2014年9月26日星期五

搵錯對象

港股今日下跌,恒指、國指自失守 50 天線後無力重上,50 天線都開始向下彎。今晚美股暫時大跌,道指跌 250 點,納指更跌近 2%,如果明天阿爺唔識升,港股應該都無運行。黃金周前相關受惠股唔識升,有些更跌獲金,睇黎大家對這個黃金周都無乜期望。

學生們繼續罷課,筆者不敢討論對與錯問題,因為政治不是非黑即白,誰對誰錯,相信世上無一個人能夠有正確答案,包括你的父母、教師,罷課純是個人自由選擇,我們應該尊重。

問題是行動好似找錯對象。學生們一直要求和特首對話,今晚又集結在禮賓府前,要求特首出來回應。如果想找一個人出氣,要佢出黎認罪、謝罪、公審佢,咁樣無問題。但如果係想通過對話去爭取公民提名,現時仲搵特首?有用咩!是否浪費時間?

我舉一個比喻,一個家庭,父親是一家之主,掌握財政大權,家中大事一定由父親話事。母親只是照顧小孩的日常生活以及做好家務。有一天小孩們想父親大幅增加佢地零用錢,佢地首先向母親投訴零用錢太少,由母親做傳聲筒向父親表達訴求。

但經多次傳話,父親仍然唔批准。小孩於是決定把行動升級,向照顧日常生活的母親抗爭,罷食、罷訓、罷學,以求達到增加零用錢的目的。佢地又知唔知,母親話唔到事,無論佢哋點噪,母親都係要向父親請示,父親唔准就是唔准,母親只是一個傳聲筒。點解唔直接和父親對話呢?

現實中誰是母親、誰是父親,相信大家都明。到了這一步,中央已經落閘,再要求和特首對話真係無用,特首能夠答應比你公民提名?公民提名是違反基本法,相信這一點不用再討論,要求中央批准公民提名,其實等同要中央更改基本法 (或者破例一次),咁大件事特首完全話唔到事,仲搵佢傾咩呢?而且到 2017 年普選,無論以任何形式進行的選舉,CY 九成九都無得參選,咁其實關佢咩事呢?

要直接挑戰父親大人,當然先要有籌碼係手啦,要做一些足以令父親頭痛的事,或者是足夠的威脅。所以才會有早前的佔中行動,佔領中環癱瘓全港經濟,問中央怕未?可惜吹了又吹,吹足年半都未攪得成,現在好似話改係 10月1日飲宴?攪咩呀?其實轉移視線唔想攪佔中,但又想搵個下台階吧。假期流流就算真係佔中都無用啦!事實班大人已經縮晒沙,學生們又能做甚麼去改變局面呢?

152 則留言:

  1. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄浪子兄 及各大大早晨! ^-^

    NO.2 uncle ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. today ~ bloody day again? :(

      刪除
    2. 大市開多會了, 但要看你揸勿最多??^^

      刪除
    3. 早晨呀, CAPMO大大, LOUIS兄^^

      刪除
    4. 又有得托啦, 托敢托否??^^

      刪除
    5. Capmo 大大 and 各位早晨 ^^

      今日港女又頂得住 wor ^^

      刪除
    6. 931我聴, 唔敢睇, 驚手多摸下^^

      刪除
    7. 早呀, 無眼睇………

      刪除
    8. Capmo 大大:#931 唔會摸啦,點夠佢玩,波幅大成咁 ^^'''

      浪子兄早晨,繼續等見底訊號 ^^

      刪除
    9. 自由行概念股全部都熊,這類板塊除了短線搏反彈,中長線我覺得不用再睇。反而醫藥股、水務等板塊仍然強,尤其是醫藥,是今年之星 (升) ^^

      刪除
    10. 頂,打到頭頂, 我都有排5.72末中就走 >_<

      刪除
    11. 好似我好鐘意偷情 >_<

      刪除
    12. 佢係跟市咯, 跌就買番D彈實中^^

      刪除
    13. 我本小偷情不滿足, 估今個月都唔會點升, 希望下月(下季)頭有升>_<

      刪除
    14. 我已經 get 唔到 D 暗號,Capmo 大哥 and 瑞奇哥可否整返一份暗號 list?

      偷情、餅乾....我已不知道是甚麼,哈哈 ^^

      刪除
    15. 偷情原本係 為伱 鐘情, 咁危險咁我地去偷,咪成偷情^^

      情是永遠著迷^^

      餅乾是昨上的1285^^

      刪除
    16. 金沙重見天日了,如今日整支大陽燭,達兄入未?

