2012年6月4日星期一

六四股市大插

今天是六月四日,廿三年前許多手無寸鐵的學生被武力鎮壓,做成死傷無數。當年筆者只是一個未滿十歲的小學生,還記得返學前和媽媽去茶餐廳吃早餐,看到電視播出夜晚坦克車開進天安門的場面。筆者雖然一直反對時下年青人,對政府有太多不滿,係又反政府唔係又反政府,但筆者認為對於天安門事件,的確沒有妥協的餘地。對於中國政府當年的惡行,我們必須要追究到底,那怕政府一直不肯認錯,由現在起再過二三十年,我相信這個事件都不會被遺忘,我們仍會繼續追討下去。

題外話講完,股市今天也有六四事件,就是受外圍股市大跌影響,港股今天大插水。恒指一度跌近 500 點,尾市跌幅收窄不少,全日跌 372 點或 2.01%,國指跌 245 點或 2.55%,總成交 517 億。國內股市大跌,表現差過港股,股市也要求平反?上証急跌 2.73%,滬深300急跌 2.81%。執筆時德國股市仍要跌,但法國股市已回升少許。

今天是重傷的日子,組合回報 -2.80%,是近來很少有的重挫。今天仍然未有動作,因為現金只有 14.52%,不可能再分段撈入正股,因為博中反彈也對組合影響不大。但買牛證的時機仍然未到,預計再跌多四至五百點才可以出手撈第一注。

但要留意週線也已經開始接近超賣,雖然仍然遠未到過往熊市底部那種超賣情況,但在失守大位後,不會毫無反彈地一直插到底。

昨晚和朋友吃飯,講開買樓問題,筆者慣例是搬出現時不要買樓論。今天留言區中也見到有網友提出和筆者一點的觀點。筆者對朋友說,如果以現價全數現金支付買一層樓,然後每月放租,就算好彩地每一個月都有租收,其年回報也不過 2 厘,而事實是不可能每一個月都有租收,因為一旦有人搬出,你要付一筆費用執一執間屋,然後再放租,當中必定會有一些月份是沒租收的。

未計及樓價下跌風險,其回報率已經非常之不吸引。現時大把股票息率有 4-5 厘甚至更多,所以買股票作長線投資看來更加化算。現時澳門一些人口較密集的地區,一個車位可以賣到一百萬,以月租約 $1800-$2000 計算,回報率也是低得可憐。

既然租金完全追不上回報,筆者也樂於繼續租用單位,起碼不用承受息率上升及以樓價下跌的風險。 ^^

145 則留言:

  1. No2. post 冇個 heading 入, 以為戒嚴添 ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前明明打左個 heading, 唔通有六四字眼都要比人禁??再打過先 ^^

      刪除
    2. capmo大大也很夠狠,上周四一穿底,即洗太平地⋯

      刪除
    3. 大巿好可能又開始新一輪跌浪,D強股才啱開始洗,今日洗81⋯,而家巿好陰濕,成日陽燭,錘頭,穿底破頂⋯,不過實情一路穿底。我自己睇法好可能幾日就可到上年10月低位添,唔係我揸cash渴望,先至咁黑心講ga⋯,大巿插完咁多仍然死魚咁彈下都冇,拑到實⋯

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. Cup Sir 今日特別重開留言, 打番個掌印先 ^-^

      刪除
    6. 此留言已被作者移除。

      刪除
  2. 假如今天不支持平反和追究責任,將來政府覺得有必要時,又會用屠殺人民來解決一些政治問題。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯, 我覺得要政府親回認錯幾乎無可能, 但每年都有熱心人去爭取, 其效果可以令政府以過去為警惕, 將來絕對不可犯同樣錯誤

      刪除
  3. 23年前和今天一樣
    不想記憶,未敢忘記!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們這一代要教導下一代認識六四

      刪除
    2. 23年前和今天一樣
      不想記憶,未敢忘記!X2

      我們這一代要教導下一代認識六四 X2

      刪除
  4. 六四當時我在大陸讀緊中三,要升高中。當時學校成日好重視政治,仲加幾堂政治課,及考試。大陸呃人民,話D人反革命,但從冇話D人點解要反革命⋯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果當時在大陸, 應該不能了解事件真相 ^^

      刪除
    2. 大陸洗腦政策,好希望香港繼續有自由的空氣,不過多年前早已被一路路壓縮⋯

      刪除
  5. 達人兄,我相信澳門和香港一樣,也是樓價被炒貴了好多,但身邊的朋友或同事因有需要所以現價都買,我也不敢多說,自己係97年第一次買樓,最終沽了蝕了100萬(因為換了另外一間),依家呢間雖然都追番至平手,j但感覺好似發咗場夢咁,我覺得依家樓價好難大跌,但始終會有加息嘅一日,可能到時會調整,但who knows!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以影響樓巿的不只利息,供應(勾地,八萬五),經濟(市民收入,熱錢),政策(SSD)等等都有影響!2008年9月金融海潚,銀行出現信心危機不肯借貸,包括樓按,樓巿在三四個月內由高位下跌兩三成,當時利息低但在銀行閂水喉下價格一樣可以下跌!

