2014年5月15日星期四

文化水平

近日專注睇 NBA 無心炒股,恒指連升六日氣勢如虹,有唔少股票在低位都出現支持,不過筆者無時間尋找熱門板塊,偶然見到形態上有 「袋鼠尾」出現就炒一轉短線。美股持有 NBR、HOG、TRN 三隻,暫時也未有時間尋找美股的熱門板塊,總之會全力避開業績股。



近月澳門交通出了明確規例,要求司機跟足地線 (劃在地下的方向指示) 行車,假設十字路口前紅綠燈,左線只準直行或轉左,右線只準轉右,兩線是分開不同燈的。排在右線的不能直行,否則會當衝燈論。

其實這等交通規則一直都有,只不過澳門人就是喜歡無視。如上圖那樣的「占隊」情況,在澳門眾多路口都不斷出現。我前晚經由新馬路直出十六蒲,一直 keep 住右線行車,因為最終要轉右,這個是交通黑點,就算新例出了都一樣!我在右線排了足足十七分鐘隊,但眼見左線的車不斷行,但左線是只準轉左,但行在左線的車十架有八架最終都強行轉右!

不守規舉的,行車就如流水,我這等守規舉的,就排超耐隊都未到我,最終我轉右時,左邊有幾架車一齊轉,頂住我,我連十六蒲都幾乎入唔到!

在澳門可以常見以下情況:
1. 司機不跟地線行車,例如明明只有一條線轉左,但右線的車竟然也來轉左,在轉彎時迫埋你身邊
2. 好似上圖那樣左線只準直行,右線轉右的車在排隊,中間甚至是一條實線,但有大量車仍會利用左線,駛到最前面然後強行插入去「占隊」
3. 好多高速兩線行車的馬路,如友誼馬路,上有行人天橋、地下有行人通道,竟然有大量人直接由路面橫過馬路
4. 明明是行人紅燈,行人應該企在行人路上等,但卻有唔少人一早企出馬路邊
5. 電單車在行人的班馬線 U-Turn
6. 有好多個巴士大站都設有一個位置給巴士埋去停站,但巴士卻只停在馬路中心上落客 (無人阻的情況下)
7. 等巴士的人應該企係行人路上的巴士站等吧?但好多人一早企晒落去巴士停車位,讓巴士根本埋唔到站
8. 十字路口中間通常都劃有黃色格線,講明唔可係中間停車,但當前方塞車時,好多車在綠燈的情況下衝出十字路口,以致十字路口停滿車塞住了。到另一邊綠燈時,所有車都無法通過十字路口了。大佬!黃色格線不能停車的,見到前面塞車,就算是綠燈都唔應該過,這是常識吧?但如果你唔過,後方車會響按罵你,做對的事都要比人罵?因為你唔過去,另一邊車就算塞車一樣會過,到時係人哋塞車你,咁應該你塞死人先? ^^''''




借用 facebook 上一個群組的照片,上圖就是澳門等巴士的情況,有需要一早企出去馬路嗎?企定出去會快 D 嗎?就算快得幾秒又如何?要爭先恐後衝上車嗎?

以不跟地線行車為例,竟然有唔少澳門司機話:如果跟足地線行車,會等多好耐時間!咁我想問一句,這和大陸旅客話因為厠所排長龍,而迫住當街大小二便,有咩分別呢?以上幾點我見到好多澳門人犯 (當然也包括大陸人)。

近日 「厚多士」事件熱爆網路,我有朋友嘆:強國人幾時才會有文化呢?

但我只想講:包括我自己在內,有時看見別人眼中的木屑,卻看不見自己眼中的大樑。我們自己文化水平真的好高?可能在外國人眼中,我們也同樣是一個笑話

28 則留言:

  1. 支持~達達!
    同感~ :)

    回覆刪除
  2. 上圖就是澳門等巴士的情況,有需要一早企出去馬路嗎?

