2014年4月10日星期四

中港融合之股市篇

一提起中港融合相信大家都會媽媽聲,但兩地股市攪融合,唔理將來攪成點,總之今日就好多人賺到錢。其實我都唔知 「互聯互通」係乜東東,應該類似之前港股直通車掛,今日市場也像當年直通車一樣,炒 H 股對 A 股有大折讓的股票,相關股票今日大部分急升。

筆者手腳慢今日無炒到相關概念,但問心一句如果自己當時在電腦前面,都未必夠胆跟風炒。自問無跟消息炒股的本事,唯有依據自己買入系統,今日買入升得少少的 #1171,其他大折讓股暫時唔敢跟。

不過今日大市成交破千億,真係真金白銀有資金追落去,今日算是大成交升穿雙頂頸線,但短線升幅過急,RSI(14) 升到接近 70,近一年當 RSI(14) 升到接近 70 都差不多見短期頂,大市仍有機會再次回落。

美股方面,我覺得大市仍然未穩,今晚納指暫時又跌超過 1%,唔少股票又再大跌,最近美股倉一直空倉,自己完全找不到交易機會,watch list 中大多數是納指股票,近排都洗到面目全非。可能要搵返 D 傳統道指成份股?或者是金融股來買較穩陣?

--------------------------------------------------

我記得以前馬來西亞好太平,雖然是回教國家,但筆者好喜歡去,以前總共去過四五次旅遊 (包括沙巴),但近排馬來西亞突然好似變晒咁。之前馬航失踪政府又好多隱瞞,今次武裝份子甚至直接衝入沙巴一間酒店內捉人,現在開出要求贖金七千萬人仔。

我自己就對馬來西亞警方以及所謂的談判專家完全無信心,今次睇下中國政府點樣救到個女仔,估計都係比咗贖金先。希望個女仔可以無事平安回家。但短期內我真係唔敢再去當地喇 >_<

116 則留言:

  1. 唔怪得越睇個標題越唔對路,原來 "融合" 打咗 "溶合",小弟讀得書少,唔好怪我! ^^'''

    已更正 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港個市一早就俾大陸"溶合"左啦~~XD

      刪除
    2. haha,無錯,恒指成份股被大型中資股佔據了 ^^

      刪除
  2. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 抽番1日的美女好多又變番醜八怪 >_<

      剛想 put 國期, 不過都係明早 put d 貴過裹面感覺好D >_<

      刪除
    2. 早知 美女廚房,put 左先講 >_<

      刪除
  4. 近來不論港股或美股, 金融股都表現不錯
    利申, 我有 ACE, 同 939

    另我手腳都慢, 今日有份炒AH差價股, 有得搵快錢

    by 志

    回覆刪除
    回覆
    1. 志:ACE 最近個勢唔錯,尋晚美股倒水 ACE 都唔多跌,等我找找金融股板塊仲有無好嘢先 ^^

      刪除
    2. 係冇份, 同冇得搵快錢至真 >_<

      ACE 會於4月29日公佈Q1事業績

      by 志

      刪除
    3. M 當當尋晚升,個勢也不錯 ^^

      刪除
  5. 美股如破1830-1840支持就大檸樂了,假破頂之后再回頭穿支持,非常利淡訊號,但近2個月不單港股跑羸美股,其他新興市場升幅更顯著,資金重新配置?

    回覆刪除
    回覆
    1. 出事了, 咁快插2舊, 1830都好危了, 早知旭埋美女啦^^

      刪除
    2. 如真穿,應大把機會旭佢^^

      刪除
    3. 本來港女都行到冇氣要落, 突整粒狂喜, 真唔知係咪仲頂到^^

      利申:好淡皆宜, 冇立場, 冇思想 >_<

      刪除
    4. 其實美女今晚插勿?? >_<

      周四中國宣布3月份的出口下滑6.6%,低於市場所預計的上漲4.2%,令市場擔心全球需求可能下滑。美國經濟數據則表明美國上周首次申請失業救濟人數降至幾乎7年來新低,可能是美國勞動力市場出現春季複蘇的跡象。

      芝加哥聯儲主席查爾斯-埃文斯即將發表的講話??

      刪除
    5. 近期美股好多時唔駛咩理由就無端端大插,唔方好野,可能D人呢几年已食到肚滿腸肥要開始瘦身了 ??

