2014年9月10日星期三

轟天猛將 (劇透)

近日筆者的 「港股強勢」標題一出,大市又回軟,今朝無睇市去了做物理治療 (打波傷了背肌),回來一看已跌 400 點,自己暫時唔知咩事大跌,唯有歸咎於我的標題有反作用力 ^^

尋日假期 family day,其實也不是全日看護兒女,只是早上和老婆仔女去街,下午兒子去了外婆家,只是看顧小女一個下午,但尋晚自己已覺得身心疲累 + 頭痛,由 11 點訓到今朝都唔知醒,累過炒股十倍。難為外婆 (即我岳母大人) 每天要照顧四個孫,真的要向她致敬!



八月十五去了睇龍哥的 《轟天猛將 3》,觀光塔下午場有優惠 $40 飛,真係抵睇過老翻啦 ^^。一如既往張海報份演員名單水蛇春咁長,不過今集的陣容之鼎盛,絕對是三集之冠,我睇完前兩集都話,以集合過去動作片名星來講,《轟》片還欠一個 Wesley Snipes,他和上集的尚格雲頓相似,都是 B、C 級的動作片王之一,拍了大量動作片,不過電影界名氣卻不只屬 B 級,成名作是 《刀鋒戰士》糸列。

但令我驚喜的是,龍哥竟然請得動巨星級別的 夏里遜福 (福伯) 和 米路吉遜,兩人都是筆者童年偶像之一,福伯成名作唔洗講一定係 《奪寶奇兵》系列,米路吉遜則是 《轟天炮》系列,但我最喜歡米路吉遜的戲是 《Brave Heart》,真的睇完又睇,好睇到喊,睇到識背 ^^

今集也加入了,和龍哥以前做過對手戲的 Antonio Banderas,變咗一個識打的 Mr. Bean,成日搞爛 gag 煩死人 ^^'''。Kelsey Grammer 我是睇變形金剛 3 才認識的老演員,今集只是閒角。另外加入了四個新丁,我只識其中兩人,做 《大力戰神》的大隻佬  Kellan Lutz,以及 MMA 女格鬥家 Ronda Rousey,其他兩個真係唔識。本來話今集有成龍,連個人造型的海報都出了,但最後又無咗佢,唔知點解?

今集最後大佬係米路吉遜,但老問題:龍哥陣營太強,米路吉遜的反派陣營太弱 (和上一集尚格雲頓一樣),雖然反派人數眾多,但大部分都是出來送死的。戲中講述米路吉遜原本是轟隊的元老級成員,但最後和龍哥反目,龍哥憎到佢出汁,但戲中只是輕輕以幾句對白來交代,好似描寫得不夠。而福伯所屬的另一隊 CIA 組織,又交代得唔清唔楚。不過這類動作大片,也無謂深究劇情,總之動作場面拍得精彩,一邊食爆谷一邊睇得過癮就 OK 了 ^^。

今集龍哥大玩 「新舊交替」,想搵來一班新丁頂替舊的戰友,但新丁經驗不足比人捉晒,又要出動舊的一班去拯救,最後一場大戰,新舊兩代一起 team work,對決人哋整支軍隊,最後一戰的群戲拍得確實精彩。

在群戲當中必然也加插了不少個人show off 場面,每一集都會比 Jason Statham 和敵人隻 dup 以表演身手,但問題是今集敵人更弱,反派不知名的大隻佬,我原本以為是米路吉遜的左右手,點知和 Jason Statham 隻 dup,頂唔到幾下就比人狂打,單純做人肉沙包 ^^'''。Wesley Snipes 雖無個人隻 dup 但有唔少表演身手和刀法的戲份。其實如果可以把 Wesley Snipes 變做反派,和 Jason Statham 隻 dup 會精彩好多!

