2014年4月15日星期二

美股反彈

今日港股指數表現不錯,但唔少二三線股跌得幾甘,環保類股票今日是災區之一,手機配件如 #732、#2382 都大跌。AH 折讓股以及唔少內地券商大多調整,但 #717 和 #227 繼續急升。

今晚美股有反彈,單看一日兩日不能知道是否已見底,加上是近業績期股價可能會好波動,自己又未有時間重新 check 一次究竟有哪些板塊轉強 (有可能和港股一樣,是資金換板塊來炒),所以暫未有意欲在美股市場交易。

自己暫時對港股的應對:
1. 睇緊大市
2. 睇低殘板塊中那些最先彈出的股票,在突破 50 天線能否企穩再升過
3. 留意上年升幅不大的板塊,有些今年有機會轉強
4. 短線避開如科網、環保類等走勢其差的板塊

-----------------------------------------------------------

長毛報名參加中國行,等我早前還有點期望,期待佢係開會時向中國官員掟蕉的歷史性一刻出現 tim,如果佢為民主真係去到咁盡,我諗我真係會改觀,就算始終唔 like 佢,我都會尊重佢,服佢 ^^

但係!好流囉,帶埋大量平反六四標語上去,咁你即係預咗去到海關止步,一早預咗打回頭啦,咁又可以收工 trip 都唔洗出,我都唔知講乜好。要整六四標語有幾難?你係有心平反,洗鬼由香港帶上去咩,你上到去即刻自制話咁易啦,再唔係都唔洗乜嘢標語,你係中國官員面前大聲粗口指住佢地黎小又得,攞台面 D 紙筆掟埋去又得,再唔係除隻鞋飛埋去都得,問題係:你無吉屎囉!

做得議員你份人工唔低,其實有好多工作應該做,作為反對派,我諗 buy 你哋既選民唔介意你哋行為過激,但要激得有道理,係真心為民爭取,要真心做好自己份工。好似開會就離場玩坑議散 band 直接收工走人,或者開會用 ipad 睇靚相,同中國一句無得傾就 trip 都唔洗出,你上去鬧下人都叫做交下功課丫。大佬八皮嘢一個月,立稅人出糧比你架   >_<
 

118 則留言:

  1. 達人兄講到好啱,呢班尊貴議員做出來的野,真係令人覺得佢地只是一班貪威識食的普通人,能力上根本沒有甚麼特出的地方。睇靚相的那位就唔洗講,開會都係幾個鐘,咁都唔識忍一忍,仲要當記者無到咁款,連基本操守都無。至於長毛,雖然一直都唔支持佢,但都唔知係佢真係無諗到議員都要被人搜行李,定係一心諗住交下差就算。如果是前者,都睇得出佢份人做野真係唔經大腦,選佢來做野真係浪費納稅人的錢。如果是後者,唉..........................

    回覆刪除
    回覆
    1. Rkwc 兄:我敢絕對肯定係後者啦,哈哈。佢比人拒絕入境已經好多次,好有經驗架喇 ^^

      長毛係擺明有備而黎,預咗原機返去香港又放假,但其他三件借長毛事件玩臨時玩縮沙的議員,一樣好流。我認為我一直無講錯,係香港最易打既工係議員,佢地作用係監察政府,但係竟然無人監察議員 wor。依班民主大佬真係只要一日打住支民主旗號,真係搵食唔洗休咯。

      容許我講一句不中聽的話,如果香港有真普選,解決晒所有民怨,班議員大佬才是最大輸家,因為已經無市場啦 ^^

      刪除
    2. 非常讚同達人兄所言

      by 志

      刪除
    3. 哈哈,對呢班政棍唔好咁認真,佢地都係演員,你見長毛有時喺鏡頭前好似好激,但喺鏡頭後分分鐘正常過你同我。冇著數既野佢地點會做吖。
      達人講得啱,如果中央解決哂d民怨,班飯民就冇市場,所以個社會愈亂愈反政府佢地就愈開心。
      利申,我對建制派保皇黨都冇好感,03年我都有去遊行,但後來見識過班聞煮檔之後,唉,算把啦。

      刪除
    4. 沽升兄:唔好見我成日插飯民,其實我同你一樣對建制無好感,只不過建制玩低調,飯民經常出黎高調攪笑,所以插飯民比率高一點 ^^

      不過如果論對社會破壞力,始終仍是飯民高一點,雙非、賓賓居港權兩單嘢,好彩後者攪唔成,如果攪得成真係死得,但雙非已經傷害太深。依家仲攪埋未滿七年就可以攞老綜,真係 no eye see >_<

      刪除
    5. 達人兄,講開佢地攪啲野我都有單私人恩怨,當日823第一次Ipo我有入,俾佢地攪喎左,第二次我冇入,雖然係自己冇入,但係都入佢數嫁啦,賭仔唔姓賴姓乜^.^

