2011年12月1日星期四

11 月結

今天先來做一個 11月總結,翻查自己的交易記錄,發現上半個月其實做得不好,先有月頭開始嘗試做淡,結果被大市夾一夾,大約損失了 1%,其後當大盤企穩了 19000 樓上時,嘗試買入部分股票炒 range,初段做得不錯有些利潤,但最後期待 A 股的大反彈沒有出現,反而調頭下跌,結果買入的 6030 和 165 等,由原本的有些利潤變成微蝕收場。不過後半個月開始再做淡,又把回報拉回了一些。

11月組合的回報:+1.47%
11月恒指變幅:-9.44% (自 10月31日收市 19864.87 點 跌至 11月30日收市 17989.35 點)
組合跑贏大市

組合於 11月30日收市的 YTD -3.53%,恒指自組合成立以來變幅 -21.65%

P.S. 以上回報是淨回報,已經扣除了所有交易費用,以及扣除了筆者每個月尾所收取的基金管理費用,今個月基金回報一般,不夠 2%,不過筆者自己就賺了一筆管理費咯 ^^

不過不用多說大家都知道,今天 (12月1日) 將會是筆者歷來出現的最大單日負回報,很慘烈!今個月可能連粥水都無得食咯 -_-'''''''

98 則留言:

  1. 仍有正數於動盪的 11月,真不錯了. (拜服中)

    爛B 倉今日冇左1個位, 實最慘痛的一日,
    本巳算50天為界, 奈何七國聯軍入我倉,
    本CPI 衰到暈, 但不及 RRR 一拳 K.O. 了我.
    被打到嘴都腫埋了, 又一次貪勝不知輸的教訓.(撞牆中)

    回覆刪除
  2. 達sir,
    我都係12月一開局就要嘔血,加上我今日即市操作毫無補救作用..XD齊齊開始慢慢追 =[

    回覆刪除
  3. 睇㴝今次要食住樹皮㴝過年

    回覆刪除
  4. Capmo 大大: 整個 11月只是一個小小的正數. 單日今日就來一個大大的負數 T_T, 一直的防守力於一日之內崩潰, 慘

    Jazzf: 無錯, 慢慢追吧

    堯: 一追再追 ^^

    匿名兄: 我連樹皮都無 T_T

    回覆刪除
  5. 又一次貪勝不知輸的教訓 x 2


    要閉關思過先得

    回覆刪除
  6. 睇㴝今次要食住樹皮㴝過年

    唔駛咁悲呀?

    回覆刪除
  7. 做好做淡都會有受重創既機會,唔好灰心^-^

    回覆刪除
  8. 剛剛再看陶冬的 Blog:
    http://blog.sina.com.cn/s/blog_467a66b00102dvb5.html

    結論: 歐洲問題完全未解決. 只把問題拖延, 今朝睇訪問香港高官解釋全球央行救市行動, 他答得很疑惑, 只係話給銀行有短期的流動性幫助, 但完全無提過長遠有何幫助, 我開始懷疑究竟有幾人清楚了解今次救市行動是乜東東. 可能好多人和筆者一樣都 R 爆頭

    美國方面經濟應該已經慢慢增長, 陶冬睇野很客觀, 不似一般分析員一句美國有排死就算,所以美國是復甦緊, 這點不應該再懷疑.

    中國經濟增長應該會放慢至 8%, 這一點陶冬和筆者意見一樣, 其實放慢至 8% 不是壞事, 仍有 8% 增長已是全球最 Top 之一, 筆者的意見是, 現時增長降至 9.1%, 無理由中央這水平那麼快就大量放水. 否則只會造成這兩年的降溫工作完全白費. 陶冬認為解決經濟亂像 (即亂批貸款, 資產格價暴升等) 比經濟增速更重要

    回覆刪除
  9. 花花: 其實唔係貪勝不知輸, 只不過係單日升幅已超過知輸位好多, 認錯都認唔切. haha~~

    Cash 兄: 都好悲架, 幾個月之來防守的努力, 一天內白費. haha~~

    回覆刪除
  10. 落了盤 出 HSBC BB
    未成

    by 志

    回覆刪除
  11. 上午回顧, 今早做的暫算正確~~

    回覆刪除
  12. 通常下午才見真章, 我會在 3:30 才開始徹退.

    回覆刪除
  13. 下午才見真章, 我會在 3:30 才開始徹退 x 2

    回覆刪除
  14. 達人哥哥大大,你寸我都寸唔切 笑

    回覆刪除
  15. 達人sir, 啊爺冇上過禁濟...真係點解架呢~
    都跟下大圍啊!

    回覆刪除
  16. 贊成用週線圖!恆指走勢受制於二十週線,現在是193~194,今週同下週收於上便極有可能熊轉牛。

    回覆刪除
  17. 下午開看應會來夾多下,
    唔好再加深淡住了.~~

    回覆刪除
  18. 花花姐: 我寸你咩?無 wor ~~haha~

    桃: 大陸都有跟外圍, 跟左 2.2% lor ^^

    匿名兄: Yes, 與現在相距其實不遠, 大可以等到真正確認出現才大手入貨看好. 如果真係牛一來臨, 要追回報其實不難. 但驚佢半死不活有排攪.

