2014年5月23日星期五

灰心

近排落雨落到個人心情都灰灰哋,加上亞洲地區好多天災人禍,越南排華、泰國政變、新彊又恐怖襲擊、台灣有癲仔斬人........真係灰上加灰,在此對任何國家、任何民族的死者講聲 RIP,傷者但願快點康復。

澳門又鬧大單攪笑趣聞,可能好多香港人近年話澳門管治得好,但身為澳門人的在下,就一直未讚過政府一句,相反我不斷強調澳門黑幕遠比香港多。我真心覺得香港政府係為香港好,但能力有限又要聽命中央真係無辦法,加上好多腦殘反對黨阻礙施政也是一大問題。

我個人好贊成有反對黨存在,但我要強調香港某些反對黨是「腦殘」,為反而反毫無建樹。相反澳門就唔同,根本上反對黨勢力好薄弱,政府當然施政無難度,建設和社會發展得可以好快,但缺點是政府玩晒,想點就點。

現在以特首為首的高官,推出一個法例,話高官任期滿後可以食長糧,以及特首任期內可免刑事責任等等,而議會幾乎一致通過,只得小貓三四隻投反對票。借用少林足球謝賢的台詞:球証、旁証、主辦、協辦所有單位,全部都是我的人,你點同我鬥?

有朋友話奇怪,一心諗住自己當初投票的議員,今次會企出黎反對,點知佢哋都投贊成票。我就呵呵了,這是我堅決不投票的原因,成個 GAME 是不公平的,不是選甚麼人的問題,而是整個 GAME 都不值得參與。

特區政府竟然無恥到,可以攞返以前葡國政府那一套 「食長糧」出來用, 咁真係你哋玩晒囉!食糧食到死個日,我哋立稅人要養你一世。另外筆者隱隱覺得中央打貪,可能遲早打到落黎,如果唔係無理由高官們要急推這個免死金牌條例,為咗自保?隱隱覺得澳門之後會有大獲嘢,既然我無力阻止這條硬膠條例推出,我唯有又買定花生等睇戲 ^^

補圖:


本來想樹埋隻中指,不過算啦,哈哈 ^^

43 則留言:

  1. 彩票最終唔發牌?之前炒起係為散貨定點?唔識睇 >.<

    回覆刪除
  2. 又過來打個招呼同支持達人兄新文!

    回覆刪除
  3. 有冇公開解釋為何要推出這2條新例呢?任期完后仍可追究吧?唉!簡直是倒退,不管了,收番$9000大元補數, yeah^^,可能阿公有錢,又有錢分,D市民就算了?

    前周回澳門與舊同學聚舊,有位人兄几年前以近5百萬買新樓,當時我話佢傻左太進取,如今佢話我知層樓已升近千萬,無言以對>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. Ivan 兄:無解釋點解要推,總之佢哋玩晒,$9000 揞口費我就照收,但我會係網上唱衰佢 ^^

      五百萬買唔到新樓 wor,交首期吧?一聽三房新樓的確要過千萬,因為現時所有地區的新樓都是豪宅價錢。如果樓價只是五百萬,只可買到一聽兩房的舊樓,我估樓齡至少 15 年以上 ^^

      刪除
  4. 分享一下: 杭州實施樓市“限降令” 開發商要大幅降價需備案
    http://finance.sina.com.hk/news/-33453-6715591/1.html

    連內地房地產的價格都可以跌停板, 天朝大國之威真的不是開玩笑 :D 難怪內房板塊突然少少反彈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最後一句請無視之 ._.

      刪除
    2. 唔比佢降價,其實賣唔出 D 樓內房唔洗死得快 D?

      刪除
  5. 如果年青人一代都係咁樣諗,依個世界實在太可悲了 =.=

    好彩有咁多鬧佢,證明咁樣諗既只係極少數 ^_^

    https://hk.news.yahoo.com/%E7%82%BA%E5%84%B2%E9%A6%96%E6%9C%9F%E5%8F%AF%E4%BB%A5%E5%8E%BB%E5%88%B0%E5%B9%BE%E7%9B%A1-%E5%94%94%E7%95%80%E5%AE%B6%E7%94%A8-225224594.html

    回覆刪除
  6. 這個法案真係厚顏無恥不知道點樣形容!退休保障我個人係無意見,錢搵黎都係洗,最緊要值,當然會有人覺得依家班官唔值啦。最鬼鼠係偷偷係法案入面加入"特首任期內可免刑事責任"的條文,這個可大可小,不應該草率通過!最弊係社會輿論只則重講錢,模糊大家焦點,唔講呢條特權條文!憤怒!

    回覆刪除
    回覆
    1. Alvin 兄:有朋友引用外國元首的例子,話元首官員離職得到薪金保障 (長糧) 係好平常,佢話要確保長官離任後都要生活得有尊嚴 wor。但我個人唔同意,首先這不是國家元首,只是特區地方官,其次是香港也沒有相關法例。澳門班高官,尤其係特首,不知幾有錢,點會生活得無尊嚴,咩叫尊嚴,我哋市民就無晒尊嚴喇,一句講晒佢哋完全唔值依個價 >.<

      免刑事責任條例更加痴線,係咪有人怕中央打貪打到落黎,所以想趁早保障自己先?

