2014年9月29日星期一

留言版 2014-9-29

事件演變得太快,我連到下午訓醒晏覺都未知咩事,要到晚上睇新聞才知咁大件事。本來不想出文,但留言版明天可能破 200,就先開一版新的,筆者仍未完全清楚發生咩事,事件未完之前作出評論是不公平的。總之辛苦了中立的醫護人員,麻煩你們留守醫院及到前線去救助傷者了,辛苦晒!

211 則留言:

  1. 遍地開花:
    千人坐滿旺角與銅鑼灣
    http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20140928/52955037

    回覆刪除
    回覆
    1. 甲兄:靜坐應該唔洗胆心,警方也應該不會再有清場行動吧?

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. 差佬痴咗, 催淚彈唔駛錢咁, 網上開始有人發起唔做差佬生意. 中大教授馬嶽停止幫學生寫推薦信入警隊

      刪除
    4. 甲兄:其實講真一句,都係上頭落 order 差佬做嘢,差佬身不由己。唔係想為差佬講好說話,但身為紀律部隊有時係無得揀,有學生認為差佬有得揀,可以即場放低槍、除咗件制服、辭埋職,加入示威者行列,如果真係咁,香港就真係亂到好似中東咁喇...... >_<

      要怪請怪落 order 的上級,在前線的警察真係身不由己,佢地都係香港市民

      刪除
    5. 佢地打份工啫, 最緊要準時出糧有房屋津貼, 任何人阻住收工都係敵人.

      我亦由尋日開始決定, 以後即係小小事, 都會報警要佢地處理, 用盡佢地, 因為佢地係由我交嘅稅出糧.

      刪除
    6. 警察唔一定係為咗份糧,打工大不了辭職唔做,東家唔打打西家,但試想如果有全香港警察有一半以上立即辭職,香港會亂成點? >_<

      刪除
    7. 唔會有呢個如果, 因為佢地唔會辭職唔做, 薪高糧準有津貼, 佢地抗拒唔到

      刪除
  2. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄, 浪子兄,甲兄 及各大大早晨! >_<

    NO.2 Uncle >_<



    回覆刪除
    回覆
    1. 開左夾升番200再跌>_<

      刪除
    2. 剛打到收左D港氣 >_<

      刪除
    3. 好在上週留唔到情 >_<

      刪除
    4. Watch list 竟有一綠, 餅乾^^

      刪除
    5. 早,無心機睇市……

      刪除
    6. Capmo 大大 and 各位大大早晨 >_<

      平日笑臉今日都要改為 >_<

      我個人相信十月一假期應該也無乜自由行落黎旅遊,這是好事,因為非常事期。但若果真的有自由行,也希望各位示威參與者不要與他們衝突,以免事件火上加油。現在是傾政改問題,千萬唔好扯上兩地人民矛盾

      刪除
    7. up down ratio 4:96...

      long long time no see...

      刪除
    8. 現跌 450 點,比我想像中好,但事件無咁快完,對經濟的影響有幾大真係無人知,慢慢睇 >_<

      刪除
    9. 各大大早晨^^

      CAPMO大大DH價清?

      刪除
    10. 自由行好勁架. 尋晚我喺駱克道個十字路口, 前面叫開路, 有幾個自由行拎住張地圖穿過人群, 快快樂樂鳩嗚去

      刪除
    11. 大市又真係唔差,好多股都有抗跌力

      甲兄:唔係掛,自由行咁都仲要走埋去? >_<

      刪除
    12. Capmo 大大又神操作,即日食港氣 >_<

      刪除
    13. 達人, 真架. 尋日有幾個奇景:
      1. 我下晝喺分域碼頭行車天橋 (已封), 有個女仔一身運動裝喺我面前跑步跑過, 佢跑一直跑, 過咗陣, 佢跑返轉頭, 繼續跑
      2. 差唔多果個位, 有個賓佬同兩件賓妹以人群做背景selfie, 無人理佢3件, 不過好odd
      3. 駱克道十字路口, 成班鬼佬無視一街係人同差佬, 繼續飲酒攬賓妹, 有一個飲大咗仲走出嚟同示威者鬧交, 我幫口叫fuck you趕佢走

