2011年12月14日星期三

投降輸一半

恒指今天下跌 92 點,成交仍然十分低迷,國內股市破底後兩天,仍然無力反彈。

組合今天於尾市沽出 華潤置地 (1109) @11.78,只留下一隻持股利豐 (494),當殘股收在床下底死牛。今天組合回報 -0.33%,恒指變幅 -0.50%

回顧早前被六大央行聯手救市以及中央放水消息,單日夾去組合的 6% 回報,是為淡友的黑天鵝事件。如果當初死持有手上的熊證,今天已追回大部分回報,但後市係點有無人知?當時淡倉大約佔組合 12% 左右,單日夾去 6% 回報時沽出全清,如果當時死熊保留住,也有可能被大市夾多幾日,全壞情況是全部打把,Total Loss 12%。

大家應該也有看過賭神第一集,最經典一幕就是 "投降輸一半"。筆者當時投降也是輸一半 ^^''''。事後檢討當初絕對沒有做錯,而且也做對了一件事,就是沒有即時轉向全情投入好友的行列,否則到今天筆者可能已再輸多 6%!當天是 19000 點,今天恒指是 18354 點。

有時投資不是 "非黑即白",企錯了一次邊,不要太快轉身投入另一邊,相反冷靜地先觀察,然後再選過,效果可能會更好。還記得 YfChan Sir 的教導,千萬不要讓自己的心態跟隨大市過於波動,一時又全面看淡,一時又即刻改變立場全面看好,否則多多錢都不夠輸。

每人有自己的投資節奏,當發現自己的節奏有點亂時,最佳方法是慢下腳步,而不是胡亂跟別人的節奏來走。看不通後市就暫時投降,到看清楚才再投入,當然這樣會慢半拍,但相對會安全一點。筆者不是靠組合每天的回報來食飯,除了這個組合的現金之外,筆者手頭上還有足夠現金,可讓筆者生活多幾年,那麼為何要急着入市呢?

當然這個舉動可能引來一些大好友的不快,有些一早已滿倉出擊的人,甚至視筆者為敵 (汗 ^^''')。不過筆者不會隨便改變自己的節奏,反正這是一個免費的 Blog,免費的文章當然 "無好嘢",如果有人認為筆者的文章一無事處,最佳的方法就是不再看,反正筆者從來沒有建議任何讀者跟隨筆者的步伐來買賣。

請記住 Cup Sir 名言:Following tips from others is the quickest way to go broke

137 則留言:

  1. 等一個機會就返來,錢係賺唔曬既.加油呀
    CDROM

    回覆刪除
  2. 在股塲做買賣,一定要技術加運氣,你近來只是運氣差D,等一等好快羸返來,加油呀!

    回覆刪除
  3. 我係股市新手@@
    依排都係輸多 不過我每次都係一到止蝕位就走
    唯有慢慢再等時機!! 一心急就會亂
    唯有忍耐 忍耐^^

    回覆刪除
  4. 達人sir,股票就是要有人買有人賣才有成交,有不同意見是正常的,不用太在意別人看法吧。

    利豐真的是殘股嗎?
    我覺得TA很勁呀!
    如果你是指估值低的話,相信也不算是

    回覆刪除
  5. 達人兄, 加油呀!! ^^

    小弟覺得您暫時只是欠了點運氣而已, 以您EQ之佳, 肯定可以好快回復以往那種極具威力的操作!

    不要忘記今年年中大跌市前的幾星期, 您已多次撰文指出大市有隱憂, 並身體力行去盡量空倉以待, 結果最後正正如您分析那樣!! 那一次漂亮的操作令人難忘!!