      刪除
    2. 高薪養廉
      我吾介意俾合理的錢

      但免刑責, 就仲勁過古時的皇帝

      by 志

      刪除
    3. 高薪養廉....但依班人點都同個 "廉" 字拉唔上任何關係 ^^'''

      刪除
    4. 其實好多有長糧的外國國家元首都係一人一票選舉出黎,又唔見你馬交推普選方案,做得好唔好有市民去評價!不過錢都唔緊要啦,澳門政府錢多。最弊系偷偷系法案入面加了兩句免刑事起訴條文,這兩句影響會好大!夠膽死自己幫自己加個免死金牌,就真係太過分!5月25日決定遊行表達個人感受!佢老尾!

      刪除
    5. Alvin 兄:錢都唔係唔緊要架,澳門經濟唔會永遠咁好景架,現時經濟咁好當然少少錢唔志在啦,他日經濟唔好時我哋仲要養埋果班人,但佢哋自己其實又有錢 wor >.<

      刪除
  7. 條片由 13 分鐘開始睇,港鐵到有香港婦人,和一個講普通話的女人噪,香港婦人叫個女人死返上大陸,點知個女人原來係新加坡人,個香港婦人立即道歉......

    1. 咁其實算唔算歧視?
    2. 講普通話就 = 大陸人?太武斷了吧?
    3. 是否對事唔對人?如果道理係你個邊,話知對方係咩國家人,點解要道歉。但如果道理唔係自己個邊,咁只係針住大陸人黎鬧係咪應該?

    https://www.youtube.com/watch?v=MOBlnuj2YkY

    回覆刪除
  8. 其實香港反對黨係無能力反到政府政策(有分組點票,功能組別,同反對黨無半數以上),最多只可以拖一拖,新聞雖然不斷強調佢地阻住施政,但其實根本就無一次成功阻止到政府立法,政輿論上弱勢,但唔好得澳門幾多。政府係輿論上弱勢,但實際上大部份政策佢要做係無人阻到。香港施政問題我認為政府唔敢做,唔敢得罪財閥,同固步自封先係主因。

    老實講,民主黨係廢,但其他泛民議員都唔多為反而反,例如長毛佢政綱本來就係左傾,而香港近年大部份政策都傾向資產階級,佢反對都好正常,同唔同意一回事,但起碼算始終如一。達人兄雖然可能唔鍾意曝光率高個班泛民議員,但比起 D so called 建制派見風使駝,成日連會都唔出席,泛民部份議員算有做野的了。其實最大問題係香港政制一樣唔FAIR,立法會議員根本無權立法,加上媒體報導,唔特意去揾資料好容易覺得議員淨係識反對,但問題係議會除左贊成同反對,根本無其他OPTION⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我睇到係部分腦殘議員,只係針對着一件事,而去破壞其他議程,講真做嘢都要分輕重,要睇場合,明明都唔係傾緊依件事,傾緊其他嘢佢地係要針住一件事,不停搬出黎講。好似明明成班議員去上海傾政改,長毛走去平反六四,佢係真係想平反?還是打算就此回程唔洗傾?

      無論傾乜議題,佢地都搬出全民退保,大佬香港唔單止得一件全民退保,仲有好多嘢要解決,感覺上佢哋為反而反,吓吓搬出同一樣嘢去拖住其他要解決的問題,香港市民都會漸漸覺得煩

      有心傾嘢,真係唔係一開會就掟兩隻蕉比人趕出場就收工了事架,財爺又好、CY 又好,答問大會如果可以用心哋聽完,然後逐點有 point 哋指出佢哋邊度唔啱,以及點樣可以做得好 D,咁樣會博得全場以及市民掌聲。但我只聽到佢哋開會唔夠幾分鐘就 "X 那聲",然後離場 >.<|||

      刪除
    2. 我一直都唔 buy 建制派,甚至大部分議員。唔係針對佢哋,而係整個制度都有問題,議員監察政府,但無人監察議員 wor!你估如果 CY 開會時睇美女相會點?議員插到佢飛天以及叫佢下台啦,我支持 wor!

      但尊貴的議員大人睇美女相呢?Sorry 一時悶姐,大家請原諒,咁就 OK 架喇 ^^

      刪除
    3. 真係唔小唔得架佢地

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. 我強調政見係可以討論的,無論親建制或反建制都可以有自己論點。但我見達人兄對泛民意見比較多,所以提供下個人意見,希望大家可以考慮多幾面去討論:
      (回覆有點長,為免阻住呢度版面,我貼google doc link,見諒)

      https://docs.google.com/document/d/1IThO-vPEhknprc4X_ZffqdglhzjhGeHHaeThsG6YYoc/edit?usp=sharing

