2013年7月9日星期二

民主鬧劇

先說大市,昨天恒指曾一度跌超過 500 點,但其後急速收窄跌幅,只跌不夠 300 點收市,成交微增至 500 幾億,但仍然看不到有大量資金入市。今早曾高開百幾點,但現在執筆時升幅已大為收窄,在美股連續兩天回升之下,港股表現仍然極之嘛嘛。

大市已無乜好講,現時在一個小 range 內上落,要等向上突破或向下跌穿才看到方向。

-----------------------------------------------------------------

吹水講講埃及,之前埃及人民成功推翻獨裁數十年的總統穆巴拉克,並踏上民主之路,投票選出穆爾西。先講之前獨裁的穆巴拉克,其背後其實是有美國佬做靠山,埃及之前一直親美,所以話美國表面上是民主自由大國,但背後其實一樣支持獨裁統治,只要有利於美國就無所謂。

現時睇到好多港澳青年大大聲話英國美國民主萬歲,我聽到得啖笑。英國仍然保留皇帝就不用多講,皇帝和民主是完全兩個終極標準,話英國是民主國我就真係無言。

 埃及新總統穆爾西上台一年,現時又被推翻,我不知道他的實際政績如何,或者真是很無能也說不定。但我想講的是,現時好多人覺得民主大晒,既然一人一票選出來的總統,他就應該絕對有能力解決晒人民所有問題,有民主就有民生,人民就豐衣足食?這種想法長遠黎講可能是對的,但如果目光太短淺,則問題就大了。

推翻一個獨裁了數十年的政府後,新任政府等於執爛攤子,有一大堆問題要待解決,而人民可能諗既然有民主,問題就會立即解決,我們不再有窮人?社會立即變成公平公義?貧富懸殊立即會消失?他們真是太天真太傻?

由民主制度下產生了一個總統,上任一年,就立即由軍方和人民用非民主的手段去推翻 (武力),埃及人民,你們一早追求民主是為甚麼的呢?你們的民主就是這麼經不起數年的考驗嗎?

我認為既然決心踏上民主之路,就要堅守這個選舉制度,除非有證據顯示選舉時有嚴重的違規,否則一旦人民承認了這個總統,除非他任期內犯了大錯,要出動議員用制度合法地使他下台,否則胡亂動用軍方武力,是嚴重地走回頭路。有民主不代表立即有民生改善,這是一個長期投資,自由之路永遠不是只走一年半年的。

101 則留言:

  1. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  2. 英國皇室係精神意義多於權力意義. 17 世紀君王下放權力後已是三權分立的局面,
    人總需要精神上的寄託, 先有良心制裁.
    你睇中國班人而家咁冇人性就知

    至於民主呢....一班民智未開的人玩民主咪變集體愚昧.
    教育未得, 成班蠢人未變叻之前我讚同有個強勢領導統治, 當然果個人唔可以係壞人

    不過千百年來 權力使人腐化. power corrupts, absolute power corrupts absolutely. 呢個係死結.

    回覆刪除
  3. Dream 兄: 精神上寄託唔一定要靠帝制,我也不認為英國人幾有良心 ^^'''

    民智未開確實不適合用民主制度,但凡事都要有一個開始,如果永遠不踏出第一步,就永遠不會進步,最怕是踏出第一步後,又立即倒退一步走回頭,就大獲了 ^^'''

    回覆刪除
    回覆
    1. 等於如果叫梁振英下台,又重新求英國派個港督過來統治,這就是走回頭了。睇到 D 青年高舉龍獅旗,真無言 (舉日本旗則更加 R 爆頭) -_-'''

      刪除
    2. 我對帝王冇意見, 反正英國國王實際係冇權的
      之前讀 law 講到 Royal prerogative (皇家特權) 等是用來應付 emergency 用 (例如打仗等)
      全世界都冇咩良心架喇, 做出面定係收響檯底的分別.
      美國咪收檯底, 中國咪做出面, 姣婆遇著脂粉客

