2014年5月17日星期六

槍口對內

近排好少講股市,今日心情好沉重,我不嬲都唔係一個咩國家、咩民族大義的人,但今日真係忍唔住要發聲,可能好多人會唔鐘意我的文章,就算鬧我又好、以後罷睇又好,我都忍唔住要出文講返幾句。

近日越南「排華」暴動,好多華人傷亡,但筆者在網上見到唔少港澳同胞的留言,Sorry 我唔係嬲,而係覺得好悲哀。點解凡是有中國人 (其實今次好多只是華人而唔係中國公民) 有甚麼天災人禍,總會有人出來抽水,話抵 Q 佢哋死、最好全世界支那人死清晒.....等等。如果有一兩則這類留言,可以當係有少部分傻仔 9 up 吹水,但這類留言數量唔少,這已經形成咗一個社會風氣,證明社會上有相當部分的人,是真的好憎中國人,甚至把矛頭指向「華人」, 但佢哋唔知,佢哋可以唔認係中國人,但「華人」這個稱呼真係點都走唔甩。

這究竟是咩心理?有好多人咀上說是反對共產黨、反對一黨專政、反對政權貪污腐敗,這我絕對可以接受,甚至是同意、支持。但試問掌權者的腐敗,和人民有咩關係?點解因為討厭共產黨,而要想全中國人都死清才安樂?

全中國人都是共產黨員嗎?不是吧!佢地只是生活在一個由共產黨掌權的國家而已,文化水平低是因為教育做得不夠好,這些都不是原罪吧?如果中國人真有原罪,那就是好多中國人都喜歡 「槍口對內」,這是真的。

另有唔少人指責中國點解唔強硬出兵制裁越南,問題係和中國接鄰的幾個國家,近年都和中國有邊境爭議,而背後攪事的正是民主大國,這個世界「善霸」有明確的圍堵中國的策略,這已是公開的秘密,如果中國和東南國家有任何戰爭,日本也可以順利取消自衛隊,立即重新建立軍隊。

問題是中國和越南開戰,而美國最終又神聖地參戰的話,中國 VS 美國,那些咀上支持中國出兵的人,到時又會幫邊個先?那些大叫中國人抵死的人,會唔會調轉槍頭打返自己人?

一個政黨的腐敗和人民絕無關係,尤其是這個政黨根本不是人民所選出來的!人民也是受害人不是嗎?如果話政權和人民有關,那些民主大國倒是真的有關係,因為政府是人民選出來的,政府腐敗人民不是也有責任嗎?

如果因為一個腐敗的政權,而可以大條道理話人民抵死,甚至幫外國人打返自己人都叫正義,咁我想問問今日中國的政權,和晚清政權相比如何?晚清政府不是更加腐敗無能嗎?如果讓那些大叫中國人應該死光的人,生在晚清年代,八國聯軍侵華,佢地真係要幫鬼佬手一齊殺中國人呢!

身為華人竟然有人去拜靖國神社,仲要 post 相出黎好威咁,但竟然有唔少人支持,這個社會是否病了?不是!病的應該只是我自己,我夠鐘去睇醫生,係咁先      T__T

--------------------------------------------------------------

近日網上熱傳的詩:

What Do You Really Want from us?
When we were the Sick Man of Asia, we were called The Yellow Peril.
When we are billed to be the next Superpower, we are called The Threat.
When we closed our doors, you smuggled drugs to open markets.
When we embrace Free Trade, You blame us for taking away your jobs.
When we were falling apart, You marched in your troops and wanted your fair share.
When we tried to put the broken pieces back together again, Free Tibet you screamed, It Was an Invasion!
When tried Communism, you hated us for being Communist.
When we embrace Capitalism, you hate us for being Capitalist.
When we have a billion people, you said we were destroying the planet.
When we tried limiting our numbers, you said we abused human rights.
When we were poor, you thought we were dogs.
When we loan you cash, you blame us for your national debts.
When we build our industries, you call us Polluters.
When we sell you goods, you blame us for global warming.
When we buy oil, you call it exploitation and genocide.
When you go to war for oil, you call it liberation.
When we were lost in chaos and rampage, you demanded rules of law.
When we uphold law and order against violence, you call it violating human rights.
When we were silent, you said you wanted us to have free speech.
When we are silent no more, you say we are brainwashed-xenophobes.
“Why do you hate us so much﹖”we asked.
“No,” you answered, “we don't hate you.”
We don't hate you either, But, do you understand us?
“Of course we do, ”you said, “We have AFP, CNN and BBC's ······”
What do you really want from us?
Think hard first, then answer ······ Because you only get so many chances.
Enough is Enough, Enough Hypocrisy for This One World.
We want One World, One Dream, and Peace on Earth.
This Big Blue Earth is Big Enough for all of us.