格鬥女王 Ronda Rousey 當然也有唔少表演綜合格鬥技的戲份。連口水佬 Antonio Banderas 都竟然有唔少動作戲,但李連傑卻完全無表演機會,和 「州長」兩人在直升機上,一人一支重機槍屈敵人機,重機是「州長」的標誌,但既然請得李連傑,點解連一點格鬥戲份都無?福伯太老真唔期望有動作戲份,渣直升機就最啱佢 ^^。

最後睇見米路吉遜孤立無緩,我真心有點同情佢,全部手下都幫唔到手,最後要自己親自出馬。但本身講到佢冷血無情,為咗勝利根本唔會顧道義,咁點解佢用槍指住龍哥時,竟然自己放低槍要求隻 dup?米路吉遜雖然也是動作明星,但論肌肉論打架技巧,點及洛奇化身的龍哥?最後又慘變洛奇練拳的沙包 >_<

過去兩集 《轟天猛將》在全球狂掃數十億票房,此系列絕對是龍哥老年最成功的投資之一,預計將會長拍長有,聽聞第二集本來想去中國取景,但不獲當局批準,希望下一集能夠在中國或香港拍攝,順便加入成龍、宇宙最強以及洪金寶等明星,希望可以還我等七十、八十後的動作片迷的一個心願。

P.S.雖然有大量香港人極之討厭成龍,其實也歸咎於佢時不時幫中央說話,又話中國人是要管的等等言論吧。但以事論事,作為過去的國際動作巨星,成龍入圍 《轟》片是理所當然的

136 則留言:

  1. 回覆
    1. 浪子兄:金沙我 set $40 左右吸,會唔會過份咗? ^^

      刪除
    2. 我一早已經沽晒,止蝕濠賭,暫時撤離呢個板塊,暫未睇到有好轉因素喎。睇過圖,就算到$40都唔知係唔係底。基本因素呢就好難答。不過超賣咁多,博下反彈唔會死的,10-15%止蝕囉,呢d你應該叻過我。hahaha

      刪除
    3. 我都係博反彈,基本因素唔識睇,走勢應該係熊,但係做淡卻好難,每次向下突破都好快又上返去,唯有等大跌博反彈 >_<

      刪除
    4. 達人兄投資風格改了?以往買強勢股現改玩弱股反彈?

      刪除
    5. 呢d易落難上,我都煩緊點處理8292……

      刪除
  2. 今天只求输少当赢。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. me too,雖然得一隻 1114,但都係蝕 >_<

      刪除
    2. 輸少當赢...不過都輸得好甘...連埋昨晚美股...

      刪除
    3. 美股已完全無睇,十月開始復出 ^^

      尋晚大家好留意 蘋果 wor

      刪除
  3. 回覆
    1. Sean 兄今日都有得 go,強勁! ^^

      刪除
    2. 已等很久才有gogogo....平时没机会喊

      刪除
    3. 我任何時候都無機會叫 gogogo >_<

      刪除
    4. 今日都冇勿 go go go >_<
      股就係鐘情跟市最差, 又收番半早左添 >_<
      好在都仲有2隻升頂下, 全倉好彩算回DD,
      反而即日手多上番2件就各坐過佰 >_<

      刪除
  4. 又中標題魔咒!?

    足以證明市場變得好快...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實睇返恒指週線圖,點都應該回返 D ^^

      刪除
  5. 今日恒指收跌近 500,雖然下跌裂口,但整體成交不算巨量,只有近 800 億,暫時未算太壞,上升趨勢也暫時未被破壞,要睇睇 50天線守唔守到,週線圖睇最近的確升得好急,以早前一個大成交突破前頂的突破點睇 (大約 24000 水平),回落再測試突破是有可能的,守到 24000 基本上無乜問題。今日市大跌,但初步睇一些個股跌得唔多,未有大量洗倉出現

    回覆刪除
    回覆
    1. 跌穿前底24570應是一個重要警號, 因上升形態會開始走樣了

      刪除
    2. 可能我少留意指數股 ^^

      今日又回升了 ^^

      刪除
  6. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    出埋數, 企定未?? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Good morning ~ Capmo 大大! :D

      刪除
    2. 今早開出數前平左昨手多2件, 輸少好多, 不過都係輸 >_<

      刪除
    3. 原已有, 6.41食左半, 但昨又手快補番 >_<

      刪除
    4. 美股同阿爺都強,但港股仍唔識彈,攪乜?
      但AH价差股明顯近期逆市造好,可能可以炒番一轉

      刪除
    5. 我都有買, 估唔到快穿10天線>_<

      刪除
    6. Capmo 大大 and 各位大大早晨 ^^

      刪除
    7. 指數彈少少,我都仲要蝕 >.<

      IB 開通了,不過這幾天好忙,下星期開始試試佢個買賣平台 ^^

      刪除
  7. 早兩日看到新聞,一個「超」字、摑一巴
    http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20140909/00174_001.html