      刪除
    17. 佢早上5.72唔俾我上, 我等佢下午5.68才擒佢^^

      刪除
    18. 好像還有豬仔包,不知道是甚麼,哈哈 :)

      刪除
    19. 包同餅都係1285, 1K1隻豬仔包^^

      刪除
    20. 食得豬仔包多,終做左豬仔>_<

      刪除
    21. 豬仔包減價幅度過大.....>_<

      刪除
    22. 去飲茶先,冇眼睇佢 >_<

      刪除
    23. 大大就來偷情成功^^

      刪除
    24. 仲飲緊茶,5.68俾就擒佢啦!!^_^

      刪除
    25. 我無買呀, 替你開心呀^^

      刪除
    26. capmo2014年9月26日 上午11:48

      佢早上5.72唔俾我上, 我等佢下午5.68才擒佢^^

      刪除
    27. 今日個市好靜, 好靜電^^

      刪除
    28. Capmo 大大:哈哈,近排無跟進開新股,唔知有隻餅乾 ^^

      Ivan 兄:下午無睇股市,無入金沙,未乎合我買點

      刪除
  2. 各位早晨 :)

    達人,真的不知道 Kelvin 有沒有來訪,可能去了旅行遊山玩水,或是忙於結婚生子....
    總之,capmo 大哥就日日繼續叫他早晨,我們就默默支持和祝福他 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 話時話,達人的那對小兄妹怎樣?
      自從你透露身家以萬倍增,我不敢叫你放他們的合照上來,以免引起不法之徒垂涎 @_@""

      刪除
    2. Ginger 妹早晨 ^_^

      唔通之前億五六合彩兩注中,其中一注係 Kelvin 哥?中了就去環遊世界 ^^

      刪除
    3. 有一陣子見他在偉哥邊留言, 近呢兩個月唔見

      刪除
    4. 靚薑
      我返來啦,之前大市上升,我自己個倉跌,最近大市跌,我個倉又升番少少,哈哈
      不過今年仲係負 >_<

      刪除
    5. CAPMO大大
      Sorry ! 之前無咩心機睇市

      刪除
    6. 各大大午安! 達人兄午安!

      刪除
    7. Ginger 妹妹終於迫到 Kelvin 哥蒲頭,hehe ^_^

      刪除
    8. K 哥,算你上得來快^^

      刪除
    9. CAPMO大大
      嘻嘻
      最近有無食煙? 果支煙好得

      刪除
    10. 此留言已被作者移除。

      刪除
    11. 達人兄
      有靚女掛住真好 ^^
      你整緊WATCHING LIST? 有無醫藥股? 1061 & 503如何??

      刪除
    12. 又提我的揼事, 大前日排5.8佢打到5.84又禁煙, 下午就死番上6元了 >_<

      刪除
    13. Kelvin,無心機睇市,適時抽離一下也是好的,可以幫助保持客觀 :)

      刪除
    14. Kelvin 兄:我 watch list 有大量醫藥股,不過要作第二輪篩選,1061 和 503 都有,1061 做緊 cup?

      刪除
    15. Sorry 罵人的留言我係會 delete 的

      刪除
    16. 你係唔係老花呀? 這個人在藍兵blog 9月23日8:15pm下款自稱「八婆 上」。我只順應民意啫。不是罵人、人身攻擊。話是話, 這個人都一把年紀[或年紀老邁], 唔通叫 八妺仔 咩.

      引申而言「示威者強行闖入政府總部東翼前地,導致多人受傷」~~~就是亞爺、CY不聽民意, 達人、藍兵, 明嗎?

      刪除
    17. 示威者強行闖入政府總部東翼前地,導致多人受傷~損人不利己, 愚也!

      刪除
    18. 總部東翼前地,即係公民廣場,係公眾地,強咩行闖入!?

      刪除
    19. Ciara,咁大個人應該分得清開玩笑和講真吧?任何人身攻擊、罵辱網友的留言我都會刪除,這裡只是吹水開心討論的地方 ^^

      刪除
    20. 這個自稱「八婆 上」的人在藍兵blog 9月24日11:18am說: 「原諒」、「衷心」…云云

      轉頭在達人blog 11:27am寫「倒完垃圾」, 明指我是垃圾.

      試問這不是人身攻擊嗎? 你又分得清開玩笑或講真呀?你又唔刪除罵辱網友的留言? 分明 double standard >_<

      刪除
  3. 學生們又能做甚麼去改變局面呢?唉! 達明一派- 十個救火的少年~~~個個總有原因縮沙

    回覆刪除
  4. //事實班大人已經縮晒沙,學生們又能做甚麼去改變局面呢?//
    冇一件事可以一擊即中,但係每人出少少力,一次過就係好大道力,未必完全改變到將來,但係我信會帶來改變。參考吓:http://windowseathk.blogspot.hk/2014/09/blog-post_27.html

    另外,戴耀延果3條撚樣9吹咗年半,任得班學生自己做嘢,今朝早十點先走到金鐘9坐飲水口講支持。佢老味,超想打7佢地!

