2014年5月20日星期二

趣聞

尋日篇文相信有好多人有同感,也有更多人唔認同。今日只講一些攪笑趣聞輕鬆一下:

一、香港財政懸崖
議員玩拉布,我自己就好衰格,買定花生當睇戲,睇下今次玩成點。香港政府想學美國咁財政懸崖?講笑姐,香港政府無負債當然唔會有違約,只不過最終玩到政府官員、議員都無糧出,我諗有唔少市民都心涼 tim。但最慘係會唔會有 D 政府部門要臨時關閉,或者某些緊急服務要暫停,影響到有需要的人就唔知。如果有,請向尊貴的議員投訴

二、世紀大買賣
俄羅斯特務之王普京到訪中國,好似要簽一張世紀大同約,向中國提供 30 年天然氣。中國現時有經濟能力,俄羅斯有天然資源,互相合作都係好事,總好過比美國佬玩晒

三、竊聽風雲 4
美國政府告中國官員網侵美國公司,我最初仲以為我聽錯!美國佬網侵全世界,竊聽全世界的電話等等侵權行為,一早已揚開晒。今日仲好意思告人哋網侵?面皮之厚我要寫個服字!強烈建議 <<竊聽風雲 4>> 可以用美國做題材,是為 竊聽系列 的終極篇,保證可以進軍荷里活 ^^

四、厚多士身世可憐?
點解往往犯咗事的人,之後都話自己身世可憐?點解今時今日失業率咁低,都有咁多人攞綜緩?攞綜緩係咪證明生活基本需要都有問題?但點解有錢染髮?無論身世係點,無論你攞綜緩又好、你係李嘉誠又好、特首又好,總之係地鐵食嘢就係唔啱。相信好多人都試過係地鐵偷食嘢,我自己都試過口乾偷飲兩啖可樂,或者肚餓攞個包出黎快速咬一啖 ^^'',但係會偷偷地做,而且人哋話你,我會即刻認錯講 sorry,唔會少返人哋轉頭囉,自己身有屎仲咁大聲,抵你做網絡紅人喇  =.=''''

-----------------------------------------------

港股和美股回勇,不過港股未有明顯趨勢,筆者近日專心睇 NBA,以及有其他事忙,好少睇股市,昨天彩票股急升,不過 #82 下午已經超出我的買入點好遠,不高追了。中國向俄羅斯買入天然氣,不知對中國的天然氣公司是好是壞?我不懂分析 >.<

74 則留言:

  1. 支持達人兄~ 普京係奸但總好過美國的 "大仁大義" ,

    回覆刪除
    回覆
    1. 巴士仔兄:其實做得官以及國家元首,有邊個唔奸,只不過乎合利益就走埋一齊,如果無咗俄羅斯 + 中國,仲有咩勢力可以和美國佬抗衡,到時我哋被人襟住黎搶 >_<

      刪除
  2. 回覆
    1. 達人兄近排咁激進

      刪除
    2. ST 兄:唔激喇,今日純以輕鬆角度睇事情

      刪除
    3. 美國世界第一的大賊 ^^

      刪除
    4. Louis 爬牆便沒有相,是不能太張揚吧,爬時要不要扮成 ninja? :p

      刪除
    5. Haha~ ginger 妹真的又靚又聰明! :p

      刪除
  3. 回覆
    1. 早晨 Capmo 大大,最終回來了嗎?

      你隻燃氣股睇怕已賺夠旅費了吧? hehe ^^

      刪除
    2. 1083 quite good but not enough >_<

      刪除
    3. 你超級豪華遊,餐餐米之連 ^^

      刪除
    4. Night night no rice and really sad , haha^^

      刪除
    5. Today 696 seems quite good??

      刪除
    6. 美股 GMCR 業績後癲咗連升 4 日 >.<

      刪除
    7. Hello there, capmo 大哥 :)

      刪除
    8. hello~~ capmo 大大~~~ 仲未打到中文..@@?

      刪除
    9. Capmo 大大~我又報到! :)

      刪除
    10. Hi, all brothers, I returned to Melbourne on yesterday and will return to to Hong Kong by this week end.^^

      刪除
    11. Any strong buy suggestion ??^^

      刪除
    12. http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20140521/18727369

      02366 星美文化 0.540 -0.320 (-37.209%)

      周顯條仆街...

