2013年7月31日星期三

策略性錯誤

中國女股神劉央 (nickname:牛央),近年已失去了【股神】的光環,接連買中插水股,她早年說的高陽科技 (818) 將成為中國微軟,人和 (1387) 將成為中國領匯,都沒有實現,最近又連中兩元,中金再生 (773) 和 美即 (1633) 都要停牌。

其實她的投資方向是捨易取難,專心發掘超細價股,以為可以學巴菲特的價值投資,想早一步從細價中資股中掘出寶物,點知掘到爛燈就當神燈,日夜守護都好,燈神永遠不出來。如果簡簡單單買大型科技股騰訊 (700) 取代高陽 (818),簡單真領匯 (823) 取代人和 (1387),效果完全不同。與其是她是價值投資,不如說投機 (仲要係失敗個隻? ^^''')

講到投機家,<天龍八部> 裡的慕容父子就是,今次集中講笨兒子慕容復,是最最失敗的投機家,一開始大方向已全錯,最終失敗收場。首先其家族不是漢人,而是五代十國中的小國 【燕】的後裔,在漢人眼中就是胡虜 (即外族人)。

他的復國大業本就是過時的想法,所以說他的行為是極度投機,成功機率本來就很低。但剛好北宋後期開始衰落,外族遼國強大,西夏也對宋虎眈眈,眼看出現一線光芒 (機會) 之際,怎料他完全行錯了!

在少林大會中的一段:

這邊姑蘇燕子塢諸人也在輕聲商議。公冶乾自在無錫與蕭峰對掌賽酒之後,對他極是傾
倒,力主出手相助,包不同和風波惡對蕭峰也十分佩服,躍躍欲試的要上前助拳。慕容復卻
道:「眾位兄長,咱們以興復為第一要務,豈可為了蕭峰一人而得罪天下英雄?」鄧百川
道:「公子之言甚是,咱們該當如何?」
    慕容復道:「收攬人心,以為己助。」突然間長嘯而出,朗聲說當:「蕭兄,你是契丹
英雄,視我中原豪傑有如無物,區區姑蘇慕容復今日想領教閣下高招,在下死在蕭兄掌下,
也算是為中原豪傑盡了一分微力,雖死猶榮。」他這幾句話其實是說給中原豪傑聽的,這麼
一來,無論勝敗,中原豪傑自將姑蘇慕容氏視作了生死之交。


慕容復真是 on QQ,你要復國,即是在中原瓜分土地,是以全中原為敵的行為,再加上你自己是胡虜,和中原群雄做朋友做乜 Q?蕭峰是遼國的南苑大王,慕容復自己又不知蕭峰本來沒滅宋之心,所以應該順理成章應該去幫蕭峰啦。要分清當時國家大勢是遼強、宋弱。

其次,大理王子段譽已企在蕭峰那邊,自然同場的王爺段正淳也都會幫蕭峰,對中原來說大理也是外國 (雖然是朋友),同是身為外族的慕容復不幫 【自己友】,走去幫中原人,這一點就大大的錯了。

另外即使他能收納中原群雄為己友,但群雄是江湖俠客,不能幫他復國的哦,有南苑大王和段王爺 (都手握兵權) 不幫,去幫江湖中人,對復國大業半點幫助也沒有。其後他也做出不少傻事,例如幫無兵權在手又殘廢的段延慶,去殺現職王爺 (將來是國君) 的段正淳等等。

慕容復投機的大方向一早就錯了,捨易取難,等於在熊市初期專撈細價股,在大牛三初期買熊證做淡,結果失敗收場。

P.S. 自我反醒,其實我自己也沒有一直死渣騰通 (700)、銀河 (27)、長城 (2333) 等股,反而細價股買埋一大堆,我也是慕容復? -_-'''

-----------------------------------------------------------------------------

講返港股,這兩天港股似有擺脫悶局的感覺,雖然成交量仍然非常低迷,但其實指數已一舉向上突破了多個阻力。目前我的策略是,一路觀察一路加注,但選股的對象要避開日均成交量低迷的超細價股 (早前沽出 1300,今日沽出 2878),以及避開已經失去光環的過氣股王 (如手機股和頁岩氣股等)。

先用幾隻到目前仍然保持上升趨勢的強股打底,這類股票日常波幅較小,向下洗盤機會可能較微,如 371、2282 等。然後再吼一些 turnaround 股,如 2020、1368 等。現時可能是青黃不接期,過氣股王繼續熊,新一批領導股未確定,turnaround 股日常波幅會好 chok 等。

但我個人是偏向相信,在下一波退市衝擊又殺到之前,港股應會有一段小陽春升浪,這樣才有更大空間下次再殺落去。

175 則留言:

  1. NO7 達兄我想補充少少 資本少買细價股(希望有快同高回報)博大霧起個頭不一定錯 如果好似劉央咁 資本已变大左就應該保守啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 搏細價股本身不是問題,但過份死牛,越跌越撈就大問題 ^^"""

      刪除
  2. 小弟還抱有前者心態較多 目標係能夠做後者

    回覆刪除
  3. 我七年炒股經驗 錯過了牛一 同牛三兩次
    我認為只要再比我—次牛三 同抓緊其後的牛一 就可以保守投資

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛三過後不是牛一,而是熊市,怎樣避開熊市減低損傷也是重點

      刪除
  4. 623中午出盈喜即爆上7%!

