2014年5月2日星期五

膠劇西遊記

近排懶好耐無出文,今日出篇文吹下水。股市無乜好講,港股暫時睇唔通走勢,週二大升三百幾點夾淡倉,週三立即大跌三百幾點,下跌的成交量較高,50 天線開始彎頭向下,若果短期內未能回升有點麻煩。目前最麻煩是新一批領導股未出現,落後中資殘股升唔起,舊的領導股如科網、濠賭出現熊走勢,看龍頭 #700 和 #27 就知道,走勢的確不太妙。

反而我覺得美股已經見底,早前納指出現大成交袋鼠尾,近日試過回調但有點跌不去的感覺,當然我自己對科網仍有戒心,暫時好似能源股表現不錯,近日業績期也不敢太博,昨晚買入已出業績的 NBR。

------------------------------------------------------------------------






這星期 TBB 夜晚播出的國內劇 <<西遊記>>,被網民鬧爆,包括在下 ^^。這套劇傳聞還花費巨資拍攝,但特技假到無朋友,人物造型真心唔掂,拍攝手法好有問題,說故事技巧差勁,濫用特技完全無實景,莫講話特技假,就算拍得好真,等於睇緊動畫,好無癮 >_<

有網友立即取出 TBB 舊劇,張偉健版的西遊記出來比較,這套無疑係好攪笑,但由於太不忠於原著,和周星星的西遊記,都可以當作原創故事來看,不宜和原著比較。更有朋友指出,國內電視劇一直水平低,只不過國內人無得選擇,要迫住睇。

這一點我自己絕不同意,唔係幫中國講好說話,而係近年中國電視劇水準已大大提高,我認為好多國內劇水平已大大超越 TBB 某些膠劇。如好多年前的 <<三國演義>>、<<康熙王朝>>、<<雍正王朝>> 等,近年有 <<美人心計>>、<<傾世皇妃>> 等,以致現代劇 <<蝸居>>,水準一點也不低。

這一套西遊記拍得膠,其實和大陸水平無關,似乎是自身問題。如果要睇最接近原著的西遊記,必定要睇三十年前拍攝的,六小齡童做孫悟空的版本。這套西遊記我個人認為是神作!無得突破!六小齡童是史上做得最好的孫悟空,沒有之一!

人家三十年前拍攝,特技係當時中國黎講算是高水平 (其實用咗外國好落後的剪接技術),現時睇返當然會覺得好假,但點都假唔過 TBB 播緊套囉 -__-''''。此片除了天官和少數場景是用剪接外,幾乎全部實地取景,走遍中國大江南北,遠赴內蒙、東北、新彊外景不在話下,更加出國到泰國取景,以當時黎講算是落重本制作。

前前後後拍咗十幾年,而整套劇在中國各省電視台,傳播了超過二千次,連香港亞視和澳門電視都傳播過。真是一套神作!可能較年青的讀者都唔知係咩東東,但如果熱愛西遊記這部小說,不妨睇睇這套劇,保證唔會失望! ^_^

65 則留言:

  1. 原來我仲細,無睇過~~~~ hee heee support!!! 我d股終於識升,好感動中!!!!

    回覆刪除
  2. 浪子兄有咩正貨係手,推介吓 ^^

    回覆刪除
  3. 死啦,我肯定大達人兄一截,但我對你所講果套全無印象,我應該唔係西遊粉絲。我淨係記得細個唔使返學朝早倍阿嫲睇果啲黑白粤語殘片西遊記>.<
    個市唔識睇,呢排要做公務員,多做多錯,少做少錯,唔做唔錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 三十年前唔係好耐 je,亞視應該在廿年前左右重播 ^^

      刪除
  4. 死啦,我肯定大達人兄一截,我對你所講果套全無印象 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 你細個時無去過大陸,大陸夜晚睇電視,你不停轉台的話,梗有一兩個台播緊這套 ^^

      刪除
  5. 睇 NBA 睇到心臟病,有三組比賽要進入搶七大戰,勇士險勝快艇一分,小 O'Neil 又傷埋,都係輸架喇,我係勇士球迷 >_<

    回覆刪除
  6. Louis兄:

    Louis兄今天在不在? 我想問問 Louis兄要翻牆來達人兄的 blog,right? 我的 airmanblue.com 是不是也要翻牆?