    Capmo 大大: 唔好嚇我 -_-''''

    回覆刪除
  19. 下午估 Kill 19200牛, 收 19000之上
    -b1,d1

    回覆刪除
  20. sorry for typo..kill 19200BB,
    closes around 19000+

    回覆刪除
  21. A在一路回跌
    有可能國企指會跟翻的

    回覆刪除
  22. sorry for typo..don't kill 19200BB 'today',
    closes around 19000-
    A在一路回跌
    有可能國企指會跟翻的x2

    回覆刪除
  23. B1 & D1: 原來你係同一個人?haha~~

    Cody: 想沽就沽, 維持返風險管理. 不過回收價係 11000 點, 今日應該不會回收, 所以我等到 3:30 後才做野

    回覆刪除
  24. 今日係唔係叫盲搶貨 ?_?
    CDROM

    回覆刪除
  25. CDROM: 先不論大市是否真見底, 以網上所見的散戶來睇, 今日入貨的散戶應該不少

    回覆刪除
  26. 觀望唔玩住,我膽好小,又係新手,多謝你今早既意見 : )
    CDROM

    回覆刪除
  27. 匿名 B1: haha ~~咁多名既

    CDROM: 不用客氣, 輸錢不用氣餒, 所有高手都是係最初輸錢一路走過來的

    回覆刪除
  28. 達人SIR都係高手:P

    K

    回覆刪除
  29. 達人兄 ~ 當然是高手 :)

    回覆刪除
  30. 達人兄, 不如搵日寫寫你怎樣變成高手的歷程~~想看呀~~

    謝~

    回覆刪除
  31. 達人兄, 不如搵日寫寫你怎樣變成高手的歷程~~想看呀~~ X2

    最好加埋新手個陣做緊D咩野比我呢D小朋友學下

    K

    回覆刪除
  32. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  33. 上證冇力,會否考慮多看一天先出貨。

    回覆刪除
  34. 67887 ~ ha....ha....ha (苦笑)

    昨日微蝕平了!

    好過我的69303一開市就打靶

    回覆刪除
  35. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  36. 上証唔尋常,好憂慮XD

    K

    回覆刪除
  37. 上証唔尋常,大成交量又低收
    淡倉唔大,睇多日啦

    回覆刪除
  38. 我覺得恒子今天上升的烈口好太,要回多過上衝(我亂估)
    下午我賣出/\成股票止賺,不知對或錯.

    回覆刪除
  39. 上證唔尋常,大成交量又低收
    淡倉唔大,睇多日啦 X2

    反正都預左
    唔爭在等多日

    K

    回覆刪除
  40. K and Louis and 堯: 咪玩我, 我當然唔係高手 -_-'''

    紅塵: 我心底裡很想再睇多一日, 但紀律上絕不容計今天不徹退 :(

    回覆刪除
  41. Cash 兄 and K: 如果大市再夾多一日, 我死都唔掂, 依家仍然是可以控制之內的負回報, 唯有徹退

    回覆刪除
  42. 諗住尾市上來睇下達sir點,見到好多淡友的心底話。

    我心底裡很想再睇多一日, 但紀律上絕不容計今天不徹退 =[ x2

    回覆刪除
  43. 唯一可做就係沽出一點今日組合中升太多既股。

    回覆刪除
  44. 全面沽出所有熊證, 今日回報應該超過 -6%, 係歷來最慘痛的一天, 今天是淡友的黑天鵝事件. 明天個市升定跌講真無人知, 又有可能跌返幾百點.

    Anyway, 嚴守紀律最重要, 那怕明天大市暴跌一千點, 都不後悔了, 這樣的市況, 真的無從估值. 持有正股的話還可以守一守看多一天, 但洐生工具是無法守的.

    回覆刪除
  45. 達人 Sir ,守紀律, 強!!
    其實不論正股及衍生皆要(拜服中)

    回覆刪除
  46. Capmo: Yes, 正股其實都需要, 睇黎今個月都休息一下. 我諗無咁快上破 20000 點掛. 唔想今個再做野. 反而休息下睇下書, 過埋個聖誕先 :D

    回覆刪除
  47. 好似美黑期又急升緊, 有無人知?

    回覆刪除
  48. 達人兄, 你做得好岩~~~

    我尾市都走了大部份, 只留了少少BB, 都會預左比佢打把~~~

    回覆刪除
  49. 今早止蝕了一隻恒指熊,剛再把剩餘的兩隻個股熊清了。淡倉全清。
    本有幻想睇多日,但達人兄一包嚴守紀律如當頭棒喝。謝達人兄。
    fai

    回覆刪除
  50. 埋單今個月仲有D剩:)

    K

    回覆刪除
  51. 堯: 我預左聽日可能拮大脾, 但都無辦法, 自己估唔到大市點走, 估唔到今晚有乜消息出台. 能做到的只是封住蝕本大門, 回報再慢慢追過吧

    回覆刪除
  52. FAI: 睇下你最初設的是甚麼止蝕位, 我自己最初就設下升穿企穩 18500 點就認輸. 現時已遠超出這個位, 所以不論有沒有企穩都要認輸了.

