2013年7月20日星期六

仍然美強、中港弱

昨天恒指雖然微升,繼續牛皮,但好多二三線股跌得好勁,筆者的港股倉都中了頁岩氣的海隆 (1623),單日下跌  7.66%。港股組合本來全週有 1% 的利潤,於昨天 (星期五) 一日之內完全失去。港股繼續難玩 >_<。相反筆者初投美股市場,一週的回報有 2.4%,暫時不過不失。

其實也不應該全賴市場,只是玩法不同,不同市況適合不同玩家。筆者注重技術走勢,多是追入突破強勢股,但這種玩法用在近期的港股上,則完全行不通。因為港股目前是上落市,太多假突破。如果要繼續在港股搵食,必須要稍稍改變玩法去配合。

筆者反醒,過去一個月自製的 watch list 有點捉錯用神,筆者本來是選上一年表現最強最好的股票優先入圍,但現時資金有跡象轉移,上年和今年初的股王,今年下半年好大機會跑輸。例如頁岩氣和手機相關股都已步入熊走勢,反而有一批殘股開始起動。筆者有必要再重新整理自己份 watch list (如有時間的話 ^^''')

不過筆者始終不會選仍在下降趨勢中的股票,而是選擇上年尾或今年初已經步入築底階段,而最近成交明顯放量的股票,等它們成功突破就買入,或以口樞買點先下一注。至於哪些是下降趨勢?哪些是築底?

首先要看週線圖:
1. 已經突破了長期下降軌,不再是一浪低於一浪的走勢
2. Turnaround 股票不會一下子 Deep V 大反彈,築底期可能至少半年
3. 築底過程中要出現收集形態,即上升時成交放大,下跌時成交縮減
4. 有利好形態如 Cup with Handle、頭肩底的則更佳
5. 耐心等口樞買點或者傳統突破點出現才買入

那些最近才出現最低位的股票,即仍然是下降趨勢 (一浪低於一浪) 的,則不予考慮。成功 Turnaround 的股票,例子有安踏體育 (2020)、味千 (538) 等。

目前港股持倉:
#566、#603、#8008、#371、#2282、#2020、#1623、#1006、#2878、#956

--------------------------------------------------------------------------------------------

至於美股市場,由於確認是牛市,所以高追突破、創新高的股票時,中伏的機會較低,較適合筆者的風格。

目前美股持倉:
JKS、ENPH、TAN、QQQ、VVTV、EVR、FF、CSTE、EXXI、PGH

太陽能於週初急升過後,開始呌氣,JKS 無疑是強勢,但 ENPH 昨晚大跌超過 5%,走勢開始走樣,再跌就會沽出,這是唯一一隻筆者買入後表現較差的股票。週四晚買入的 CSTE,昨晚急升超過 5%,剛好補回 ENPH 的損失。

全週回報 +2.4%,暫時不過不失。目前仍然有 3 成現金。

筆者完全不懂美國公司,但認真諗諗,其實這可以算是一個好處。由於美股晚上開市,筆者不可能整晚看住股價走勢,不會有單日情緒波動。另外炒股可以化繁為簡,專心睇走勢圖,再配合最簡單的基本因素,如 EPS 和 Sales 增長 %,再睇睇 Invester.com 的簡單的評分。

日常完全少看財經新聞,沒有財演向筆者推介 number,日常的噪音可以大大減低。而由於不太熟識買入的公司的運作,也不會有多餘的主觀意見加入,這可能是一個優勢 ^^

196 則留言:

  1. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不會有多餘的主觀意見加入

      good point!

      刪除
    2. 我 onQQ 連間公司做咩生意都唔知就買佢,點會有意見,哈哈 ^_^

      刪除
    3. 我基本上唔睇股評和大行報告等,圖表已說明一切,就是最好的工具

      「先TA,後FA」亦是我的方法,先買入一注試水溫,才有心機去了解FA,接著再加注

      刪除
    4. 無錯,有價量支持的突破就是最好證明 ^_^

      刪除
    5. 我 on QQ x 10,今日又蝕 >_<

      刪除
  2. 支持達兄睇法 用自己最强去操作

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks,但未放棄港股,不過要改變玩法去適應 ^^

      刪除
    2. 無沽空戶口,玩指數牛熊又死,牛皮無肉食,隨時夾死 >_<

      刪除
    3. 現隨時中市升但個股跌,
      看昨曰市升但股數多跌,
      左右俾人開弓, 我細細倉都停左成週,
      不過沽空漸多, 2成熊市又真有D似,
      又近月尾,下週都係唔開股要玩開車試戰了 >_<