      刪除
    14. 甲兄:我睇電視都睇到,其實現場有好多花生友,係度睇戲。我見警察噴緊胡椒噴霧時,後面有些人好似好開心咁款,企係度睇 =.=

      刪除
    15. 咁我唔知喇, 我只係睇相, 中胡椒噴霧果D想死咁滯

      刪除
    16. 仲有個奇景, 就係尋日D人好在意執垃圾. 梗有條友喺附近拎住個大垃圾袋收集垃圾, 或者有班人幫手踩扁D水樽

      刪除
    17. 新聞有播,有些示威者把垃圾扎好一袋袋,以便清潔人員清理

      刪除
    18. 3.8-3.82收番半餅乾 >_<

      刪除
    19. 我真係改唔到肯輸少D>_<

      刪除
    20. 未必既, 今日如能保住升收, 應好快可再上水面.^^
      叫你走我有咯 >_<

      刪除
    21. 我一定跟大大,>_<請帶路

      刪除
  3. 另外有網友問我是否在戴生 FB 留言罵佢,又 post 我的 blog link。但此人絕非筆者,筆者只會在自己 Blog 中暢所欲言,但絕不會在別人地方挑機。現今網絡世界誰真誰假都好難分辦,任何人都可以借 post 我的 link,甚至改埋我個名都得。但我從來只會在別人的 Blog 中留下讚的留言 (今早我第一次在偉哥那裡留言,當然是讚),覺得別人說得沒有道理可以選擇不看,沒必要挑機吧?

    現實中對於有團體集會,然後又有不同立場的團場去踢場挑機的行為,我自己絕不贊同。在言論自由的社會,誰人都有權表達自己意見,認為某團體宣傳的和自己意見相反,大可以在別的地方攪自己集會,作自己宣傳。沒有必要去對方的集會踢場,就好似佛教徒不會去天主教的 mass 中踩場一樣。大家都享有言論自由、宗教自由、政見自由

    回覆刪除
    回覆
    1. 只怕我不犯人, 人來犯我。若大家都守規矩,應該少好多無謂的爭鬥。

      刪除
    2. 浪子兄:現在甚麼是規矩,應該跟從誰人定的規矩,講真我已分不清楚了 >_<

      刪除
    3. //改埋我個名//我試過啦

      刪除
    4. 這都是一國兩制惹的禍, 長遠黎講係唔work既,中央的是集權獨裁,香港追求的是西方式的民主体制,怎可能並存呢?矛盾只會隨時日激化

      刪除
    5. 這次政府的處理策略很笜劣,在集會人仕相當克制和平的情況下警方便主動使用過度武力驅趕人群,激起了民憤使更多人參於,實屬不智,可能靜觀其變等群眾高脹的情緒慢慢緩和更好

      刪除
    6. 從一早唔信一國兩制,那是騙人的技倆

      刪除
    7. 我只可做,我主場便守我規矩。可以唔add 我或unfriend, 但唔好在我blog或fb玩野。理性討論可以。

      刪除
    8. 甲兄:我都記得,之前試過有人玩嘢,改埋你個名 >_<

      Ivan 兄:那麼香港是需要獨立嗎?

      浪子兄:agree,邊個主場便守邊個規矩

      刪除
    9. 如有條件獨立,我認為對香港是最佳選擇

      刪除
    10. Ivan 兄,但我唔認為有條件 :(

      刪除
    11. 港獨當然是不可能及無條件的,但這裡的條件主要是政治條件,如妙想天開的假設是經北京同意的,不是反面要孤立香港那種,以香港人的聰明才智及靈活性,絕對可以把香港經營好,參考的例子正如當年新加坡脫離馬來西亞獨立一樣。

      刪除
    12. Ivan 兄~香港沒有李光耀式的人物, 中國亦不是大馬. 政治本就是現實的協商

      刪除
    13. 香港沒有李光耀般的人物

      刪除
    14. Ivan 兄:唔介意我講一句,要先有一個強勢的政治領導人物,才能平均各方勢力,以及怎樣在最低損傷下和中央協商。唔係我唔想 CY 下台,我一直覺得佢無政治智慧,但現在下咗台又點?邊個頂上?AV 仁做嗎?梁家傑做?

