2012年6月13日星期三

繼續反彈

昨晚美股急升,但今朝港股曾試過倒跌,不過其後由於國內股市發力,帶動港股繼續反彈。恒指全日升 153 點或 0.82%,以高位收市,國指升 138 點或 1.46%,總成交只有 465 億。國內股市表現非常好,上証升 1.27%,滬深 300 升 1.59%。執筆時歐美股市回軟。

今天沒有任何買賣,組合回報 +0.38%。內房繼續強勢,昨天買入的融創 (1918) 再升 4.4%,連續三天出現大量成交的大陽燭,看似動力不錯。利君 (2005) 今早曾急跌 6%,尾市跌幅收窄至 2.4%,走勢仍然良好,繼續持有。其他持股無甚特別。

今天繼續少看大市,下午訓了晏覺,竟然唔知醒,要到 4:30 後才起床 -_-''''。回到公司收到朋友的短訊,簡短地說:大市重上 19000。再說下去,就問我有沒有買股。不少人又開始對股票有興趣,早兩天筆者的岳母大人竟然來教我炒股! 哈哈

如果問我現時市況夠恐慌未,我肯定會答未。現時看見大市升,大家如果覺得迷茫,應否在現水平追貨?大可以問自己以下問題:

1. 根據自己的定義,失守 20300 點後急插,是否等於熊市? (除非你自己心中都無定義)
2. 如果是,現時有否出現熊市底部的特徵?
3. 現時大市回升,幅度和成交量等,和以往熊市的反彈有沒有特別不同?
4. 現時恒指的估值和周息率等,是否已跌到以往熊市的一般低位?
5. 有沒有足夠證據,可證明 this time is different?

如果以上答案都不足以指出這是一個很有把握的中長期 turnaround,那麼我只會相信這是一個熊市反彈而已。直到大市出現突破性發展,才可以確定熊去牛來。如果大家不喜歡用牛熊這個詞,不如用 uptrend 或 downtrend。

今天又去行書局,完全找不到許臨的書,早前有網友推介許臨,但澳門就是沒有,可能要去香港訂書寄過來。但今天在商務印書局發現 陳江挺 的 <<炒股的智慧>>,雖然經小 KRR 網友推介,我已看過網絡版,但今天還是忍不住要買返一本實物來收藏!

售價只是 $93,買股票最低手續費左右的價錢,就可以買到一本好書!建議未看過的網友必定要買來看,看過後真的很有得着。完全不是一般的炒股老千書,而是真的用心寫,而且是非常實用的一本書 ^__^。

我認為新手看過後必有得着,如果你是新手,但看過後覺得完全無得着,咁我建議你離開股票市場吧! 股票不適合你的  ^^'''

48 則留言:

  1. 炒股的智慧, 堅好睇, 睇了兩遍, 第一次同第二次睇都有不同的共嗚.
    希望不久將來能有作者一半能力 :)

    許臨兩本書我都打算買呢, 得閒去書局找找試閱先~

    回覆刪除
    回覆
    1. yes, 值得翻睇又翻睇 ^^

      講既炒家共有 4 個成長階段, 我係第二和第三階段之間

      刪除
    2. 超級好嘢,翻睇又翻睇X2

      刪除
    3. 要買番兩罐罐頭黎trade吓先 ^^

      刪除
    4. 超級好好睇。已睇了二次。

      刪除
  2. 以前研究股票都鍾意睇圖,兩大本台版嘅陰陽燭圖書,加上經典嘅期指圖表分析,簡直愛不釋手.不過後來搬屋都丟了,就算依家係書局睇番,都係懷舊一番多,呢兩日升市,自己組合仍然大跌,主要都係受思捷拖累,似乎有排冇運行.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係根據甚麼準則令你對思捷有興趣?我之前都買過, 不過係以技術走勢作考量, 其後發現不對路就走人, 思捷有否基本因素令你覺得吸引, 還是單純覺得佢夠殘?

      刪除
  3. 達人兄,呢幾年只買弱勢股,而且很少止蝕,倉內大部分股都蝕4至6成不等,依家唔會諗太多了.6月底再買仍然係弱勢股如珠寶,體育波鞋,航運股等,最壞打算係輸光本金.

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確買價殘股暴昇係會好興奮,但點解要全副身家買呢?

      刪除
    2. 我都唔係幾明...^^'''

      點解要專買殘股?的確有好多股壇高手都會買殘股, 甚至係買破產邊緣的股, 但係佢地睇到一旦有轉機將會爆升得好利害, 是否 330 和 珠寶等有轉機?

      因為應該唔係單單為左價殘而買, 一定會有一些基本因素令你知道佢死唔去而且未來會爆升?因為好多殘股係未無返身之日。

      刪除
  4. 早晨,各位大大,冇晒人,好似出新文章咁⋯。我清貨⋯應該唔見三幾千手續費,冇膽了

    回覆刪除
    回覆
    1. 清貨喇? 都 OK 架, 因為依家個市睇落去似反彈, 我未見熊市可以一 take 過, 直插急跌後就此見底, 然後 Deep V 回升直上牛市的 ^^

      刪除
    2. 早晨, 各大大^_^
      今日好過昨日好多了, 全升中^_^

      刪除
  5. 以為達人SIR去到第4階段TIM XD
    拜服!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 嘩, 2 君又起動, 1 君上返 ^^

      刪除
    2. 達人兄,大家早晨,

      2君勁,1177,1918又勁

      刪除
    3. Capmo 大大雙飛, 一王二后? ^.^

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. 我昨寫入1君實係入了2, 係君都要, 不過1同2都入仲好^_^

      刪除
    6. capmo大大
      請求你寫blog 公開你既投資組合 haha(說笑)
      但對你5体投地就真既xd

      刪除
    7. 此留言已被作者移除。

      刪除
    8. 此留言已被作者移除。

      刪除
    9. 我係跟風吹水, 笑下好了,請勿認真, 一切自負 ^-^

      刪除
  7. 行開左 又睇到最重要個個信息就del左:(
    不過唔緊要 總之日日gogogo

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。