2014年4月2日星期三

美股回升

美股標普 500 又重上新高,早前一直崖打的納指也重上 50 天線上,美股的指數仍然強過中港股市九條街。但筆者最近和美股脫了節,keep 開的 watch list 並沒有合適的股票可以回補,太耐無更新 watch list,各位如有好嘢可以在留言區推介一下,借來抄功課 ^_^

港股方面,國指升到雙底的頸線附近,今日回吐。恒指雖已升穿 50 天線,但 50 天線仍然向下,過往幾年在 50 線仍然向下的情況下,恒指升穿 50 天線後好多時都不能一次過企穩,等多一個調整出現,看看是否又跌不下去,可能要等條 50 天線回升,才真正展開較長的升浪。

近日資金流入低殘中資股,我個人暫時打算在內房、鐵路、內銀、內券這些板塊中尋寶,另一方面也會留意強勢的環保股以及燃氣股,而手機配件股也好似不錯。

有網友問起 Van K. Tharp 的書,我只睇了兩本:

<Trade Your Way to Financial Freedom>   <交易 - 創造自己的聖杯>
< Super Trader - Make Consistent Profits in Good and Bad Markets>  <想法對了,錢就進來了>

第一本在交易系統、風險和注碼分配上解釋得較詳盡,Pok Pok 兄推介必定要看第二版 (和初版有分別)。第二本較多講交易者在心態和信念上的準備。

大家有興趣可以一看。但看 Van K. Tharp 的書前,最好有一些交易系統的簡單概念,尤其是必須尊重 「止蝕」這一個重點。若果閣下是買股從來都堅持隨心而動,又堅持永遠不設止蝕的話,那麼這兩本書對閣下是毫無意義的。

看過這兩本書,再和 <Trading in The Zone> 以及 <Come into My Trading Room> 互相引證以及互補長短,希望能改善自己的交易績效。

-------------------------------------------------------------------

好耐無吹水,近日見有人 (仁) 興玩 「接力絕食」,話用絕食爭取普選 wor,你地班嘢咁高智商,真係唔夠你地玩喇,絕食都可以接力,好嘢!我認輸 ^^'''

其實好心做下 D 實際又有建設性既嘢得唔得?今次中央邀請你地上去直接對話,真係要把握今次機會,有咩想爭取就直接面對面講,試下中央底線,探一下敵情,遠勝於係香港做十場這類無聊 show 啦。

但唔係一直主張政治要有透明度?要公開公正?中央本來安排公開會談,點解你地今次反而要求單獨會面?

133 則留言:

  1. 其實大市穩唔穩, 我都無太大動作. 今日只是減持了一注296, 繼續8-9成貨. 高位減D, 低位買D咁. 我轉身慢, 成日忙, 唯有少短炒.

    回覆刪除
    回覆
    1. 浪子兄係價值投資專家 ^^

      刪除
    2. 是學同跟隨價值投資專家.... hahahaha 經過今個業績期, 仲敢認價值投資專家咩......

      刪除
    3. 浪子兄:遇上這次有組織的洗倉潮,非戰之罪之呢 ^^

      YfChan 兄:你係磚家,即物業投資專家 ^_^

      Eric 兄:我從不蟹貨而快速認賠,所以我係 「輸」家 >_<

      刪除
    4. 磚家, 即喺成日被磚擊中的輸家

      刪除
    5. 我這年也是頻頻中招,希望第二季開始好轉 >_<

      刪除
    6. 我轉左祖籍做蜑家,日日坐艇=.="

      刪除
    7. 沽升兄:解套的日子不遠矣,hope ^^

      刪除
  2. Good morning 各位大大!好耐冇吹水,我都跟風吹下先><如今中國和香港嘅關係就好似已失去信任的情侶咁,戴耀廷曾指中港係草擬基本法的初期時係有過“密月期”,可惜因為64事件大家都睇清楚了對方的真面目,“一國論”的人認為“兩制”只是一個工具去促進“一國”,故此冇乜可能俾行政主導的香港實施真普選,唔信香港,萬一選出條友仔搞港獨or威脅到“一國”的就大0樂!!而“兩制論”班友又認為“一國”只是促進“兩制”,又唔信中央,怕西環治港@@
    所以今一次班泛民上去其實係好事嚟,起碼大家可以講出自己想爭取啲咩,泛民也可以講俾中央聽:香港人只是想要行使公民權去普選特首,冇諗過出軌@@ 真溝通可以增加信任,中港依家就係缺少信任,中央怕老婆去搵男人,香港又怕老公會專制!

