2013年7月30日星期二

太能勁

Sorry 今日個標題似粗口,其實我學 Capmo 大大,把 "太陽能" 中間個字唔讀姐,悶市中搞下爛 gag 輕鬆下 ^^。我的意思是太陽能股繼續強,之前見太陽能好喜歡在星期一爆上,爆完後回落幾日,所以上星期五加注了一點 JKS,搏星期一又爆。看來今晚又例牌? ^^

今晚好多中國在美國上市的科網股都大插,而 FB 等卻無事,有可能是中國科網爆破?SFUN 連續兩日急升後,今晚曾跌 10%,但現時跌幅收窄返,不似其他中國科網股的大量成交的 gap down,所以我還是繼續持有 SFUN。

反而今晚早段沽出了 VVTV,短線突然出現一支大陰燭,雖然成交不算大,但我目前的方針是把止賺位定得較緊,今晚沽出止賺 5.30%。今晚加了一點小注在 ACT 身上,以及買入口樞買點的 DDD,正式突破點已在不遠處。

執筆時是夜晚兩點半,美股倉回報暫時微升再創新高。不過美股的走勢其實是頗為波動的,既然能買中爆升股,當然也預了自己上得山多終遇虎,遲早會買中無先兆突然大幅 gap down 的股票。

所以最緊要分散注碼,而買入點要準,看準有大量成交支持的口樞點以及突破點才買入,有懷疑情願不買。也不要一開始重手下注,證實買對了後才逐小注地加。當然有時買中超牛股會後悔,點解當初唔重手下注一隻呢?我在上星期五都有點後悔點解我買咁少 SFUN,但今晚跌 10% 時我又後悔點解上星期五不走了 ^^'''

我維持寫下交易筆記,睇返自己之前和之後的心態,有時可以 180 度轉變再轉變,都幾有趣。

165 則留言:

  1. 做一哥~~

    FB似乎轉勢咁款, 唔通炒完中資科網, 資金轉玩FB?

    回覆刪除
  2. 我又教壞下先,4樓有4仔^^

    回覆刪除
  3. 5 哥

    昨天太忙, 收市見到712大跌, 哧親
    但美股的太陽能股大好
    望今日712生生性性

    by 志

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過尋晚好多美股太陽能都高開低收,我隻 TSL 倒跌收場,開始要小心

      刪除
  4. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄小K, 瑞奇 及各大大早晨! ^-^

    達人 Sir又入我數 >_<

    大國文化係勿都縮嘛, 不過達人 Sir縮都勁過人,
    我祇能縮成太揚(陽)勁,
    但達人 Sir縮就太能勁, 一睇就知勁幾多了 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨各位大哥 ^^

      Capmo 大大: 最終 TSL 倒跌,太能要開始小心,有些股已上升動力減弱。最終我回報也微跌收場 >_<

      VVTV 好彩早段走,我走時已跌緊 -5.6%,最終跌近 10%,真係失驚無神 ^^'''

      暫時美股仍採用田伯光招式 ^_^

      刪除
    2. Capmo 大大, 達達 ~ 早晨! :)

      刪除
    3. CAPMO大大早晨!各大大早晨!
      今日又係悶市

      刪除
    4. 我昨食哂sol了, 我見剩得jks 同 sol 升有6-7 %,其他都冇或回,
      所以瞓前食完了, 想用D銀放低D想收D ACT 同 DDD,
      但今早看又一D都收唔到 n^^

      刪除
    5. 今早又減到2件, 又睇少2隻 >_<

      刪除
    6. 唔洗入肉好似贏好多咁 >_<

      刪除
    7. 達人兄
      我都係蝕到心灰 T_T
      YTD得番1%,就快要負數啦

      刪除
    8. 人行開始放水, 又唔敢沽, 買又易損手, 收水好過>_<

      刪除
    9. 變左唔係贏幾多, 而係輸少當贏 ...

