2012年6月11日星期一

好消息反彈

有傳西班牙會得到一千億緩助,港股今日裂口高開,以接近高位收市,全日升 451 點或 2.44%,國指升 222 點或 2.37%,總成交 457 億,並沒有放量。國內股市跑輸港股,上証升 1.07%,滬深 300 升 1.34%。

今天沒有任何買賣,目前持股:

國指 ETF (2828)        佔組合 10.91%
旺旺 (151)                  佔組合 7.56%
中銀香港 (2388)        佔組合 7.35%
民生銀行 (1988)        佔組合 5.47%
利君 (2005)               佔組合 4.58%
新華文軒 (811)          佔組合 3.92%

實物資產                    佔組合 9.38%
現金                           佔組合 50.84%

如無意外,以上持股會放在倉底不會輕易沽出,但可能會檢討持股質素,有更好選擇或會換馬。但利君 (2005) 除外,2005 是以技術走勢作買點,今天曾一度跌超過 2%,但收市卻倒升 2.50%,技術走勢繼續強勁。

今天組合回報 +0.59%。暫時對短線無多大睇法,是應該有反彈,但反彈過後去向如何,無謂太早差測。星期日希臘投票,結果如何無人知,正路是應該會留在歐元區,但筆者卻認為踢它出局對長遠才是一件好事。

要看看有沒有黑天鵝出現,一旦出現時要看自己有沒有足夠現金趁恐慌買貨,如果沒有黑天鵝出現,反而問題似乎在逐步改善,向上把關升到甚麼位才增加持貨。大家不妨諗一諗。

----------------------------------------------------------

昨晚看了 <<普羅米修斯>>,外星人原來是街霸 IV 的最後大佬!?

 


108 則留言:

  1. 外星人原來是街霸 IV 的最後大佬?! :O

    回覆刪除
    回覆
    1. 達人兄,

      係咪你預期中睇?

      刪除
    2. Cash 兄: 你意思係套戲有無預期中咁好睇?我認為不要當異形前傳來睇, 要以一套新電影來睇。

      刪除
  2. NO.3 again ^-^

    今日收唔到的貨,明天或可又有多呢 ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 此留言已被作者移除。

      刪除
    2. 唔通係得我跟唔到capmo大大錢:(

      刪除
    3. 明天你想買番勿呢??

      刪除
    4. 我也跟不到 Capmo 大大賺錢 :O

      不過現階段我不會太進取入貨, 保留持貨睇事態發展, 因為長線宜分段撈, 暫時未到估值低殘的第二個位, 恒指 PE 9.X 倍, 不算好殘 :D

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
    6. 達人兄,我估買少少還可以吧,雖然今日升咗唔少,但都算是低位徘徊,小弟不才,剛也開了新的網誌,或許在眾兄高人前多一把另類聲音吧!

      刪除
    7. Capmo 大大: window ??

      Manfred 兄: 所以我有的持股不會沽, 但新貨我也不會買, 因為走勢這是一個熊市, 上升我只視為反彈, 我買貨有兩個準則:

      1. 等估值再更低殘買多一轉 (可能要等 8 倍估值)
      2. 有明顯突破以逆轉向下趨勢

      刪除
    8. 雖平,但真熊7.x 都常有~~

      刪除
    9. capmo大哥經常買入後就大升,賣出後就跌,身手敏捷買賣果斷,好難跟的,我都只有流口水的份兒 :(

      刪除
    10. 我都只有流口水的份兒 x 2 :(

      刪除
    11. 我係來自...........香港...........既.........流野.
      唔好笑死人咯 ^-^

      刪除
    12. 我先等 Window 8 ^^

      真熊的話 Win 6 都會試

      刪除
    13. 什麼係window@@達人兄

      刪除
    14. 飲沙使都係 7.x 咋, Win ^, 咁大貪 ^-^

      刪除
    15. Vinda 兄: 你可從上面的對話中推考, Capmo 大大不嬲都用暗語 ^^

      Capmo 大大: 飲沙前係咪比科網熱推高左, 所以跌下來無咁低?海潚期間行緊 win 6?? 我有無記錯?

      刪除
    16. 有 win 6 咁勁版本, 我都驚巳冇銀入了, 巳坐定定係度 ^_^

      刪除
    17. win 8 開始坐其實都無乜問題, 一年後回報不錯 ^^

      刪除
    18. win即是⋯"屁"幾多個 ⋯"太唔死",之後這班夶 大大大大要執雞⋯capmo大大,達人Sir我有冇傳錯⋯

      刪除
  3. 歐美無力...繼續range trading

    回覆刪除
  4. 早晨 達人兄 campo大大 各位師兄:)

    回覆刪除
  5. 各位大大早晨!!!
    星期日希臘有結果,呢幾日都應該係反覆??