      刪除
    2. 同意 x 2

      澳門供應量不嬲都非常大, 樓價都升得咁勁真係奇怪, 不過澳門一切野都係睇賭場個收入, 如果持續增長放緩, 樓價應該會跌

      刪除
  6. 西班牙升近3%,德國也升近1%,英國假期

    回覆刪除
  7. 法國升0.59%, 德國跌1.05%, DJ, S&P500微跌, 都係弱

    回覆刪除
  8. 頂, 我記錯咗! 上星期我沽咗151, 而家仲有1083, 3331喺手, shxt!

    回覆刪除
  9. Have some meaning China Shang hai Index:
    2012 年6月4日, 上証開市係2346.98 , 收市係跌了64.89..

    the number is reversed means 平反
    23 means 23rd year

    回覆刪除
  10. G7 to hold emergency euro zone talks, Spain top concern
    http://www.reuters.com/article/2012/06/04/us-eurozone-idUSBRE8530RL20120604

    唔知有無結果

    回覆刪除
  11. Cup sir 那邊的六四片段要重溫的,譲更多人明白六四是甚麼。

    回覆刪除
  12. 中線仍弱,但的確有反彈potential
    SPX,NDQ、CAC日線呈背馳
    美匯跌穿10天線/歐羅升穿10天線
    油價周線超賣,Brent應可於100元先作反彈

    回覆刪除
  13. 回覆
    1. 達人Sir, Louis 兄 及各大大/姐妹早晨 ^-^

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. 上面真係咁快軟了~~

      刪除
    4. Capmo 大大, 請問你對樓市有何看法?

      謝謝! :)

      刪除
    5. Capmo 大大 ~ 早晨! :)

      ps. 忘了 ~ sorry! :p

      刪除
    6. 家人 ....明年會結婚!

      刪除
    7. 各位大大早晨, 874 super crazy!

      刪除
    8. 我覺現是近升之10年之尾,快到向下之7年了.

      不過仍要看個人負擔能力及家人愛人的需要壓力^_^

      我亂估不要亂信噃~~

      刪除
    9. """家人愛人的需要壓力""" 才是最重要 ^^

      刪除
    10. 唔買冇信心冇面唔嫁咁焗上噃.
      洗幾十一日都巳是潮流,
      其實冇留番那幾十起步唔知慳幾多力 ^-^

      刪除
    11. 達人兄,capmo大大,Louis兄,各大大早晨 ^^

      其實冇留番那幾十起步唔知慳幾多力 ^-^ x 2
      最緊要另一半有同一理念

      刪除
    12. 其實冇留番那幾十起步唔知慳幾多力 x 3 ;p

      刪除
    13. 其實我當初一結婚時打算即買, 當時我住緊個度仍賣緊 35M, 當時家人反對話貴, 我話長遠值架。點知過左一個農曆年期假諗住睇樓, 一開價就 55M, 我即刻媽媽聲, 封住個銀行 account 唔買 ^^

      壓力總是有的, 看見身邊好多人不斷上車, 但我以那些人做借鏡, 佢地大多數都係見人買佢就買, 跟風個隻, 驚死樓市長升不跌, 實屬毫無投資觸角既一群人, 於是我更加不會跟了 ^^

      刪除
    14. 近排多左一些無乜實力既年青人, 年紀輕輕就結婚, 有些未婚生了子, 出黎工作得四五年, 當然首期都無啦, 但佢地又想住靚樓 (4M up 的), 於是有人開始把父母原本層樓攞左去按, 然後用黎交首期

      但後果係要兩邊都供款....所以數據上現時好似供樓負擔個比率唔係太大, 但這些數據無反映真有一些人是按父母層樓黎套首期 ^^''''

      刪除
    15. Louis 兄: 我打錯字, 應該係 3.5M 和 5.5M, hahaha

      我記錯我係 Capmo 大大, 架多左一個位, sorry sorry

      刪除
    16. 利率如果還是 "低" 和 工作穩定應 ....可以,安全!

      刪除
    17. 工作穩定....真係好難講。係澳門如果做政府工和銀行應該幾穩定, 但賭場工就唔穩定, 08年已試過好多人被迫停薪放假, 甚至被裁

      刪除
    18. 我始終覺得當經濟出現不明朗時, 最有效保身既方法係:減少負責

      無責一身輕 ^^

      刪除
    19. Capmo 大大住緊個度應該以 B 黎做單位 ^^

      刪除
    20. 達達 ~ 35M, 在澳門可買獨立屋...? :p

      刪除
    21. BB啱唔啱??^-^ 唔好同我作大噃~~

      刪除
    22. Louis: 35M....08年就買到竹灣個 D 別墅, 依家買唔到了 ^^

      Capmo 大大: 哈哈

      刪除
    23. 不過我所講既野只限澳門, 香港係一個完全不同既環境, 因為香港係真有剛性需求, 供應量嚴重不足。

      相反澳門係供應量過份充裕, 只係現時不分地域全部新樓一律係豪宅, 所以澳門單位供應量太多, 真係任君選擇, 空置率高, 所以租金追唔上樓價升幅

      租金應該是最能反映剛性需求

      刪除
    24. Capmo 大大 ~ :P

      ps. 香港市區舊樓(20-30年)都 6000-7000 呎! (低實用率 ~ 7x%) :X

      my God!