      我諗情況仲亂過依家十倍,單是各政黨各種騎劫、各種小動作,都會攪死香港。叫人下台好容易,但下咗台邊個可以立即頂上,做得好過佢,先係問題。由董伯伯下台開始,後來頂上的好似一個差過一個 wor >_<

      刪除
    15. Louis 兄 : 政治的精髓當然是協商,但如意識形態相距+萬八千里,就很難有雙方都可接受的平衝點,今次政改就是明顯例子,站在北京的立場當然不能出一個反共的特首,但香港是一個高度發達自由的社會,真正意義的普選對好多人來說是合理不過的事情,問題就出在香港的民情不能排除會選出一個不認同中央的特首,這在其他國家沒有大問題,反對黨地方政府可與執政黨中央政府並存,因為雖然政見不同但核心价值大同小異,但香港跟大陸的意識形態及政制有太大差距,中共的体制是不能容忍一個反對黨地方政府的,所以一國兩制骨子裡是無法長存的

      刪除
    16. 達人兄 : 我認為問題不是特首能力問題,我也不認為CY能力上有什么問題,是体制的問題,香港的特首是夾在兩大不同政治体制及意識形態的磨心,正如上朮,雙方差距太大,任你有非凡能力有時也是身不由己無計可施的

      刪除
    17. 我的意見可能較消極,我是偏向於 "袋住先",而今次選舉着手點係針對選委會的人員名單上,以及各種細節,因為這些都是未真正定下來的事,仍然可以傾的。泛民如要爭取入閘,應該針對選委會黎傾,一旦一早打着 "反共"旗號,又點可能會入到閘?這是泛民一早已經知道的事,反而爭取先入閘,再拉票,只要得民心,真係選中咗做特首,到時是否親中,再決定未遲吧?上咗位先黎反得唔得?

      事件睇到泛民係真的想入閘嗎?我唔認為係囉,公民提名和政黨提名分別好大,前者係違反基本法,後者則唔係,因為只要選委會有一定數量泛民的人就可以了。為何要執着前者?後者連提都無提過 >_<

      公民提名其實連美國都無的,是否無公民提名就等於不民主?莫非公民提名真是提名誰人做都得?真係要提名劉德華? >_<

      刪除
    18. Ivan 兄:體制也是問題,但市民如何反應也是重點,以前英治時期,又邊有普選以及華人話事權?根本無自治可言,港督係直接由英國空降下來的,老實講以民主進程黎講,以前港督制度比所謂的假普選更加落後,但又唔見有今日咁大反彈 >_<

      刪除
    19. 英治時期無,好正常。1果時係殖民地 2果時的民主意識無現時咁高。那時可3妻4妾,有奴隸,不見得到今時今日仲可以。

      刪除
    20. 理想永遠是好,但係實際做真係好難,參考好多國家政權倒台後,開始民主制度,但卻比以前更差。如果有真普選也要睇好唔好彩,選到個做到嘢的,如果做唔到嘢,按民主制度 4 年後就無得再做,理論上是好,但實質人民等唔等到 4 年呢?會唔會來一次更大的抗爭而要新特首提前下台呢?香港莫要走埃及的路..... >_<

      刪除
    21. 達人兄 : 我覺得不能單單跟自己的過去比較,應該要環顧世界去比較,香港應該是按國民財富,教育水平,社會發展水平屬高度發達地區中全世界唯一一個沒有真正直選首長的地方,所以是完全不相匹配的,這亦是矛盾的深層原因,當然香港的民主發展是進步中,問題是進度大幅落后很多人的期望。

      刪除
    22. 達人兄 : 我相信香港人具備足夠的聰明才智去選出他們的領導,社會發展相似的南韓,台灣,新加玻也成功從獨裁轉為民主体制,是很好的先例。

      刪除
    23. 我也來說幾句
      可能我年輕關係,我是支持估中的,睇番歷史,西方民主進步是流血得來的.自己都不去反抗爭取,望獨裁者主動放權? 這是不可能的.
      而且, 香港都等左二十幾年,得來的是什麼?
      其實一國二制,最好的情況是IVAN兄所言的反對黨地方政府可與執政黨中央政府並存, 給香港真正普選, 這正是萬萬香港人現在街頭所爭取的.