      刪除
    6. 美股真係好耐無試過大幅調整,單睇強勢股大部分變熊走勢,我認為今轉調整會好深以及時間較長,可能真是開始為加息做準備,大戶們都食夠了 >_<

      但尋晚美股大跌,會唔會係資金沽美股,趁勢來炒港股 H 股?

      希望 ""美股強、港股弱,反之亦言"" 今日會 work ^^

      刪除
    7. 美國經濟一定係好,所以股評家成日話美國無咁早加息,或者經濟唔好會突然又唔加息,我認為信一成都雙目失明,人地都講晒時間表,仲係度自我安慰 ^^'''

      但短期內經濟和股市脫節,畢竟美股過去升幅太顯著,如果唔係環球性股災,如果資金又要搵快錢搵 D 嘢黎炒,那麼港股可能有運行?還記得海潚初期股市大跌,資金搵嘢黎炒,把油價炒到痴咗線 ^^

      刪除
    8. 美股資金轉入防守快餐股?M 當當升穿今年高位 wor,有得諗? ^^

      刪除
  6. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄,Kelvin兄, 瑞奇,Ivan, Edward, 小K Sir ,Eric兄 & V兄及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 各位大大早晨 ^^

      港股真係頂到 wor (暫時),只跌百餘點

      刪除
    2. #42 發埋盈警都阻唔到股價升 ^^

      刪除
    3. 300、38 今朝都狂抽,但我唔敢玩 ^^'''

      刪除
    4. 914 倒水ing,和它 H 股有溢價有關嗎? ^^

      刪除
    5. 今早找些即月LP, 914唔知邊個掟左D 0.85@32俾我, 不過得丁丁, 剛俾番佢了 >_<

      其他想1186冇勿成,2318 行多了 >_<

      刪除
    6. Capmo:2318 裂口?「港股通」不利內保嗎?我真係唔識睇 >_<

      Raymond 兄:有得食 OK 啦,偉哥 LP 914 真高手 ^^

      但水泥板塊應該未炒完,大市今朝未夠 11 點已 400 億成交,勁

      刪除
    7. 我昨早都走左, 下午收番D, 不過到尾又俾人食左>_<

      刪除
    8. 我估再追升既我唔夠膽, 昨看2318,1088,1186,914,1398,3328... 都有水位落.

      不過最衰要LP有d冇成交 >_<

      刪除
    9. 今日狂喜都冇料到了, 要食勿好^^

      刪除
    10. 少少地有餐茶...買option始終唔係咁熟...

      刪除
    11. 「港股通」不利內保嗎? 係2318內地現仍-15.285%

      刪除
    12. 此留言已被作者移除。

      刪除
    13. 昨日找差上, 今日找差落 >_<

      刪除
    14. 今日又係大成交日添 >_<

      刪除
    15. Put 左941.... 應該是914.... >_<

      刪除
  7. 肥滔感覺似之前 1661,已炒完?

    回覆刪除
    回覆
    1. 此留言已被作者移除。

      刪除
    2. 終於返黎...今朝出左去,朝早set 定個盤 @ 2.44 放 338,今日highest 2.42...>__<

      好彩今日都冇咩回吐,當個市冇咩板塊好炒,我唯有希望個市繼續玩下呢d A/H折讓股啦~~

      刪除
    3. Eric 兄:尋日真金白銀咁大成交殺落去,理應無咁快炒完的,但上落波動可能好大,如果尋日尾市才高追怕受不住波幅震出場,所以我唔敢亂動住,但會睇實相關 AH 相關股票

      刪除
    4. 今早買中了338@2.38 :(

      刪除
  8. 回覆
    1. Stephen 兄最近玩緊咩股?尋日玩追 AH 還是一直有持股?最近大市好其實唔算難玩,如果一早滿倉上年的強勢股,我建議把部分換入短線有勢的落後股,上年強勢股今年就真係好似轉勢向落咁

      如果渣好多現金短線快上快落,大成交破位追入,超出突破點太遠等 pull back 才買,預先設好止蝕位,有一定利潤就推高止賺位,其實輸極有限 ^^

      刪除
    2. 我以前都覺得好 Q 難玩 (當然依家未係好識玩,仲係轉型階段),我發現有以下問題:

      1. 當大市回升時,自己覺得半信半疑,抱住慢慢入市心態
      2. 到後來發覺跑輸大市太多,急急補股票,價位越追越高
      3. 當持倉越來越重時,大市突然倒頭下跌,持股集體跳水
      4. 大市下跌,究竟邊隻沽邊隻留?減磅?趁低吸?唔知自己想點! >_<

      這是一個惡性循環,到你大舉減倉時,大市可能又回升,自己可能又改變心意加倉,加加減減,又唔知追邊隻,追果隻又唔升,唔買果隻又爆升 >_<

      刪除
    3. 仲唔見現金兄上來幫我地找現金既??