    回覆刪除
    回覆
    1. MR 兄:----中央怕老婆去搵男人,香港又怕老公會專制---- 這句形容得非常好!哈哈!

      但事實上老公又真係專制,老婆又真係話比老公知佢要去搵男人 (經常高舉米字旗龍獅旗等)。目前必須要溝通好,所以一切無謂嘢我覺得要停止,例如舉龍獅旗,過台灣探訪台獨人士等等....即是老公已經唔信你,你仲要成日係佢面前打電話比其他男人,又約其他男人去街....

      除非決心要離婚架姐,否則做這些無謂嘢真係無 Q 用。一係夠胆就攪一個全民公投 (不過中央和港府都唔會比),投票中國、香港應否離婚,我估最終係唔會超過半數贊成,大家鬧還鬧,其實心中也清楚條底線在那裡,離婚無身家分架 >_<

      刪除
    2. 個老公好似唔止一個老婆喎,佢唔要你都無謂,佢只係唔想你去勾佬搞到自己無面姐。而個老婆要錢,離婚又無身家分,老公專制都要焗住忍

      刪除
    3. 咁又真,老公真係超多老婆,這一個老婆已不再是最得寵,這真是局住忍的情況,在不離婚的大前題下,睇下點樣爭取到最佳的每月家用 >_<

      刪除
    4. 當年結婚,唔多唔少想做樣俾已出走的大婆睇(台灣),呢位老公既唔係魅力型獨裁者,又唔係技巧型民主者,只能用錢留住啲妻房,但錢有時會換來更多空虛,如今老公既要忍受老婆有傾向外出搵佬的春心,又不能離婚,失敗的婚姻不能吸引大婆歸家><!!但依家呢段關係已經差到不得了,怎能吸引大婆呢?
      大家係時候停一停,諗一諗了!

      刪除
    5. 另一個不能吸引大婆的原因,是大婆外邊一直有個男人 (美國 ^^),男人點會比大婆同老公復合。我覺得復合係無可能的,老公可能也自己心知肚明,不過偶然出黎食下飯保持友誼已經是一大進步

      其實兩者之間的關係已經拉進了不少,十幾年前仲吹到行話可能打仗,兩岸 D 炮口對住晒對方,依幾年仲邊有提過打仗依兩個字 ^^

      刪除
  3. 早晨,
    第一本書睇過,令我對交易系統有更深入認識。
    第二本未睇過,大概講咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. Raymond 兄:如果睇了第一本,其實第二本可以不用看,因為關於交易系統,第一本已經有好詳細講解

      刪除
    2. 第二本都係講交易系統?

      刪除
  4. 美股冇咩心水,所以只買左NASDAQETF
    TSLA 好似有D料到 入左小小

    回覆刪除
    回覆
    1. TSLA 好耐無睇,等得閒睇返先,前晚想買 FL,但見佢高開底走留下少少上影線,又不敢入。昨晚又升 >_<

      刪除
  5. 大家早晨!2722得唔得?

    回覆刪除
  6. 各位早, 發現691 似乎很有強力力量想進行突破, 但不知是否虛火。因為還沒有看基本的資料, 也不確定水泥股的強勢是否令他受益。求高手賜教。

    回覆刪除
    回覆
    1. Lee 兄:691 短線走勢的確幾強,但短線突破點是在 2 月高位,現已突破了好耐,已升到接近中線阻力位,現價已非常超賣,不知你心水是想中線還是短線,短線有回吐壓力的。