      刪除
    24. 從來唔覺民主選舉一定好,能解決一切問題。就算現在可以一人一票公民提名選特首,也可能是死局。不過佢揀選後只給我梁振英,唐英年及何俊仁我選,我寧投白票。唔好美其名同我講咁叫做俾左民主我,呢d咁的民主我唔要。

      刪除
    25. 但若果如 Ivan 兄所言,反對黨地方政府可與執政黨中央政府並存,即是在香港市民希望能從反對黨中提名一個入閘做特首?我就真係不敢想像。如果在現任政府官員中選,更加無不會得民心,但做特首又要政治經驗,無可能選一個從來未從過政的人做吧?人選其實係好有限 >_<

      可能我要求低,因為美國總統其實也是政黨提名,都係二選一,其實這個世界真係有民主?..... >_<

      刪除
    26. 若無記錯,美國還可以有獨立候選人,我記得有富豪一齊出來選過

      刪除
  4. 原來尋日有單咁嘢>>>
    //救急扶危是我們每一位醫護人員的天職。同為公眾服務的一員,我們明瞭亦感激警務人員為香港市民日以繼夜維持秩序的辛勞,但作為醫護人員,我們同時亦譴責部份警務人員在過程中曾數度阻礙救援、漠視生命和違背人道的行為,包括阻礙駐守政總及金鐘一帶的醫護人員對現場傷患者施行急救、向急救站內的醫護人員發放催淚彈、拒絕醫護人員帶備急救的補充物資進入政總急救站、及驅趕醫護人員離場,我們對以上種種表示極度憤怒、痛心及難以理解。//
    https://www.facebook.com/dashhk/photos/a.439704286111387.1073741828.430660383682444/701235689958244/?type=1&theater

    回覆刪除
  5. 總括今日大市表現唔算差,阿爺還有得升市,暫時市況未致於恐慌,但之後事態如何發展則無人可以預料,既然長期假黎緊,我都偏向留待假期後睇清楚局勢才行動。希望幾日兩天假期大家可以冷靜返落黎 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 支持達人兄睇法,阿爺維穩基金仲未出手,港股真的不用太擔心!

      刪除
    2. Bravo 兄:但不要開心得太早,阿爺是否決心維穩?還是好似偉哥的提議,索性給示威者大攪一場,然後睇下經濟變成點,等香港龐大的中產出來反對佔中以保飯碗?我認為這是中央一個較聰明的做法,但香港就變相是撕裂了,有排都未能復原 >_<

      刪除
    3. 我覺得中央唔會冒呢個險,因為局面可能變成一發不可收拾及醫番都殘廢,不能指望特區政府了,現在就是考驗中央領導的政治智慧及手腕的時候了

      刪除
    4. 我只希望不會真的發生大型流血衝突 >_<

      刪除
  6. 占中主要爭取的是所謂公民提名, 但基本法早已封殺了這個可能性, 要根本性達成占中者的希望, 唯有修改基本法. 我不知道為什麼那些主事者始終無視了基本法第45條的規定.


    第四十五條
    香港特別行政區行政長官在當地通過選舉或協商產生,由中央人民政府任命。

    行政長官的產生辦法根據香港特別行政區的實際情況和循序漸進的原則而規定,最終達至由一個有廣泛代表性的提名委員會按民主程序提名後普選產生的目標。

    行政長官產生的具體辦法由附件一《香港特別行政區行政長官的產生辦法》規定。

    回覆刪除
  7. 基本法關於普選的定義, 是候選人必須由提名委員會提名產生. 所謂公民提名, 以現在的基本法, 是違法的.

    回覆刪除
  8. 比較可行的做法是在提名委員會的構成上提出討論及爭取各方面利益的平衡. 目前的提名委員會組成明顯偏向精英階層, 平民百姓難有足夠比例的代表. 另外, 被提名者如何出閘也必須討論, 如果定下太高門檻, 那所謂的普選也就失去了意義. 還需考慮的是報名和出閘是不一樣的概念, 李飛曾經說過"規定候選人數目不屬於不合理限制", 變相剝奪了一些在委員會裡面支持度稍差的人士的權利.

    回覆刪除
  9. 假如沒有可能修改基本法的特首選舉原則, 現實的做法就是在現在的法律框架範圍裡面, 就選舉的細節進行商談及合理抗爭. 以公民提名做抗爭主題, 我覺得是主事者某種程度上的嘩眾取寵.