81 則留言:

  1. 我好同意,我地個社會病了。悲

    回覆刪除
    回覆
    1. 同人講這個話題就話你係共產黨,唔支持民主。比人標籤,有你講無人地講就係所謂的民主?心淡

      刪除
    2. OS 兄:好彩這類人仍然佔少數,不過數量也開始日益增加 >_<

      刪除
  2. 「內鬥」,正正是中國人的專利,這班人須然口不認自己是中國人,但偏偏這醜陋dna在其身上發揮淋漓盡致,哈哈!諗起都好好笑!
    達人兄,你又何必同這班人爭論呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 魔術師兄:我寫文章志在發達我的情緒,真的無諗過爭論,因為這等爭論永遠沒有結果 ^^'''

      刪除
  3. 忘了打招呼!
    達人兄及各位師兄師姊好,多多指教。

    回覆刪除
  4. 中國周邊的鄰國都反華,事出必有因!如果我是日本人,菲律賓人,台灣人,越南人,印度人,東南亞人,韓國人,都會支持反華,試想想如果你是這些國家的人,你心底裡想親近中國或敵視中國呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 事出必有因?

      利益所在吧!

      刪除
    2. 其實道理就如待人處世,當你發現身邊的人都不喜歡你疏遠你,你可以想成是這些人串連無理針對你嫉妒你,但更多的情況也許是你確有些令人討厭的地方。

      刪除
    3. 令人討厭都肯定的,正如我以前家的妹妹,都令我這個做哥哥的好討厭,但我不會聯同隔離屋的鄰居去打我妹妹 ^^''

      刪除
  5. 我想世上沒有一個國家像中國般有那麼多討厭自己國家的人,香港及台灣也有大比例討厭中國的人,這又是什么原因,如何理解呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這只是你個人理解而已,另一原因是中國人全球人口最多,所以討厭中國人的人也很多,但有無諗過,你出去外地,人們看你和看你口中的中國人,是一樣的?

      刪除
  6. 回覆
    1. 敢問聲達人兄的觀點有甚麼偏激的地方?

      刪除
    2. 達達兄能接受不同意見+理性討論,如何偏激?

      刪除
    3. 我唔反對討厭中國,但好反對幫外人打自己人,從純利益的角度出發,邊個想香港死?邊個想香港好?香港好,對美國有甚麼益處呢?邊個真正想我哋死,我哋自己都未攪清楚吧?

      對,我是偏激的,因為我是中國人

      刪除
    4. 我都是中國人~有中國姓!

      刪除
  7. 其實同你差唔多諗法的人先係多數,不論係香港定大陸

    回覆刪除
    回覆
    1. DS 兄:我也是沉默的大多數之一,平時都好少發聲,不過今次真係覺得好悲哀 >.<

      刪除
  8. 同意「內鬥」是中國人的特色, 中國人只打中國人. support 達人兄~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾時先可以團結起來呢 >,<

      刪除
    2. 唉…有共同利益時………

      刪除
    3. 有共同利益時也未必能夠團結,因為利益分配問題 ^^'''

      刪除
  9. 咁都叫偏激?哈!!
    觀上面果2位言論,唉 算吧啦!達人兄,港式文主是,我須不同意你的意見,但我會誓死封殺你的發言權,我真擔心你早晚會成為港式批鬥對象!(共九,打手,五毛之類的咒罵)
    真的不願在達人兄這乾淨地方,出現港式文主,港式批鬥!阿門!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在,香港重白色恐怖過內地 ~ always run 港式批鬥!