      刪除
    25. good point -> 租金應該是最能反映剛性需求

      刪除
    26. 澳門尺價仍然平香港好多, 我住緊個度係澳門南灣區, 等於香港的中環, 15年樓左右, 實用 1000 尺多少少, 賣緊 6M

      刪除
    27. 3 M 時 ~ call 我, 等我做你鄰居!

      ps. 如果 當時有錢有能力! :p

      刪除
    28. 不過我想吼新樓, 有會所的, 可以游水 ^^

      依家個度無會所 =_=

      刪除
    29. 6 M 都無會所? :o

      Like 太古城!

      刪除
    30. 我都無會所....因為窮! :?

      刪除
  14. 經過琴日6 4, 證明上証係造市o既..."

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁o岩做到個數字, 哈哈, 但要用好多銀黎做 wor ^^

      刪除
    2. 無形之手,玩弄緊我地^_^

      刪除
  15. 回覆
    1. 原來佢仲跌緊, 我趕左佢出 watch list 了~~

      刪除
    2. 尋日明顯放量, 今日又逆市下跌, 趕佢出場

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. 今早曾試入81,太疏冇得掃.

      今日隻316同車廂都好弱~~

      刪除
    5. 航運今日要混水, 無乜運行 =_=

      刪除
    6. 又開始強弱分明, 好多弱雞股冇得升或番邊緣了~~

      刪除
  16. 有冇師兄研究過1137?
    有2.5特別息

    回覆刪除
    回覆
    1. 天空sir沽空隻宇宙最強老吉,真係 ....

      刪除
    2. Capmo 大大也有工傷? ^^

      刪除
    3. 佢係咪博唔會開第10鋪庒, 死要閒~~

      係要沽都要番十元下先啦~~

      刪除
    4. 昨日想報冇報, 今日收市前看^-^

      刪除
    5. 派息只是一次性, 而且派完後股價要除凈. 1137派完息後, 只剩下一些等待燃燒的現金和王維基的夢想...

      派息之後, 1137幾乎沒有什麽賺錢業務了, 未來要看電視牌照何時發出, 而王生在這個新業務上是否能做出和之前類似的成績. 如果牌照發放延遲, 對1137肯定不利, 如果順利在近期發出, 也需要時間讓大家看看1137做得如何, 也就是說, 在未來兩三年內, 1137的前景是不明朗的, 相信市場在這段時間對1137會很審慎.

      我相信為收息的話, 市場有比1137更好的選擇, 而買夢想的話, 夢想有可能很美, 但也可能是噩夢.

      我會避開1137.

      刪除
    6. 彈散 x 2

      今日我 like 大插, hate 彈散 =_=

      刪除
    7. 今晚G7開會,看看大戶怎演繹!

      刪除
    8. 收市前或巳預知一二^-^

      刪除
    9. 阿爺回軟港股也沒有跟足,暫時利好?

      刪除
    10. 下午茶才知有冇境....^-^

      刪除
    11. 果然三點三開始下跌,多謝Capmo大大袋錢入我袋!

      刪除
    12. 睇完戲回來, 看見股市下午曾經上過, 但又落返, 同我走之前無乜分別 ^^

      刪除
    13. 1137 的問題是, 政府發新的免費電視牌好像在玩嘢.

      刪除
  17. 老婆放假, 下午同老婆睇返場戲, 所以提早交易, 沽出 1919, 沽出國指牛

    反彈力仍然好弱, 咁樣反彈法不如大插仲好過 =_=

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪架, 我現心態唔好咯^-^

      刪除
    2. Capmo 大大: 現時開始要進取?其實我一直都想守住等反彈, 但打後幾天有機會唔得閒, 所以先套一點現, 我覺得今日大插仲好過陰彈, 如果今日插四五百點已經可以出擊 ^^

      刪除
    3. 達人兄 campo大大
      兩位1君還持有?

      刪除
    4. 我巳冇, 達人Sir 應仲有^-^

      刪除
    5. 我有一君, 今天沽了二君 ^^

      刪除
  18. 回覆
    1. 達人 sir, 你好,
      睇左你個 blog 近半年, 每日都黎睇一睇, 慢慢已成為習慣.
      平時睇多, 甚少留言.
      其實都想八卦下, 達人 sir 做什麼工作? (唔知方唔方便透露)
      達人 sir 同幾各大大都十分貼市:)

      刪除
    2. 我做工廠的, 無錯, 我是比較貼市, 但太貼士有時唔係好事 ^^

      刪除
  19. 路人甲兄:

    如見留言, 請聯絡豐盛融資ANDY LAI 25453073

    回覆刪除
  20. 路人甲,請小息時到校務處找訓導主任pkm007

    回覆刪除
  21. 尋晚止蝕Priceline ($606, 我燈了), Sourcefire ($48.1), Yum! Brands ($63.52). 後面2隻, 上星期五走唔切.

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。