    這幾天的占中, 可以說是他們在以非法的手段, 爭取達到非法的目的,

    回覆刪除
  10. 實際上, 因為當年中英在很多問題上意見不一致, 當年制定基本法的時候, 有很多條文故意表達得比較含糊, 留下了不少爭議的空間, 也導致後來中央的數次釋法. 因此, 說當年英國人在某種程度上出賣了香港人, 也是有道理的.

    回覆刪除
  11. 至於公民提名, 現在大概有30個國家有這個機制, 但基本上, 公民提名只是個點綴而已, 起到主導力量的還是政黨. 而且, 有能力獲得公民提名的, 不是本身有財力, 就是背後有足夠財力支持才可成事, 假如此人成功當選, 必定需要對支持者做出回報, 就像梁先生那樣, 結果管治未必會好, 因他們多半是當成所謂的一錘子買賣, 很難期望能再次當選. 所以必然傾向于爭取短期利益以討好各方.

    反而如果是政黨的代言人當選, 因為政黨必須考慮到長期的形象問題, 爭取多次執政, 對當選人反而會有 更有力的制衡.

    回覆刪除
  12. 不幸的, 香港現有的政治框架, 不可能容許政黨政治的存在, 而且, 香港並非是獨立國家, 也沒有爭取獨立的民意基礎, 先天性的不足, 導致特首選舉及其他政體不能和其他獨立國家簡單比較. 實際上, 香港因為並非獨立國家, 港人是不能有和其他獨立國家的人們有同樣的權利的. 比如, 就算按照公民提名產生候選人, 並且此人成功當選, 只要中央不同意, 此人照樣不能就任. 因為中央的委任並非只是例行公事, 是有實質上的否決權的, 而這個權力已經在基本法裡面確認了.

    回覆刪除
  13. 所以, 假如是爭取修改基本法 我完全支持. 但是現在的爭取公民提名, 呵呵.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次群眾運動已逐斬演變成日積月累的中港矛盾的一次暴發表現,已超越了單純的政改訴求

      刪除
    2. Yfchan 兄,其實我自己都完全唔清楚公民提名,究竟係點樣選,真心求教,有無師兄可以指教,認真的。如果完全無篩選的公民提名,真係提名邊個都得?萬幾人一齊入閘都得?咁多人點樣選?

      如果始終有一個篩選,咁咪即係 "假普選"?誰人有權篩選?跟邊個套法則才算公平?

      刪除
    3. Sorry 我由下開始睇上去,還未睇到 YfChan 兄上方的解釋就回覆了下方的留言,Chan 兄講得有道理!我都同意由政黨提名是最佳方法,但原來香港政治框架, 不可能容許政黨政治的存在,那麼目前爭取的公民提名,其實已經可以和迫中央修改基本法直接劃上等號了吧?

      刪除
    4. 達人兄: 全部選舉都會有篩選機制,重點是該篩選機制是否合乎一般的公平合理原則,普遍為人民接受,而不是設計成專門排除某群政治力量,

      刪除
    5. 其實達人兄講的政黨提名跟公民提名一樣也是不乎基本法的,政黨提名亦無法達到中央要排除泛民入閘的目的,與公民提名沒有根本性的區別,所以對於中央來說是絕對不能接受,中央政府的唯一目標就是不讓泛民入閘,依靠的就是可掌控的提名委員會

      刪除
    6. Cheong 兄:咁普遍為人民所接受依家嘢,又真係好難下定義架 wor,我理解係:即係推出後,無大型暴動,無人反對 = 普遍為人民接受, correct?

      因為我對有普選國家的體制真係唔熟,我係政治白痴 >_<

      刪除
    7. Cheong 兄:我同意中央唔想比泛民入閘,但泛民又真的想入閘嗎?也不見得。之前中央約佢地上去傾政改,其實係試底線,如果泛民仲打着反共旗號,佢地都心知肚明無可能入閘。問題係做特首和反共無關吧?做特首係為管治好香港,顧及人民民生,泛民可唔可以先收起反共旗號,然後再傾入閘?但我睇唔到佢地想咁做囉,你睇全部人無心上去傾就知啦,長毛擺到明預咗去到機場,就原機返歸 tim

      刪除
    8. 達兄 : 普遍為人民所接受當然只是個概念,無法簡單量化,只能說如引發社會極大迴響甚至大規模示威,當然不能視為普遍被人民接受

      在已運行的民主体制國家, 民選的立法機關就是代表人民制定,通過及監察這個機制的,但香港本身立法機關不是完全民選,也沒這個權力,所以就牽生了不少爭議了

      刪除
    9. 達兄 : 部份激進的人仕當然有他們的考量及盤算,但我相信較溫和的主流如民主黨是有心爭取執政的,這應是正常的政黨及從政人仕的終極目標吧!