    回覆刪除
  5. 902 業績有驚喜,火電全線爆上

    回覆刪除
    回覆
    1. 都話市場炒 902 業績啦 ^^

      刪除
    2. 1071可能值博, 按902業績睇煤价成本下調比預期大,1071理應受惠更大,之前發盈喜后回了-段,現价應可以一追

      刪除
    3. 個市又變回軟皮蛇,2,3線又縮番晒,悶到發慌

      刪除
    4. 純火電股中991近期變了股王,真係估佢唔倒!

      刪除
  6. 达人sir,星期五有过来香港听alpha talk?

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有,我上次聽了今次不來了,船票貴哦 ^^

      刪除
  7. 達兄点睇2342好似轉左勢

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 特步我即買即坐,又變船飛 >_<

      刪除
    2. 排緊特步,要K哥教下微步先跳好^^

      刪除
    3. 樂觀啲想:田伯光未練成神功前都係靠紮馬和舉亞鈴^^!等等先!

      刪除
    4. 田伯光舉亞鈴??咁勁^^

      刪除
    5. 金庸群俠傳隻遊戲係有呢招^^

      刪除
    6. 此留言已被作者移除。

      刪除
    7. 一齊等特步變特大步!!

      刪除
    8. 仲有冇大大有1149呀?>_<

      刪除
    9. 回報日日陰乾中,情況仲衰過5、6月大跌市時

      刪除
    10. 我張特步飛都變左船飛 =_=

      刪除
    11. 哈哈,正傳金庸,坐功好似係令狐沖發明咯,坐着天下第一 ^^

      我地每一個人其實都是坐着天下第一,只要學老師一直坐,總有返身之時,2628 都可升到 200 蚊,咁我期待 1368 升到 20 蚊 ^^

      刪除
  9. 2342有個双頂在3.1幾 如升穿就算是突破嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 放一年週線圖有 4 頂 4 底,好似一頂低於一頂,一底低於一底 feel,在頂橫條下降軌阻力線,然後再在 5 月高位橫條水平線,至少突破這兩條線才算突破 ^^

      刪除
  10. 牛央同John Paulson有d似,似時勢造英雄多過真材實料,魯賓尼又係,還有個同路人Andy Xie

    回覆刪除
    回覆
    1. Andy Xie 港版末日博士,佢話香港樓價會跌一半,信唔信佢好? ^^

      刪除
    2. 香港一萬蚊一呎的樓價明顯仲係太貴,五千多一呎就差唔多,所以我信,但幾時就唔知,所以我唔會買地產股,內房股都一樣唔買

      刪除
  11. 牛一牛三捉到都冇用 如果避不了熊市都係白做

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該要練到牛市熊市都可以賺錢,股災才是賺大錢的機會

      刪除
    2. 2008年我耐心等恆指由32000跌至9月的17000-18000點左右先開始正式大手入貨,個市一路跌我一路加注,連牛証都買埋,最后個市居然可以一個月后跌多40%, 所以熊市賺錢談何容易

      刪除
    3. 所以倒番轉諗,如果當時一直在沽空美國金融股或兩房,真係發過豬頭。此外,2008年油價升到飛天,又係可以賺到笑。股災時,很多非美元貨幣跌到PK,又係執錢咁執。回想,如果再發生多一時,係咪一直把握唔到,當然係唔易,但係絕對有能力賺到。所以,現在我時時刻刻都準備,隨時有大時代式市況來臨,總有賺大錢的機會。

      刪除
    4. 跟住草根兄的 order 賺大錢 ^^

      今晚你隻太能 CSIQ 又噴發 ^^

      刪除
  12. 回覆
    1. 同日玩過山車有晶哥,好彩堅決食糊 ^^

      刪除
    2. 真的嗎?咁食左碗面啦明日,費事明日倒瀉左^^

      刪除
    3. 財華社香港新聞中心
      味千(中國)發盈喜,預期截至今年六月底止,上半年淨溢利將較去年同期大幅增加,主要由於集團核心業務保持穩定增長及成本有效控制。(J)

      好明早食麵費事淋左唔好食^^

      刪除
    4. 如果反應正面,我唔食住,唔夠飽,我要等食大茶飯

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
    6. 今晚連老美高開D就中左一揚指 >_<

      刪除
    7. 都係呀IVAN兄!睇睇成交量配唔配合先再食未遲^^

      刪除
    8. 老美現跟更中, 仲未試那些 ^^

      刪除
    9. JKS gogogo,不會又高開低收吧? =_=

      刪除
    10. jks係米最少買100股呀?