    又要向達人、capmo 大哥等討教一些不會對人身安全構成危險的正確用語 @_@

    回覆刪除
    回覆
    1. 對住任何國家的警察都唔可以寸,係外國對住警察 "寸寸貢" 真係除時比人揼,我都見過唔少次。不過係海關度又誇張 D,如果海關無錯就唔需要提出和解啦,海關可能見條友咁寸,忍唔住揼佢,揼完又知奶嘢。

      但因為電腦太舊,攞上大陸幫部電腦升級,這是事實?攞去大陸升級部電腦?電腦正版軟件及硬件,香港已經係平到笑,山長水遠特登托部腦返去大陸攪?我諗佢要醫下自己個腦先 ^^

      刪除
    2. 正確用語, "係既係既", "啱既啱既"^^... 而 "傻既傻既"就過関時唔好用了^^

      有一些民智開始自以為是, 明明唔啱以為在港能大聲就贏 >_<

      我地慣左打人係唔啱, 但佢地未試過過其他海關了.............. >_<

      刪除
    3. 明明走水被捉仲咁吋, 想好似那個膚色唔白既先吋嘴才死竟做勇士 >_<

      刪除
    4. Capmo 大大:九成九條友仔攞部電腦返大陸賣就真^^

      外國真係仲危險,寸寸貢隨時比人打到豬頭,我朋友都中過招,佢係市中心紅綠燈等過馬路,有條鬼仔行埋黎問時間 (有心玩嘢啦),對面就係市中心大樓有一個大鐘掛住,我朋友寸寸地咁指向個大鐘,暗示你都 on 叉對面有鐘仲要問時間,點知立即比人開拖,好彩唔多傷。

      我一次放學行路返屋企,比條高中鬼仔走埋黎又係問時間,我好有禮貌咁答佢,點知佢怒啤我,好似想揼我咁,我啤返佢轉頭,驚你有牙!(其實因為佢同我一樣身高,如果有個牛高馬大的鬼仔我真係驚 T__T) 好彩佢最終放棄咗我依個獵物 ^^'''

      刪除
    5. 中東我未去過就唔知,去過咁多海關,最嚴係印度的克什米爾 (好似依家唔比去),當地不能用旅遊大巴,要坐小型吉普車,入機場關卡重重,係條路度已經有架軍車 (有支機械槍係後面果隻) 攔住我地,導遊話軍人查證時,千萬唔好多咀。

      入到機場過海關搭內陸機返新德里,每人需要單獨比守身,我一入去,一條友用支機關槍指住我 (當然唔係指住個頭咁誇張 ^^''),另一條友守身連我銀包張相都巢埋出黎,好彩個機械槍關員無屈我錢,仲問我張相係咪我老婆 (當時係女朋友),我都費事解釋,話係我老婆啦,佢地仲同我吹咗幾下水 tim ^^

      刪除
    6. 係既係既,capmo 大哥 :)

      「外國真係仲危險,寸寸貢隨時比人打到豬頭」
      達人,從別人口中聽到,在外國一個我認識的鬼仔,不知是不是他的行為舉止問題,經常在街上被陌生人打。淨看他瘦削的外表看來以為好欺負,但他自小已訓練有素,所以通常出手還擊(又快又狠出拳)(小朋友不要學)時都令對方無從招架,敗走。

      你講問時間的例子,有可能是一些 racist 想借意打人 >_<

      刪除
    7. 此留言已被作者移除。

      刪除
    8. Ginger 妹:無錯,果 D 死鬼仔係有心借意打人,尤其是我渣綿羊仔電單車,夜晚出街好危險,到大街大巷無問題,去到一些較靜的街道,停紅燈時,有時成班鬼仔係附近行,會特登走埋黎攪事,我聽聞過有留學生比人搶電單車 tim,佢地唔係為錢,而係睇中國人留學生唔順眼,搶架電單車轉頭整壞佢,又揼你一身果隻。所以我夜晚好少渣電單出街,如停紅燈,有成班鬼仔走埋黎,我都會照比油衝燈走喇 ^^

      刪除
  8. 回覆
    1. 撈左2HHI, 又要過夜 >_<

      刪除
    2. 好彩早食^^
      不過都好硬^^

      刪除
    3. 今日好吽>_<DH出左, DL又好似出

      刪除
    4. 如果落多野應該500左右, 估估下..