      刪除
    10. 咁我都真心希望泛民可以執一次政,睇下佢哋插人咁叻,執政的能力又如何 ,但可能無此機會了 >_<

      刪除
    11. 的確執政經驗可使一個政黨成熟及更務實,你看台灣民進黨未上台前也是亂吠亂攪一通的,執政后實際變得與國民黨沒有兩樣,也是從務實及平衡的態度考慮問題及施政了

      刪除
    12. Ivan 兄:我有好多朋友都話羡慕台灣有民主,但我自己一 D 都唔羡慕台灣,如果民主就係咁樣既黑金政治,我真係情願原地踏步好過。選咗個陳水肩出黎,仲衰過 CY 囉 >_<

      之前民選的馬英九,都有好多人叫佢提前下台。其實這幾年台灣經濟及民生會下降緊,至少比中國和新加坡超前咗好多

      刪除
    13. 達人兄: 我不知你有多了解台灣,我几乎每年都會去l,2次台灣,亦有不少相熟的台灣朋友,我的印象是台灣是一個相當公開公平的社會,精神文明比香港進步不少,我的台灣朋友都不能理解香港相對落后的情況,當然民主政治有其陰暗一面,但是多屬個別例子,整体台灣的政治風氣是廉潔的,不會比香港差太遠,因為台灣也有完備的法治機制及傳媒等監察

      整体而言,我認為台灣的社會環境,氣氛及生活質素比港澳要高,更不要與大陸比了

      刪除
    14. 在我的台灣朋友眼中(他們多是在香港工作的台灣人),香港人是可憐可悲的,他們並不善慕香港人的生活,都認為台灣的整体社會環境及生活質素要比香港好,當然會有些主觀成份,但我是認同的。

      刪除
  14. 我而家喺中環和記大廈對開,氣氛輕鬆

    回覆刪除
    回覆
    1. 甲兄 : GOOD JOB! 今晚感覺人數如何! 警方是否變溫和了?

      刪除
    2. 和記大廈附近,冇差佬。人數好似多啲,純粹好似。

      刪除
    3. 由和記大廈行到軍器廠街,終於見到有排差佬駐守,但人數冇尋日咁多,唔知係唔係今晚休息,聽晚發動總攻擊

      刪除
    4. 一係大規模鎮壓,一係繼續龜縮,看政府的管治智慧了,昨日在群眾非常克制及和平下使用過度武力已証明是嚴重的判斷及決策失誤了

      刪除
    5. Cheong 兄,有政治智慧就唔會有今個局面啦 >_<

      刪除
    6. https://www.facebook.com/kengopage/posts/757957440932650
      2014年9月29日 23:54
      抱歉,寫信打擾你

      今天實在太平靜了,靜到不尋常。我們面對的是沒有底線的中國政府!假如你經歷過六四,你就沒有理由現在開心!

      六四前萬里回國,上海學生自願散去(這就是江澤民選中的原因),之後北京軍隊撤走。那幾天北京人很開心。以後成功在望。
      其實鄧已從其他軍區調兵,決定罷免趙紫陽,之後,everything is history....

      我很希望,很希望估錯

      但建制利益實在太大,人命和他們的利益比是不值一提的。而且,之前北京用了那麼多維穩費,再加上政改通過之後土共可以不用競爭千秋萬世食下去。兩者相加。給予689和土共放手一搏的動機實在太大了!

      現在的寧靜,甚至有點嘉年華式氣氛實在太鬆懈!政府根本沒有讓步啊,大家就以為勝利遊行咁....