    回覆刪除
    回覆
    1. 甲兄:係落閘之前如果一早佔咗,局勢又會唔同啦,班友得 9 吹

      刪除
  5. 去戴仔個fb見到達人sir留言, 最喜歡國慶無人去佔中不如墳場叫雞個句, 達人sir勁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我從未去過戴仔 fb 留過言 bor ^^'''

      刪除
    2. >< 咁係乜水係咁post你個blog

      刪除
    3. 網上誰人都可以 copy 我個 blog 條 link,甚至改埋個名都得 ^^'''

      我從來唔會去別人地方挑機的 ^^

      刪除
  6. 影片清楚拍攝到,警察主動發難衝擊示威人群,製造衝突後才再舉起警告標語,賊喊捉賊,營造自己是被動一方的假象。
    https://www.youtube.com/watch?v=stZpsDRM_Co#t=24

    回覆刪除
  7. 我喺現場,企喺警賊前面

    回覆刪除
    回覆
    1. 甲兄加油, 但小心安全

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. 甲兄務必要小心安全, 警方一定不斷加強望要今晚清埸,
      最終會視此次為暴亂方法去解決........... >_<

      刪除
    4. 咁多人一定係先驅散, 打防暴, 唔會4個抬一個咁斯文咯 >_<

      刪除
    5. 甲兄加油, 雖然我對佔中有D保留, 但還是會支持示威的群眾, DON'T BACK OFF

      刪除
    6. 厘D係一縱隊 防暴隊既必備陣容, 以前港英時代巳都見過啦 , 希望千祈唔好用>_<

      刪除
    7. 似乎唔易收科, 明日唔知裂口低開几多了

      刪除
    8. 我安全,冇聞到催淚彈。今次件事勁在,係冇大佬,其實戴耀撚宣佈佔中,搞到好多人走。今日啲人返去,係好多fb page,朋友跪求返嚟。喺現場,企前面係有經驗示威者,透過大聲公傳授靜坐要點,逃生路線。現場所見,中學生,大學生好多,但中年人都好多。尤其係塞滿力寶中心對開馬路。仲有,喺冇班左膠,政黨嘈嘈閉嘅情況下,人群自發去政總周圍唔同地點反包圍差佬。催淚彈停咗,金鐘對開應該通番車,我而家再入去。

      刪除
    9. 如用到橡膠子彈就好很大鑊

      刪除
    10. 教協學聯12時限期,再加埋中聯辦定性, 好難收科了>_<

      刪除
    11. 三毛以為借勢, 而郤成勢成騎虎, 才話冇野講等拉>_<

      刪除
    12. 深夜應該會清場,但咁多人最少要大放摧淚彈,大增警力先得,好大鑊

      刪除
    13. 已經冇人理戴耀撚果3條友。而家唔係佔中,係佔鐘,金鐘

      刪除
    14. 希望事件能似韓農事件告終, 千萬不要讓混水摸魚的份子,變成的士擺駛事件或更差 >_<

      刪除
    15. 約15分鐘前,警賊喺駱克道放催淚彈,兩次

      刪除
    16. 傳聞警方行動會升級, 甚至會有軍隊介入, 甲兄務必保重.

      by 志

      刪除
    17. 現係冇人有能力來説"我來遅了" >_<

      刪除
    18. 如解放軍介入,香港真係玩完

      刪除
    19. 真係睇唔到有咩出路,驅又死唔驅又唔得

      刪除
    20. 希望D人明日要返工返學,慢慢減少

      刪除
    21. 軍隊介入, 理應不會吧.
      現香港的重要性巳降, 大陸現祇視港為一個出名些的大鎮,
      一些小動亂請願, 常有的結果是,..........出動武警震壓 >_<

