2014年9月16日星期二

打風半日市



昨晚澳門零晨 1:30 才掛八號風球,今日大家休息了一個朝早,相信中午就要出門返工了。港股中午開市,剛開市時我 check 只微跌,但忙完收市後再睇,竟又跌 200 點。睇一睇圖表,應該已跌到支持位附近,上年十二月前頂的位置,之前以大成交突破的突破線,相信有一定支持力。若果再調深一點,真要見 50 週線了。

昨晚和朋友飯局,好多朋友都不相信澳門樓市會怎樣下跌,話最多跌一兩成已經好甘,因為澳門有賭場撐住,好多朋友認為澳門前景比香港好。筆者睇法有點不同,雖然未至於睇得好灰,但澳門經濟太過單一化,亦太過依靠單一資金來源 (就是國內),其實風險是頗高的。一旦自國內流入的水源大減,當對澳門造成好大衝擊。

剛開始炒股時,有前輩高手教路,如果想對大陸以及香港經濟收風,最好和一些廠家佬多吹水,他們對經濟動向好有前瞻性。而澳門廠家佬近日多了套現行動,可能暗示澳門經濟已走到一個暫時的頂鋒,未來幾年好有機會回落。

濠賭股今日繼續下跌,金沙 #1928 RSI(9) 跌穿了 10,真的殘到無朋友,令筆者也有點心動是否出手撈一撈 。不過週線仍未到非常超賣,撈中線反彈可能未到位,而短線反彈則難捕捉。

昨晚美股納指跌 1%,有些科技動力股紅海一遍,TSLA 大跌 9%。筆者已好耐無睇過美股,今晚要開始做返份 watch list,睇睇有無好的交易機會,順便學下用 IB 的交易平台 ^_^


197 則留言:

  1. 回覆
    1. 不用灰心,如果守到支持位又升過,仍 keep 到一浪高於一浪則無問題

      刪除
    2. 今晚每樣call 左件博番晚>_<

      刪除
    3. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

      AO 收哂先^^

      刪除
    4. 早晨, 恆指剛轉勢, 可平D托氣了^^

      刪除
    5. 佢7.2x 回一日以為再有便 冇 了 >_<

      刪除
    6. 我都博今日上, 但爺不想配合>_<

      刪除
    7. 但爺不想配合, 出DL 未??>_<

      刪除
    8. 好在未夠11時巳龜縮哂先 >_<

      刪除
    9. 爺企緊20天線>_<
      希望佢穩啦...

      刪除
    10. 我1:40個浪有加注, 但爺又來M到>_<

      刪除
    11. 港女大好机會都無回,似想挾番上去

      刪除
    12. 港女今日應比國女靚^^

      刪除
    13. 我就睇期怏D企穩2400

      刪除
    14. 定住過2佰,就就上3佰啦^^

      刪除
    15. DH, 你知道我在等你嗎??^^

      刪除
    16. 阿爺近 DH 收, 我地唔好失禮咯^^

      刪除
    17. 再唔升二三十黠都收 >_<

      刪除
    18. 厘次上吧??將支槍架上400 >_<

      刪除
    19. 算, 今日收工, 都算段段有 ^^

      刪除
    20. 我剛打左了>_<無咩賺,,

      刪除
    21. 真係定格30 pts頂到收市 >_<

      刪除
  2. 同意達兄睇法,如大陸經濟有乜冬瓜豆腐,澳門會好大鑊,而且是毫無抵禦或保救方法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 賭股大跌應是個預警信號

      刪除
    2. IG & ADR 升3百几,咩樹?

      刪除
    3. 我祇知十一幾分役有大量美期成左^^

      刪除
    4. 好彩今次無做標題,只係內容講跌到支持位應該頂得住,如果做了標題就無效了 ^^'''

      刪除
  3. 回覆
    1. 1928 跌唔停, 預示澳門經濟真係有D危???