      我真的希望我估錯!
      天佑香港

      刪除
    7. 按現時中央領導的智慧及國內外形勢,想多了

      刪除
    8. 諗多咗喇,一定唔會出解放軍,除非佔中參與者有進一步行動,和平佔領癱瘓經濟我 buy,但千萬要克制,唔好聽佔中三子和學聯班領導 9 吹,唔知佢地幾時會吹雞叫市民又行動升級,到時比藉口警察又黎做嘢。現在和平佔領已經有成效,這絕對是一場消耗戰,而唔係速戰速決,千萬唔好衝動 ^^

      刪除
    9. 這絕對是一場消耗戰,而唔係速戰速決,千萬唔好衝動 ^^

      對...否則前功盡癈

      刪除
  15. 回覆
    1. Stephen 兄:今晚 TSLA 我到價都止蝕咗,止完佢就回升 ^^'''

      now full cash,專心整埋 watchlist,過咗假期才入市啦

      刪除
  16. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. CAPMO大大及各大大早晨^^

      刪除
    2. 開落DD吧,看下午能否好番 DD >_<
      政治市冇得估 >_<

      刪除
    3. 開近230,就回返一半>_<

      刪除
    4. 排左昨日的8.0x, 中就要, 搶就咪 >_<

      刪除
    5. 都係呀, 期指向南行, 唔敢博>_<

      刪除
    6. 早呀,都係唔識做…

      刪除
    7. 都無法啦....唯有等>_<

      刪除
    8. Capmo 大大 and 各位大大早晨 ^_^

      恒指跌穿 23000,以超賣程度過往我會心郁入市博反彈,但今次唔敢。不過見到佔領行動現時好和平,也覺得開心。不過之前學聯和佔三子話行動失控,受訪問時竟然話現場係市民自發性行動,無任何團體主導事件,嘩,真係推卸責任快得無朋友。

      點知無咗團體主導,參與者仲多咗,仲更加和平咗!見人數增加咗咁多,又算係和平,佔中三子和學聯領導又蒲頭喇!肥佬黎之前唔係爬鐵馬走咗?又返返去現場喇,呵呵~~~

      我對和平集會的市民真係感到驕傲,比着其他國家市民失控一早暴動咗,證明香港市民質素係高既,但現時真係唔需要再聽果班領導 9 up 囉 >_<

      刪除
    9. 各位早晨

      capmo 大哥將外遊,會輕倉還是打算無後顧之憂?

      刪除
    10. 係 wor,Capmo 大大又準備環遊世界之旅 ^^

      刪除
    11. 下周先係, 環遊世界之旅?? 我都想 ^^

      好奈D由佢坐, 短炒的有位就食先 >_<

      大家有智慧就坐低 king king 才有救 >_<

      刪除
    12. Capmo 大哥,無得傾喇,要是旦一方讓步都好難,我只希望不要再有武力清場,大家打一場消耗戰,睇下邊個崖到最後

      刪除
    13. 市真要看下午有冇彈DD平淡倉??>_<

      刪除
    14. 個3隻盲鼠祇識跟風, 仲未識見好即收,
      叫人去飲見番枱就唔關佢事,
      見擺番好枱,就自己面貼金,上枱面講話領彩... >_<

      刪除
    15. 此留言已被作者移除。

      刪除
    16. 鐘情都係咁上下....但得佢係有得升>_<

      刪除
    17. 偉哥沽完餅乾, 成隻股無哂力,碎哂>_<

      刪除
    18. 暫中2萬1811, 戓多dd,
      看大市咁弱, 仲有冇核威力??>_<

      刪除
    19. 有都唔多, 最多餐茶 >_<

      刪除
    20. 看下午是否升番D??^^

      刪除
    21. 仲想問你添^^ 下午再來希再上4 >_<

      刪除
    22. 中銀國際一掃十個位

      刪除
    23. 我昨午咪講左收番半陪你咯, 但現你棄我而去... ^^

      刪除
    24. 咁唔該再掃上10個位添 ^^

      刪除
    25. 我以為大大你昨沽左再買返>_<

      刪除
    26. 你又上船未? 1.6X 了^^

      刪除
    27. 我係買番半咯, 仲持有博緊咯>_<

      刪除
    28. 你掉低我, 仲叫我走叫你 >_<

      刪除
    29. 我排近D博中返少少先, 之後再排後幾格

      刪除
    30. 有時我意會你沽左>_<今次估錯左....