      刪除
    10. 現時應是斷層階段,之前股王板塊已變晒死熊,如手機 2382、822、710、927 等,但新一批領先股未出現,炒之前強股又死,股價企得越硬好似越有下跌空間。炒 turnaround 股又 chok 爆好易震走 N 次

      刪除
    11. 大家早晨!
      昨辛走咗幾隻股

      刪除
    12. 现在这个階段投资,就像摸着石头过河,走一步太多,走半步正好。。。:(

      刪除
  5. 請問 你用邊個 網站 睇 美股 即時 股價。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇 stockcharts.com,佢圖表的報價已幾乎是即時,好似差一分鐘左右

      刪除
    2. 達人兄,我都係用stockcharts.com,真係相差一分鐘左右,幾好用!

      刪除
    3. Ching 兄: yes!!不過無得係幅劃線圖上拉大縮細,有點不方便 :(

      刪除
    4. tradingview.com得唔得,唔知係咪real time

      刪除
  6. 回覆
    1. 大陽燭突破後可能回返落突破點附近,突破點係 1.90,不過不應跌穿,否則真要懷疑 >_<

      刪除
    2. 750 好弱,這半年完全無收集形態,我諗市場炒太陽能係炒晶片,750 暫時唔係炒的對象,佢整個七月得一日成交高,就係裂口但即日長下影線開陰燭果日 >_<

      刪除
    3. 香港冇水冇得炒,但係美國個邊D太能都開始軟軟地

      刪除
    4. 要密初留意太陽是否轉勢向下 :(

      刪除
    5. 712 准备弃船走人。。。

      刪除
  7. 回覆
    1. 此留言已被作者移除。

      刪除
    2. 股市始終無水不行,交投量低,好多股衝上突破點時成交不足,變咗無乜力度又再回調 >_<

      刪除
    3. 这个下半年找吃困难呀。。。。

      刪除
    4. 咁下半年應該好過上半年,下半年才剛開始 ^^

      只要脫離這個半死不活區域,我諗好快有一段 trend 出現,up or down 就未知 ^^

      刪除
    5. 已为港股找不到吃。。。连这几年强劲的东南亚股市也出现“呕吐”

      刪除
    6. 新興市場長線應該不利 (講緊未來兩三年),加息係大趨勢

      刪除
    7. 我也不敢太专注美股因为最近财经新闻鼓吹美股将是下半年的主题。正常好的东西不会通街打广告。我去年也已投资美国生物科技基金,那时候根本都没有人推荐美股。现在这个階段投资,就像摸着石头过河,走一步太多,走半步正好。。。。。

      刪除
  8. 早晨各位 達兄早 中央逆回購放水佰幾億 雖然錢唔多 不過代表中央都唔想再來一次錢荒 都比返点信心我 566似想起動 希望有好消息出

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前壞消息股市不跌,現時好消息股市又不升,繼續悶 ^^''

      希望 566 能夠守到收市都 gogogo,因為比佢騙得太多次 >_<

      刪除
    2. King 掂都係利上游多 >_<

      刪除
    3. 你亞爺,究竟你想收水定放水

      刪除
    4. 阿爺自己都唔知想點咯 ^^''

      刪除
    5. 放水收水都會痛!只係長同短的分別!

      刪除
  9. 各位早呀!個list全紅><

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅卜卜,有一點綠色都無,可能要睇返 D 黃色調整一下,或者去藍兵兄度睇返 D 藍色 ^^

      刪除
  10. 希望破頂 再上10%(以前破頂都會上10%一20%)

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望 566 遇上好心的段譽,為他解一陽指點穴 >_<

      刪除
  11. 1186受惠跌路建設 再加上佢有地產牌 值得留意下

    回覆刪除
  12. 呢幾日大轉倉,重點環保 257+371,還有強轉股868+696+712
    暫時712麻麻

    回覆刪除
    回覆
    1. 868, 692 gogogo ^^
      580 plz follow

      刪除
    2. 個倉開始有返 D 綠色點綴 ^_^

      好兄弟 gogogo!

      刪除
    3. Siu 兄: 咁都比你搵到隻好嘢 692,是否有出口到美國的?