      刪除
    6. 沽升兄:澳門近年發展快速,主要係無政棍攪攪震,新加坡同理,政府幾乎話晒事。香港近年起樓又無地,起骨灰場、堆填區以及好多發展項目,都比議員拖住。如果下下攪一大論資詢先做,真係慢十拍。

      但我唔係同意政府玩晒就係好,有利有害,睇下個人點睇囉。但香港近年發展落後係事實,比鄰近地區追上來了

      刪除
    7. Can't agree more. 唔知近年啲香港官員點,但在10年8年前,就見過啲要做決策既部門/官員唔想/唔敢做決定,驚呢樣驚果樣(都係來自班市民同政棍既壓力,弱勢政府做乜都俾人鬧), 樣樣唔理對社會有冇好處都好,總之拖得就拖,唔好在佢任內出事攪到佢。有乜辦法唔落後。

      刪除
    8. 個人認為不能一權獨大. 但現香港政棍太多, 而且只會撈政治本錢, 做事冇原則, 亦不符合本港社會利益, 如雙非, 若他們當權, 亦非好事.

      香港的情況是高層拆毁本來良好的三權分立制度同法治精神, 政棍們放火, 煌蟲擾亂社會, 實在冇眼睇.


      by 志

      刪除
    9. 簡單d 講,建制派冇執政既霸氣,泛民樂於做反對派而冇執政既決心。
      而兩邊都冇執政既能力,原因好簡單,社會上太多以"阻人"為己任既貴人。

      刪除
    10. 一權獨大一定唔得,反對派角色也必需存在,但係有時反得無 point,為反而反就好大獲。放心飯民係唔會想執政架,佢地一來量中央唔敢比佢地入閘,我諗佢地個心也希望中央千萬唔好比佢地入閘,因為到時無嘢好反,佢地又無咁蠢要執政,邊個執政邊個做箭靶架 ^^

      不過我相信市民眼睛係雪亮,都唔會選 AV 仁做特首掛 ^^

      刪除
  2. 原來手機配件股因此下跌:

    https://hk.news.yahoo.com/%E6%89%8B%E6%A9%9F%E9%A6%96%E5%AD%A3%E5%87%BA%E8%B2%A8%E9%87%8F%E6%80%A5%E6%8C%AB25-%E4%B8%83%E5%AD%A3%E4%BB%A5%E4%BE%86%E9%A6%96%E5%80%92%E9%80%80-2g%E6%89%8B%E6%A9%9F%E6%8B%96%E7%B4%AF-203400183.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 但732 個個月都有數據出
      有唔覺有咩事喎
      影響真係咁大 ?

      刪除
    2. 借勢調整姐,今日回升返少少,我有 re-上車的準備 ^^

      刪除
    3. 我睇佢之前大位突破點個支持力如何,暫時守得住,企穩咗再入 ^^

      刪除
  3. 早晨各位達人;
    大家估下筆者系邊個
    “筆者在十多年前就講,恒指在2017年後,可望見三萬八、四萬二,以至五萬二。人人都謂我是大隻講,尤其是恒指於2008年10月跌到萬點時,更被恥笑。不過,筆者仍然望2017年後恒指見三萬八。”

    回覆刪除
    回覆
    1. 雷蒙兄早晨,莫非佢係....大C? ^^

      刪除
    2. 石老師吹水力超強! 吉利汽車#175 去年說看10元還是15元我已經不記得,但他一見跌就走頭止蝕,留下眾多中招的C9。 類似例子太多、太多了 。。。

      ( ⌣́,⌣̀)

      刪除
    3. 最慘係佢庸人扮高人,仲有大大個地盤比佢吹

      刪除
    4. 石 Sir 感覺上係走短線,轉 view 好快,但都好過其他大師死唔認錯以及講完當無講過 ^^'''

      不過 C9 們自問身手唔夠快都係唔好跟石 Sir 搵食 ^^

      刪除
    5. 無有錯了,藍兵,就系石老師了; XD!!!!!
      “在這等待時刻,如大家心急要買股,可買港交所(00388),筆者一直推介此股,謂在120元下可買,筆者今時買有港交所,但不是120元下的,而是149元的,是昨天才買,價這麼貴,值嗎?各花入各眼,筆者覺得149元仍是養眼。”

      刪除
    6. 港交所(00388): 記得他2月尾電台唱好,3月中大市一震,石老師低位清倉。 回看那個時候,應該是120元以下止蝕了。

      「149元的,是昨天才買」

      低沽高追!! 果然是老師, 需要多多學習 ......

      m(_ _)m

      刪除
  4. Morning all ^^

    又去左估里唔島開期都冇勢去>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 萬試萬靈應升唔升就實變樣 ^^