    小弟限於資質和性格, 暫時未能領會您的操作方法, 但正努力學習您的EQ!! ^^

    -- Vagabond

    回覆刪除
  6. 達叔講野真客氣啊,大家多d交流啦~~haha如果分享下交易小心得,我有一個大缺點和小優點就係股齡短,但研究時間長。

    牛一(一半)、牛一回調、牛二、由牛轉熊、熊市第二段急跌、熊市瘋狂大反彈,每一個階段我都係第一次經歷,而每一階段就算我花多少時間研究都總會有犯錯,我只是靠最簡單的傻瓜死守止蝕法,希望犯錯都不會一招輸到返唔到身,同時盡量不要犯同一個錯兩次。

    所以實際上我除左找出趨勢的方法沒大改變外,操作方法一路都跟隨著市場不同階段改變(包括節奏)。

    回覆刪除
  7. 近幾日平咗利豐SC, 今日開始做SP, 如穿$14會接貨, 同達人齊齊坐。

    回覆刪除
  8. 希望達人兄買華地不是跟阿sir吧!他今天還說自己有賺呢!

    回覆刪除
  9. Louis Sir: 你真係永遠第一位, haha

    CDROM: 仍在等緊機會 ^^

    BlueBird: 運氣差要忍手, 好彩我唔信一個人會永遠行衰運 ^^

    船仔: 不過要提你一樣野, 上落市當中好易頻頻要止蝕, 雖然止蝕位如果定得較緊, 每一隻都只會蝕少少, 但如果頻頻止蝕會積少成多, 所以如果發現一段時間自己頻頻要止蝕的話, 有可能市況好 chok 又或者開始向下走了, 要小心

    Frankie: 我是看股價早前的跌幅, 以及睇佢會唔會係美國復甦的經濟當中做 turnaround play, 橫掂得小小貨係手, 死牛的損失都不大 ^^

    Vagabond 兄: 其實話我 EQ 高, 不如話我有自知之名, 我從來都唔覺得自己係高手 ^^

    Jazzf: 其實我自己知道投資上有好多缺點, 而且自問每天研究時間真的不夠長, 有多野我睇唔到 (應該話無花時間去睇), 所以要同你地學野係真的, 有好多外圍消息有時都係網友講出黎我先知 ^^

    P.S. 為達哥變了達叔的哦 @_@

    Tkchan: 其實我自己本想留下 1109 和 494, 兩隻我都認為係殘股, 不過我自己看了今日恒指走勢後, 覺得較淡, 於是選擇沽一留一 ^^

    Manfred: 絕對不是跟人買, 這隻係我自己以殘股理論以及 TA 選的, 我個恒指狗仔倉一早已有這隻股, 我沽出係蝕住沽, 買入價不對吧 ^^'''

    Cash: 我正在抗議中 ^^

    回覆刪除
  10. 睇返今晚外圍真係令人唔開胃....油價急跌 4%!黃金急升 5%??我有無睇錯呢?

    回覆刪除
  11. 第二波經濟危機殺到黎?無理由黃金突然爆升, 油價又急跌....好痴線 wor!

    回覆刪除
  12. 頂!Yahoo Finance 都神既!人地黃金跌 5%,佢話升 5%, 頂佢個 X...haha...真係金融危機殺到黎?有可能聽日要走金了!金價熊走勢已很明顯

    回覆刪除
  13. e~達人兄,金價應該跌緊,我睇呢個網的

    http://goldprice.org/

    回覆刪除
  14. 再更新 Yahoo 一次, 佢又變返 -5%, 唔怪得 Yahoo 近年比人插到飛起, 真係好鬼流 =_=

    回覆刪除
  15. Gackt: 多謝提供網站, 我以後都睇你個 網喇, 我心諗都應該出錯啦, 無理由油價跌咁多, 金價會升咁多架 ma.~~~

    回覆刪除
  16. 唔知點解係達人blog會變左裝熟達人。

    回覆刪除
  17. 另外,想請教一下,因為避險所以美匯指數升,瑞士將瑞郎掛鈎歐元,和日本不時警告干預匯市後,現在避險貨幣買少見少。反而,我又不太明連黃金也跌,人們對黃金也驚覺風險定怎樣?

    回覆刪除
  18. 達人 Sir 及各大大, 早晨 ^=^

    回覆刪除
  19. 達人 sir 及各大大,

    早晨 !