      因為我之前只睇開 743,原來水泥板塊在這一跌浪中表現好強,真是有機會是今年 turnaround 強勁板塊之一,我都要從新留意整個板塊先 ^^

      刪除
    2. 個人是比較喜歡玩大的波幅 (玩幾個月甚至1年), 因為感覺風險易控制, 有更多時間作出買入賣出決定。同時我都看到水泥股整個版塊有不尋常的反轉趨勢, 想在此跟各位高手討論。畢竟自己技術分析還沒成熟, 想在此吸收達人和高手們豐富的經驗和智慧。

      刪除
    3. Lee 兄:如果想玩大波幅,再加上想盡量持股時間長一點,則最好以週線圖操作,週線雙底突破點大約在 3.40 左右,現已升到該位之下,看看能否大成交突破

      刪除
  7. 內房繼續 go,3900 要呌呌?今朝競價時段博大霧 10 蚊掛出去,好似只做到 9,95 不成事 ^^'''

    回覆刪除
    回覆
    1. 信利又爆 6%,肥死藍兵兄 ^^

      刪除
    2. 除了燃氣,我d 持股打得好散,所以我很難肥。

      (>﹏<)

      刪除
    3. 燃氣中我觀察緊 1083,等佢形態突破 ^^

      刪除
    4. 從核心盈利看,港華燃氣#1083 其實最貴 ( Vs #1193, #2688, 0384) ,所以我燃氣股中持有最少。

      但是市況一好,表面市盈率較低的 港華燃氣#1083 ,一破頂海闊天空,因為此股散戶較多,或可以一炒。

      ◉◡◉

      刪除
    5. Thanks 燃氣王 肥兵哥 ^_^

      刪除
    6. 肥兵哥,你最有條件搞恆指32000絕食團><
      呢期,未開始絕食,我已經餓到暈咗!

      刪除
    7. 不如我將 blog名 改為《肥兵手記》?

      (╯︵╰,)

      刪除
    8. 想問藍兄有冇添食拉麵先去絕食?

      刪除
    9. 《肥兵手記》good name wor ^_^

      刪除
  8. 接力絕食 -> 三個字:痴X線

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有接嫁~ 由夜晚9點到第二朝9點,12個鐘,夠晒誠意!

      刪除
    2. 雷蒙兄 and Eric 兄:不如我地三個接力絕食,絕食到恒指升穿 32000 點為止 ^^

      刪除
    3. 跟隊,我守夜!!

      刪除
    4. MR 兄你爭住守夜這個肥缺位 >.<||

      刪除
  9. 回覆
    1. 我絕對同意 CUT 自由行啦,遊客無罪,但放太多遊客進來就是原居民活受罪 >.<

      講咩話我又唔太介意,邊個同我講嘢先介意,女仔係街上用普通話問我路,我必定好有禮貌咁回答,甚至幫佢帶埋路 ^_^

      刪除
  10. 今日似乎又係傳統股領放,昔日強股無以為繼的日子, 基健、鐵路設備,水泥,鋼鐵等動力唔錯,內房仍然強勢,資金似乎仍是流入的初期,相信這些板塊還有上升空間

    回覆刪除
    回覆
    1. Ivan 兄:同意,另外有無留意火電板塊?1071 已升了很多,我開始留意 2380 ^_^

      不過煤炭開始轉強,它們一齊強應該短期無乜衝突掛 ^^'''

      刪除
    2. 達人兄 : 火電之前的估值又是跌到變地底泥,現在因業績好及一些可能的利好政策,股价遂步返回合理值,但我估要大升返回之前的高位也不易,因缺乏有力的催化劑。

      刪除
    3. 我都有2380 wor, 之前 test buy, 尋日先加注, 走勢幾好

      刪除
    4. Cash 兄:1、12 已經好超買,地產會唔會玩炒高抽水?我好少睇地產股。991 走勢最唔掂,唔睇佢 >_<

      Ivan 兄:任何這類股我只炒短線 now,中線還要看打底過程,比 D 時間觀察才可作中線投資

      V 兄:2380 勝在止蝕位易設 ^^

      刪除
  11. Ivan兄买了哪只内房股?

