2012年6月27日星期三

暫守 20天線

今天恒指再升 195 點或 1.03%,國指升 62 點或 0.67%,總成交 406 億,遺憾的國內股市仍要跌,上証和滬深 300 分別跌 0.23% 和 0.31%。執筆時歐美股市回升。

港股這幾天走勢強於國內股市及美股, 暫時守得住 20天線,雖然筆者的中線睇法未需要改變,但短線應跌不跌要留意,有可能反彈未完,不宜再加碼做淡。

近日炒緊中央對香港派禮物這個消息,加上半年結算臨近,要留意過了七月一日後會否見光死。現時大盤從低位反彈了不少,至於是繼續上衝出現突破,還是繼續向下尋底,相信於七月份會見真章,近排都是少做少錯吧。

今天把中銀香港 (2388) 和中國建材 (3323) 的股息入帳 (咁遲入帳因為懶 ^^),所以今天回報 +0.61%,現金仍維持在 59% 左右。

今天二三線股升得不錯,好有多股票的走勢都幾吸引,不過筆者睇返大盤仍未出現轉勢訊號,都是忍手為妙,少做少錯,耐心等待直至有訊號出現。

216 則留言:

  1. NO.1 我留言先.
    今晚要睇波呀^^

    双牙會^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果買葡萄牙入球先,制唔制得過?

      刪除
    2. 哈哈, 賭波我就唔識, 不過西班牙好似高一線

      刪除
    3. 高一線都可以失球先架 ^-^

      刪除
    4. 桂神話齋
      邊個入波先邊個就唔着數
      因為有機會比人追番

      刪除
    5. 半場0比0, 算均勢. 西牙入波機會多dd

      本想買半場和咯, 波後砲咯^^

      刪除
    6. 真係0比0, 加時. 下半場葡牙反較好.~~

      刪除
    7. 本想買半場和咯, 波後砲咯^^ x 2

      下半場西班牙較好,我覺得,點解同你相反既 ^^

      西班牙12碼 win,一個有運,一個無 ^^

      刪除
    8. 尋晚好眼訓無睇波洛, 雖然十年前一直開始支持葡萄牙, 但年年失望, 今年唔睇洛, 無希望就唔會失望 ^^

      刪除
  2. 回覆
    1. 我之前讀大學時都有 friend 買波, 買了睇波真的很 high ^^

      刪除
  3. 大家覺得838算唔算老千股

    回覆刪除
    回覆
    1. 無乜留意佢, 上一年有段時間係股王, 不過無研究佢盤數 ^^

      刪除
  4. 尋日話吼到好吸引的股就係 52, 不過最終忍手無入, 今日再升 3% :O

    回覆刪除
    回覆
    1. 依隻野真係快餐之王, 573 同 341 個勢都落返, 得佢爸爸聲係咁上 =_=

      刪除
    2. 佢圖表係超級強勢股的典範, 真的要攞佢黎參考 ^^

      刪除
  5. 早晨,原先打算聽日買六福,但呢兩日急升,打亂了陣腳,因為我唔太鍾意買升的股份,不過一切以今日收市價決定,因為如果買咗,下次沽出時間要等到2013年6月28日.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似做一年定期咁但浮息唔保本 :p

      刪除
    2. 睇返 590 走勢, 這兩天急升只不過是漫長跌勢中的一個微不足度的過程, 我也不會以急升來形容, 因為 4月尾5月頭都出現過此走勢, 當時升到 22 蚊, now 得返 17 蚊.....

      如果要吼金飾殘股, 我建議配合黃金走勢, 如果黃金有轉勢向上現象, 可能金飾股前景會好轉, 因為金價越升越多人買。其次如果要吼佢殘到無朋友時入, 可以留意壞消息反映晒未, 未來租金只升不落, 可能會有金飾店逐漸倒閉的情況出現, 到時再執平貨未遲

      吼殘股可能要配合其他因素, 不是單睇佢由高位回落多少, 590 由 42蚊 up 回落到依家 17蚊, 你可以話佢殘, 但 07年接近頂部時是 6 蚊幾, 你又可以話佢未夠殘 ^^

      刪除
    3. 金飾店逐漸倒閉的情況出現 <- True!