      刪除
    6. DS 兄,講到深處,其實都係"權力"(選票) 同"金錢" (資源) 既分配 (或者再分配) 遊戲。
      你覺得"本身係香港作為(反對派)議員做到的事係唔多,你只能問問題同投九成反對唔到的反對票",係因為建制壟斷左功能組別。
      其實我都唔明既係,泛民明知功能組別係一個大既票源,咁點解佢地好多時都冇人去參選? (會計界係其中一個例外,之前係建制既票,今次俾泛民拎左)
      所以,我覺得泛民未必係做唔到由功能組別拎票,更大可能性係佢地策略性唔參加,令自己保持做少數派,可以繼續抗議反對。
      我唔係好鍾意建制派,不過問題係,我真係見唔到泛民有執政既決心同能力。例如泛民一方面指責政府解決唔到樓價過高,另一方面又反對發展東北,回收西北棕地又指政府利益輸送......
      講開又講,市民諗野好多時好單向直接,例如老師講粗口就係唔岩,議員拉布就係阻輪住晒,背後有咩意思,又真係冇咩人想去理解。

      刪除
    7. DS 兄:我好尊重每人有不同政見,交流討論係好事,以後請多多發表意見 ^_^

      Eric 兄的觀點和我的觀點相同:
      ------所以,我覺得泛民未必係做唔到由功能組別拎票,更大可能性係佢地策略性唔參加,令自己保持做少數派,可以繼續抗議反對-----

      的確泛民比我的感覺是,他們想做少數派,可以繼續抗議反對,佢哋情願做反對的角色,我認為佢哋係完全無心執政的,如果是這樣 (我主觀的感覺當然可能是錯),咁樣現任香港政府施政失敗,對誰最有利?答案是對佢哋最有利。因為反對的角色永遠是最易做

      邊個想現任政府仆直,每樣決策都通過唔到,攪到民怨日增,反政府的人數急速增加?係佢哋。我只是從利益的角度去睇,現任政府越仆,佢哋就越得益。但現任政府仆,最大受害者是誰?全香港市民 lor

      所以我不喜歡建制的盲目撐政府,基本上佢哋無自己的意見。但我更討厭部分泛民,為咗令現任政府仆,而去拖住一些政府的決策,唔比佢哋通過

      重點是:議員職責是監察政府,監察的目的是為了令政府有更好的施政表現,限制政府做出不利於民的行動。但某些泛民的行動已經超越 "監察" 本身,和最初的目的背道而馳,佢哋想政府衰,越衰越開心

      可能這只是我的主觀,但睇長毛等議員的行動,我真係完全唔覺得佢哋想香港好 lor ^^''''

      刪除
    8. 不過我係好同意 DS 兄所講,政府也是有心和反對議員玩嘢,這次放棄申請臨時資金,把拉布的議員擺上台,成為阻礙政府施政的罪人。但基本上又無屈錯佢哋,佢哋真係想阻住政府施政。因為根本傾緊唔同議題,但佢哋硬係攞住單全民退保黎講,無全民退保就乜都唔洗傾個隻

      我同意只係少數激進議員咁做,但大部分其他議員即使無行動,但心裡是等睇戲 >.<

      刪除
  9. 原來澳門只得小貓三四隻反对派議員,其余可能都是建制派。

    回覆刪除
    回覆
    1. 澳門無分建唔建制,係商家的天下,大部分議員都係做生意的有錢佬

      刪除
  10. 回覆
    1. 達人兄,剛入了1371,968,博968炒上集資

      刪除
    2. 唔搏啦...10個牛皮9個淡...
      e+ 得返兩三隻水電煤,死唔去就算
      加多兩三隻熊仔,大大聲細細注果隻,睇下個市又係唔係真係6絕...

      刪除
    3. 瑞奇兄:我暫時無乜睇到心水股票,我未有時間整理 watch list,可能六月頭才再戰江湖 ^.^

      港股只持有 1886 (流嘢 >.<),美股持有 NBR、TRN、HOG,HOG 買入後表現嘛嘛哋,得隻 TRN 叫做唔錯 >_<

      刪除
    4. 我都唔係太博既...小注^^

      刪除
    5. 本港 D 彩票股估值真係低得可憐,相比 A 股和美股 WBAI,係低到離晒奇,應該有一定值博率 ^^

      刪除
  11. 竟然有人打對台支持立法,班友個腦生在pat pat 到……

    回覆刪除
    回覆
    1. 浪子兄:唔係架,有錢收 ^.^

      刪除
    2. 老臨呀,包酒店食宿船飛可找我!!!!

      刪除
  12. 我內地工作提供的住宅單位污水倒灌, 全地倒是污水, 要處理. 苦!

    回覆刪除
  13. 最近有幾個鬼妹坐係地鐵個地板度高談闊論,比人影相 POST 出黎。有報章質疑點解無當場人士鬧佢哋。雖然我好反對雙重標準,但我今次都要幫吓口,班鬼妹幾靚女,又真係鬧唔落口 ^.^

    不過食榴槤的阿姐真係超離譜,雖然我自己唔討厭食榴槤,但係氣味真係好鬼大,係地鐵度食真係痴 Q 線 =.=

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。