      英國俾我感覺套 system 係整得幾完善,
      最少香港到而家都未死住好大原因係套制度
      不過都就死架喇....ICAC 都淪陷

      刪除
    3. 其實香港依家未死得,我覺得靠上一代 (或上幾代) 港人的努力,多過靠英國佬,英國佬無錯係攪好經濟,但係完全無比香港民主,而 ICAC 成立前,英國高官貪污非常嚴重

      英國皇室係無實權,但卻盡享之前由民間搶奪回來的財富,而且是一代傳一代。

      就等於現時北京紫禁城仍然坐住個清朝皇帝一樣,那怕佢無實權,但坐享億萬財富,我不能接受這叫做民主 >_<

      刪除
  4. 早晨達兄 股市欠水 無咩好講 小弟同意達兄對民主的論述 我都希望中國人民當家作主 但現實是要走民主道路是先痛苦 先亂後正再亂到最後才會有、、妥協 中國人受了100多年的苦難 近年才可抬起頭來 民主應漫漫讓我們一代一代地完成

    回覆刪除
    回覆
    1. 等於美國在獨立戰爭後,其實一樣無民主自由,有黑人奴隸,以及女人唔可以投票等等,仍然有大量不公平,民主需要一段長時間改進,不是一朝一夕可以完成。但至少讓我們踏出第一步,攪掂個普選先 ^^

      刪除
    2. 踏出第一步,攪掂個普選先! :)

      刪除
  5. 因為穆爾西行了太多新政,損害了一些既得利益者。

    回覆刪除
    回覆
    1. 軍方勢力過大的國家,行民主之路甚艱難 >_<

      刪除
    2. 你睇緬甸搞幾耐先有民主選舉就知

      刪除
    3. 3633 大升
      603 唔升 >_<

      刪除
    4. 我有...............睇^^

      刪除
    5. Edward兄真係勁到無言

      刪除
    6. 個個唱好既多人就死 >_<

      刪除
    7. 我尋日朝早選1045,買中只是碰巧罷了

      刪除
    8. Edward兄真係勁到無言 x2

      刪除
    9. 下次或今日可選勿呀??^^
      我要 No.了^^

      刪除
    10. Edward兄真係勁到無言 x3

      刪除
    11. Edward兄真係勁到無言 x4

      市升多DD, 但watch 升既股就又少D添>_<

      刪除
    12. 大家咪笑我啦
      capmo兄,我未想到,請問capmo兄,Kelvin兄,Louis兄今日有冇shopping?

      刪除
    13. 我冇胆 shopping, 睇下一追多又中......伏>_<
      3633即唔見番近10% >_<

      刪除
    14. 今早加左732同入左1833,2者都BOATING中

      刪除
    15. 我幾天沒有 shopping.....la!

      ps. 昨日,玩野只買進一手 1101 at 0.75

      刪除
    16. 唔計手續費, 賺 $30大元! ~ Capmo 大大

      哈哈! :p

      刪除
    17. 玩野呀??唔洗最低消費咩??^^

      刪除
    18. 如用5年免用銀行得印花稅等收費,真的有賺

      刪除
  6. 好多人以為民主制度係令國家即時富強既方法,佢地淨係睇美國點樣強大,就認定民主係國富家強既不二法門,其實已經係一個大錯誤。

    民主制度只係一個權力制約既方法,不讓當權者恣意妄為,容許人民用選票將佢地推翻,台灣既陳水扁,就係一個極佳既例子。

    埃及由軍方出面擺平木耳西,已經係一個對民主制度既踐踏,班人民仲要歡天喜地放煙花慶祝,根本唔知道已經種下禍亂之本。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意,陳水扁真係最佳例子 ^^

      民主唔一定富強,但至少叫做有得選擇,有得選擇不代表人民就會選出一個最好的,但至少如果做得唔好,下次任期滿可以選過另一個 ^^

      刪除
  7. 民主制度的優越性是無容置疑的,但要在中國大陸實行,接現時民眾的水平,我認為循序漸進比較合適,問題是我們看不到當權者有任何改革的意圖,這方面比緬甸甚至越南都落后。就中國人的社會,台灣的民主發展應是典範,台灣社會目前的公開公平公正及民眾素質我覺得比香港還進一步,當年我們還恥笑人家在立法院打架,今天人家已把我們拋到老遠了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今早失守31A, 依家又升Cup了,變幻球!