      刪除
    4. 有呀逹人兄
      不過都唔敢重注 ^^

      刪除
    5. 昨晚又跟左你上 ACT 同 RALY ^^

      刪除
    6. 692 這一年真是太強了!但放返三年週線卻乜都睇唔到,變咗一條線 ^^''' 小注是正確的

      RALY 我見佢上星期無端端超級巨量成交,買小小博大霧 ^^
      ACT 質素好 D,這兩天成交都幾猛,已突破 flat base

      刪除
    7. 逹人兄:

      中國家居#692

      50股合併為1股, 1股供8股, 20股合併為1股, 1股供22股, 20股合併為1股, 2股供7股。

      根據這模式 (「合併 + 供 + 合併 + 供 + 合併 + 供」) ,下一次應該是... ????

      (A) 50股合併為1股
      (B) 20股合併為1股
      (C) 10股合併為1股
      (D) 1股送10股
      (E) 其他

      刪除
    8. 藍兵兄, 我希望係(E)增派息加送紅股 ^^

      呢隻野隔一排就有動作, 對上嗰次一年前, 希望我走之前唔會中招 >_<

      刪除
    9. my God ~ don't touch of it!

      刪除
    10. 2020 & 1368 似箭在弦上

      刪除
    11. 藍兵兄: 原來有咁既故事,哈哈 ^^

      合拼再合拼,拆完再拆 ^^

      刪除
    12. Ivan 兄: 好兄弟 gogogo 喇!

      刪除
    13. 屍捷和富智康都 OK wor 好似 ^^

      刪除
  13. 1623的股价算是石油天然气设备及服务业的奇葩。

    回覆刪除
  14. 2020gogogo。。。。期待破8.80再入注

    回覆刪除
    回覆
    1. 好兄弟?安信兄弟?

      刪除
    2. 好兄弟 = 安踏
      詳情請看射鵰英雄傳 ^=^

      刪除
    3. 现在正从一檔换到二檔而已。。。期待3檔4檔。。gogogogo

      刪除
    4. 哈哈,我學 Capmo 大大出迷語 ^^

      刪除
    5. 一檔二檔三檔?路飛? ^.^

      刪除
    6. 好迷(語)^^
      安踏你變為安全嗒啦^^

      刪除
    7. 我以為係漫畫中 路飛的招式 ^^

      刪除
    8. 三時結算就完就慢慢開番倒車??>_<

      刪除
    9. 正如路飛的招式,每一档都有缺点。。。。因為二檔會讓身體超越極限,所以體力消耗非常快。

      刪除
    10. 原來係我想錯才真 ^^

      刪除
  15. 1600非自動對盤2000萬股,有咩人係到角力緊?>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 依隻經常失驚無神爆巨量 >_<

      刪除
    2. 天倫燃氣#1600: 真的不懂得看 ...

      - 老千股? seems not.
      - 莊家玩曬? 無散戶,莊家食乜?
      - 好嘢? 好貴。
      - 勁人買曬? 我無貨,可能是....

      刪除
    3. 隻野有時成交縮到無晒量,真係出事想沽都幾難,爆升時就笑呵呵,我唔識玩 ^^''

      刪除
    4. 我就係想沽都難既情況>_<

      刪除
  16. 個市又無晒嘢睇,以為今日成交旺一點,但睇黎都無乜水到,仲有一個鐘,得三百幾億 >_<

    回覆刪除
  17. 期待13号仔再破25周新高。。。。。

    回覆刪除
  18. 到三中全會最近所講的政策落實 應該會有貨幣政配合(因為做咩都要用錢去推動)

    回覆刪除
  19. 現在成交少 似係上落市 要單邊爆上等下 希望在明天

    回覆刪除
  20. 逹人兄, 你係咪有用 QUAM ALPHA? 好唔好用?
    見佢好似成日捉到啲細價股升浪咁...

    回覆刪除
    回覆
    1. Siu 兄: 我用緊,但最近無乜睇佢系統喇,因為市況唔好命中率低,有時佢博中一些爆升細價股,但十隻可能只中一隻,其他都蝕,命中低好難玩的。等市況好返先 ^^

      刪除
    2. 即買即中招,DDD 一開市止蝕 -8%,賴醒以為尋日有春江鴨偷步炒業績,點知係引我入局,業績不如預期 >_<

      刪除
    3. So unlucky 逹人兄 ... 大成交下跌... >_<

      入左FB, 希望佢重上招股價 ^^

      刪除
    4. FB 不敢入了,短線升太急 ^^'''

      沽 PGH 買回 EVR,大市連續多日無動力懷疑派貨,渣返重現金呌呌 ^^

      刪除
  21. 回覆
    1. Louis兄早晨!各大大早晨!
      今日大市又好鬼靜

      刪除
    2. 今日呢到都好靜!!