    我上之去澳門,真係咁,同埋啲巴士根本唔夠,迫到飛起
    啲人上左車,係唔會行入去,迫晒响走廊,新上車既人係上唔到

    有一樣好攪笑,啲小巴,啲人响前面嘟八達通,根住叫司機唔好閂後門,佢响後門上車^_^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,D 人鐘意企晒係車中間,車頭 D 人係咁迫上黎,車尾有時反而有空位。香港小巴係前面嘟八達通,然後即刻係後門落車?點解? ^^'''

      刪除
    2. 香港既小巴基本上係同一個出入口
      澳門既小巴(應該叫迷你型巴士),有兩個出入口,我見個阿叔,佢根本係上唔到架車,因啲人企晒响門口,但落車門就好明顯有空位,阿叔唯有出招,好醒 ^^"

      刪除
    3. 哦,Sorry 我睇錯 tim,你寫係後門上車,唔係後門落車。哈哈,又係 wor!聰明的大叔 ^_^

      刪除
  3. 澳門好似真係唔夠巴士喎, 起點站附近還好, 稍多人既站根本架架爆

    同埋澳門有交警架咩 XDDD
    去咁多次都無見過, 不過澳門好在車肯讓人, 香港就響鞍照踩油

    回覆刪除
    回覆
    1. 澳門其實唔係唔夠巴士,而係:
      1. 唔夠渣巴士的人,即係請唔到人,澳門人力資源短缺,有大巴牌的好多走晒去渣賭場的發財大巴 >_<
      2. 巴士路線安排得唔好,之前格硬整多一間巴士公司 (某勢力人士有份投資的),然後重組 D 路線,但越整越衰,有 D 路線係無人搭,有 D 路線係迫到嘔

      你試下返工和上學時間,由澳門搭巴士去氹仔丫,我試過四架車經過都係爆晒停唔到車,因為一開頭果兩個站就爆晒,而所有人最終目的地都係氹仔,咁架車就可以直接駛去氹仔,係澳門見站飛站,因為已經爆滿 T__T

      刪除
    2. 我見個個都向16蒲同新蒲搭大巴 :P

      刪除
    3. 其實有好多酒店門口都好多人搭發財巴,但係我認為澳門咁塞車也多得發財巴唔少,有時一條街 (澳門街好短) 已排了五六架發財巴,再加埋 D 公共巴士幾架,已經封咗成條街,點會唔塞車呀 >_<||

      刪除
  4. 今晚有時間睇睇美股,又令人失望,大市回頭下跌幾日,有些強勢股又突然回吐。早前跌到傻的科網股,未見有明顯轉勢好轉,反而港股 #700 因為拆細今日升得唔錯,連 #3888 都急升,但未知港股科網是否轉勢向好,但美股就嘛嘛了

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日入左熊仔, 希望可以黎個低開 :P

      刪除
    2. 睇個勢聽日港股都無乜運行 >.<

      刪除
    3. 美科網股唔好, 700都應該唔會好得去邊

      刪除
    4. 1918 急跌,又玩收購,表現天與地 ^^

      刪除
  5. 有冇CHING留意創業版呢
    8261, 8232, 8112個業務同前景都幾好 :)

    回覆刪除
  6. 555真係好垃圾
    同業勁升佢就升少少
    同業跌佢就一齊跌.
    人地pe 50 . 佢10都無
    都係唔升. 真係老千股, 世界盃睇來都唔一定會升

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 買左跌,但內銀又企得咁硬 ~_~
      又FRIDAY, 下週又期結, 諗緊HOLD唔HOLD好

      刪除
    2. 港股企得幾硬淨,我唔識睇指數走勢,上上落落無明顯趨勢,炒正股又邦手邦腳,依家只敢用極短線走勢去玩。Sell #178 change to #1886

      刪除
  8. $20 for the couch
    https://news.yahoo.com/blogs/sideshow/college-students-find--40-000-in-their-couch-143236171.htm

    That reminds me of this song, http://www.youtube.com/watch?v=QK8mJJJvaes
    'only got twenty dollars in my pocket'
    :)

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。