敢看淡,#700 咁都比佢補返個巨量下跌裂口,真好嘢,夾死 ^^'''

      刪除
    10. 好耐無上黎啦, 達人兄好似幾睇好 ?

      刪除
    11. V 兄:我是不敢睇淡姐,也不是強烈看好。其實炒股咁耐,最終都要學識無預設立場,總之隨時留意大市去向,以及留意板塊間的強弱表現。預咗隨時轉 view ^^

      但在市況不明朗其間,我的止蝕點會定得比緊

      刪除
    12. 今日內房、基建鐵路股唔錯^^

      刪除
    13. 1766 BT, 仲追唔追得過?

      刪除
    14. Ivan 兄:688 龍頭大哥突破埋 50 天線 ^^

      V 兄:我的買法大概是:學 william O'Neil 盡量買在突破點 +5% 以內的位置,然後 set -7% 止蝕 (但也可視走勢的支持位等等而定止蝕)。超出 +5% 追入不是不可以,但可能注碼要相對縮小,或者等待 pull back 才買。

      不過 1766 始終不算強勢股,我不會期望一下子就大幅上升,有機會反覆升,而且目標是幾多都難講,走一段有利潤就推高止賺定緊些,我不會期望太高喇 >_<

      刪除
    15. 中資殘股個勢唔似咁快玩完,鐵路股最先彈出,整固后再開車?

      刪除
    16. 達Sir: 今日內房隨便搵隻都升4%過外,你隻6X最勁,升時又睇下D估值真係又平得誇張,3,4倍PE, 6,7厘息,不過升唔升又唔係睇呢D!

      刪除
    17. 內房無走雞, 一隻對後都無, 我得隻123, 最無用 !!

      刪除
    18. Ivan 兄:估值一直都係平到嘔血架喇,6X 3-4 倍 PE 真係唔識講,但係之前一直跌又真係解釋唔到,總之股票有資金炒佢就升,資金流出就跌,真係難講 >_<

      V 兄:123 打個靚底,今日成交超高,我要留意下先 ^^

      刪除
    19. 0123 turnover又真系幾大wor , 有無得唸啊達人

      刪除
    20. 123 極短線突破系統已脫離突破點好遠,較遠期的傳統突破點仍未到,不過今日超大成交,也可一搏,我有 3900 就今天忍手不動,慢慢觀察這轉內房是短線虛火,還是中線 turnaround

      如果是後者,傳統突破點必定會最終升破 ^^

      刪除
    21. 內房積左咁多蟹, 我又唔信升得一帆風順.

      不過勢頭咁好, 焗加注, 1.65 加左 123; 另外買 D 無點升的 3883 同 733.

      刪除
    22. V,你加一加注就成好多格

      刪除
    23. V 兄一加注就爆到上1.7...^o^
      二仔底死跟先~

      刪除
    24. V 兄大戶入市撐內房!一買又爆上 ^^

      今日 123 成交量真係高得好誇張,一年來最高單日成交

      刪除
    25. 類似情況發生系6881.hk上

      刪除
    26. 雷蒙兄:6881 is one of my targets ^_^

      刪除
    27. 吳好緹!2月份5.6入的一注,以為系BT

      刪除
  14. 回覆
    1. 達人即賺wor. 新系統發威

      刪除
    2. 仍在測試階段,不過今次注碼重所以有些賺頭 ^^

      最近多得 Pok Pok 兄推介 Van K. Tharp 的書,令我對注碼分配有從新的體會,過往一直為注碼而煩惱 >_<

      另外真要為上落市開發三兩套不同的應市系統

      刪除
    3. 1668 依家唔係內房喇,變咗科網 ^_^

      刪除
    4. stephen兄
      主要持股:560,954,1668,871,1061&296
      接近一半係現金,最近唔識玩 >_<

      刪除
    5. Stephen 兄:我仍在測試階段,但注碼的分佈和止蝕位有直接關係,簡單講句就是如果止蝕位定得緊,每股風險 keep 在好低水平,就可以放胆加大注碼。若果止蝕定得遠,則注碼要縮減,keep 住整筆交易個最大風險不可以過高

      前者有優點:就是以小風險博大回報
      但也有缺點:止蝕定得太緊,容易比日常波幅震走,變相令系統的成功率下降!

      我以前認為系統的買賣成功率才重要,但 Van K. Tharp 則認為注碼分配和沽出點才是最重要,即是套系統 99% 失敗 1% 成功,那 99 筆失敗的交易每筆只蝕 1 蚊,那 1% 的成功可以賺 500 蚊,仍然有 401 蚊 利潤

      聽落好似好瘋狂,但都有其道理,我仍然在研究階段,你有興趣可以買本書睇睇 ^_^

      刪除
    6. want to know, the name of that book???thx~

      刪除
  15. 返香港了~~ miss u all~~ ^__^
    冇睇個市幾日好似唔同左好多,依家又炒返內房水泥基建...?
    好彩上星期四五大插果時唔響香港冇trade,如果唔係就輸得仲甘。

    回覆刪除
    回覆
    1. 水泥股 743 和 1313 真係強呢,1313 You Sir 買了 ^^

      刪除
  16. 回覆
    1. 732 good! 唔經唔覺已經突破新高

      刪除
    2. 過氣股王板塊手機配件,曾經跌到無影,但最近稍稍起動,又創新高。今次反應太慢,雖然瑞奇兄和其他師兄有提我 732,我也放在 watch list,但無重點觀察細心睇佢 >_<

      刪除
    3. 君妹和信你都新高,兩者都買了小小,學Ivan兄平均分佈。 ◠◡◠

      刪除
    4. 我都係痴看咋,無把玩>_<

      刪除
    5. 藍兵兄:君妹是藥股中最強,但好耐無追求佢,只能遠遠痴看 >_<

      瑞奇兄:你有無買瑞聲?

      刪除
    6. 都係痴看,依家想買內房富力,排緊^^

      刪除
    7. 瑞奇兄:2777 今日也突破了 ^^

      刪除
    8. 我改高了,但未做到

      刪除
    9. 今日才剛突破,離突破點不太遠 ^^

      刪除
    10. Eric 兄:其他內房也好強勁!原來今日 388 也急升 >5% 但停牌,唔知咩事

      刪除
    11. 此留言已被作者移除。

      刪除
  17. 好似市況又突然睇好 聽到唱23000了… 風向轉得真快,之前還在18層地獄中,突然好似又覺得自己有上天堂的希望……

    回覆刪除
    回覆
    1. 浪子兄:不過我覺得大市仍然未穩,真要再觀察多一排,50 天線仍然向下彎時,恒指過往就算升穿 50 天線都會好反覆,有時仍然再次失守 >_<

      刪除
    2. 美股昨晚破頂,如守隱則可能開展新升浪,達人兄買回美股未?FB, TSLA , TAN等圖表价位似唔錯!

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。