      刪除
    2. 早晨呀,托700單天保救大市^^

      刪除
    3. 今曰未開話升少過100點, 或估跌??^^

      23000 吽^^

      刪除
    4. 想圍住23000玩期,但上證玩跌>_<

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
    6. Capmo 大大 and 各位大大早晨 ^^

      萬試萬靈 2:美股強、港股弱 ^^

      刪除
    7. 達人兄我講錯,係743

      刪除
    8. 瑞奇兄:1313 盈喜都好似無乜反應,佢早前已經 pull back 落突破線,已進入射程範圍,因為攪咗其他無買佢,今日下午睇定 D 而行動。watch list 其實有些股表現不錯

      刪除
    9. 原來係 743,哈哈,唔怪得 1313 無反應啦 ^^

      刪除
    10. 206 震走我,攞我命 3000 >_<

      刪除
    11. 玩抽水, 今日冇運行^^

      刪除
    12. 但券商我有興趣攪攪佢,因為炒 AH 折讓其實難,都唔知邊隻好邊隻唔好,有得折讓都唔方係強股,炒券商應該係無腦選擇,最直接 ^^

      刪除
    13. 743...渣住左又點...賺埋唔夠蝕...

      刪除
    14. 今日收得工等埋明日出數就放長假了^^

      刪除
    15. 感覺近一兩個月股市難玩程度是近幾年之最,全無焦點,比大調整市更惡玩>.<

      刪除
    16. 目前暫睇短線,在突破點附近才買,遠了不高追,有合適利潤主動止賺,搵餐苦飯食吓 >_<

      大茶飯就未有機會喇,我始終認為下半年才有明顯趨勢,新一批領導股要彈出來都需時,舊經濟股是否能擔大旗都未知,要在 50 天線上調整一下看看支持位力如何

      3898 盈喜後升得唔錯,但一出業績又洗返落去了

      刪除
    17. 250 暫時,下午就唔知,但短線升得太急其實預咗有機回吐,不過要留意唔好出現下跌裂口,否則又幾淡。感覺上大摩今日出黎唱淡中資股,是否展開下一輪升浪前要質低 D 股價? ^^

      刪除
    18. 好似過千億成交都無好野,上年十一月開完大會千億成交大裂口破阻力位大升,技術上超級利好,之后呢?一直跌到今年2月,今次千億成交破雙底頸缐,技朮上又係堅到不得了,今日已跌回,又一次完美假身?未知!今時今日技術分析的成功率可能已大不如前了,假走勢隨時多過真走勢,難玩也!

      刪除
    19. 好同意 Ivan 兄
      吾理咩成交最後都是由大戶操縱, 所以對大市每一次挑戰200天線都會有保留
      自己也在高位小put 941買個保險 , 注碼吾敢玩大, 30%利潤都吾夠喉.. >_<

      刪除
    20. 上年 11 月個巨量成交上升裂口真係玩嘢,我自己奶晒嘢,擺明強烈利好都可以插返落去 >_<

      不過以短線黎睇,近年恒指 RSI(14) 升到 70 就真要見短期頂 >_<

      刪除
    21. 千億成交那日,想起一位資深投資者以前同我講的話..... 其實我以為是派貨日 >.<

      刪除
  5. 達人兄早晨
    最近市況難搵食
    新經濟股一輪洗倉至今未完, 舊經濟股低位反彈後個別又回左吾少
    雖然看好A股, 但個股潛在風險太大,只能相應改變下策略,
    打算建倉1/3 入 2823
    短期看好彩票, 自己昨天入左2注555,
    ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Money 兄:看好彩票是因為世界杯嗎?不過股價走勢嘛嘛地。原來過往世界杯效應,港股六七月都會跌,成交淡靜,D 人掛住睇波唔炒股 ^^

      刪除
    2. 我自己分析, 阿爺缺水搞福利事業, 彩票收入將來會是一條出路
      所以參考了藍兵的報告, 選555
      呢次打算用1/3倉玩呢只, 打算到$0.8再加2注, 將來突破$1 加2注, 止蝕$0.7 (希望吾會發生啦^^)

      刪除
    3. 今日 555 逆市升,原來大戶 Money 重注出擊 ^^

      刪除
  6. 真係應升唔升就實變樣 ,萬試萬靈!
    做勿咁早食左去飲茶, 番來巳變哂樣 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. Capmo 大大唔係做淡得太兇,睇住小弟哦 ^^

      刪除
    2. 就係平左沽去飲茶, 現才眼光光 >_<

      刪除
    3. 今日又突然開單邊,唔敢亂估>_<

      刪除
    4. 今日中資股真係跌到體肉無完膚 >_<

      刪除
    5. 現在市無方向,股無焦點,難玩,國英哥都好似嚴重損手

      刪除
    6. 國英哥好似呢排撰文持有fb,700>_<

      刪除
    7. 向 350 進發中,我望住逆市之王 206 真想哭 >_<

      刪除
    8. 佢應該以超低成本持有,依家可能只係嘔番D多出來

      刪除
    9. 此留言已被作者移除。

      刪除
    10. 原來一早U有玄機睇到,學到野

      刪除
    11. 今早仲傻傻地買上,好彩唔貪^^但真係好彩

      刪除
    12. 你U上食左30 pts^^ 叻!!