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨日 Ivan 話持有 2777,也可能有收埋其他寶物 ^^

      刪除
    2. 買內房也已慢了幾拍了,目前持有2777及1918, 等著813回調

      刪除
    3. 我等著你回來, 我等著你回來 ~~

      刪除
    4. 內房申報:
      今日1.66 已加注123.
      3883 首季業績好, 不過無咩力.
      733 呢幾日好大成交, 希望彈返上去.

      刪除
    5. 真的好多宝物。。。

      刪除
    6. 813 這樣 V 型回升,真係好難找買點 >_<

      刪除
    7. 3900 撞中止賺點沽出,每股風險 R = $0.39,獲利 1.3R

      刪除
    8. 大市高開低走 (今日未完待觀察),今朝有些股急升但之後升幅收窄,暫時睇定 D 先 ^^

      刪除
    9. 肥滔跌落來得唔得?

      刪除
    10. 瑞奇兄:環保股這一輪跑輸晒落後板塊,如只睇短線暫時不會選佢。但中線只要 keep 在 50 天線上其實好強勢

      刪除
    11. 依家我都無咩方向,本想今日入2777@11.4,但見3900唔上又唔敢買住>_<

      刪除
    12. 唔好睇 3900 尋日升咁多,2777 個形態技術上係強過 3900,已經打了底以及成功突破了 50 天線

      刪除
    13. 達人兄都開始以 R 做單位

      刪除
    14. 係呀,咁樣解決了注碼分配問題,買幾多股 (P),P = C/R

      C = 整筆交易風險上限
      R = 每股風險

      對於短線追踪趨勢的止賺方法我仍未有一個確實概念,我一直認為找合適獲利沽出點是世間上最難的事,目前只是試用設立阻力目標價,以及設一個創新高點後回吐的幅度來止賺,且行且改進,總之買入前諗好是走短線還是中線,短線入短線沽出 >_<

      刪除
  12. Ivan兄,什么吸引你买350?

    回覆刪除
    回覆
    1. Sean兄 : 純看圖見其突破了長期頭肩底走勢所以買入試圖短炒,不幸的不久便停牌了, 近期复牌控股股東公佈有意以7.89全購H股,與現价6.85存在頗大拆讓,於是留著看看事態如何發展。

      刪除
  13. 今晚美股唔多精神,大部分早前已失守 50 天線的強勢股,反彈到 50 天線下方又再跌過,感覺上是開始熊走勢

    回覆刪除
  14. biotech盈利增長很高, 但走勢卻令人擔心, 真的見頂嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前 watch list 好多強勢股盈利增長都高,之前公佈的業績也是很強勁,但這一排跌到阿媽都唔認得,真係要尊重股價走勢 >_<

      刪除
  15. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄,Kelvin兄, 瑞奇,Ivan, Edward, 小K Sir ,Eric兄 & V兄及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
  16. 達人兄早晨
    禽日早上放晒股, 留番75%資金
    主要覺得太困身, 付出同回報不合比例 (埋單負回報>.<)
    改變一向戰略先得 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安 Money 兄,我只持有一隻 206 now,暫時未找到好對象入手 >_<

      刪除
  17. 今朝入咗隻#3636保利文化,業績後明顯轉強咗好多,雞金佬係度密密增持!

    回覆刪除
    回覆
    1. 行業的確獨特,但半新股最近走勢好鬼難玩 >.<

      刪除
    2. 科綱生化又洗到儍,前幾日手多入的FB,TSLA,太陽能又重傷了-_-#

      刪除
    3. 老美女巳食哂D過期春藥, 寒 >_<

      刪除
    4. 下週美女又派彩期, 全部自動加注賭大D @^@

      刪除
    5. 納指今晚跌到痴,跌 2.5%。唔掂喇,暫時我唔敢玩科技類股票 >_<

      可惜了我的 700 put 喇,星期一港股科網也應該洗盤 >_<

      刪除
    6. 妤在set左cut lose...岩岩好打平, 真係好恐佈...

      刪除
  18. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄,Kelvin兄, 瑞奇,Ivan, Edward, 小K Sir ,Eric兄 & V兄及各大大早晨! ^-^

    頂一陣就散?? >_<

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。