      刪除
    22. 咁快傳到3路解放軍入城 >_<

      想情況再惡化, 局部戒厳清埸多 >_<

      刪除
    23. 多捱到深夜2時多,等D人疲倦,減左些看熱鬧的, 才試清埸多 >_<

      刪除
    24. 有d似六四發生前, 希望無事

      刪除
    25. 目標應該係清晨前清場完畢,但如KEEP住咁多人真係唔知點清

      刪除
    26. 本地零售旅遊股明日漕映了

      刪除
    27. 我喺駱克道,前面警民對峙,後面啲酒吧塞滿鬼佬飲酒攬賓妹

      刪除
    28. 入去飲番杯 Charge 下電先, 漫延到中環, 仲有排玩 ^^

      刪除
    29. 現學聯叫人全撤離, 惜未必有人聼住了. >_<

      等3子自己上哂?? >_<

      刪除
    30. 還是希望發起人叫群眾和平散去,聲音已表達

      刪除
    31. 現仍可控, 再漫延其他地方,便很易失控,

      請願都不想失控 >_<

      刪除
    32. Cheong 兄:問題係現在唔係表達聲音,表達聲音一早已經表達無數次,依家攪公民抗命,之前已講咗公民抗命係一定會流血的,一旦亂起上黎,帶頭人士係完全控制唔到局面的。所以和平佔中係無可能

      刪除
    33. 趁未出大事前,還是撤離為上策,日后仍可繼續抗爭的

      刪除
    34. 我想現在已是群眾自由發揮的情況,但仍希望在發起人勸予撤離及民眾明日返工返學零晨后能慢慢減少

      刪除
    35. 此留言已被作者移除。

      刪除
    36. 發起人話此次係市民自發, 即唔係由佢地發起咯, 飲完定飲醉 >_<

      刪除
    37. 睇電視畫面好似D人走緊?

      刪除
    38. 佢地怕被檢控組織非法集會嘛

      刪除
    39. 到此階段,勸市民先歸,以免失控,係正確並巳成功,
      做勿講到唔関佢地事?? >_<

      刪除
    40. 發起人發起行動無錯,因為市民都係自願性跟隨,但發起人唔好事後推卸,以求免受法律責任就得喇,攪得公民抗命就一早預咗,唔係點服眾

      刪除
    41. 不過今次可能出佢哋意料之外,無諗過警方咁快行動。我自己都諗,今日假期其實佔領都無乜大作用,一拖到明天,D 人要返工,自然會少咗一大半人,集會就自然散去架啦

      刪除
    42. 明天搞不如今天清, 厘D係警示, 此題目不會譲步.


      刪除
    43. 零晨后一定清,關鍵係多少人留低,人還多就大0樂,唔易清,要用大批摧淚彈甚至橡膠子彈,后果可大可小

      刪除
    44. 今晚應該散晒喇,明天如期開市,但跌幾多就唔知 >.<

      刪除
    45. 最新到旺角, 愈夜愈小心安全 >_<

      刪除
    46. 我已聽從學聯呼籲,離開現場。最新消息,銅鑼灣,旺角都有過百人聚集

      刪除
    47. 有消息警方準備用橡膠子彈,如真係肯定是過度武力,因示威者都好克制,沒有攻擊性行為

      刪除
    48. 愈夜清場,就會打同拉多>_<

      刪除
    49. 唔會掛, 唔洗帊. 係多有傷者, 傳嘛. >_<
      巳漸受控, 等2個鐘再清就多搞妥吧...

      刪除
    50. 無必要用橡膠子彈吧,現場示威人士係企係度姐,除非真係強行要全部清場,其實無乜需要,只要劃一個區比部份示威者留守就 OK,場面基本上已受控,無必要提高武力 level

      刪除
    51. 理應不會, 用低武力如應對示威巳可應付的. 仲咁捉蟲,.....

      刪除
  8. 回覆
    1. 今晚8點25分,我喺金鐘海富中心附近見到有張poster咁大嘅紙寫住"受傷學生人數103人"

      刪除
    2. 現場好似冇醫護人員,得義工幫手沖眼

      刪除
  9. 今朝早睇電視見尋晚佔中啟動,我心諗放假佔乜嘢?跟住去打波,食完飯黎返訓晏訓,點知訓醒原來攪到咁激 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 現學聯叫人全撤離, 惜未必有人聼住了. >_<

      3子自己上?? >_<

      刪除
    2. 一亂起黎,點會聽指示? >_<

      聽講肥佬黎有事都想走先 >_<

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. 不支持,冇問題,但請不要隨口亂UP

      刪除
    5. 達人,我開頭都覺得星期日佔中為乜呢,但到下晝,哇!星火燎原!!

      肥佬黎同李柱銘下晝5點幾喺分域碼頭嗌咪講幾句,我企喺佢地斜後面。果一刻,我想屌7李柱,你膠夠未

      刪除
    6. 果條友李柱 X 根本靠唔住,已是過去式的產物,攪民主咁多年,真正做過幾多件事有貢獻?退位讓賢吧啦 >_<

      刪除
    7. 此留言已被作者移除。

      刪除
    8. 我最唔like D 去英乞同舉龍獅旗既人, 英有俾民主我地咩??走就俾你, 超 cheap >_<

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。