      刪除
    2. 賭場前線員工不斷要求加薪加福利,但賭場收入增長已放緩,甚至有大行預測將會零增長 ^^''

      刪除
    3. 前2周到賭場-遊,真係冷清過以前,不過食自助餐依然好旺場^^

      刪除
    4. 達兄: 1928撈得過冇?短炒

      刪除
    5. Ivan 兄:論超賣真係......好少見咁超賣,我其實都心郁郁,但係我的系統要等袋鼠尾才撈,不過如果跌到 $40 的話.....hehe ^^

      刪除
    6. 我見前頂在$42, 應有D支持,加上極度超賣,下午如出袋鼠尾,似乎有D值博率^^

      刪除
    7. 如有大量成交 + 尾,應該值博,短線反彈目標 10-20天線

      刪除
    8. 阿爺對好消息冇反應還要跌>.<

      刪除
    9. 703唔覺唔覺,去到3.3 >_<

      刪除
    10. Ivan 兄:我今日都心郁郁,但最終無出手,如果聽日跌到 40 真係忍唔住喇 ^^

      Cash 兄:703 才是變臉最快的,上月尾 4.3 ....

      刪除
    11. 係呀,現有澳門概念都熊 >.<

      刪除
  4. Louis 兄,我不用過香港喇,因為 IB 比我網上完成申請,不用親身去簽名,本來都想過香港睇睇有無 USA 世錦賽波衫賣,但網上聽人講無得賣,所以暫時唔過黎住 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Louis 還在默默等待和達人的世紀一 meet........ 合照

      刪除
    2. 哈哈,因為平日都好難過香港,現有小朋友真係出門好難 >.<

      刪除
  5. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄 及各大大早晨! ^-^

    大市又軟, 亜爺劑金戈巳冇哂氣?? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨,大大今日買上嗎?

      刪除
    2. 早晨 Capmo and 各位大大 ^^

      可能我一早 set 錯嘢,用 IB 個交易平台好鬼奇怪,set 嘢比我想像中複雜好多。多得 Capmo 大大幫手,尋晚終於 set 返好,小注買入 TSLA 試試 ^^

      刪除
    3. 昨晩懶, 買左D攝映玩具玩,又同人Chat下 ,下冇睇股 >_<
      今早勿都未做 ^^

      刪除
    4. 又跌兩舊,怕咗英國分裂?

      刪除
    5. 昨同你 Chat 完都好眼瞓, 歐聯都冇睇就瞓了^^

      刪除
    6. 依, D 氣軟軟下,又就可儲番D了^^

      刪除
    7. 我都好眼訓,餵完個女食奶,上網睇埋 D 教學片,成三點才訓 >_<

      我現反而改用 Mosaic,一版可以睇晒好多個 window ^^

      刪除
    8. 達人兄好似日日都瞓得好少///

      刪除
    9. Mosaic 係你D Pro 人用, 我用 classic 都未掂 >_<

      刪除
    10. 此留言已被作者移除。

      刪除
    11. 瑞奇兄:係 ah,有時我下午補一補訓少少晏覺,但有時無得訓,所以經常頭痛 =.=

      Capmo 大大:就係因為 Classic 無咗個直接在版面下交易指令,要經常彈個 window 出黎,好煩又唔識教,所以迫住改用 Mosaic >_<

      刪除
    12. Raymond 兄:賭股跌得咁金更有理由,唔會咁快見底既,現時是反彈,但反彈都可能有一段升幅....掛 ^^

      刪除
    13. 此留言已被作者移除。

      刪除
    14. http://www.iporesults.hkex.com.hk/listedco/listconews/SEHK/2014/0918/LTN20140918006_C.HTM

      刪除
    15. 好似 #1928、#27 暫時陰陽燭睇,今日陽燭包在昨日的大陰燭內,是否叫內側日?好似是走勢未變的意思?我唔識撈這類走勢,只敢玩尾巴 >_<

      刪除
    16. 勿氣? 睇邊個肯減多D咪用邊個^^

      刪除
    17. 收番D昨減D的鐘情先 >_<

      刪除
    18. 奇哥你應仲多我1K, 不過我未 confirm ^^

      刪除
    19. 但我無得今日沽, 要明天呀>_<

      刪除
    20. 此留言已被作者移除。

      刪除
    21. 此留言已被作者移除。

      刪除
    22. 暫分多K,與奇哥平手 ^^

      刪除
    23. 此留言已被作者移除。

      刪除
    24. 此留言已被作者移除。

      刪除
    25. 此留言已被作者移除。

      刪除
    26. 此留言已被作者移除。

      刪除
    27. 達人兄,
      只係估短線有冇反彈

      內側日? 我揾到2 樣野
      bullishharami
      http://www.investopedia.com/terms/b/bullishharami.asp

      inside bar
      http://www.dailyfx.com/forex/education/trading_tips/chart_of_the_day/2012/02/22/Inside_Bars_and_How_to_trade_them.html