      刪除
    2. 今早吞風, 現掃左風>_<
      要驅下風^^

      刪除
    3. 958 今早加的一注, 已領野>_<

      刪除
    4. 今早追的多已領野>_<

      刪除
    5. 今早加左732都BOATING中

      刪除
    6. 今早好在capmo大大冷淡對待我呀,否則958中硬招>_<

      刪除
    7. 956,958,579,371,855全都好似企唔穩3元>_<

      刪除
    8. Ivan兄仲有無留意257?? 走勢幾好 ^_^

      刪除
    9. -直有睇住,但接業務我較喜歡371

      刪除
    10. Agree with Ivan兄

      刪除
    11. 個市都幾難玩, 早排玩左幾隻突破都衰左, 所以958都無買到。

      但1045就真係走左寶 >_<

      刪除
    12. 此留言已被作者移除。

      刪除
  8. 今日或創全年新低..............成交^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 海隆、祖電、火箭、阿伯全都倒下來了>_<

      刪除
    2. 最後十分鐘, 成交都應仲過400億吧^^
      有否426就未知??^^

      刪除
    3. 無啦,被達人兄一句諗諗先就無買,抵capmo兄賺

      刪除
    4. 祖電可唔可以跟呀?capmo兄?

      刪除
    5. 1149你只係watch無買?

      刪除
    6. 係WATCH 7隻升其中之一^^

      7子係:3633,8138,1149,2678,874,855,

      刪除
    7. 會唔會睇埋阿媽1666?好似玩range都幾穩定

      刪除
    8. 我上週5清左1666同874 >_<

      刪除
    9. 都有440億, 破唔到成交低^^

      刪除
  9. 達人: APPRECIATE 你的中肯立場和敢言. 到底是生意人. 讚!

    回覆刪除
  10. 大家好,首次發言,互勉互勵

    1. 民主非靈丹妙藥
    2. 08金融海嘯,美國國債問題,歐債危機,中國迅速擲萬億救市,挪威模式等,提供一絕好機會思考議會政治,民主政制的醜陋,增加對民主了解
    3. 人非完人,制度亦不可能完美; 但民主制度是否less evil的一種: 透過政黨輪替和監察,制衡權力
    4. 大國問題非朝夕可解,國民道德及價值觀亦非一日形成。可悲的60' 70',使人互不信任,拋棄倫常,引出人性醜惡面。黑心食品,見死不救,破壞環境,,,是誰種下的果
    5. 回首去年香港立法會選舉,得票少,議席多,一屋多姓,提示貼紙等,奇也怪哉,動員及配票如此成功,是否對民主的一巴掌?
    6. 百姓只希望能安居樂業,得到公平競爭的環境。。。。何時才有千古一帝駕臨香江呢

    回覆刪除
  11. 波幅指數似回穩,達人兄認為港股七月能接近50天線嗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 仍然有機會挑戰,美國和日本股市已回穩,不過我仍然看好美股多一點 ^^

      刪除
  12. 民主的可貴之處是可以拉下做得不好的人,而不是選出最能幹的人。實行民主要配合良好制度和人民素質等,我認為香港絕對適合普選。共產黨不允許普選,因為怕地方政府有樣學樣,怕控制不了,怕影響中共政權。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以不用多想,攪掂個普選最實際,不過我本身不同意佔中... ^^'''

      刪除
  13. 内地水緊 到七月都冇咩錢回流返港 美國業績期 就連鬼老都把注意力放在美股 港股這個七月應該特別静 現在策略應該選出半年業績估計好的股份 如有所回落就買入(儲貨) 等美股業績高峰過後 鬼老把注意從投港股 再者如内地水緊有改善的話 希望有一次較好的獲利機會

    回覆刪除
    回覆
    1. 中港股市最大賣點係平,要睇鬼佬幾時回心轉意了 ^^

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。