    K: 強!!

    回覆刪除
  53. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  54. Capmo 大大, <-其實不論正股及衍生皆要守紀律(拜服中) x100

    ps. 我就是之前沒有守紀律 (正股和衍生), 所以重傷

    回覆刪除
  55. 達人sir嚴守紀律, 值得學習!

    ted

    回覆刪除
  56. 達人兄,我心目中的止蝕位和你的差不多。(其實是抄參你的喇)。
    正如今早所問,如果高開後明顯回調,即使收市仍高於18500,當可考慮再看看。但其實今天高開後並沒明顯回調過。那就只好安策略行事,明天真的大跌的話就再嘆可息好了。
    fai

    回覆刪除
  57. 不論正股及衍生皆要守紀律 x 200
    今日倉位-2.2% >-<

    回覆刪除
  58. Ted: 多謝支持. 可憐今個聖誕無大餐食了 :(

    FAI: 其實明天大跌或繼續升的機會, 我看只是一半一半, 不過今天恒指的確沒有明顯的回調過, 雖然 A 股有點奇怪, 但單一訊息不足以影響我改變一早定下的走位貨. 而先前的領先個股今天都升得很精彩, 所以無理由唔徹退喇.

    若果明天大跌, 真的比個天玩, 非戰之罪

    回覆刪除
  59. Cash 兄: 你有正股頂住, 無有怕. 我玩單邊就夾 X 死, 不過 pair Trade 我自己唔善長. 覺得玩雙邊玩得最好既係 Goldone 兄. 要多多向他學習

    回覆刪除
  60. 好眼訓, 訓陣覺先, 今晚夜 D 出文 :D

    回覆刪除
  61. US 黑期

    Wall Street -23.0

    Stock Newbie

    回覆刪除
  62. 玩雙邊玩得最好既係 Goldone兄.
    要多多向他學習 x 2

    回覆刪除
  63. 今日set左價 放唔到
    希望聽日有個好價比我放

    回覆刪除
  64. 玩雙邊玩得最好既係 Goldone兄.
    要多多向他學習 x 3

    以我所知, 現在金一兄又有牛又有熊

    回覆刪除
  65. 同意
    今日入貨的散戶應該不少
    明天可能更多

    回覆刪除
  66. 今日好多散戶問係咪要追
    想食火雞喎

    回覆刪除
  67. 達人兄, 非戰之罪 個市咁行法冇人估到 加油!

    回覆刪除
  68. 達人哥哥大大,Cap大大 & 各大大.....早晨


    達人哥哥,你11月組合的回報:+1.47%

    組合跑贏大市

    拜服中



    昨日升千點是沒有一人可預料到

    回覆刪除
  69. 達人 Sir 及各大大, 早晨 ^=^

    回覆刪除
  70. 達人兄&各大大早晨
    Candy

    回覆刪除
  71. 達人 sir 及各大大,

    早晨!

    回覆刪除
  72. 達人兄 及 各位大大, 早晨~~

    回覆刪除
  73. 達人兄, Capmo 大大, Cash 兄及各大大, 早晨 :)

    回覆刪除
  74. capmo大大,

    未開餐,等待中^-^

    回覆刪除
  75. 跟 ~ Cup sir 買入少量 2722 :)

    回覆刪除
  76. 早晨各大大, 尋晚好眼訓一早訓覺, 晏 D 會補文 ^^

    院長: Yes, 所以我今次完全感覺唔到熊市底部個種極度恐慌, 所以暫時我都未信係熊市見底

    Cash: 散戶食火雞, 我依個蛋散就食樹皮 T_T

    AhFai: 多謝!我會加油的!依排少 D 交易, 多 D 觀察, 多 D 看書學習

    花花: 昨日創下單日最高的負回報, 要寫日記 ^^''''

    Louis Sir: 你尋日大食鮑魚 ^-^

    回覆刪除
  77. 達人SIR睇咩書學習

    K

    回覆刪除
  78. Louis 昨曰除一BB消了外, 滿倉貨, 佢實有大食鮑魚 ^-^
    (唔好報慘,數要以現計,死數要劃咯)拜服中

    回覆刪除
  79. 我依個蛋散就食樹根,哇~~~

    回覆刪除
  80. 我依個蛋散日日都食樹皮....中 :?

    回覆刪除
  81. 我滿倉蟹貨....收窄負回報.

    回覆刪除
  82. K: 會睇返 CUP 推介的幾本書, 我只睇了 How to make money in stocks

    Capmo 大大: 你實有聖誕大餐食啦

    Louis: 尋日都食樹皮?唔好玩野 wor, haha~~~

    回覆刪除
  83. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  84. Capmo 大大: 你實有聖誕大餐食啦 x100

    回覆刪除
  85. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  86. 出 315, 跟 cup sir 買 887

    ps. 搏一搏有 Happy Christmas! :)

    希望今年可以收窄負回報到 < 10%

    回覆刪除
  87. Louis Sir: 強!!

    已有新版,吹水在新版繼續....

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。