      大叫民主的人好多是最不重視民主! 

      刪除
    2. 魔術兄:也請大家不要過激的留言,每人有自己觀點以及言論自由,講真我真係預咗出文會比人插或者罷睇,如果當初我選擇投觀眾所好而作文,每日出一篇鬧政府以及中共,我諗今日我已經成為網絡紅人 ^_^

      有人認為我偏激也無可厚非,或者自己人不應該打自己人,是我個人的太主觀的願望 >.<||

      刪除
  10. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  11. 我支持理性客觀, 支持 ~ 達達 ! :D

    回覆刪除
  12. 有沒有那麼誇張啊,最好全世界中國人死清晒?! (psychopaths?) 請問講的人自己和父母是甚麼國(籍)的人呢?

    達人,我對政治或歷史的認識屬於無知級別,但我認為你所表達的感想顯示你心身健康正常,沒有發燒 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Ginger 妹:是真的有好多人如此希望的,我真不知這是洗腦還是甚麼,好似中國人係佢哋殺父仇人咁,我唔理解,幾十年前中共迫害的人是很多,但點都多唔過南京大屠殺吧?有無人依家想日本仔全部殺晒呢?我沒有咁諗 ^^'''

      刪除
    2. 佢哋都唔理性, 當然好難理解!

      刪除
  13. 現時沒有真理

    只有說話鬥大聲, 搞 sound bite

    支持達人兄

    by 志

    回覆刪除
    回覆
    1. just support x 2

      香港真係好多人鍾意睇人出事,睇人折墜,睇人仆街,無他,因為呢d 人都係咁折墜同仆街。

      刪除
    2. 大力support, 無需解釋 X3

      刪除
    3. 大大力support, 無需解釋 x6

      刪除
  14. 回覆
    1. 我自己也是社會的一部分,無可分割,所以我也承認自己可能也有一點病 ^^'''

      刪除
    2. 習慣了在澳門生活,幾年前我重返澳洲 Sydney 自駕遊,在機場攞完車一出馬路,班馬線前見到有一個女人企係度唔郁,於是我比油駛過去,未過完條班馬線個女人已經衝出來指住我罵。我心中明白了,原來她企係度等我停晒車,她才安心過班馬線

      在澳門如果有人過緊班馬線我必定讓,當然有好多司機都唔讓,但我如果見有人停係行人路唔過,我會慢慢駛過去。但去到外國,澳門駕駛的習慣變成笑話。這一刻在那個女人眼中,我也是極討厭之人

      刪除
  15. 由於父母熱愛旅行,我細細個已經跟隨父母走訪中國好多地方,當時落後的中國我現在還記得。之後去外國生活五年,已體驗到所謂西方國家的自由民主生活,我慢慢養成一個觀點:

    你自己做出討人厭的事,別人討厭你是合理。但如果你甚麼都未做,但別人因為你是某一個種族或國籍的人,而去討厭你,這就叫歧視

    大陸好多人都有討人厭的行為,我自細去大陸所以好清楚,以前在飯店食飯,D 人就咁係坐位上隨便吐痰落地都係正常事,去厠所慣例唔沖厠。這樣好難不令人討厭他們。但今時今日,是否所有大陸人都如此?我們如此認為只是目光太短看不清楚而已,中國有十三億人,不是全部落晒港澳比我們見得晒,有些中國人教養好到我們唔信

    另一問題來了,我前日出街,見到有條西裝友年青人,從他的衣着打扮,以及我聽到他的談話,我敢打賭他有 99% 是澳門長大的人,但看見他在街中行,突然 "卡吐" 就吐痰落地......

    澳門人各種隨地吐痰、掉垃圾、班馬線車不讓人、人在紅燈時衝過馬路、在提款機攞完錢那張單就直接留在提款機前制造垃圾......

    多年前港澳人移民加拿大、澳洲等地,和當地人搶資源、炒貴 D 樓、引發通脹、擠迫.....多年後的今日大陸人 copy 我們走過的路。在外國人眼中,我們和大陸人真的好大分別?