    回覆刪除
  20. 達人兄 及各大大, 早晨 :)

    回覆刪除
  21. www.kitco.com
    咁出名既貴金屬專頁都唔知, 抵打, 哈哈

    回覆刪除
  22. Jazzf: 裝熟?

    Gackt: 可能係黃金之前的升幅太巨大, 熱錢已經對黃金失去興趣. 現時黃金走勢基本和股市同步, 股跌金跌. 和過去不同了.

    各大大早晨! ^-^

    小豬 Sir: 真係唔知依個網, 我本來有另一個網睇的, 不過近排見 Yahoo Finance 的面版已經有 gold spot 報價, 所以就懶懶地只係睇 Yahoo, 點知 Yahoo 咁食屎 -_-''''

    回覆刪除
  23. 今天組合回報竟然可以持平, 因為隻 A50熊以及 黃金 PUT 剛好對沖到 :D

    回覆刪除
  24. 出逃 2840, 沽價 @1190 蝕 12%, 慘 T_T

    回覆刪除
  25. 2133....無言....周大福...令人心傷....

    回覆刪除
  26. 匿名兄: 這個情況應該在失守鐵底時已經預左, 這個上證 2300 底 (正確應該是 2313) 已經守左好耐, 一旦失守引發人踢人

    回覆刪除
  27. 沽出 10124 現貨金 PUT @0.126 獲利 26%

    回覆刪除
  28. 今日睇返二三線股走勢, 的確令人不太樂觀, 我無意 challenge 好友們的睇法, 因為牛熊爭論真的意義不大. 我只係做一個純粹觀察者的角色

    目前觀察:
    黃金 = 股市 和 美元相反走勢
    歐元 = 歐洲股市 和 美元相反走勢
    即美元越強, 商品和股市越跌, 歐元越弱即歐債越危

    另外 A 股走勢領先於其他股市, 這一點暫時都不變. 還記得中央放水後 A 股只興奮了一天, 事實是那一天的升幅只是 cover 返前一天的跌幅, 而且再快破底.

    港股和環球股市睇黎依家開始追跌

    P.S. 純粹觀察, 沒有個人偏見, 敬請勿插 ^-^

    回覆刪除
  29. 我意思係我自己變左裝熟達人(叫達叔)XD
    今日係我倉位關鍵日..lol

    回覆刪除
  30. 今日係我倉位關鍵日 x 100

    回覆刪除
  31. 香港将推“小QFII”和“小型港股直通车”,与内地金融市场加速融合

      作为人民币加速国际化和中国资本市场创新的突破,“小QFII”和跨境ETF终于有了明确的说法。

    回覆刪除
  32. 11月人民币贷款增长5622亿 存准率或再下调

    回覆刪除
  33. 倉位關鍵日x3,持股觸及trading range底部。
    Jazzf:你計恆指重要支持位在哪?17,500?

    回覆刪除
  34. 上証連2200都穿了,但非常超賣,小心!

    會趁勢再入3998,316嗎?

    回覆刪除
  35. Jazzf: 你咁叫我, 唔只裝熟, 直成好似有親, haha ^^''' 你有何即市解讀?我見大陸應已跌到超賣區, 不過大陸股市好多時都好癲, 可以超賣再超賣

    Louis 兄: 你由 16200 既風暴都走得過去, 依家係碎料啦 ^-^

    匿名兄: 今朝睇新聞 (趕時間所以無詳細睇), 國內應該推行緊 "吸資金" 的動作, 給我們港澳同胞可以投資深滬股市. 可能實際資金外流真係好嚴重

    我解讀: 咁濠賭股都幾危....大陸可能有意收返水源, 唔係北水南下, 係南水北上 :D

    Morpheus: 常理計前低位 17600 附近係支持, 不過以一個如果是一浪高於一浪的中線形態來睇, 要下試返前浪底不是一件好事

    P.S. 純粹個人意見, 出錯機會極高 ^^

    回覆刪除
  36. 匿名兄: 3998 回試 50天線會買入, 相反航運股係環球經濟的陰晴表, 我的意見不是越跌越買, 反而係整個板塊都有突破性升勢時, 可預視環球經濟的確正在回暖, 到時我會買入.