      刪除
    13. 我無做數據,但印象流係:
      1. 美女強、港股多弱
      2. 內房升到吸引人,大市開始見頂,籃燈籠?


      刪除
    14. 大大,3:50開始都係玄機時間嗎?

      刪除
    15. 總之記住冇So最 So, 俾 so 你實害你^^

      刪除
    16. 今日反而 425 大成交回升 ^^

      刪除
    17. 冇哂心機了, 今日祗會跌多D而過300應好少抽了^^

      刪除
    18. 好彩唔慣 set 自動到價買入盤,只會 set 沽出盤,本想等紋身大佬回落到 8.30 附近入的,今日一嘢插穿晒,唔攪了 ^^'''

      刪除
    19. 期過400了, 應插多下收>_<

      刪除
    20. 期真破底去下收了>_<

      刪除
    21. 仲有時間,見下低D添^^

      刪除
  7. 回覆
    1. Hello Louis,你不是說有同事爬牆被甚麼咩咩問話咩?你要小心地爬喎 :)

      刪除
    2. 靚 Ginger ~ 所以, 我好小心!

      刪除
  8. 我阿 Q 精神,今日 D 二三線股跌 <4% 我收貨,暫時我持有 1171 算收貨,hehe ^^

    今日下午開市後 #2380 @2.84,因見佢個價成朝都好硬,但係之後大市狂跌我都嚇一嚇,好彩最終唔洗蝕。本想於等 #1988 回落到突破線附近買入,但佢一支大陰插穿了,當然唔敢亂攪啦 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. buy 2380 @2.84,打漏了個 buy 字

      刪除
    2. 達人sir認為電力股板槐是去年唔升今年會升的板槐?

      刪除
    3. 但比隻 #206 攪到我心都灰,本都預咗會經常比人震走,但震走我後佢股價逆市咁搶眼,真係不忍再直視 >_<

      刪除
    4. 瑞奇兄:我唔敢估升定唔升,因為基本因素我完全唔識睇,乜嘢前景我又 no idea。但係首先落後板塊由低位反彈唔少係事實,其次要睇成交量,#2380 近兩個月成交量好靚仔,上升成交放大量,下跌成交縮量。

      另外 3 月中佢再破底時,下跌成交又係縮到好細,高低腳雙底,第二隻腳較低,但係 RSI 卻沒有再破頂,底背馳?總之見佢勢唔錯就買,定好止蝕輸極有限,#2380 在圖表上交足晒功課,我就無謂諗太多

      我今朝持股只得一隻 #1171,今日唔算傷,所以也敢於買多一隻 ^^

      刪除
    5. 902、1071 走勢也好強,902 今日微微有得升,同板塊也可以互相引證 ^^

      #991 明顯係炒 AH 折讓的,我就唔敢攪佢了 >.<

      刪除
    6. 我今晚都做下功課先, 謝謝達人兄^^

      刪除
    7. 其實我已買遲了,在初次大成交升破雙底後曾經 pull back 回突破線,應該可以 2.7 左右上車的,當時攪咗其他無買到 >_<

      刪除
    8. 等埋我番來先買大注^^

      刪除
  9. 我再阿 Q啲,好耐冇試過,今日終於跑贏大市...雖然都係跌都係輸>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都係跑贏大市,值得慶祝 ^^

      刪除
    2. 我卻冇跑但有贏D期,都算跑贏大市^^

      刪除
  10. 今天港女高開低走, 美女又玩高開低走, 齊齊單日轉向?? >_<

    睇開D 美女齊齊露哂肚了 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. CTRP 好彩無攪,今日跌 8% >_<

      刪除
    2. D 科網都金, 明天又似靠700 仔向下走了>_<
      國期就似內銀內險帶領追了>_<

      刪除
    3. 好奈未跑過過夜都耍試跑番了>_<

      刪除
  11. 啱啱放工,港股跌咁多?

    美股呢排算係穩些少,我watchlist上只得Alcoa

    回覆刪除
    回覆
    1. 甲兄:都未算穩,今晚好多美股都又跌

      刪除
    2. 行後幾步睇。2014年仲有8個半月,有時間追返

      刪除
    3. 洗到Cash 兄想岀重拳時^^

      今晚我睇D股似小股災咁 >_<

      刪除
    4. 如仍有美女倉,我今晚定創記碌插插起碼全倉超-5%
      太能變太無能, T電車冇電, 科網仲金yy 同ctrp斷左線 >_<

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。