2014年9月4日星期四

股市強勢突破

近排甚少發表對股市的睇法,以及對個股的圖表分析,因為太忙沒有睇市,但筆者並不是完全唔理股票,只不過是沒有留意當前的市況,筆者是忙於整理一套較完整的交易系統。另外也忙於處理部分公司旗下的資產,我早兩年沽售了一個私人工廈單位,由 06 年以一百萬左右買入,七年後以八位數字沽出,賺了八倍左右,當時工廈尺價大約千餘,我朋友話會唔會太早沽出,唔驚仲有得升?我話佢夠胆就升到五千蚊一尺,我再賣賣賣!然後全家都可以退休!

當時只是戲言,因為連我都唔信工廈尺價會升到 5 千大元,但今年竟然實現了!超過三十年樓齡的工廈,竟然可以升到 5 千蚊一尺,我除咗 O 咀之外都唔知講咩好!唯有又套現啦,退休就未喇,仲有排崖世界 >_<

昨日港股強勢突破,成交千億。但我標題一向好反效果,唔知今次會唔會又連累大家? ^^'''

132 則留言:

  1. 今次套現果d 係8x5, 40幾倍 ^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. ......又真係有,因為好早之前買落 ^^

      刪除
  2. 達達~可退休, 恭喜! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能要轉稱呼,超級富豪達 or 千億達人

      刪除
    2. 我打算股市走頭無路時去投靠佢 ^^

      刪除
    3. 我打算無咩事都去投靠佢 ^^

      刪除
    4. 我都去澳門痴~:P餐

      刪除
    5. 我打算無咩事都去投靠佢 x2 ^^

      刪除
    6. 退條毛咩,咁多件要養 T__T

      我打算澳門無普選時去香港投靠你哋就真 ^^

      刪除
    7. 係香港~一定去投靠 Capmo 大大 :)

      刪除
    8. 我一定去投靠 Capmo 大大 :)

      刪除
    9. Capmo 大大收我哋做食客 ^^

      刪除
    10. 香港有 Capmo兄, 澳門有達人兄, 就算MPF唔夠退休都唔使愁~~~~

      刪除
  3. 達人兄原來是千萬富豪,恭喜! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Perry 兄:現時千萬都唔叫富豪喇,澳門求奇搵個後生仔,都渣晒法拉利、馬沙 >_<

      刪除
    2. 廠就閒閒地幾萬呎起, 達人兄唔鐘意渣法拉利都要坐番架賓利 ^^

      刪除
    3. Capmo 大大:我連買架哈利都要左度右度 >.<

      刪除
  4. 回覆
    1. 可能幾年後又後悔,到時升到一萬蚊一尺 ^^

      刪除
    2. hahahah 咁都無法........

      刪除
  5. 回覆
    1. #392 走勢我唔識玩,半年來係上落 range

      刪除
    2. 環保股 buy and hold, 唔好攪咁多d

      刪除
    3. 無錯,環保股、燃氣股唔適合用走勢分析

      刪除
  6. Money honey 兄早晨, 食左1378未??今日似玩軟?? >_<

    回覆刪除
  7. 1.85落未哂船, 仲坐住D >_<

    回覆刪除
  8. 今日取左粒金戈 AO食, 27.4又中過, 竟摸到2邊, 又再食.
    現再去藥房輪過 >_<

    回覆刪除
  9. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  10. 1378加多半注, 配股價$6.19支持位 :'(



    回覆刪除
  11. 短炒容易影響交易情緒
    好似呢二日165, 1193, 1117, 980都是接近低位放的(>_<)
    就算現價看好都吾敢(或吾想)再買番

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 今朝沽出390, 1359, 6030, 1788, 6199, 966 (除左1359打和, 其它都有賺)
      目標是保留20%現金, 預算要沽多一只

      刪除
    2. Money 兄開始減持食糊 ^^

      刪除
    3. 達人兄, 我個股倉組合1/3是大陸股, 2/3落後版塊+彩票
      如果呢二個月A股可以爆到2500-2800, 50%現金
      如果上上落落, 最終落後版塊會受惠, 個股短炒目標>10%止賺
      如果下調到2200-2100 到時再加倉
      應該賺吾會多, 但蝕也有限
      希望可以提高自己記律