      未詳細睇...2樣野結論好似係相反... >_<

      刪除
    28. 唔信唔信港女就係甘弱, 老美阿爺都升,佢就喜自由行

      刪除
    29. Raymond 兄:第一篇話應該係短線 turnaround 走勢,但第二篇就話應該等突破才買,今日 #27 和 #1928 反彈力仍弱,但又真係好鬼殘,不過我可以放錯短線反彈,如果有中期反彈,應該會有一個形態打底出現,到時再等突破先買吧 ^^

      今日港女係咪驚咗英女皇呀? ^^

      刪除
    30. 呢D係咪叫皇帝唔急太監急呢^^

      刪除
    31. 我都想租, 但要明天先得...>_<
      現價9.75, 太好了....大大落車記得叫我呀....

      刪除
    32. 今日臨收市入左D 25000CALL,希望明天會更好啦....(我預左TOTAL LOSS)

      刪除
    33. IVAN兄昨天的買入金沙價位真靚, 我想跟入CALL, 但買賣差價太闊>_<

      刪除
    34. 剛吃完飯回家, 5時出門時夜期巳升幾十, 你暫 應冇 call 錯 ^^

      我租多架出左去都冇睇佢, 希望明天就就啦^^

      刪除
    35. 老美始終強勢 ^^

      Louis 兄好! ^^

      刪除
    36. 伱一出手搞美股就中, 真係有一手^^

      刪除
    37. 最衰果晚未選好嘢買唔到,尋晚已買貴了 1.X% >_<

      刪除
  6. 早晨呀, 大大, !
    咩位還車好?^^

    回覆刪除
  7. 希望佢似鳳凰10時起飛^^

    回覆刪除
  8. 架車真係等10時撻著衝?? ^^

    回覆刪除
  9. 勁呀, 大大...
    1515我果時無抽....依家架車跟足個日走勢嗎?

    回覆刪除
  10. 唔知咯, 望跟住條路衝啦, 我收番10.5盤看看先^^

    回覆刪除
  11. 現睇番役鏡好彩昨平均9.37都加架^^

    回覆刪除
  12. 我求先都驚呀, 期指跌
    我加5000股咋^^"

    回覆刪除
  13. 各位大大早晨 ^^

    恒指又軟返

    回覆刪除
  14. Capmo 大哥,剛收到 IB message 話戶口自動升級,是否即是有即時報價? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔関事, 你選要便可, 如你每月傭金超US$30便可免

      刪除
    2. CAPMO大大,

      港股計唔計?

      刪除
    3. 我建行已可任用, 冇用佢睇港股唔知噃^^

      刪除
    4. Capmo 大大,咁即係可以先申請即時報價,如果每月傭金超過 US30 就可免費?咁我下月先申請 ^^

      Cash 兄:我都想問,其實 IB 可唔可以交易港股?不過傭金一定無咁平掛

      刪除
    5. 每月計^^ 如你買埋期就好快, 我一晚已搞掂^^

      刪除
    6. IB 可以交易港股, 傭金打去問問??^^

      刪除
    7. 蘇獨投票下午有結果了嗎?3點后有戲睇?

      刪除
    8. 咁唔夠財仔0.068%平 ^^

      刪除
    9. 所以我都係用5蚊店玩

      刪除
  15. 3 波?幾時 6 波,6 前速跑車 ^^

    回覆刪除
  16. 加注個注10.6沽了...^^期指跌

    回覆刪除
  17. 一定要啦, 你估我地估實中架??^^

    回覆刪除
  18. 唔係一回穿10元你打唔切了^^

    回覆刪除
  19. 依家都抱住希望等11^^
    但又驚緊

    回覆刪除
  20. 希望還希望, 但咁你壓力加大好多^^

    回覆刪除
  21. 你唔走左今早買的現又 15-16 了^^

    低買番D博第2诐^^

    回覆刪除
  22. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。