    今天看 1919 的走勢, 令我對 316 有點戒心, 唯有再耐心等一等

    回覆刪除
  37. 同意,18,100是較現實的分水嶺(裂口位)。
    Jazzf咁叫你,好似搞基咁 -.-"

    回覆刪除
  38. Morpheus: 依家全部補返早前 1000 點裂口, 睇下有無反彈, 不過留意短線反彈力係一波低於一波. 直到明顯有向上突破之前, 我都不會輕易看好.

    我策略係抱住 D 資金候低吸納, 發覺自己撈底博反彈較拿手

    P.S.達叔叫到我老晒姐, 又無乜 "基味" 既, 達哥好似仲基 D

    回覆刪除
  39. 達叔只會令我想起逃學威龍 =.="

    回覆刪除
  40. 堯: 無錯, 達哥和達叔都令人想起星爺既最佳拍檔 :D

    K: =_=''''

    回覆刪除
  41. 54隻股做52週新低其中見到金蝶國際
    CDROM

    回覆刪除
  42. 金蝶我已好耐無留意, 不過以 TA 計真係熊到不得鳥

    回覆刪除
  43. 達人兄及各位大大,請問知唔知邊度可以搵到所有係香港上市股票的總表,有埋佢地o既所屬類別﹖
    fai

    回覆刪除
  44. Bear bear , Add put
    Babyq

    回覆刪除
  45. 大凌集團(00211)今早復牌,股價一度飆升900%,至高位0.1元,現仍漲700%,報0.08元,成交金額553萬元。

    回覆刪除
  46. 54隻股做52週新低都幾多下,之前指數做過16xxx,要彈唔過份.
    CDROM

    回覆刪除
  47. Resurrected German Bank Rescue Fund Can Act Earlier

    -- Tak

    回覆刪除
  48. 買左隻瀕死牛=]
    mi

    回覆刪除
  49. Fai: 總表?你買任何一本財經雜誌, 以及經濟日報的副刊都有, 不過分類就要去 google 喇.

    Babyq: 不怕被夾?

    匿名兄: 大凌集團, 痴 Q 線 -_-'''

    CDROM: 你想向新低股入手?

    Tak: 但規模好似比之前吹的小一半

    MI and 堯: 暫時唔敢買瀕死動物, 我一買入死的機會高 ^^'''

    Cash: 直成輸到仆街, haha~~~

    買入新奧燃氣 (2688) @22.55

    回覆刪除
  50. 新股坩嘅時世都上......証明大股東揾米

    --Tak

    回覆刪除
  51. Tak: 所以有傳話之前大戶聯手推住個市, 等重磅 IPO 能成功搵米, 不過我個人認為又唔係主要原因. 總之近排新股的驚嚇程度都好癲下

    回覆刪除
  52. 達人 兄: 恕小弟多口一句, #2866 你 5 怕佢失驚地
    供股 / 似去年突發 big drop 乎 ?

    --Tak

    回覆刪除
  53. 沽出 A50 熊仔 69337 @0.28 獲利 21%

    回覆刪除
  54. Tak: 我係睇佢再跌回 9月份大插水日的低位, 現水平這一個年內已下試了很多次, 但都能再上返去, 而且這隻野根本整年都在 range 之間上落, 上落的速度也很快. 三天前它仍在 29蚊, 依家已跌到 22.5, 好痴線, 博佢上返 26 樓上 :D

    回覆刪除
  55. Cash 兄: 但 1919 洗得幾勁 wor

    回覆刪除
  56. tks 達人兄 賜教 :)

    --Tak

    回覆刪除
  57. 我買恆指牛~
    cost 300蚊
    死左由佢
    mi

    回覆刪除
  58. 想但未會住,而家D新低股比較生面口,又就過年,怕在跌時,卻需要錢,時升時有套利潮,明年歐債到期好多伏線,可能機會仲多.
    CDROM

    回覆刪除
  59. 美債看圖似有突破嗎?資金再避險?