      刪除
    4. 我今日已又中一巴,比人左右互博狂打 >_<

      刪除
  3. 各大大午安,

    開始有美了.^^

    昨開我都上左D SPWR, set 左11.4入唔到JKS, 開左市又唔想改.
    其他2隻裂口的好似定左咁,set 左27.5同5.8, 瞓醒睇下低少少都係入唔到>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. SPWR第三個base了,要小心一點,這次突破沒有上兩次突破那麼放量

      刪除
    2. 多謝草根Sir 提點^^

      我衹是識抄下你功課先,
      衹試入了500股搞熟習下操作先^^

      刪除
    3. SPWR 仍然強,但無錯已是第三個 base ^^

      刪除
    4. 所以你D裂口我才想試, PGH派息我地得 2/3??

      刪除
  4. 有兩個美股網頁不錯,介紹一下

    可看大圖,可畫圖
    https://www.tradingview.com

    有D貼圖很有用
    https://www.facebook.com/StockTwits

    回覆刪除
  5. 達人兄
    美股幾日就有2.4%回報幾好,我辛苦左半年,都無呢個數>_<
    港股真難玩,真係要好好看看美股開戶口的事了,唔好俾自己咁多籍口

    回覆刪除
    回覆
    1. K哥,我都係笨友, 可能半年多的,三兩星期後巳被達人Sir 超越了>_<


      刪除
    2. Kelvin 兄: 立即行動,有戶口也不一定要立即買,但至少行出 first step 才有心機研究,我上年就是得個講字,結果錯過了很多上升股,最近 check 返好多美股圖,真係牛到爆 >_<

      刪除
  6. 有咩TURNAROUND股介紹, 達人開邊間美股啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 安踏體育 (2020)、味千 (538)

      刪除
    2. ^^ 我暫時找到是這兩隻 2020、538,但兩者已高出突破點不少,現價不適合追

      美股我開海通証券,其實開邊間我諗都大同小異的

      刪除
  7. 最近買入的712也是用類似達人兄達到的思路選出的

    美國太陽能股的參考走勢及中國的相關行情新聞也有參考作用

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜 You Sir 712 今日又升,我原本以為 566 莊家一收夠貨就開動,但這隻嘢真係有點邪.... >_<

      不過 You Sir 點解唔直接買一隻美股太陽能?

      刪除
    2. 如果港股有類似行業exposure,而走勢又okay的話;咁寧願選港股,始終有主場優勢

      刪除
  8. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄小K, 瑞奇,Ivan,Edward,Stephen兄 及
    各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. CAPMO兄早晨!各大大早晨!
      啊爺限借錢俾產能過剩的行業

      刪除
    2. CAPMO大大係大戶,係匯豐大水喉射住 ^_^

      刪除
    3. 開始有回購頂住??
      信利國際(00732)回購491.6萬股
      【16:45】2013年07月19日

      【on.cc專訊】信利國際(00732)公布,今日回購491.6萬股,每股作價3.42至3.49元,涉資1,711.34萬元。

      刪除
    4. 我以為講生產能力添^^

      17.4減番半836食番少少雞糊先>_<

      刪除
    5. Capmo兄早晨!Kelvin兄早晨!大家早晨!
      入咗小注712 @2.18

      刪除
    6. 此留言已被作者移除。

      刪除
    7. 短食埋華電收番元>_<

      刪除
    8. 今早入左D 信宇同華達>_<

      刪除
    9. 其實信汝(舜宇)同信你都係靠個信字^^

      刪除
    10. Capmo兄 可否傳授一下撈抵技術?^^

      刪除
    11. 我係上個post 9:37分 Cash兄的我在11時許有說 11.74開了 Account*#^咯, 後再加多注.
      另今早入的是聽兵Sir blog 推介的王華在e線及試跟下 Chris LO 看威華達破咋>_<