    回覆刪除
    回覆
    1. 又未必,如果市場預期希臘可以順利過關, 或者股市升定先, 今日港股表現唔錯

      刪除
  6. 早晨各位:)
    呢期太悶,都無乜野好做,睇書提升功力好過XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 達人SIR有無睇過The little book that beats the market?

      刪除
    2. 未知值唔值XD
      岩岩先開始睇
      睇完話你知!

      刪除
  7. 回覆
    1. 筒縮啲野,不嬲都好神既

      刪除
    2. 頂, 我尋晚先研究左 1918, 本來想今朝買入作中線不設止蝕, 點知已經爆升 T___T

      刪除
    3. 內險同內房睇黎食正減息個主題 ^^

      刪除
    4. 但81做勿咁弱,亞媽都行D呀~~

      刪除
    5. 達人Sir, 我同你叫 go go go 啦^_^

      刪除
    6. 來自山洞兄
      81五月銷售環比顯著下降,因為四月一筆過大賣廣州某樓盤,或導致五月沒多少貨源可賣。這或可解釋該股前兩天表現稍遜於同儕的原因。

      刪除
    7. 好管理一個月有鬼影嚮, 不過佢次次都走慢DD, 唔好有其他野就好了^_^

      刪除
    8. Capmo 大大 and Vinda: 一君 gogogo!!估吾到買得咁少貨, 但都有點驚喜 ^^

      刪除
    9. 達人Sir 評為估后, 昨日差2位就收番隻股王, 衰貪多2位就冇........

      刪除
    10. 好彩我昨日買唔到股王都入到DD股后 ^-^

      刪除
    11. Capmo 大大: 即係未收 股王 (老王)? 今日又爆, 強!

      刪除
    12. 此留言已被作者移除。

      刪除
    13. 此留言已被作者移除。

      刪除
  8. 1918今日繼績GO~但今日tbb有人推>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 頂, 我尋晚先研究左 1918, 本來想今朝買入作中線不設止蝕, 點知已經爆升 T___T

      刪除
    2. PE 2.X倍, 息率 4.X 厘......好過 ibond 啦 ^^

      刪除
    3. 我諗SET止蝕搏破頂都OK既,但TBB有人推呢隻我都覺得奇怪,都唔係升左好多姐..搞到我有少少戒心. P.S 我持有超極少量1918

      刪除
    4. 記唔記得六叔同思治早幾年日日都推 ^-^

      不過現減息應有DD機吧~~

      刪除
    5. 感覺上 119每次比其他內房升得勁

      刪除
    6. 我外母有軟陽, 依家佢屋企裝修, 暫住我屋企, 日日同我講跌到 2.80 再買, 近排話跌到 3 蚊樓上都唔怕買, 我早排走左隻 1919, 尋日佢話唔洗走, 應該放長. 又話再跌到咩咩位再買

      外母開始教我炒股, 要小心 ^^'''''

      刪除
    7. 你外母係咪lamp燈? ^^"

      刪除
    8. 你外母知唔知, 你係股票達人? :)

      刪除
    9. 我外母係典型老散, 買後跌立即放長, 然後向下溝 ^^

      刪除
    10. 你有冇答佢, 係既係既... ^-^

      刪除
    11. 你要問番佢咩位止賺/止蝕,唔該 ^^

      刪除
    12. 我係咁話:"唔...唔...唔...係呀...有時好難估既...."

      老散係不設止蝕架 wor, 誓要返家鄉 ^^

      刪除
  9. 唔通有人發現益力多溝紅牛可以止瀉, 導致大中華區廁紙需求大跌? 3331跌咁多, how come!

    回覆刪除
    回覆
    1. 防守股最後都終需一跌, 我唔認為現在是熊底, 根據以往熊底, 防守股跌到 50週線走入得過. 3331 有排都未到 50週線

      刪除
    2. 近排睇3331, 好似無咗防守股嘅特性

      刪除
    3. 3331 跌到位值得吸, 依家可能太早

      刪除
  10. 忍唔住都要追一追 1918, 小注, 不設止蝕 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Capmo 大大: 我收市前可能真係出去食下午茶了, 所以偷步 ^^

      Vinda: 604 好似待變 feel, 不過股價好穩 wor

      時間兄: 大家兄弟, 齊齊 gogogo

      刪除
    2. campo大大
      方唔方便透露下你簡股的方法?

      刪除
    3. 跟達人Sir 同各大高手揀過的 ^_^

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。