      刪除
    11. 瑞奇兄: 美股無分一手手,逐股買咯 ^^

      刪除
    12. 因為我見最新的十單交易全部都係100,所以傻下咁問^^

      刪除
    13. 此留言已被作者移除。

      刪除
    14. 噢....老美回到得57點升>_<

      刪除
    15. 仲未敢入>_<...2點唔知阿伯講咩...

      刪除
    16. 阿伯講咩...?? 又係用個肺講那些^^
      講完最緊要係魔神想點解才真^^

      GDP增速及ADP就業資料均好於預期 >_<

      刪除
    17. QCOR 我的媽呀,點解唔買佢,在 Investor.com 第一隻放入 watch list 的 >_<

      刪除
    18. 點解仲未買中突然 gap up 2 成的股... >_<

      刪除
    19. 盡買些大成交異動的股咯,較易中 5-10%,RALY 我由異動日買起,現都 6.5% ^^

      刪除
    20. 此留言已被作者移除。

      刪除
  13. 回覆
    1. 唔知咩事,大成交洗盤?出了業績後先黎洗? =_=

      刪除
    2. Better than estimate too -.- Hard to play.

      刪除
    3. 這隻股 20 週線硬到爆,大跌可能係買入時機 wor ^^

      刪除
    4. 以下是相關新聞,唔係好識分析

      http://www.forbes.com/sites/halahtouryalai/2013/07/31/big-win-for-retailers-over-banks-in-new-debit-swipe-fee-ruling/?partner=yahootix

      http://seekingalpha.com/currents/post/1179882

      刪除
  14. SFUN 可能沽錯了 >_<

    QIHU、YY 都升,中國科網仲有得炒?

    回覆刪除
  15. 早晨各位大哥 ^^

    今日港股突破,唔會又高開低收掛?^^'''

    好多綠色了,炒完美股可轉炒港股? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨達人兄,拉面高高高^^

      刪除
    2. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄小K, 瑞奇 及各大大早晨! ^-^

      刪除
    3. 味精麵裂口,唔洗沽掛 ^^

      刪除
    4. 我諗好多 turnaround 殘股鹿逐發盈喜 ^^

      刪除
    5. 成交有球四,睇多眼先^^

      刪除
    6. Capmo大大:早晨呀^^

      達人兄:我排緊第一注981

      刪除
    7. 達人兄,CAPMO兄及各大大早晨!
      257 & 868 破頂 GOGOGO

      刪除
    8. 981我前幾日排過收唔到>_<

      刪除
    9. 瑞奇兄: 981 算是強股咯 ^^

      K 哥: 257 & 868 真勁,又係 K 哥之股 ^^

      刪除
    10. 868我跟CAPMO兄買架 ^_^

      刪除
    11. CAPMO兄, 有啊 696都上來啦

      刪除
    12. 各位早!
      今日d細股開始似樣,538如破到7.5可加注了

      刪除
    13. 我跟CAPMO兄搵食 ^_^
      最近真係無野食

      刪除
    14. 此留言已被作者移除。

      刪除
    15. 最近真係無野食就止?? 嘔左幾日.. >_<

      刪除
    16. 最近真係無野食 x 100 :(

      刪除
    17. 最近真係無野食 x 200 :(

      刪除
    18. 無野食其實已經好好, 近期被 1171 重傷完, 今日再到215
      無晒心機;

      刪除
    19. 215又係差DD都死1成>_<

      刪除
    20. V兄
      我之前被1296重傷後,要2星期先好番D >_<

      刪除
  16. 回覆
    1. 早兩日才沽出,今日又大成交,不過唔多識玩這隻,暫 pass ^.^

      刪除
  17. 早晨各位 早達兄 566終於破頂!gogo、、、

    回覆刪除
  18. 回覆
    1. 9 蚊....後悔尋日無加注 ^^''

      刪除
    2. me too..yesterday pattern looks like bullish in neck line

      刪除
    3. 無諗過佢咁快入三檔,遲 D 可能有霸氣 ^^

      刪除
    4. 538 我無貨,但可能考慮買點 ^^

      刪除
    5. 第三档缺點:巨大化除了會使移動速度遽降之外,狀態解除後,身體會因為反蝕而縮小,變成無法攻擊的二頭身小不點。。。。但同時使用「武裝色硬化」就能防止身體縮小化的發生,而且使用武裝色霸氣還能同時進行身體的硬化,讓使出的招式更加強大。

      刪除
    6. 近81真係弱(我冇), 其他多升>_<

      刪除
    7. 依家個市無乜主題, 尋找殘股中的turnaround可能會是未來主題, 但在走勢上及業務上表現出turnaround的其實還是極少數,還未成勢

      刪除
  19. 官方PMl好於預期 似乎中國内需還不錯 剛買入196搏追落後

    回覆刪除
  20. 油服我咁睇 油價升穿一佰加内地天然氣加價 行業前景應該唔會太差 只是之前升得太多 大户把部份獲利都好合理 現在買風險少於機會

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。