2013年7月23日星期二

急升 500 點

今日恒指終於突破悶局,急升 498 點或 2.33%,成交放量至 664 億,不過成交量仍然略嫌不足。李克強給予今年經濟增長的底線,引來市場憧憬會有放水行動。

今天下午略略看過自己 watch list,仍未找到有信心的心水股買入點,暫時也未有時間重新整理 watch list,所以今天只是買入中國電力 (2380),小注買入俊知 (1300)、中國公共採購 (1094)。並未有大手入市,仍然持有頗多現金,暫時保持觀望。

今晚美股組合回報曾經又創新高,但有些股票在高開後開始回吐呌氣,執筆時組合回報大致和昨天持平。由於要訓覺,所以提早交易,沽出連續兩天在高位有沽壓的 CSTE,獲利 9.5%。以及沽出小注試水的 EXXI,蝕 3.7%。

沽出股票後未有時間尋找其他好股,暫時現金水平提高到 4 成。

167 則留言:

  1. 回覆
    1. 見佢最近有一個小型裂口+成交放量+陽燭突破 50天線,當時唔敢買,等佢再向下跌穿返 50 天線洗多一次盤,再重上才買。現時我也找不到有那些動力很足的股 >_<

      刪除
  2. No.3!


    小弟每日都喺呢度向逹人SIR及各大哥學野, 今日首次留言, TKS!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因港股太難坃, 近月都學人開始玩美股, 昨吃了抄逹人SIR功課的VVTV ^^
      另持SOL, PGH, SVU,全為巨量裂口後買入

      刪除
    2. Siu 兄: 歡迎留言!SVU 係我觀察名單,前晚 SVU、TSL、RVLT 三選一,我最後選了 TSL 太陽能,但 SVU 我都有興趣買入,今晚再睇睇 ^^

      SOL 點解我無發現的呢?以裂口形成巨量突破 cup with handle!蝕蝕蝕 >_<

      我要炒返你功課就真 ^_^

      刪除
    3. Siu 兄仲有咩好股推介? ^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 你係三師叔就真,股王師叔 ^^

      刪除
    2. 佢係風師叔, 你係令狐冲^^

      刪除
    3. 我係美國令狐沖,係香港變成林平之 >_<

      刪除
    4. 我係美國令狐沖,係香港變成林平之 , 自宮好痛噃66^^

      刪除
  4. 四哥

    本想入712, 但個價mark 得太低, 入吾到 >_<

    by 志

    回覆刪除
    回覆
    1. 712 已遠離突破點,我不敢追了 >_<

      刪除
    2. 太能唔跟回??>_<
      我唔入厘边D 太能了>_<

      刪除
    3. 如果712跌返去前日個價,我想入呢

      by 志

      刪除
  5. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄小K, 瑞奇,Ivan,Edward,Stephen兄 及
    各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. capmo 大大,

      2333你肥^^

      刪除
    2. 玻璃都唔錯 go go go^^^^

      刪除
    3. CAPMO大大早晨!各大大早晨!
      CAPMO大大有好野食

      刪除
    4. Capmo 大大 ~ 日日有好野食! :P

      刪除
    5. Capmo兄早晨!大家早晨!
      火箭,玻璃GOGOGO

      刪除
    6. Edward 兄早晨, 一齊GOGOGO ^^

      刪除
    7. Capmo 大大日日食鮑,我食粥 ^^'''

      刪除
    8. 我今日要食藥, 喉好痛>_<

      刪除
    9. 好彩今日我隻1292有得 GOGOGO

      刪除
    10. CAPMO兄 你食得太多好野

      刪除
    11. 唔知係咪昨去538食左碗九洲, 買番d佢先^^

      刪除
    12. Capmo 大大 ~ 日日食鮑魚,我食 $9 Mc 包!

      刪除
    13. 雖然味精重,但我都好鍾意食!^^

      刪除
    14. Louis兄 & 瑞奇兄
      我都中意食 $9MC包,尋日先食完

      刪除
    15. 此留言已被作者移除。

      刪除
  6. 隻奶又降級,由 G 變 D,唔知匿名人有無出現話大手再入貨? ^^''

    回覆刪除
    回覆
    1. 你問 Ivan 兄揸奶王^^

      刪除
    2. 我最蝕係無入返蒙牛 >_<

      刪除
    3. 今日先反影佢減價後的慢收益^^

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
    6. 係21822入的, D出入位唔對位既>_<

      刪除
    7. 急問 Ivan 兄,stockcharts.com 我拉個自己劃線的圖出來後,劃完線 mark 晒 D notes,但係點樣 save 低? ^^''

      刪除
    8. 原來會員先有得 save T__T

      刪除
    9. 又set21888俾番佢, 到左 ^^

      刪除
    10. 此留言已被作者移除。

      刪除
    11. Capmo大大622仲可唔可以玩?