      刪除
    4. 我見同縮响旺角西洋菜街,又開多兩間 =_=

      刪除
    5. 旺角 ....同一條街好多金行 (CSS, cft and 六福 etc.)

      刪除
    6. 澳門新馬路都一樣, 一條街同一間品牌度可以開五六間, 隔住隔住咁黎開, 好恐佈姐~~~唔計租金, 剩係交電費都交死佢 ^^

      刪除
    7. 唔緊要,我本唔大,明日15萬要買十幾隻股票,六福最多都係一手,影響不大.

      刪除
    8. 15 萬買 十幾隻股, 分到咁散?

      刪除
    9. 自問本金唔多,加上冇咩策略,所以每次買少少,80萬有38隻股票.明日之後會有約40隻,自己膽小冇法啦!

      刪除
  6. 最近留意緊891!亦係較高前入左注

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 日日梗有一隻洗 ^^

      2198 係教科書式的 downtrend 股, 2-3 月見頂回落, 3-4月守在 50週線上做出平台橫行整盤, 整盤完再插, 落一個 range 再做整盤, 5-6 月整盤完畢後, 今日再插

      刪除
    2. 係跳樓梯, 跳完後停一停, 呌一呌, 跟住再向下跳幾級 ^^

      刪除
  8. 回覆
    1. 六字頭藥丸又爆過....赤赤錯 -__-||

      刪除
    2. 達人兄,我仲未找到係邊隻

      刪除
    3. 用生物黎製藥個隻, 仲未估到?^^

      刪除
    4. 我打錯, 唔係 "六字頭", 係 "六個字" 藥丸

      刪除
    5. 用中國的生物黎製藥, 估到未? hehe~~

      刪除
    6. 哈哈,搵到啦.
      我有番意2877,每次去到10個幾就反彈,下次試下搵餐飯

      刪除
    7. 我都想買番少少安徵水泥長揸,好後悔以前沽咗!

      刪除
    8. 赤赤痛 x 10000000000000!!

      刪除
    9. Manfred: 914 好明顯的一浪低於一浪, 又發晒盈警, 暫時不掂為妙. 其實水泥這個板塊在今年初的升市時不見得好, 兩隻龍頭 914 和 3323 都一直係 50週線下運行, 從未突破過

      之後就發盈警, 可見股價走於實際壞消息之前

      刪除
    10. 早晨! 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄及各大大/大姐 ^-^

      今日下午約了友人茶茶,多數繼而開戰.^^

      今早 AK47 1.27打了手多的.唔見DD衰多手^^

      現 set 了幾個買盤才出去, 祝大家今日收多D咯.

      go go go ^_^

      刪除
    11. 今日set 左同你講的價, 竟一D都收唔到.

      而下午市咁弱雞,但衹新收到一粒京丸,

      如在家可慳番仟幾,等收市前才收.^-^

      刪除
  9. 2331 李寧, 又係教科書式人板, 見大家不要單以 RSI 超賣指數黎撈底, 如果一進入超賣即刻撈, 應該在 4 月頭, 當時股價 7.X, now 4.X, 股價在超賣區游走了一段長時間

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知佢地有無熊熊買的??

      刪除
    2. Cash 兄: 我早前也一度以為體育有 turnaround, 點知無 turn ^^''

      Kelvin: 應該無的, 有的唔方有成交

      刪除
    3. 大陸的體育服裝專賣店,同香港的金飾店一樣,多到唔知點講,大家小心D

      刪除
    4. 體育股應該有排冇運行,我嘅李寧都蝕咗5成多(其實組合一半都係蝕5成),但明日會稍稍溝淡.希望在明天/明年!