      刪除
    13. 原來 Capmo 大大仲未環遊世界完畢 ^^

      刪除
  4. 有朋友話 Putin 是 very dangerous。

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊方面 dangerous?佢以前係特工 ^^

      我認為佢個女才 dangerous.....對男人黎講 ^^'''

      刪除
    2. 俄女, 烏克蘭女~都危險! :P

      刪除
  5. 回覆
    1. 達Sir, 各位早晨!

      春眠左一排,股票有咩心水?

      刪除
    2. Ivan 兄你好,我近排掛住 NBA 好少留意股票,依家玩緊袋鼠尾式的短線見底反彈,近排只買過 178 和 1886 (原來 384 之前也是袋鼠尾 >,<)

      按偶然觀察到,內銀好似走勢不錯

      刪除
    3. 師兄們終於歸位,差師傅 Capmo 大大未歸位 ^^

      刪除
    4. 似乎開始熱鬧 ^^

      384袋鼠尾都 miss左...

      刪除
  6. 我差點以為 Kelvin 發了達唔識人添 @_@

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚薑
      我今年YTD負緊,邊來發達啊
      唉,個市好難玩,無心情 >_<

      刪除
    2. Kelvin, 唔好咁啦,心情影響 judgement 啊。
      可能你上半年不利投資,下半年大賺呢... [註:薑個名沒有玲字也不是姓麥 @_@]
      Keep your chin up :)

      刪除
    3. 知道了靚薑!
      我係無咩心情上網吹水,投資還要繼續
      現在的目標係希望收復番YTD, 今日係負4.5%

      刪除
    4. Kelvin 兄隻 1371 應該幫你追返唔少回報,加油 ^_^

      刪除
    5. Kelvin 兄 我仲負得多。 加油

      刪除
  7. look at this,http://www.youtube.com/watch?v=hdUQCfkVqbs
    嘻嘻 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 好攪笑,係咁爭住睇隻毛毛蟲 ^^

      刪除
    2. Ginger 妹:普京砌積木係咩意思? ^^

      話時話佢個女真係......真定假架.....個 size......^^''''

      刪除
    3. 達人,政治那麼黑暗,我不敢講得太清楚怕惹來殺身之禍,會死得好慘啊,哈哈。據我理解,朋友的意思是指他在將拆散了的「大屋」逐漸砌返.....

      至於 size 那麼深奧的問題.... (真令人尷尬 >.<).... 我想要博學多才的藍兵先可以解答得到 @_@

      刪除
    4. Ginger 妹:哈哈,砌返間屋真係好難咯,之前間屋太大了 >_<

      普京個女好似去少林學過功夫,男人不能輕易埋身 ^.^

      刪除
    5. 聽聞好多國內單身男,遠赴烏克蘭娶當地美女回國,救佢哋出火海之中,烏國美女也確實靚!Louis 兄你仍然單身嗎?如果我後生十年呢,我就...... ^.^

      刪除
  8. CY 答問大會,三條友仔例牌大叫幾聲攪攪震,跟住又可以提早收工,爽! ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想甘爽~就月入十皮! :D

      刪除
    2. 郁人仲快,30秒就閃左,遲到1分鐘都見佢唔到。

      刪除
    3. 哈哈,月入十皮,返工開會就 1 分鐘閃咗去,好 happy ^.^

      或者留係度睇下相,訓下覺又 OK

      刪除
  9. 今天的電氣設備 ,光伏股,燃气股回来啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 各位师兄,专注哪只股?

      刪除
    2. 尋晚老美升,今日港女都升得唔錯,都算神奇...

      刪除
    3. Today add some 696 and 3399 more.^^

      刪除
    4. 大師傅 Capmo 大大又出手 ^^

      刪除
    5. Start to buy back some la ^^
      I bought some 696 and 3399 on yesterday and added some in this morning.
      Now I have 1083, 560, 3399 and 696, 4 horses^^



      刪除
    6. 我都有3399同560 XD
      大市真狠夾呵呵~

      刪除
    7. 大家~好!
      我有560, 坐禪中! 哈!

      刪除
    8. 大家跟從 Capmo 大大號令,睇上車落車指示 ^^

      刪除
    9. CAPMO大大回歸,唔咳炒上560
      我同LOUIS兄一樣,560 boating

      刪除
    10. 我pass...
      尋日78.2 左右入左941 熊仔...

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。