2012年6月26日星期二

2012-6-26

昨晚歐美股市大跌,不過今天港股表現不錯,恒指全日升 84 點或 0.45%,國指升 34 點或 0.37%,總成交 402 億。國內股市微跌。

今天組合沒有買賣,下午索性不去看股市,今天回報 -0.11%。現時保留兩隻恒指熊證和一隻 A50 PUT 輪作對沖,其餘持股暫時不變。中線睇法維持不變,就是大盤未跌夠。

有傳中央收緊自由行,濠賭股今天逆市下跌,銀娛 (27) 跌 5.7% 和 金沙 (1928) 跌 5.8% 跌得最甘,其餘都跌約 2-5% 不等。金沙和永利最先現熊走勢,跟着輪到銀娛,早前反彈至 50天線受阻而回,今天更大跌,形勢十足 William O'Neil 所講的熊走勢。

在中央要為保經濟而頭痛時,會唔會繼續放那麼多熱錢 "賭" 入咸水海?就算唔收緊自由行,在民企相繼爆煲,那些小老闆融資困難時,落到澳門會唔會賭得咁豪?這個問題值得留意。

另外筆者建議大家不要隨便撈入一些超賣的二三四線股,在大盤 downtrend 時買強股尚會出事,何況在大盤 downtrend 時再買入更加 downtrend 的股票。

筆者最近已 "相中" 某大廈,無論地區及環境都好適合筆者,暫時尺價 5000 蚊 up,如果跌到 3500 蚊尺會幾吸引。 ^.^

113 則留言:

  1. 我希望中央限制自由行,一年只可以去一次馬交,咁就你好我好 ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好我好大家好, 但賭場扒街 ^^

      刪除
    2. 賭場扒街,我就慢慢吸 ^^

      刪除
    3. 尋日有點想買 27 PUT, 不過都係忍手 ^^

      刪除
  2. Macau以前女正,現在北姑only

    回覆刪除
  3. 忙咗成日, 而家終於可以抖抖

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 1918 come back ^^

      內房近排真強!做淡大市只宜作對沖, 內房有一定領先性

      刪除
  5. 隻六個字藥丸真強, 可惜尋日唔敢追 ^^'''

    回覆刪除
    回覆
    1. 即係咩??
      今日D 2,3線股升得唔錯

      刪除
    2. 用生物黎製藥個隻 ^-^

      2,3 線今天不錯

      刪除
    3. 尋日唔睇好偉哥, 今日黎一個反彈, 下降通道 feel ^-^

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
    6. 此留言已被作者移除。

      刪除
    7. 嘩, 咁快 delete 晒文, 睇唔到....係咪講緊六字藥丸? ^.^

      刪除
    8. 應該尋日要聽 Capmo 大大號令 ^^''

      刪除
    9. 我說會依昨日行動, 2.78-2.8 食D先,
      有2.6x就買番, 但過左2.8能企定就唔走了^^

      刪除
    10. Capmo大大
      我想俾埋我個mail你 哈哈xd

      刪除
    11. Arkingsir@yahoo.com.hk 受小弟玩,thanks

      刪除
    12. 各大大不用了, 我衹是向達人 Sir 請教討論而巳.^^

      如達人Sir 覺合用自會講出來了.

      因這是達人Sir屋企, 小弟不敢害各大大咯 ^^

      刪除
    13. Capmo大大
      你說怎樣就怎樣吧:)
      最緊要大家都gogogo

      刪除
    14. 此留言已被作者移除。

      刪除
    15. 已 check mail, 會留意 ^-^

      近排有個 藥字 都發左癲, 千億航母今日都再起航, 急升 5%

      刪除
    16. Capmo 大大 ~ 我都想要! :)

      謝謝!

      刪除
    17. Louis, 有冇睇到我個3分鐘笑話??^^

      刪除
    18. 沒有.....呀, Capmo 大大!

      ps. 可以再貼一次嗎? :)

      刪除
    19. 此留言已被作者移除。

      刪除
  6. 大摩發報告話 60日內必升, 哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 此留言已被作者移除。

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. 盈喜近排真係少聽XD

      刪除
    4. 睇黎要把握今次送大禮機會造淡!XDDD

      刪除
    5. 我把淡倉止蝕位 set 在恒指升穿 50天線, 和 Cash 兄的 19600 差不多 ^^

      刪除
    6. 好!不過造淡都想等多等!