      刪除
    31. 講下笑咯, 個市咁 ^^

      刪除
    32. 船唔好開全呀, 我未上呀>_<

      刪除
    33. 大大岩左, 384,2688和1193仲要跌多幾浸>_<
      好彩有聽話成功避險^^

      刪除
    34. 係撞到天鵝啫, 今早收唔到港氣本想改收華氣, 不過終都係收番盤 "咪住"先 >_<

      刪除
    35. 我都未上船, 等埋我 >_<

      刪除
    36. 又再等佢掃上10個位添 ^^

      刪除
    37. 上到就上啦, 迫就無為咯^^

      刪除
    38. 唔駛一毫, 五仙就得啦...^^

      刪除
    39. 頭先你3.83走夠有啦^^

      刪除
    40. 我地巳係爛仔, 人地睇我地頭了 >_<

      刪除
  17. 看見垃圾兩個字便覺得是講自己,這是甚麼心理?

    http://terrychao2000.blogspot.hk/2014/09/blog-post_42.html?showComment=1411914778995#c4753619455600027623

    沒有 self-concept 的嗎?
    我從來沒有也不會話人是垃圾,請不要將自己的思想和行為套用在別人身上。



    達人,很對不起,給你帶來麻煩。
    還有,謝謝。

    懂得尊重自己,才會懂得尊重別人
    要別人尊重自己,先要尊重別人

    回覆刪除
    回覆
    1. Ginger 妹,不客氣,我一直都想這裡保持理性討論以及言論自由 (留言自由),不會刪除不同意見的聲音 (留言),但遇有人生攻擊 (純粹搵交嗌) 的留言,我一定會刪除

      刪除
    2. 打錯字:係人身攻擊......唔係人生,哈哈 ^^'''

      刪除
    3. 睇報導現場氣氛幾好,夜晚有得燒嘢食,有嘢玩。總之和平就好,讚!

      刪除
    4. 夜晚有得燒嘢食

      真係PARTY

      如果有埋BIKINI就勁

      刪除
    5. 呢次年輕人同學生做得真係好好,和平,克制,而且仲收埋垃圾
      proud of them!!!

      刪除
    6. 和平,克制,而且仲收埋垃圾
      proud of them!!! X 2

      刪除
    7. Cash 兄:BIKINI,哈哈 ^^

      但我奇怪緊厠所問題點解決 ^^'''

      刪除
    8. 我返大陸做生意, 見好多不合情理之事, 加上香港越來越大陸化,
      其實個人好灰下, 但呢次見到香港好多學生開始關心社會政治 ^^
      感覺將來香港有希望 !! ^O^
      吾開心系呢排full 倉, 輸好多 >_<

      刪除
    9. 寻找强势逆市股。。。2186,1177,867,2208,还有吗?

      刪除
    10. 指數其實唔係跌好多,應該有唔少股票有得升的,但問題係中長線點攪法,無人能夠預測 >_<

      刪除
    11. 我今天升多過跌, 不過最重2件跌就夠痛了 >_<

      刪除
  18. 今朝見到蘋果頭版, 火都嚟. 香港人出嚟佔中佔鐘, 關戴耀延條契弟撚事.

    回覆刪除
    回覆
    1. 頭號功臣應是主動採取鎮壓手段的決策者- 即CY及曾偉雄

      刪除
    2. 甲兄, 其實網上亦廣傳以下一事:
      1)早上人不多,戴耀廷:恕我犬儒,不會提早佔中。
      2)晚上人愈來愈多,戴耀廷:佔中正式啟動!
      3)翌日警察暴力清場,戴耀廷:呼籲全面撤離,佔中屬個人自發行動。
      4)警察暴力清場失敗,戴耀廷站台:現在運動遍地開花喇! (並說會到每區演說其理念)

      各位香港市民: 戴耀廷此人比689更無恥,分別只是他額頭刻有「民主」而689則是「奸」字。

      刪除
    3. 有事佢第一個走先,無嘢又返返轉頭,再重新主導返整個運動 >_<

      刪除
    4. 那晚我聽完佢話係人自發, 唔関佢事巳即慶, 佢叫人飲自己醉到失憶.
      失憶巳衰格再第2日又領功遍地開花, 伾 >_<

      個3隻盲鼠祇識跟風, 仲未識見好即收,
      叫人去飲見番枱就唔關佢事,
      見擺番好枱,就自己面貼金,上枱面講話領彩... >_<

      刪除
    5. 長毛都一樣,跪求學生唔好走,根住自己走咗去最後方 ^^''

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。