      刪除
    5. Manfred: 咁點解唔等有希望時先買? ^.^

      刪除
    6. 達人兄,有希望時已追不到了,自問無水晶球,不知何時見底,我成日問朋友如果有一隻股票10年之後升一倍,你會幾時買,唔知達人兄同各師又會點選擇?

      刪除
    7. 我係突破時買入, 當然要配合大市都係上升時, 我只要捉到 30-40% 的利潤已經好足夠, 而且十年才升一倍的股票...其實升值能力好低

      太早投入, 有可能未升到一倍, 已經跌左一倍...況且你點知佢會必升一倍?

      相反如果一隻股票是 turnaround, 沒有那麼快就升完, 到時等突破時才追入, 也有機會可享受當中的 5-7 成回報, 已經好可觀

      刪除
    8. 我的朋友話這只係假設性問題,真係買都係第9年尾第10年頭買,而我依家嘅答案係第一年年頭就會買,用10年時間去等,好似大快活自己$8.7買,去年因用錢在$10.7沽了,依家諗番但願從未沽過.

      刪除
    9. 但唔係隻隻都係大快活 ^^

      刪除
  10. 回覆
    1. 我下午一路 check 落去, 開始變負數, 但 check 到組合表的底層時, D 熊證發揮作用, 又變返正數 ^^

      刪除
  11. 回覆
    1. 你話豬肉?不用深究, 要研究應該係 21 蚊附近研究, 依家跌到落 7 蚊唔夠, 我已經唔記得左依隻野 ^^'''

      刪除
  12. 81真係好強, 日日見紅回綠!

    回覆刪除
  13. 今日有王老吉支持住 LIKE

    回覆刪除
    回覆
    1. 股王一直保持雄風, 隻股后今日都唔算太差 ^^

      刪除
  14. 回覆
    1. 今日又有很多2,3線洗白白

      刪除
    2. 無錯, 不斷有新血加入洗白白大軍 ^^

      刪除
  15. campo 兄持有196? 我持有中

    回覆刪除
    回覆
    1. Stephen 兄,

      我今早巳寫了:

      今早 AK47 1.27打了手多的.唔見DD衰多手^^

      厘D短跑博大爆上而衹高開少少的,通常都會放支AK47防身.

      因近期衹對些藥股有偏愛, 其他都會是少少試試.

      師兄是否滿倉集中持貨中, 而今日全部都咁杰?

      如是, 小心有些衹是剛插而已, 小心點....

      刪除
  16. 下午set左去行, 中了又收左1.2粒丸.
    如在家可平DD收慳番仟幾~~

    不過現在尾尾又不美, 又衹能望指隙逢生了^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 此留言已被作者移除。

      刪除
    2. 587 係我愛股,之前WIN唔少,但而家唔怕佢唔正路嗎?
      佢係央姐愛股

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. 我倉位太高了,近來不停止蝕,減了些股,但都係高
      感覺唔到7反身,可能真係要等第二次減息先有得抄

      刪除
    5. 謝謝capmo大大tips ^_^
      我今日食左6粒墨魚丸,好飽 :)

      刪除
    6. capmo大大,

      今晚睇波嗎?
      睇好邊隊?

      刪除
    7. stephen,

      好多股照睇,番7倒身咩 :)

      刪除
    8. 此留言已被作者移除。

      刪除
    9. 此留言已被作者移除。

      刪除
  17. 回覆
    1. 我會買D 大, 有2.2.^^

      衹要上半場有交收, 點守^^

      刪除
    2. 買大,我都係嗡咁諗,值博!
      我都要德國贏

      刪除
    3. 我都要收番那1.9x 咯^^

      刪除
    4. 昨晚衹入了西牙x德 大熱Q

      刪除
    5. 另有樣昨想試係角球, 今晚會試11球上^^

      刪除
    6. 角球開大定細多?
      大熱Q,9成開啦

      刪除
    7. 尋晚想買C朗食黃,真係開喎

      刪除
    8. 昨晚佢開大細都1.85
      結果我數有9次.
      昨晚2隊腳法好, 角球都有9個開細.
      德國長波硬入侵多, 想角球應較多吧.^^
      現1.65咋.