      刪除
    4. Money 兄:如無大意外,根據前幾年走勢,每年下半年都開始升,升到第二年的年初就 bye bye ^^

      刪除
  13. 315都説看住先, 咁快摸入左 ??>_<

    回覆刪除
  14. 無入, 我無眼睇, 但又心思思睇佢價咋....@@

    回覆刪除
  15. 我想摸D再回下的熱賣薬多DD ^^

    回覆刪除
  16. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  17. 一係就27.5戓下, 一係就現取^^

    回覆刪除
  18. 已匯款去 IB,佢話原來澳門人唔洗過香港簽名,慳返一程船飛,不過未有政府份住址證明,要下週才開通到戶口 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係巳通才匯款咩??^^

      刪除
    2. 我先匯咗,佢話已收到,欠張地址證明,我先匯一筆細錢試試先,月尾再匯大 D。試試佢 system ^^

      刪除
    3. 都只識美股和港股正股,可能試試期權 ^^

      刪除
    4. 我都想試試期權 ^^

      刪除
    5. 千億成交破頂然后牛皮,熟口熟面,難度達人兄的標題逆向效應又-次應驗?

      刪除
    6. 今日個市仍強,無咁快應驗 ^^

      1928 好殘,但仍見到短線見底訊號

      刪除
    7. 我講緊 HHI 才真, 比 HSI 強^^

      刪除
    8. 因啊爺日日升不停,真係少見,但近滬港通,對H指應唔多唔少拖拖后腿吧!

      刪除
    9. 我好認同國英哥對中資股長遠的悲觀看法,確實看不到中國公司的競爭力,大家都在等啊爺扶持,走不出國門,在逐漸喪失低成本優勢后,前景實難言樂觀,

      最近提議的大幅削減國企高管薪酬,如沒有其他獎勵机制,恐怕國企的營運效率及貪腐會更差。

      刪除
    10. Ivan 兄:一個發展中國家要轉型做成熟經濟體,我認為由國企主導轉做私企主導係必經的過程,依家才是轉型的開始,真係有排攪,轉型期真係難言樂觀 >_<

      國內股市大牛市就真係難喇,短線反彈期就每年都有,不過都要選對板塊

      刪除
  19. 咁又係...為你又新高了

    回覆刪除
  20. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  21. 冇搞過, 仍都很近新高^^

    回覆刪除
  22. 瑞奇兄:1345 又上返晒喇,始終強 >.<

    回覆刪除
  23. 真係無得頂^^但今日個指數好差>_<

    回覆刪除
  24. 俾朗住玩死, 中得幾K平就彈番上焗買D貴添 >_<

    回覆刪除
  25. 達人,尋晚d Biotechnology股急插再彈番上,短線可以望吓-->XBI, IBB, BIB, GILD

    回覆刪除
    回覆
    1. 甲兄:嘩,尋晚咩事,有貨都會嚇親 ^^'''

      刪除
    2. 我全部有貨,冷靜面對

      刪除
  26. 近幾年物業市場都的確升得很厲害,令不少人資產水平水漲船高。

    回覆刪除
    回覆
    1. 週期週而復始,好快會打回原形 >_<

      刪除
  27. 中秋節快樂 ~ 各位大大! :D

    回覆刪除
  28. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    各大大中秋 Happy ^^

    回覆刪除
  29. 中秋佳節倍思親
    祝願大家和家人一起溫馨歡度節日 :)

    回覆刪除
  30. 已交晒所有文件,現在等 IB 批。但網上套系統有似好鬼複雜咁...... ^^'''

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔理其他祇做買入就好簡單^^

      刪除
    2. 只係買賣股票的話,係一d都唔難用

      刪除
  31. 達人兄看好標題一出, 又中 :P

    回覆刪除
  32. 早晨 ~ 達達, Capmo 大大, Cash 兄, 及各位大大 ~ :D

    回覆刪除
  33. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    達人又中^^

    回覆刪除
  34. 各位早晨,有新文,大市又應驗魔咒 ^^''

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。