      刪除
    3. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄小K, 瑞奇 及各大大早晨! ^-^

      刪除
    4. EDWARD兄
      最近有咩破頂股啊??

      刪除
    5. 大市又好鬼靜 .....2,3 線股~ :X

      刪除
    6. 達人兄尋晚開夜班,應該未瞓醒 ^_^

      刪除
    7. 各位早晨!
      個大市走勢其實非常靚仔,一級一級上,唔經唔覺已從底位升2500點,近13%,
      但2,3缐嚴重跑輸,自己組合距離底位好不了多少,整個7月無乜進脤,唯有寄望d股仔8月可追落后

      刪除
    8. IVAN兄
      大市升,我組合要負,真慘
      YTD已經係0

      刪除
    9. 此留言已被作者移除。

      刪除

    10. 個市只升大隻
      二三線無水無得升
      慘 >_<

      刪除
    11. EDWARD兄勁!搵到543好野

      刪除
    12. Kelvin 兄 : 近期經常如是,確令人氣餒

      刪除
    13. KELVIN. IVAN兄
      日日睇住自己既錢係咁蒸發
      心情不好過
      唔知捱到幾時
      希望業績期會好

      刪除
    14. 大市升,我組合要負,真慘 x2! :(

      YTD 已經係 -1.3%

      刪除
    15. 各位大哥早晨 ^^

      美高梅 gogogo!晶哥先吃!細股無乜信心 >_<

      刪除
    16. 各位不要灰心,恒指以橫行窄幅波動代替向下跌來調整,市底已算強,不過個股就較難選擇。但有些板塊 (如內房) 已靜靜雞起動,2628 都好似盈喜,只要內房、內銀兩大板塊否極泰來,大市大插機會低 ^^

      刪除
    17. 尋日尾市小注跟進 1368 ^^

      刪除
    18. 恒指以橫行窄幅波動代替向下跌來調整,市底已算強 <- agree! :)

      刪除
    19. 各位早晨!今日天虹有價有量創新高!>_<

      刪除
    20. 恒指以橫行窄幅波動代替向下跌來調整,市底已算強 <- agree! :) X2

      刪除
    21. 問題怎樣定義市底,若以市寬角度睇,近期升市時皆下跌股多於上升股

      刪除
    22. Ivan 兄: 由於是轉勢初期,青黃不接,上升寬度不夠,我集中看內銀和內房兩大板塊作指標,再配合恒指,現在看不是太差

      刪除
  22. 早晨各位 大型内房幾好力水 点解冇人gogo?

    回覆刪除
    回覆
    1. 政治局未提樓市宏觀調控,憧憬中央默許樓市「重生」!

      大市沒有東西炒,什麼藉口的也可以! ( ^_^ )

      刪除
    2. 內房係最易炒,所以我視內房為內地股市 (港股 also) 回暖的指標板塊 ^^

      刪除
  23. 現在成交少 二三綫彈左無人跟進 就算無人大手沽都會陰陰跌 如果成交上返600億樓上就有机級級上

    回覆刪除
  24. 國企指數股有級級上的勢頭

    回覆刪除
  25. 內房好勁! 我一隻都無 .... (╥﹏╥)

    融創中國 (1918) 上升10%, 綠城中國(3900)上升6%, 富力地產 (2777)上升6%。 中國海外(0688)、華潤置地(1109)升4%、 保利置業(0119)上升 4%。

    回覆刪除
    回覆
    1. 水到了!?要跟進喇! ^_^

      重新睇返內房板塊,雖然我一直有睇龍頭大佬 688 和 1109,但卻忽視了其他小弟,原來重勁 >_<

      刪除
    2. 好勁的內房! 我一隻都無 ...!:x

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。