      我估15以上, 一路睇要數多一樣^^

      刪除
    9. 冇開噃, 那球是罰對放多口, 唔係俾C朗插水咯^^

      刪除
    10. 唔係比C朗咩?
      我仲以為係
      今晚博得過喎
      巴神攞黃有3.2

      刪除
    11. 我買左咯, 補10元紅添^^

      刪除
    12. 此留言已被作者移除。

      刪除
    13. 此留言已被作者移除。

      刪除
  18. 今晚哄完個仔訓覺,自己都好眼訓跟住訓鬼埋, 沒時間出文。

    Stephen 兄: Capmo 大大講得無錯, 小心有些股只是剛開始跌勢。這段時間絕不能把倉位 set 得太高, 就算打算短炒, 也不要買得太重, 唔係要頻頻止蝕會好傷的

    若果成日有衝動買重貨時, 要先問自己, 依家大盤係咩情況, uptrend?downtrend?定係上落市? 前者可以安心買, 後兩者肯定要把倉位縮。

    回覆刪除
  19. 回覆
    1. 早晨! 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄及各大大/大姐 ^-^

      刪除
  20. 早晨!造淡良機到左未XD?

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨晚美插時,估佢今日唔死得,又幾近噃^^

      刪除
    2. 係囉!!黎一個反彈!死唔去!

      刪除
    3. 係今日應會平穩接駕^^

      刪除
  21. 個風聽日好近澳門!達人SIR小心:)

    回覆刪除
  22. 回覆
    1. 我昨天買了小小,今日重跌,CAPMO兄,有乜消息

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. 多謝,股就好,圖就不好,玩死.輸5%就走.

      刪除
    5. 好唔好出勿事就唔知, 但初大成交破落,唔好接住就多冇錯~~

      刪除
    6. 同意,我第一日陰燭通常走,慳反好多

      刪除
  23. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  24. 係上左達人Sir 隻賊船^^

    回覆刪除
  25. 回覆
    1. 係癲左~
      好彩有買
      不過比佢震走左一次,之後又買返

      刪除
  26. WA ~
    D買盤好似一齊落盤咁@@
    話咁快就昇3XX點

    回覆刪除
  27. 指數股大升,但二三線細股無跟足?

    回覆刪除
  28. 各位大大早晨, 今天比較忙, 依家才回到公司, 又要再出去, 不能回覆各位留言

    暫時睇恒指大夾 360 點, 但仍未升穿 50天線, 未到我 BB 撤退點, 暫時 hold 住, 今天有 151 和 1918 急升, 倉位回報也是正數, 好彩 ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日由capmo大哥代達人維持秩序 :P

      刪除
    2. Ginger 靚靚好, 我衹是吹水搭嘴而巳.
      大局當是得達人Sir 維持了 ^^

      刪除
  29. 達人兄午安,仲有20分鐘就買貨,依家好緊張.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似指數夠鐘做野, 自己搞 Fund~~

      刪除
    2. 我個倉跌就有,升就無! :(

      刪除
    3. Louis, 唔係嘛 >_<
      滿倉仲揸住D勿呀??

      刪除
    4. louis 兄,我之前都係,但最好忍痛止蝕,我有D蝕30%都斬,市升佢唔升,市跌就有份,不如洗一洗牌再玩

      刪除
    5. 食番D今早收的小食^^

      刪除
    6. 今日D股多升1.x%, 反比大市差~~

      刪除
    7. 各位大大, 今天真忙沒空一一覆文, 偶然上來 check 一 check 大市 :D

      Stephen 兄 and Louis 兄: 我諗二三線股不要等到蝕 30% 才去止蝕, 最多 10-15% 已經必需做野, 否則很難返身, 因為你用那筆套回的資金, 就算比你買中第二隻升 30% 都追唔返個本, 仲有依個市況要買中升 30% 的股都幾難 :(

      刪除
  30. cut 多個蝕本貨
    個倉望落去好睇曬

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。