      刪除
    12. 達人兄 : 你右上角有沒有個upload鍵呢? 只可upload去你的saved list,至於點樣save我也攪不懂

      刪除
    13. 明白,等我都小注怡情先

      刪除
    14. 此留言已被作者移除。

      刪除
    15. 此留言已被作者移除。

      刪除
    16. 隻奶今早撈了-小注,又試楂楂佢先,希望唔好越楂越細

      刪除
    17. Ivan 兄: 佢話只有會員才可以 upload to sever ^^'''

      刪除
    18. 又輪水又輪大米又輪......^^

      刪除
    19. 此留言已被作者移除。

      刪除
  7. 各位大大點睇電訊設備??
    763 尋日裂口大陽燭, 今日仲響100天線之上
    2342 上星期裂口至今都未補回, 同埋6月個底比4月個底高

    算唔算turnaround緊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 2342 IVAN兄有,可以問問佢

      刪除
    2. 圖表走勢仍有待確認,价量轉好中,從4G將進入建設期睇,Turnaround机率應高於博其他周期股

      刪除
  8. 各大大早晨!
    Capmo 大大同Edward 兄日日食鮑,我粥水都冇得食>.<
    達人兄改食漢堡包:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 天兄早晨!Capmo大大日日食大餐,我都想日曰有得食>_<

      刪除
    2. Edward 兄, 你未食我唔敢食呀^^我都想日曰有得食>_<

      刪除
    3. 大家都日日食,但你地日食鮑魚,我地食粥稀飯 >_<

      刪除
  9. 早晨

    原來依度有咁多美股達人 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Siu 兄才是真高手,我係美股小學雞 ^^

      刪除
  10. 世達科技(01282) 今日好大波幅,有無BROTHERS入左??

    回覆刪除
  11. 唔覺唔覺3633又重上2蚊了

    回覆刪除
  12. 望着香港股市,唱着午夜的怨曲

    回覆刪除
  13. 藍兵那邊的武俠風吹了過來?(還是由這邊吹過去的?) :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 不知從那裡吹起,好似之前有人提過林平之或令狐沖之類,就一直吹下去 ^^

      刪除
    2. gingeⓇ 修煉緊咩內功???

      刪除
    3. 你其實想問係唔係玉女心經??^^

      刪除
    4. 玉女心經好似要2個人一齊練啊

      刪除
  14. Capmo 大哥入邊隻太能,我太無能,要問 number ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我太無能,要問 number x2! ^^

      刪除
    2. 玩野呀^^
      D number 全你俾我的 >_<

      刪除
    3. 仲有通常D人話自己太無能的,
      實多屬異品, 話俾女仔聽既絕招^^

      刪除
    4. Capmo 大大 ~ 教追女女, 謝謝! :P

      刪除
    5. 達人厘招唔係追女咁簡單噃 ^^

      刪除
    6. Capmo 大大: 哈哈,712 唔敢追了,750 可玩玩?

      刪除
  15. 早晨 汇丰PMl又向下跌 但港股反應未算太强烈 似乎内地真係要做返点實際行動(例如減儲備金) 如果唔係市場唔比面 就前功盡廢

    回覆刪除
  16. 落左小注3311同2357博破頂 ^^

    回覆刪除
  17. 逹人SIR 點睇 XPO?

    上星期諗住喺第一棍陽燭後追入,猶豫左一陣已經比佢放甩左 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. XPO 巨量突破頭肩底,但已遠離突破點太遠,望佢回回吧 ^^

      刪除
  18. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  19. 1428其實幾靚,但成交太低

    回覆刪除
    回覆
    1. 才仔有d似証券行業中的(前)城市電訊, 勇於創新及接受市場競爭,實為香港券商帶來新氣象,真糸要認真考慮認購多少以示支持^^

      刪除
  20. 回覆
    1. 一早講咗海通,好似已經講咗十次,哈哈 ^^''

      刪除
    2. 點解你會用海通,唔用BOOM?

      刪除
    3. 費事去銀行排隊 ^^''

      同埋遲 D 可能玩埋期權,預早去証券行開定戶口穩陣 ^^

      刪除
    4. 美股唔貴,最低消費 15 美金

      刪除
    5. 美最正是冇印花稅,香港稅金成本其實好重

      刪除
  21. 買入 3311,買了小注蟲工,掛盤但上唔到花姐,嗚!!>_<

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。