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
    6. 係食11001才真, 下午再看^^

      刪除
    7. 如有勢, 大大會追加注嗎?

      刪除
    8. 今日轉升會, 不過仲有機入平D吧^^

      刪除
    9. 我都等緊...個網壞左...

      刪除
    10. 以前就有用, 現用國貨紅米^^

      刪除
    11. 此留言已被作者移除。

      刪除
    12. 我襟2下就唔試了, 又係紅米咁俾人程式掃入 >_<

      刪除
    13. 鐘情收6.2.....好似好好咁..

      刪除
    14. 今日到佢好番D頂頂下, 又係拉扯冇勿 So >_<

      刪除
  9. 買咗咁多次業績股,終於畀我扑中Palo Alto Networks :)

    Go Pro日日升,升到唔敢買

    回覆刪除
    回覆
    1. 下星期要開始留意返美股,試用 IB 玩玩 ^^

      刪除
  10. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
  11. 達人兄,
    你develop交易系統時, 或完左後,會唔會做一d測試, 如 back test?如果會, 咁係用咩方法或軟件試?

    回覆刪除
    回覆
    1. Raymond 兄:我一般唔用指標性系統,所以好難用軟件作 back test,我是配合突破點+成交量+平均線+圖表形態等等,好多都是要用肉眼去觀察。而且與其說一套系統,不如說是一組系統。我自己把市況、股價走勢等細分幾個階段,不同階段採用不同買入糸統

      比如,市況或者股價是上落市時,採用突破買入法 (追勢) 就命中率可能低,改用 range trading (反向) 的撈底法勝算可能高些等等

      刪除
    2. thx. 最近我試下只睇緊價同量, 最多再加平均線. 其他技術指標慢慢少睇.
      似乎越簡單真係多數越好.

      刪除
    3. Raymond 兄:無錯,越簡單越好,Alexander Elder 主張 "五顆子彈",即只用五個指標去建立系統,把自己想像成狙擊手,如果五顆子彈都唔能夠成功擊中目標,咁十顆子彈也不見得有效,越多指標只會引起互相衝突,到時乜都交易唔到 ^^'''

      刪除
  12. 在香港都見到 Alan Tam 英記的廣告嗱~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得個廣告idea都ok, 唔太hardsell同老土~~~

      刪除
    2. 不過依家才來開手信餅家,好似已經食水尾咁...... ^^'''

      刪除
    3. 所以我一直唔buy呢個idea. 持有佢只因橫琴……

      刪除
    4. 橫琴我始終未去過,雖然咁近.. ^^

      刪除
  13. Capmo 大大 and 各位大大早晨 ^_^

    回覆刪除
  14. 超忙星期五潛咗水,weekend 完全無睇返大市,今日恒指再跌 200,真係向 24000 調整?

    回覆刪除
  15. 差唔夠l點冇殺24300牛,刁鑽!

    回覆刪除
  16. 接近 24000 應該是強力支持位 ^^

    回覆刪除
  17. 我樂觀的大膽估計不會穿前底24190^^,

    回覆刪除
  18. Ivan 兄:應該不會穿,點都會反彈一浪,但這次反彈就是重點,如果不能再突破又回落,就有機會有較深的中期調整.....

    回覆刪除
  19. 達達~還會到香港嗎?

    回覆刪除
  20. 回覆
    1. 現美指升DD, 但睇開的全跌咁, Tsla 仲好深.
      好彩上週即食完未再捧住個美股, 賊巴真係一上就散??>_<

      刪除
    2. TSLA 大魔同主席都唱淡...

      刪除
  21. A 股插水中, 今日會否8連跌?

    回覆刪除
    回覆
    1. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

      收好番D了^^

      刪除
    2. 各大大早晨^^
      1618、1800殘股係内地升停。有好消息?

      刪除
    3. 1928又跌死狗了, 個市依然反彈乏力>.<

      刪除
    4. 243牛牛始終都係要一死

      刪除
    5. 殺埋今日斱夠錢申賊巴吧?? >_<

      刪除
    6. 今日殺到人驚未?? 尾期收番好少少 >_<

      好彩企左係騎樓底, 反好過昨日些 ^^

      刪除
    7. 3899又要氹埋我去托?? ^^

      刪除
    8. 創新低....,連氣都穿100天線, 指標真的很差>_<

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。