    上証要收於2200之下,磨一輪再向2000出發?

    傳蘭桂芳下年會上市,有興趣嗎?

    回覆刪除
  60. 買回 6030 @12.66 博上證隨時反彈, 因為極度超賣, 不過中線要轉勢上升仍然難一點, 除非中央突然又放水, 但無咁快 ah ma

    回覆刪除
  61. MI: 當買六合彩 ^^

    CDROM: 明年初大量歐債到期, 唔知點還呢, 不過股市唔會等到明年才反映, 會在年尾開始反映, 除非歐盟再有新招出, 其實佢地仲有絕招未出齊

    匿名兄: 資金現時絕對湧入美債避險, 上證已極度超賣, 超線可能有反彈, 但中線仍然向下, 除非有突破性消息出台, 蘭桂芳上市?到時再算吧, haha~~其實投資新股好講當時氣氛, 你話周大福係咪好野, 我認為係, 但估值偏貴加上氣氛不好, 一樣要潛水

    回覆刪除
  62. 達人兄,

    你隻10124係响邊度搵出黎

    回覆刪除
  63. 想問達人SIR邊到有上證圖表睇?
    過去1年3年呢種

    K

    回覆刪除
  64. 好公司從來唔等於好股票

    回覆刪除
  65. Cash 兄: 我所有牛熊證以及輪, 都是係這裡找的:
    http://markets.rbs.com.hk/

    K: yahoo china, 有上證以及滬深300等, 可隨意按時期拉大, 又可以加 RSI, 幾好用架 ^-^
    http://finance.cn.yahoo.com/

    回覆刪除
  66. Cash Sir: 無錯!所以有水位我也不介意買入衰公司 ^^

    回覆刪除
  67. 2688都好痴線吓,3日差唔多做晒6個月高低位
    都博得過

    回覆刪除
  68. 加多一小注 2688 @23.35 (仲咩之前個價咁靚唔買多 D 呢....唉)

    回覆刪除
  69. Cash 兄: 無錯!根本隻野整年都係 range trade! spread 大之餘, 好處係快!可以三日落去 range 底, 當然也可以三四日上返 range 頂, 望係咁望 ^o^

    回覆刪除
  70. 同埋剛同 You Sir 交流過, You Sir 話隻野基本因素幾好, 今年整體無大升, 但股價硬淨過大盤好狠多. 所以 22 左右應該係鐵底

    回覆刪除
  71. 小.... 瀕死牛 17900 ....死了 :(

    Lost $450

    回覆刪除
  72. 達人兄,

    我意思係係跟據行業定資產or else去搵?
    因我搵唔到

    回覆刪除
  73. 金價再跌多一日 3% 我都出手撈底去, 有可能買 2840, 更大可能係以 Call 博大霧 ^^

    回覆刪除
  74. Cash 兄: 你首先選定係牛熊證或者輪先, 然後入到去係 "正股" 度選你要的項目, 最尾個幾個有黃金現貨的 ^^

    回覆刪除
  75. louis兄,買瀕死牛都唔比多小小空間呀

    mi

    回覆刪除
  76. Cash: 係上邊選左牛熊證 或 輪然後 click 入去先, 不用理會左手邊住

    回覆刪除
  77. 為何是6030而不是A50牛?

    回覆刪除
  78. Day Low: 17895 <- 所以 "小"

    哈哈 ~ :p

    回覆刪除
  79. 應該係下午剛剛開市15分左右穿了穿~

    回覆刪除
  80. 匿名兄: 因為 A50 的爆發力明顯無 6030 咁強, 6030 我可以一路買落去, 買到 12.2, 一旦國內股市反彈單日 2-3%, 6030 有可能彈返 7-10%

    Louis Sir: 真係用個五點黎食你牛, haha~~

    堯: 擺明 kill Bull ^^'''