    回覆刪除
    回覆
    1. 愛國愛自己民族是應該的,但對不起我無法強迫自己愛當下的中國及人民,中國政府只是一個全力保衛既得利益的私人俱落部,保衛政權永遠放在人民福祉之上,人民則普遍缺乏愛心,同情心,公德心,可能是中國几千年歷史上品格最低下的一個時期,這比一些表面的不文明不禮貌行為深層次得多,這是我在中國大陸工作十多年的体會。

      刪除
    2. http://club.kdnet.net/dispbbs.asp?id=10047110&boardid=1

      只轉不評。

      刪除
    3. Cheong 兄:我都同意以上你所講的,中國有齊你所講的缺點,但唔代表這是歷史上品格最低的時期,和二、三十年前比較,中國人的教養係有進步。即是二、三十年前更差,但不代表清朝以至民國時期的中國人民比現在更加有文化,無文化唔代表該死 ^^

      刪除
    4. Eric 兄:其實假設我係好憎任何一個民族,我只要集中找佢哋的負面新聞,一定會找到一大推的,無論是美國、英國還是任何一個西方國家都一樣 ^^

      我們眼中認為不可以接受大陸人做的事,其實有時我哋自己都做緊 >.<

      刪除
    5. 我的意思真係唔係想大家包容那些討厭的事,只不過應該針對做出這些事的人,把他們當成一個獨立個體去罵,而唔係標籤成一個低等民族去看待。如果大家去過印度,再和今日中國比較,我們眼中極之不文明的大陸人,可能高貴 tim ^_^

      刪除
  16. 即係咁,我見到既問題係本身香港人既質素都跌緊,但同一時間又走去話人,舉個例子我前日搭MTR,有個大肚婆入到黎,我見佢都刻意企係兩排坐位既中間,但一路都無人讓,有個男人坐係關愛座到,睇完當睇唔到

    另外,有一家三口(兩大一細), 我自己覺得個細路個位係咪可以讓出黎俾人坐呢? 我成日會問點解細路一定要坐呢? D父母係咪要以身作則讓位呢? 我細過見到好多讓位既情況,但大過直至近年,只見到香港D細路為左坐而同人爭位,只能慨嘆公民教育差了....最後,我係同個一家三口一齊落車,我仲係個男人隔離大大聲講有大肚婆都唔讓位,個男人呆一呆

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,港澳人的質素其實都在下跌緊,當然包括我自己,有時自我檢討,總好過一味指責別人 ^^

      刪除
    2. 達人兄說得很對. 話人的時候, 要自我檢討

      刪除
  17. 我認為文化水平和國家發展有直接關係,文化由教育而來,教育某程度上和政局的平穩有關係。由晚清開始,八國聯軍、清朝貪腐、革命,到民國軍閥時期,軍閥等於土皇帝,和自由民主是一個天一個地,那時社會仍然是嚴重封建

    之後日本侵華,殺、殺、殺!到國民軍和共軍內戰,殺!到中共解放中國,又進入另一個黑暗期,有錢人、做生意的人,被標籤為牛鬼蛇神!又文革、又紅衛兵、又四人幫.......一直亂、亂、亂!

    這樣的政局,這樣的教育環境,如果我們要求全部大陸人都有齊愛心、同情心、公德心,等於要求全部人出於污泥而不染,這有可能嗎?太難了吧 >.<

    生於當地接受這樣的教育環境,是否原罪呢?如果我自少接受這樣的教育,我也會是其中一份子吧 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家要公平些, 批評別人時也省唔身!

      刪除
    2. 以及不要雙重標準,只要沿着一個標準去爭取某事,雖然意見不同,但會獲得別人尊重。但如果雙重標準,嚴人寬己,咁教育下一代就好大獲。好似叫自由行唔好買外國貨,否則就是唔愛國,咁我哋自己是否用緊 made in Hong Kong 的貨?如果不是,我們又愛港嗎?可以用這標準來 judge 人哋嗎?