      刪除
    4. 以上問題要解決,我暫時採會用 Alexender Elder 和 Van K. Tharp 的交易方法,把組合這個月自己能承受最大風險先計好,例如可能認為大市未有明顯升勢,我只敢把組合淨值的 4% 或 6% 拿出來承受風險

      如果設 4% 是最大風險,則計算每一筆交易最大風險是多少,如果每一筆交易是組合淨值的 1%,則 4% 可以同時買四隻股 (當然不是一次要用盡 quota)。

      組合淨值 1% = C
      預期買入價 - 止蝕價 = 每股承受風險 = R
      買幾多股? = P = C/R

      這個玩法解決了我不少問題:
      1. 我不用為追大市,加減倉位而煩,總之預設了 max 可做 4 筆交易就是 4 筆
      2. 不用煩同一隻股加注問題,一筆交易就是一筆,加注是當另一筆交易
      3. 不用太過分散投資,有時同時持有十幾隻股,不代表大市下跌時可以分散到風險,甚至有可能十隻股齊齊插水都有架
      4. 一早預咗輸晒條大數係幾多,自己承受的就 OK,那怕大市跌到仆,只要不是大裂口下跌,以設定的止蝕位沽出,把風險控制在掌握之中
      2.

      刪除
    5. 如照昨日番版, 今日歐洲開仲要沽多下?? >_<

      刪除
    6. Stephen 兄有興趣可以睇睇 Alexander Elder 和 Van K Tharp 的書,睇完有興趣也可以 send email 比我交流下,我都仍然在學習階段。

      每套玩法都有好處以及其缺點,但我認為要先有一套玩法,再去測試好唔好用。如果本身無一套玩法,隨心玩就較困難。可以去偉哥那裡偷偷師,即使價值投資高手都有玩法,偉哥一早設好心目中大約咩價位才入,升到咩價位沽出食糊等等,當然 view 會有時隨着大市而轉,但預先準備好,勝過入市時心裡無數 ^^

      刪除
    7. Capmo 大大睇今晚歐美再插?

      刪除
    8. 此留言已被作者移除。

      刪除
    9. 此留言已被作者移除。

      刪除
    10. 今日港股算唔錯,除日股外,台韓東南亞其實都好硬淨,看來資金真似有從美市流向新興市場的趨勢。

      刪除
    11. 如 Ivan 兄講 標普又穿左, 納指又破埋, 一日好番?? >_<

      刪除
    12. 我都覺得美女超短期都難寄予期望,假破頂又回頭穿支持,但現又未算好超賣。

      刪除
    13. 今日大市真係唔差,美女唔敢玩住喇,係都玩港股好 D 啦 ^^

      刪除
    14. 此留言已被作者移除。

      刪除
    15. 此留言已被作者移除。

      刪除
    16. Capmo大大,各位午安 ^^



      刪除
    17. Cash 兄好, 早些上來幫我地找銀嘛!!^^

      刪除
    18. 達人兄

      你講玩法我最近都試下

      最難返而係...
      3. 不用太過分散投資,有時同時持有十幾隻股,不代表大市下跌時可以分散到風險,甚至有可能十隻股齊齊插水都有架

      因為對重倉集中選股信心唔夠大.
      但3月後...發覺市要跌, 或者成個sector差, 都會一齊跌.
      咁反而會因為手上太多股而亂, 分心...

      刪除
    19. 十隻齊插隨時有, 今日一 watch list 得2升18紅 ^^

      刪除
  9. 3時後昨至今早仍升的1065,300, 38才回. 俾人食糊??