    我看到我的blog有時有內地人留言,所以想一知道。

    回覆刪除
  7. 703準備爆上
    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2014/0502/LTN20140502904_C.pdf

    業績好. 來緊又出廣告
    本集團正計劃於本年六月開設5間 食 品 手 信 店。本 集 團 於 澳 門 租 用 之 食 品 手 信
    產 品 之 生 產 廠 房 已 在 安 裝 生 產 設 備 及 設 施 之 最 終 階 段。廣 告 及 宣 傳 素 材 之 製
    作(包 括 食 品 手 信 產 品 之 電 視 廣 告)已 告 完 成。

    回覆刪除
  8. 呢套同埋紅樓夢都好經典, 大陸電視好多好多野, 去年果套甄環傳就比港產同類片高出N班 , 不過又時不時派膠片~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Money 兄睇過這套嗎?果然識貨!(或者和我同年代?hehe ^^),大陸由於各省電視台都有製作劇集,所以質素係好參差,但的確有好多高質素劇,好的劇在各省各地播完又播,我有時上大陸夜晚睇電視,同一套劇有幾個電視台播緊 ^^

      刪除
  9. 周末最佳娛樂"NBA",今年真係好鬼刺激@@人字牌救心,救心,救心......

    回覆刪除
    回覆
    1. 捱更抵夜都超值,今晚速龍對藍網又係一場精彩到不得了嘅比賽Orz

      刪除
    2. MR 兄:我剛睇完爛網 VS 速龍,睇到差點心臟病,最後咁都追得返!好彩 PP 自己補獲,下一輪 熱火 VS 爛網,精彩了!!

      可惜勇士差一點未能出線,Curry 盡力了!快艇 Big Baby 我強烈睇唔起佢,特登整傷小 O'Neil,唔係真係有得打 >_<

      刪除
    3. 達人兄,今年季後賽的確好睇到不得之了,很欣賞速龍&勇士班後生仔,活力四射,他日必成大器。

      刪除
    4. 下一輪爛網 VS 熱火技巧之戰,快艇 VS 雷霆速度體力之戰,拓荒者 VS 馬刺年青人對老兵之戰,好期待 ^^

      但唔好忘記東岸黑馬巫師,我覺得巫師有機會出線 ^^

      刪除
  10. Hello 達人兄 and all,

    I have returned from Tasmania to Melbourne.

    With best wishes. ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 差唔多到小 K sir 目標價 216000 wor ^^

      刪除
    2. Just returned to my elder daughter home in Melbourne after sky-diving with my young daughter in the morning.

      Hong Kong stock market is playing sky- diving on today too ?? >_<

      小 K sir 目標價 21600(0) wor?? ^^

      刪除
    3. Capmo 大大好勇,Sky-diving 我係點都唔敢玩,我畏高 >_<

      泰國果 D 由地面出發的有玩過,算唔算數 ^^

      刪除
    4. 跌到我唔覺得災啦……… >.<

      刪除
    5. 跌到我 watch list 完全不忍直視。今年真係覺遊客無多到,今日行過新馬路也很靜,可能早啦。香港絕對應該都少咗自由行,澳門未睇真實數據唔知

      刪除
    6. 香港五一黃金周訪港旅客只減少 1.7%,好少姐,睇黎罷遊攪唔成 ^^

      刪除
    7. The main difference is that over 200km/hr free fall period ^^

      刪除
    8. 我會在這一段 free fall period 中心臟病發 >.<|||

      刪除
    9. 就到啦就到啦XD
      食左期倉80%
      留低少少繼續睇戲

      大家有無發現今次大市跌落黎, 無左裂口呢樣野
      如果突然出現的話 (希望同時係21550-21700附近出現), 分分鐘見左底

      刪除
    10. capmo大大真係令人羨慕^^如果我第日都可以咁去探我兩個女就好了
      不過capmo大大揸兩轉期指,我就要揸兩個月(或更耐)的士>.<

      刪除
    11. 沽升兄,

      你真係揸的士?

      刪除
    12. Cash兄,講吓笑啫:) 雖然我真係有香港的士駕駛執照,但未揸過的士。不過再咁輸落去遲啲就唔知啦^.^

      刪除
    13. Capmo 大大~好英, 型! :D

      刪除
    14. 小 K 兄:見你目標價後,也有可能先反彈回 50 天線下方,再做個下跌裂口? 純斷估 ^^

      沽升兄:個股市咁死樣,我就黎無得撈要出黎渣電單車送件喇,搵餐苦飯食吓 >_<






      刪除
  11. 睇報道話 Tony Stark 半山間豪宅出售,只售 1400 萬 USD 真心唔貴,Capmo 大大諗諗佢,買咗入伙請埋我過去開 P ^_^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。