      刪除
    7. 我早前先試小注, 等佢明顯係升唔穿 50天線再加少許注, 不過大市估值偏低, 下行空間可能有限, 我不會妄想用做淡黎賺大錢, 但求幫補一下 D 中線股下跌時無咁傷 ^^

      刪除
    8. 我昨巳唔B住了, 應跌不跌, 又近大日子.
      係都得主席一上機就B佢^^

      刪除
    9. 係等上席上機走左就BB佢^^

      刪除
    10. 主席一上機就B佢 ^^

      刪除
    11. 人同此心,大挾1000㤐please, hehe

      刪除
    12. 到時 News 實有影住, 記得有次一飛就搞插咯 ^^

      刪除
    13. 主席真的來香港嗎?唔驚引用更大規模示威?保安工作好難攪, 或又會出現學生衝擊主席場面 ^^'''

      不過上年克仔哥人都未走, 就開始插了

      刪除
    14. 係主席咯.
      所以今日係派禮物日.

      好在上週走哂, 唔係大單^^

      刪除
    15. D 證券股今日林林地, 2388 也不見太興奮, 已炒完? ^.^

      刪除
    16. 今日仲唔炒完?我三隻慳番很很多^^

      刪除
  7. 我早排買的 "炒股的智慧" 一直放係枱面, 外母屋企裝修完佢返左屋企, 但我本書就不翼而飛.......係咪比外母 "立" 左去? -_-||

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,可能外母想要多D智慧!

      刪除
    2. 又唔好意思問佢, 本書我 mark 低左好多記錄, 買過一本唔難, 但又要再 mark 過 =_=||

      刪除
    3. 不過都要多謝 小 KRR 你推介, 這本書係我咁耐以來見過最實在, 最有幫助既書 ^-^

      刪除
    4. 派你太太做臥底,去探她媽媽時靜雞雞搜尋&'立'回給你?suppose你外母唔好意思問你地,然後大家好像無事發生過 :P

      刪除
    5. 我自己都忍唔住買左本放係床邊XD
      好書齊分享!!日後仲要達人SIR指教指教!!XD

      刪除
    6. D記錄可唔可以share下先!!XD

      刪除
    7. any other recommended books to share? I also want to take some time to development investment skills

      a long time CD-Rom

      刪除
    8. Ginger 靚女:我之前睇緊 "投機者的告白" 時, 外母也有 "立" 黎睇, 仲話佢寫得幾好 :D

      小 KRR: 指教唔敢, 我仍然係第二至第三階段, 未到 "無招" 境界, 大家交流 ^^

      P.S. 我記得 D 重點, 然後用實戰黎引證, 暫時未有成果公佈 ^^

      Huhuhahe 兄: 如果你未睇 William O'Neil 的 "圖勝天下", 建議你一看, 另外炒家也必看 Livermore 的 "獨步股壇"

      刪除
    9. 我最近也買了一些外國專講 trend 同 技術分折的書, 但係實用性真的不大, 正如陳江廷所講, 乜野三角形, 旗形, 菱形等等, 多數係為分析而分析

      他們的交易系統也不太適合我們, 真的遠不如陳江廷本書實用。

      其實無論 "炒股的智慧" "獨步股壇" "投機者的告白" 等, 都係注重心態多過交易系統。個個成功的炒家心態都大同小異, 我地要學佢地心態, 而唔係照抄一套交易系統黎返 ^-^

      刪除
  8. 大陸倒跌, 其實大陸個市表現不是太好, 唔知點解港股會升, 不過國指開始又跑輸返恒指, 不是一個好現象

    回覆刪除
  9. 有D赤, 那天想派禮品, 有勿可派呢?
    巳想到放些香港電影業, 但唔知買勿, 唔通買Shaws咩.

    今日開左隻8078~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 8078....係半年圖表上, 升 26% 都只係代表一點紅色...神仙股波幅太嚇人, 唔o岩我玩 ^^

      刪除
    2. 我都唔知有厘隻股, haha^^

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. Why not 周星星? I bought at 0.074

      刪除
  10. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  11. Stockton, California, To File For Bankruptcy, City Says
    http://www.bloomberg.com/news/2012-06-27/stockton-california-to-file-for-bankruptcy-city-says.html

    今晚美股...了

    回覆刪除
  12. 今日都要見紅............-0.06%

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。