2012年6月19日星期二

淡靜

今天港股窄幅波動,恒指最終收跌 11 點或 0.06%,國指跌 18 點或 0.19%,總成交縮至 424 億。國內股市又跌,上証跌 0.66%,又跌回 2300 點,滬深 300 跌 0.88%。執筆時歐洲主股市個別發展,看來希臘大選後暫時未有甚麼驚嚇住。

今天小注買入 銘源醫療 (233) @0.173,只佔組合的 1.73%。現金水平 50%。組合今天回報 +0.13%。


92 則留言:

  1. 回覆
    1. 早晨, 達人 Sir, Louis 兄及各大大/大姐 ^-^

      刪除
    2. 早晨Louis&capmo大哥,達人可能要叫午安 :)

      Louis,見你說是用渣打買賣?請問系統穩定嗎?我見一些用戶投訴繁忙時用不到,又說甚麼收市前時段經常失靈等等,可能已改善?收費較便宜?

      刪除
    3. 平常使用可以, 出貨日多數 Game Over :?

      ps. 沒有最低收費.:)

      刪除
    4. 早晨各位大大 :)

      渣打無最低收費咁抵?

      刪除
    5. 各位大大早晨,我有用開大新超平,好似只係0•18%,最低係80蚊,不過我幫親開果個分行果個友仔反應好遲鈍,電話又會有一陣冇人聽,可當長缐擺嘅倉,銀行穩鎭D嘛

      刪除
    6. 嘩兄:仲用電話下注??我唔會幫襯電話下注的銀行, 上網快好多 wor, 一遇風高浪急的市, 電話例牌半日都無人聽 =_=||

      刪除
    7. 係呀• •" ,幫開經紀行果間咁耐都打得通。不過遲幾個月我換埋艾風都會轉主力用銀行網上交易

      刪除
    8. 網上快好多, 但又即時知買唔買到 ^^

      刪除
    9. 各位大大, 我係用渣打架, 渣打係無最底消費, 既係買/賣 5000蚊1手既股票, 加埋晒 d手續費都唔使0.5% (25蚊), 對於我呢個散戶十分之好;

      暫時用電腦買賣, 一般都好快好順, 係試過2~3次 hang hang 地;
      前日試過 3:59 都落唔到盤; 不過呢 d extreme 時間先落盤, 落唔到都無得怨.
      同埋出左 iphone app, 係街都可以落盤, 慢少少,但起碼落到;

      同埋只要 keep 住買賣,渣打唔收存倉費; 又 save 多1~2百

      刪除
  2. 對不起,想借達人地方問問題。
    因我的Notebook火牛條線有損壞,請問要更換是否要買回Notebook本身牌子的火牛?
    (BTW,同一牌子的Notebook所有型號用的火牛是一樣的嗎?)

    回覆刪除
    回覆
    1. "最好"買回 Notebook本身牌子的火牛.

      同一牌子的 Notebook 所有型號用的火牛是"不"一樣的.

      :)

      刪除
    2. Thanks Louis :)
      據你所講,即是要買回exactly Notebook本身原裝/廠火牛?

      刪除
    3. 最好用返啦, 唔係燒機仲慘~~

      刪除
  3. 又係咁,睇岩股冇錢買~
    達人跌小小比我啦

    回覆刪除
  4. 先減回昨加的2君, 減了一半大通.~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是衹係減左昨日2.97同2.99入的2君, 舊的仍全在.

      尚有昨入的細通同大通.這欄巳重貨.^_^

      望開彩前仲有次爆啦^-^

      刪除
    2. 達人Sir個"洋蔥"好強日日去馬,3•15

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. 隻野今日又跌, 引我入局?咁快又唔見左一個仙 ^^'''

      10% 止蝕當玩一玩

      刪除
  5. 度咗6日假, 心散晒!