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係以前講的越洲飛彈到, 插番80pts 試230了 ^^

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. 期搞到22946, 咁快300同1065變番-7% >_<

      刪除
    4. 再破現貨應到埋229了 >_<

      刪除
    5. 仲有你隻1171, 係我其中一 watch list 的2點綠色^^

      刪除
    6. 隻戰狼300即變番血狼了>_<

      刪除
    7. 等市場冷靜返下先啦,大市以及那些 AH 股已升得太急 ^^

      刪除
    8. Capmo大大,今日估期收幾點?^^

      刪除
    9. 38 好在走得快...賺到 5R多d..算係最近比較好交易

      刪除
    10. Raymond 兄食大茶飯,5R 對組合貢獻好大 ^^

      刪除
    11. 尋晚有 friend 提我買 806,本來今日想在 5.30 左右試試,好彩無手多 ^^

      刪除
    12. 我點會有咁高技巧買在 4.5 買到 806 丫 T__T

      刪除
    13. 5R 正常係, 不過太過膽細, 貢獻一般. 唔夠膽用正常注

      刪除
    14. 多左2 pts添, 番落來啦^^

      刪除
    15. 又少左2點, 番上來啦^^

      刪除
    16. 如果正常注,偶然一兩筆超過 5R 的,真係幾和味 ^^

      刪除
    17. 大大意思係無高低水?平收?

      刪除
    18. 頂, 收 10239, 差3 pts 唔中 >_<

      刪除
    19. 都好近啦,事前孔明啦^^

      刪除
    20. 答你時因我10196買左佢上番來, 所以估國期, 我 set 左10242食嘛, 不過4:08巳食了^^

      刪除
    21. 企王就得, 買時都驚要跳車咯^^

      刪除
  10. 回覆
    1. 內銀、內房、鐵路股最近有點升不上去的感覺,始終築底時間短,可能要拗多幾次腰才穩定地展開升浪?內銀大佬 1398 和 939 開始有點 ugly,下跌成交增。內保大佬 2318 更加裂口大跌

      唔知係咪港股通真係不利於內銀、內保,趁紋身大佬 RSI(14) 升到 77 超買水平,先吃為妙,近日上升成交好強,我會趁低睇下有無位再吸 (如果有得低的話 >_<)

      刪除
  11. Raymond 兄:
    ---因為對重倉集中選股信心唔夠大.
    但3月後...發覺市要跌, 或者成個sector差, 都會一齊跌.
    咁反而會因為手上太多股而亂, 分心...----

    就係亂果度衰,股價齊齊大跌,忙於更新持股新價都打到手軟 ^^''''
    跌起上黎都唔知 cut 邊隻留邊隻好,雖然可設自動槍,但係要每朝 set 十幾個盤都幾煩。不過始終係有好有壞,集中持股有度衰,如果同一個 sector 只可買一隻,咁啱買中隻衰嘢,其他全升係我買果隻跌就 PK,所以觀察成交量好重要,有明顯成交配合的我才買

    另外這方法有個好處,當買對股票價位升到某一個位時,可以推高止賺位,變相這隻股是 risk-free,本來持有 3 隻,其中有一隻 risk-free,吉出一個 quota 又可以買多一隻 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 此留言已被作者移除。

      刪除
    2. "另外這方法有個好處,當買對股票價位升到某一個位時,可以推高止賺位,變相這隻股是 risk-free,本來持有 3 隻,其中有一隻 risk-free,吉出一個 quota 又可以買多一隻 ^^"

      又係wo...再諗諗先

      Thanks

      刪除
    3. 美女又變豬扒開低過佰 >_<

      刪除
    4. 尋晚打機無睇市,原來納指又插水。太陽能重災呢 >_<

      刪除
  12. 達人兄, 有冇諗過買m記 (mcd)? 圖表ok~美股強股買少見少, 此股進可攻, 退可守。

    回覆刪除
    回覆
    1. Lam 兄:我在留言區提過,我也是剛在兩天前才開始留意的,不過昨晚掛住打機無睇美股 ^^'''

      麥當當在美股角色等於大家樂在港股的角色,都是避險功能一流 ^^

      刪除
  13. THX 達人兄,呢個星期NEED study more
    今年輸到開巷 就係買既唔升,唔買就升

    回覆刪除
    回覆
    1. Stephen 兄:
      如果是買的唔升,唔買的升。有可能是板塊觀察的問題,我自己也一直有這些問題,因為我自己其實都不夠勤力去觀察,當然我自己是相信小散戶應該採用由上而下的選股法,先選對板塊再選當中的強股。由下而上則適合高手玩

      如果近月倉內大部分都是科網股、醫藥股、環保股等,那麼組合回報必定跑輸大市的

      刪除
  14. 科網股、醫藥股、環保股 both i hv
    ytd -10% la
    what is ur email?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。