2012年6月18日星期一

希臘過關?

筆者看過初步的報導,好似希臘的支持緊縮黨派已取得超過半數議席,而反對緊縮的左派已經承認落敗,但怎樣籌組政府的細節,筆者暫時未找到資料。短期應該已經可以鬆一口氣,希臘應該會繼續留在歐元區,但對長遠來看,筆者認為這不是一個最佳的結局。筆者一直認為引頸一快把希臘踢出歐元區,長遠對大家都好。

還記得無線新聞報導一個希臘的窮大學生,話自己怎樣慘,話之前都是母親幫她交水電費,現在母親自身難保,連水電費都不能幫他交。那位學生的樣子看上去老我很多,我都已經大學畢業了十年......暫且不計他為何仍在讀大學,但他講到自己食都無啖好食,但他的體型.....看上去是我一個開兩個的 size.....我不是歧視肥胖的人,但由他來講 "無啖好食",我覺得不夠說服力囉!!

言歸正傳,正如一位炒家所講, 宏觀經濟的新聞可以作為茶餘飯後的話題,但對炒股本身無甚幫助,還是專心於股市的走勢吧。今天港股再升,恒指全日升 193 點或 1.01%,國指升 74 點或 0.76%,總成交 479 億,不過是高開低走。國內股市升幅不及港股,上証和滬深 300 分別升 0.40% 和 0.51%。執筆時歐洲主要指數微升。

今天沒有任何買賣,短線方面筆者已經沒有多少意見,因為除了中長線持股外,倉內已經無乜短炒貨,利君 (2005) 按自己的走勢決定去留,其餘都是打算放長一點的持股。中線方面仍未有向上突破,所以目前只視為反彈。

現時炒完希臘,睇下短期內西班牙和意大利有沒有下一波危機,沒有大問題,港股市場可能會把焦點繼續放在七月一日中央派禮物之上。還記得上一年李克強帶着禮物訪港,當時 2388反彈得不錯,但到最後一天他人都未走,大市立即單日轉向,向下插水,之後的跌幅........不知今次會否重覆?

今天組合回報 +0.15%,跑輸大市。組合內只有融創 (1918) 跟得上大市升幅,其餘全部跑輸。筆者有觀察開的股票,大多數今天升幅都追不及大市,好似對好消息無乜反應。一直落後大市的,如波司登 (3998) 卻大升收場。

追落後?還是反彈後期的跡象?

63 則留言:

  1. No.1 :D

    ps. Nobody is earlier than me! hah....aa

    回覆刪除
  2. 假如我係希臘人,一定選擇賴債,緊縮只會沒完沒了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇個款佢地賴債的機會高, 因為一退出歐元佢地死硬, 所以口頭中應承緊縮, 攞左最新個筆貸款先算, 事後話知你, 繼續唔行緊縮都仲得, 直至下一次到期再算

      左派講到一上場會立即撕毀份緊縮協意書, 即係希臘人開出的任何承諾都唔可以當真 ^^

      刪除
    2. 唉, 痛快地黎個Greece 大蕭條好了, 等班友仔自已承受後果...

      刪除
    3. 真係想diu死班希臘人 :)

      刪除
    4. 痛快地黎個Greece大蕭條好了, 等班友仔好似佢地啲神像咁
      無衫褲着 ^-^

      刪除
    5. 希臘印象中 D 神像好似有褲着.....意大利就...hehe~~~

      刪除
  3. 回覆
    1. 如果唔係熊市, 我會小注博一博 ^^

      博上週線下降阻力軌, 即大約 20週線附近, 0.20 左右

      刪除
  4. 各位大大早晨
    廣州藥業股份(00874)
    升跌(%) 1.140(+8.98%)
    GOGOGOGOGOGO

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁多動作搞上, 勁!!!

      刪除
    2. 早晨達人 Sir 及各大大/大姐 ^-^

      刪除
    3. Kelvin: 874 強強強!

      Capmo 大大: 午安 ^^

      刪除
    4. 下午茶未? 81 啱價未?? ^-^

      刪除
    5. Capmo 大大: o岩食完飯回來, 無咁快 tea ^^

      81 想再等等

      刪除
    6. 874今日真叻仔!!!
      81我有一注,我都等緊加多注

      刪除
  5. 168 一直係 watch list, 之前見佢咁強曾經諗過買唔買好, 點知突然配股插 :O

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 你好少搞厘D神仙股咯?^^

      刪除
    2. 好少架, 所以極細注 ^-^

      希望佢昇仙 ^-^

      刪除
    3. 跟你買一手 at 0.168, 輸左你請食飯! 哈哈! :p

      ps.Whether I win or lose, and I have a meal. yeah! :)

      刪除
    4. 渣打手續費 ~ 低!

      ps. 小老散最合適~:)

      刪除
  7. 回覆
    1. 只宜小注, 成交量有異動, 但係金額得一千萬多 D, 風險係高, 當一隻輪炒炒 ^^

      刪除
    2. 急插又倒升, 隻野開始邪? ^.^

      刪除
    3. 我都想知 ^^

      老吉夾爆天空sir :)

      刪除
    4. i buy at last 0.168
      how about you

      刪除
    5. 又再放多D自由行, 全通??串埋珠宝手錶化粧衣著澳門都得^^

      刪除
    6. Stephen: 我高追了 @1.73 :(

      Capmo 大大: 我未睇到新聞, 又再放多 D 自由咩?香港又話自己關閘? ^^

      刪除
    7. 未有,我當玩字串估佢開勿.

      不過其實來來去去都係開那幾招.

      加埋厘幾塊都行 ^-^

      刪除
    8. 唔係高,可能今天高位係明天低位

      刪除
  8. 1918好似連升左11日啦,唔知最高連升紀錄係幾多呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我都唔知, 不過有得升咪錯過, 我驚好似 874 咁過早沽出, 揼 Spring ^^||

      刪除
  9. Sky可能是燈中之神,佢沽空果兩隻,1隻升2.5%、1隻升12.13%!

    回覆刪除
    回覆
    1. 升市莫估頂,跌市莫估低,這是炒服的基本.
      SHORT874簡直係自找滅亡.

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。