    連美股倉有幾隻股前晚自動止賺沽出都唔知, 睇嚟第二季可以平手 (鬼叫5月至6月頭止蝕多過止賺)

    回覆刪除
    回覆
    1. 去左邊度玩咁 happy? ^.^

      刪除
    2. 哈哈, AV 國, 唔怕幅射? ^^

      刪除
    3. 有女優.....! :p

      刪除
    4. 聽聞 D 女優落左妝有 D 驚嚇 ^^'''

      刪除
    5. 熄左燈,就見唔到....啦!Ha....Haaa! :P

      刪除
    6. 唔怕幅射, 只怕AKB48, 因為行街睇電視來來去去都係AKB 48選抜総選挙, 前田敦子(前AKB 48成員), 大島優子(AKB 48成員), 渡辺麻友(AKB 48成員), 指原莉乃(AKB 48成員).

      刪除
    7. AV國只有一套漫畫: One Piece, 唔止玩具, 零食, 入浴劑, 人形燒, SkyTree...全部都可以有關

      刪除
    8. 甲兄: 來來去去都係佢幾個選頭個幾位, AKB48 咁 Q 多人睇到我頭暈 =_=|||

      One Piece 係日本最 hit, ^-^

      刪除
    9. 老老實實, 我只認得前田敦子&大島優子.

      講開女優, 根據澀谷Tsutaya租碟排名榜, 神咲詩織排第一, 明步已經跌至第13名, 唉!

      刪除
    10. ......我唔識你講個 D 人既? hehe ~~

      刪除
  6. 好耐無睇的 淫和 同 低陽科技 兩隻, 剛剛 check check 幅圖, 真係跌到....肥央曾經話 淫和 係大陸版領滙, 低陽科技 係大陸版微軟.

    信佢一成都死, 好耐無見過肥央上財經雜誌, 唔知近況如何? ^^''

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使知近況點啦,知佢係明燈咪得~

      刪除
    2. 我知佢係明燈, 但依排潛左水, 提引唔到我地, 有 D 掛住佢, 當然唔係指佢個 "樣" ^^'''

      刪除
    3. 你睇人地舞隻東泥^^

      刪除
    4. 唔知有冇南蜀水泥呢?

      刪除
    5. 《經濟通通訊社20日專訊》東吳水泥(00695)股價昨日微升0﹒02元後,今日午
      後繼續升勢,創新高報1﹒32元,升近17%,成交2208萬股,涉2729萬元。
        東吳水泥18日收市據聯交所資料披露,其獲西京資本增持4496萬股。(hy)

      刪除
    6. 嘩, 我完全唔記得左有依隻野上市, 無留意新股 ^^'''

      之後可能有西蜀水泥, 同埋中魏女泥 ^-^

      刪除
  7. 回覆
    1. 咁有冇受君恩? ^-^
      Cash兄今日有勿心水動作^^

      刪除
    2. 暫有啲恩惠 ^^
      27,992今早入唔到 :(

      刪除
    3. Cash 兄今朝上左君妹? ^.^

      刪除
    4. 自 3 月起留下了 6-7 條單日下影線 ^.^

      刪除
    5. 點解我搵唔到又多放自由行的報道?

      刪除
    6. 達人兄,

      係下畫條下影線 ^^
      剛食左鳥 ^_^

      刪除
    7. Capmo 大大: 我以為有?係指自由行統計人數多左?唔係話大陸會放 d 自由行?濠賭零售都升返 wor

      Cash 兄: 同阿君半日情 ^^

      刪除
    8. 係1時情 :)
      今日一吹,濠賭即跑,可惜今朝發現太遲

      刪除
    9. 達達 ~ 今日好黃...哈哈! :p

      刪除
    10. 阿君要你一震, 派完又升了^-^

      刪除
  8. 熱火3連勝 總冠軍登基在望
    達人兄,睇來雷霆奪標無望

    回覆刪除
    回覆
    1. 最後一賽作客要必勝, 把球賽帶回自己主場, 如果再攞埋就迫到打第七場, 咁樣先有機

      刪除
    2. 唔想睇到HEATS奪標,雷霆加油!!!

      刪除
    3. 雖然勝率不夠 5%, 不過仍然希望有奇跡出現

      刪除
  9. 回覆
    1. 埋數今日衹有碗义燒飯,仲係走得好之故.
      當入晚有本.

      變成左增持 cash 添 ^-^

      刪除
    2. 我係想增持 Cash, 反彈得差唔多, 向上把關, 如果再升落去應該唔係反彈咁簡單, 可以當係 turnaround~~

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。