      刪除
    12. Capmo 大大要開班授徒,可否第一個把我收歸門下? ^.^

      刪除
    13. 威華我都一直 watch 住 ^^

      刪除
    14. 我都報名,拜CAPMO大大門下 ^_^

      刪除
    15. 我今早上了威華達, *#^今早開會^^

      刪除
    16. 此留言已被作者移除。

      刪除
    17. 早晨呀!我都排隊做mo 徒^^

      刪除
    18. 炒股就一定唔得, 門外漢>_<

      養海水魚或可大家研究下^^

      刪除
    19. 唔怪得 Capmo 大大幅圖係條魚,原來係養魚專家,真富貴,養海魚 ^_^

      刪除
    20. 都好呀!我都想整返個風水魚缸,我叔叔都係整左個魚缸,依家風生水起^^

      刪除
    21. 養缸細的試先, 不過都不能太細,24吋起步好DD^^


      http://www.youtube.com/watch?v=7p0iU_NXxSY&list=TLHBTFbc7N9l4

      刪除
    22. 多謝大大分享!我想我隻貓會虎視眈眈啲魚
      Pgh 係邊間公司?

      刪除
    23. 達人大在美的新囡^^

      刪除
    24. 哦!股息稅33%,係咁啦

      刪除
    25. yes,有股息稅,所以買美股唔好指望息喇,買中上升就 good ^^

      刪除
  9. 早晨各位 大陸先跌後反彈 並無因為調整借貸下限而大跌 始終借貸需求大於供應 對内銀盈利影響不會大

    回覆刪除
  10. 電力首選應2380 移動軟件應3888

    回覆刪除
  11. 對於港股,我今朝除了粗口之外,真係唔知講咩好。高開過百後又倒跌,海隆又一巴 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 達人兄全力進軍美股 ^_^

      刪除
    2. 小K兄,呀爺係假野,過2日又係再試建國底 >_<

      刪除
    3. 小 K: 阿爺咬腰上,阿仔折腰落 >_<

      Kelvin 兄: 暫時也不敢全倉美股,留現金係手,熟習美股市場再加倉,不要小看美股,個股的單日波動好大的,有時單日跌 >10% 都係正常 >_<

      刪除
    4. 港股若唔跟,大家要小心!

      刪除
    5. 呀爺最like成日單日轉向再轉向

      刪除
    6. 小K兄,阿爺經常僭健!可能好快會被拆

      刪除
    7. edward兄XD
      無錯!
      加上呢排港女自己行,有性格
      有理由跟升跟跌都只係橫行

      刪除
    8. 2178高位跌左45%, 真誇張
      百勤油服(02178)
      現價 3.500 最高價 3.930
      升跌(%) 0.310(-8.14%)

      刪除
    9. 小 K: 我今朝都要爆粗 >_<

      刪除
    10. haha我都燥底呀
      磨咁耐蝕晒我D時間值

      刪除
  12. 小弟買股都是睇長遠前景 通常是分注漫漫買 喜歡回調時才買 有時升高會沽少少

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry,長遠我真睇不到中港股市會出現超級牛市的機會,你看超人的舉動,佢係狂買嘢定係狂賣嘢 >_<

      刪除
    2. 同意達人意見,超人做嘢吾會死錯人,日本pocket wifi好快同方便,好過聯通張櫻花卡河蟹埋呢度

      刪除
  13. 超人當年賣橙需然好價 不過其後用於3的錢更多 世上沒有永遠勝利 總有睇錯的時候

    回覆刪除
    回覆
    1. 我認為散戶睇錯市的機率,遠遠高於超人 ^^'''

      刪除
  14. 一雞死一雞鳴 佢唔睇好總有人睇好

    回覆刪除
  15. 只能講現在短線的人是大多數

    回覆刪除
  16. 買咩都死.賺少少就要走
    唔走變輸, 個市無水咩都死
    最好清倉唔玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想清,心灰意冷,講粗口多過講 gogogo ^^''

      刪除
    2. 好掙扎清唔清好
      我怕個市遲點仲衰
      睇唔到有咩盼望
      是否大陸9月開會?

      刪除
    3. Perry 兄: 其實現時是看不清大局,整固後向上向下都未知,清倉又要預咗佢最終急升,但唔清又要預佢狂插入熊市,兩頭唔到岸,輕倉觀察最正路 >_<

      刪除
  17. 超人賣佰佳 比我啟示是零售佰貨 可能要面對網賺衝擊

    回覆刪除
    回覆
    1. 百佳唔係一般零售佰貨, 巳係近半專利般.....
      網賺衝擊??在港的談何容易, 係賺得少唔滿意而巳>_<

      刪除
    2. 想你都不知超市D buyer 點對D供應商了,
      香港網購超市?? 強如華潤都企唔到位^^

      刪除
    3. 超市賣食品多,相對網賺就較少,但係先賣酒店再賣超市,雖然不代表撤資,但係至少不是強烈看好香港 ^^''