    回覆刪除
  81. 我隻牛係17850 =]
    mi

    回覆刪除
  82. 達人兄,

    找到了,只是因我在aastocks找不到

    回覆刪除
  83. MI 兄 ~ 下次可以, 請通知我. 比較一下 :)

    回覆刪除
  84. MI: 大難不死, 必有後福 :D

    Cash: 依個網幾好用架, aastock 找洐生工具唔係太好用

    回覆刪除
  85. Cash 兄: 我已找定現貨金 Call 既號碼 :D

    回覆刪除
  86. K: 不過大陸個家野, 有時超賣可以再超超賣 :D

    回覆刪除
  87. 達人兄,

    已找定現貨金 Call 既號碼 :D

    入貨請單聲

    回覆刪除
  88. Cash 兄: 再跌多 3% 我會入, 不過今晚研究下現貨金幅圖, 要研究長一點幅圖, 因為近年金價實在太牛, 所以基本上都未超賣過 (汗....)

    回覆刪除
  89. 我知呀
    都有人同我提過
    大陸係一個低處仲有得低既地方:P
    所以我都仲觀望緊
    呢期睇緊本the elements of investing relax下

    K

    回覆刪除
  90. http://markets.rbs.com.hk/
    我都有用過,不過無諗住aastocks找不到

    回覆刪除
  91. K: 我博佢短線回返上 10天線左右, 同埋失守大位後抽, 回返 2250 已經不錯.

    回覆刪除
  92. Cash兄: 還記得 08年後半年炒輪, 要避開咩德銀-法巴等等 D 輪, 驚間公司倒閉!當時要選匯豐發行的 :D

    可見當年恐慌程度真係....

    回覆刪除
  93. Cash 兄: 只狠買得少....You Sir 好似重手出擊

    回覆刪除
  94. Louis 兄: 依隻野要多多留意, 個 range 好分明, 應該幾好炒 :D

    回覆刪除
  95. http://markets.rbs.com.hk/ <- 好用, 謝謝!

    回覆刪除
  96. Louis: 有好野梗係要益街坊 ^-^

    回覆刪除
  97. Capmo 大大, 是自由無憂鳥 :)

    可以食少一日鮑魚, 當 Keep Fit.

    回覆刪除
  98. 再入了些貨,收市先講~~

    回覆刪除
  99. 再入一注 2688 @24.15, 太少貨係手 :(

    Capmo 大大密密吸貨 ^-^

    回覆刪除
  100. 我跟你入左D, 最初注入唔到~!~

    回覆刪除
  101. Capmo 大大: 你指 2688?我最初都諗住小注試入, 入了一注後經過一輪研究發現值博率很高, 再入第二注, 尾市時又後悔入太少, 再加一注 ^^''''

    回覆刪除
  102. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  103. capmo大大,

    2688見你打佢,梗係走啦 ^=^

    回覆刪除
  104. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  105. 我又錯過了 ~ Capmo 大大的真知灼見....啦 :(

    回覆刪除
  106. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  107. delete達人......=_= X2

    回覆刪除
  108. 今日o岩o岩殺完17900牛仔就反彈,公用股都開始被洗,反而d內銀內房內險跌得相對少,有d見底o既跡象.

    回覆刪除
  109. 當佢未係低都應彈上先再跌!

    回覆刪除
  110. 哈哈, capmo 大大係 delete 達人, 原來依幾日大大都係度密密部署 ^^

    回覆刪除
  111. 達sir我重燈過你啦,期指好倉我一止即彈,真係救市啊~~得返19,000LC同d股票係倉,輸期指輸到蠢蠢地...XD
    睇怕聽日期指倉只可靠即市幫補返了~

    回覆刪除
  112. Louis 你的 17900今早才養的?肥區高危咯~~

    前做今早都要轉車走咯

    起碼至17700才較少,不吸引才有機保命.~~

    回覆刪除
  113. 謝謝 ~ Capmo 大大, 授予錦囊妙計 :)

    回覆刪除
  114. Jazzf: 大市反彈力弱雞到暈 :(

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。