      刪除
  18. 如果…
    我討厭隨地便溺, 如果是地道香港人, 我一樣映佢相
    如果映佢相是內鬥, 那就是吧
    如果佢無文化, 不至於該死, 頂多比我鄙視
    如果無自由, 我寧可…
    如果無聞主, 我要爭取…
    如果無一人一票, 我寧可…
    如果占鍾會導致撕裂, 那我寧願不要
    如果我無法愛當下的中國及人民, 但願我仍愛將來的中國及人民
    如果自己有一點病, 我唯有認命, 但無可分割
    如果再有三年零八個月, 我絕不會拿起支龍獅旗
    如果有人問我who are you? 我會唱張明敏首歌

    一個土生土長香港人


    回覆刪除
  19. 1.咩係"變態佬"? 做"變態行為"的就係"變態佬"。。
    2.咁咩係"變態成為"?, 變態佬做的行為就係"變態成為"。。

    其實呢個society好難有一套standard嘅行為守則去judge一個人嘅行為是否"越軌/變態",咁既然冇standard嘅answers,咁就有人用"變態佬"做嘅行為就係"變態行為"去define. 現在的現象係:有人覺得全中國人都係"變態佬"。。
    Sad but true @_@

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,又係 wor,這個比喻唔錯 ^_^

      刪除
    2. objective = collective subjective

      by 志

      刪除
  20. 講返股市,今日彩票痴咗線,終於炒返世界杯,今朝想入 #82 (大量上升裂口) 但睇埋下午先,一嘢就升 20% 唔追了 >.<

    BUT 我驚緊世界杯真係如期舉行嗎?巴士個邊 D 配套仍然未起好..... >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 巴西、印度真是好廢!

      自己國反而效率高.

      刪除
    2. 未去過巴西,好似好亂咁,但第日都想去下,only 去海灘睇女 ^.^

      刪除
  21. 達人,想講咩就講咩,講咗先算啦。

    香港人一向懶到爆,唯一由共產黨身上學到多些少嘅只得//我雖不同意你的意見,但我會誓死封殺你的發言權//,無喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 遺憾地,應付五毛黨,係要以呢句說話為目標。

      刪除
    2. 都唔係,其實香港人向共產黨學咗唔少嘢,睇到依家香港已經有紅衛兵,咩工黨萬歲,打到資本主義等等,都係向共產黨學習的 ^^'''

      刪除
  22. 支持達人兄觀點。我要大聲講,我係中國人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔係愛國/愛民族既...只係反對涼薄遮...
      上年菲律賓地震+海嘯,一樣都有d 不知所謂既人話好野/抵死...

      至於文化/文明問題,唔慣/唔鍾意係個人感受,阻唔到改唔到果班人。不過如果因為一兩個原因而全盤否定,可以step back 一點,笑下佢地視野係幾咁狹隘。

      刪除
    2. Eric 兄講得無錯,選擇不同國籍,每個人都有自由,我有些朋友移民英國、澳洲,都會叫自己做英國人、澳洲人,完全無問題,但 "華人" 這個名稱也是欣然接受,莫講話華人應該關心返華人,就算世上任何一個國家天災人禍都應該關心吓災民,平民係無錯的

      看待一件事、一個人,如果一早已有一個預設立場,睇事情就唔會客觀,比如我一直看一個人不順眼,我會集中睇到佢的缺點,優點我當睇唔到,缺點無限放大。即使另一個人和佢一樣犯同一件錯事,我也只睇到佢的錯,其他人犯就無問題 ^^'''

      刪除
    3. eric 兄:

      隻 2393 又上返去 , 大成交破頂

      刪除
  23. 先生 : 你好!間中都有來學習, 末學都是第一次留言, [良知]已經有很多中國人變質了!如果大家都有看過[葉問]電影, 都會身同感受, 因為我們都是[中國人], 自己國家人民都不團結, 別的國家怎會不乘虛而入, 連線攻打, 不是要害傷別人, 而是要保護自己, 反而團結做好本份,修正自己, 人格修養, 才是最重要。
    先生的本質不錯, 是末學欣賞的, 謝謝賜教!

    祝 生活愉快, 幸福美滿!

    回覆刪除
  24. 達人兄, 相當認同你既講法。
    坦白講,
    香港所謂既民主自由,
    就係你講既野唔岩聽就不停咁批鬥你,
    明明話追求民主自由,
    但就做緊相反既野。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。