      刪除
    4. Danny 你是後生的香港人嗎?....
      百佳果陣同惠康點打擊 蘋果速銷你知唔知?
      零售佰貨會面對網賺衝擊
      不過一定唔係百佳
      根本連直銷都打佢唔沉

      刪除
    5. 我估估下認為:
      1. 遲早一獲百佳攪罷工迫加薪
      2. 看淡自由行消費
      3. 美國退市資金轉向
      4. 政治因素

      以上原因係我估估下,當中我最擔心係 4,現時香港反中情緒高漲,但係中央出奇地唔多開聲,如果情況一直落去,我怕中央遲早來一次大反攻,到時政局變數大,不利長線投資

      刪除
    6. 超人可能想轉移陣地,同一筆錢在外國可能有更高回報,加上外國要錢,十分需要外來投資,唔似得香港政府甘一味打擊投資

      刪除
    7. 香港人已經忘記左十年前既苦況,現在一味反商,到外資唔SHOW 你就大獲了

      刪除
    8. 竟然有師兄記得蘋果速銷,連肥老黎都唔夠玩,網購的Business model係香港根本唔work,香港實在太細,總在一間超市在左近,超市聯手壟斷實在太過份

      超人係一個超有眼光的生意佬,賣百佳反映唔睇好香港零售業,甚至係唔睇好香港前景。求神拜佛百佳唔好俾中資買到(但奈何好大機會),到時可能買到好多假野次貨

      刪除
  18. 超人賣佰佳 比我啟示是零售佰貨 可能要面對網賺衝擊..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    回覆刪除
  19. 海隆剛中止蝕 @4.18,又中一大棍 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上週已引刀一快, 煉宝典了^^

      刪除
    2. 引刀一快咁慘?我唔想做林平之,嗚! >_<

      刪除
    3. 達人兄
      看來真係要早點止蝕
      市況真的太差, 唔可以楂住 >_<

      刪除
    4. 836收購巳否決, 下午看華氣有否好番過836??>_<

      刪除
    5. 1623十週線都穿埋,真係要沽出抖抖....

      刪除
    6. 今早中了止蝕,其實可以睇埋下午,不過 set 了沽就沽喇,唔多諗,依家收窄返 D

      刪除
  20. 有無留意1282
    手機熱暫退
    個人主觀期望新iphone能帶起手機指紋認證熱潮
    使1282穩步上揚

    回覆刪除
    回覆
    1. 1282 梗係有留意啦,錯過了買入點也很痛 >_<!

      刪除
  21. 大市勁弱, 如果唔係外圍強勢扯高 HSBC 個市穿 19000 了

    回覆刪除
    回覆
    1. 5 仔近半年都係橫行格局,內銀內房又無力,真係唔知炒乜好。按理濠賭仍然好強,但係唔敢重倉下注,怕又食尾水 >_<

      刪除
    2. 1299 唔錯,不過 945 強好多

      刪除
  22. 達人兄,電訊設備股2342有無機會加入turnaround行列呢? 日線圖有一個小小gap up

    回覆刪除
    回覆
    1. 有可能築緊底,要睇週線圖有無明顯放量的陽燭出現

      刪除
  23. 836收購巳否決, 下午看華氣有否好番過836??>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 少彈一毛,冇勿反應 >_<

      刪除
    2. 836仲好過1193少少反應 >_<

      刪除
    3. 都預佢唔通過^^

      想跟啲turnaround股,但538、2020都跌哂落來>_<

      刪除
    4. 2020 短線升咁急,回返下呌呌正常...掛 ^^

      刪除
    5. 晶哥其實都算 turnaround? ^.^

      刪除
    6. 836,特別是1193 希望在合併否決后走勢能逐步改善

      刪除
    7. 火電股之前大幅調整,近期似已見底慢幔回升,按技術走勢,大環境及估值因素應是在目前市況下可選的較佳板塊

      刪除
    8. 留意緊林少陽長期推介的 2380,但貪污股唔敢掂住,直至佢換人 ^^

      刪除
  24. 小弟只是借題發揮(零售百貨正受網賺衝擊)

    回覆刪除
  25. 我估今日732 又回購頂住

    回覆刪除
  26. 屌, 一係快啲跌一係快啲升

    回覆刪除
  27. 通常 turnaround 股日線圖會好 chok,從前例子有 1093,我買三次震走三次,我唔理佢佢就開始爆升 >_<

    460 the same....依家例子有晶哥? ^^'''

    最好係小注試佢,收寬止蝕,給一些較大波動範圍,真正有價量有量升就加注,小注小注咁加

    回覆刪除
    回覆
    1. 回上邊 Stephen 兄: 你有無發覺,近年小市民開口埋口講自由,但又同時成日叫政府做嘢干預經濟,打擊自由貿易 ^^'''

      刪除
    2. 晶哥 2878,唔好買,好 chok 架 >_<

      刪除
    3. 海隆倒升,左一棍又一棍,勁打二十大板 >_<

      刪除
    4. 係小市民開口埋口講著數

      刪除
    5. 真係好難玩,要股神上身先掂

      刪除
    6. 現在香港社會動不動便叫政府立法規管,又要訂立什么集体談判權,最低工資,最長工時,正在向歐豬式的福利主義大步前進,英國人留下而甚有效率的積極不干預已拋諸腦後,不要說再前進,不慢慢衰落己萬幸了

      刪除
    7. Ivan 兄: 其實競爭力已經在慢慢下降中 ^^''

      刪除
    8. 屌, 一係快啲跌一係快啲升

      刪除
    9. 達人集中美股吧,港股好危險,快回美股去!^^

      刪除
    10. 1623真係shell附體,頂得住?

      刪除
    11. 今朝都諗過止蝕1623, 好彩睇埋個下午;
      1623 都唔知咩莊家咁強;

      刪除
    12. 瑞奇兄: 我已被驅逐出境? >_<

      579 和 1623 一沽就升,我才是天煞沽升 >_<

      刪除
    13. 我都開左美股和期權戶口,但未出擊!>_<
      呢2個月我倉停左係度!我都要遠征了>_<

      刪除
    14. 瑞奇兄去邊間開美股??

      刪除
    15. 致富呀!要在銀行兌好美金先上網買到

      刪除
    16. 要在銀行兌好美金先上網買到,咁麻煩??
      有無BROTHERS有更好的推介??

      刪除
    17. 達人兄幾時沽埋隻603?(講笑啫)

      刪除
    18. Ivan兄講過才仔可以證券行内部兌

      刪除
    19. 其實即係自己兌好先入美金去買,好過股票行內部兌換價啊

      刪除
    20. 才仔可以,衹是同一股票户口, 不過最平應是草根 Sir 那間^^

      刪除
    21. 才仔幫你內部攪埋,用同一個港股戶口買賣,我無留意匯率

      刪除
    22. 我長線倉用中銀國際,同一戶口可買港股美股,港元美元自動兌換,但手續費好貴,最低25美元一筆交易,但多年前已開戶,費事轉

      另外,IB戶口手續費低,最啱炒出炒入

      刪除
  28. 小弟是—個近中年的香港散戶 近年非常非常喜歡炒股 平時喜歡關心内地時事 我對内地經濟前景有信心 現在持貨近100% 咁當然還有救命錢是不打算投資股票的 現時中港股市應在中問偏低 我認為選出有前景版塊 等回調分段買入作中線持有 留50%現金應該是安全的做法(咩版塊好?各花入各眼)

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係你已 100% 持貨 ^^'''

      刪除
    2. 中國結構調整路漫長,還未掌握正確方向,未向最根本的同題埋手,成敗難料,有机會半死不活,經濟及股市分分鐘似日本以前迷失好多年,可能炒股十年得個桔

      刪除
    3. 最近>70%買入都係輸錢,暫時唔敢多手 >_<

      刪除
  29. 我覺得平買下買下就100% 如有理想回報(等出業績)我會沽出部份

    回覆刪除
  30. 566同921現價都有錢賺 1868要輸錢 等個市升番多少會賣走部份

    回覆刪除
  31. 877我從未買過 我買股睇中都未必買 因為我唔平唔買

    回覆刪除
  32. 有冇睇錯?仲有一分鐘收市,成交三百七十億都未有!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 正面d睇,上年9月成交量都係日日唔夠500億,兩星期前20900-21170裂口又未補,恆指都未算好淡...

      至於2-3線股就摺左佢算x數!

      刪除
    2. 跌唔落,升唔穿,維持到結算?

      冇水就二三線多數冇運行!

      刪除
  33. 小弟炒股多年交左不少學費 近年找到合適自己的操作(因為我唔舍得沽 所以只能選估值較平的股份)

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。