2011年12月28日星期三

來年展望

早前提過不久的將來,會有一筆新的資金注入此家庭基金中,到時現金會更加充裕,所以筆者近日是買股多過沽股,但不代表筆者就強烈看好後市。相反如果大家看一些二三線股,以及指標股港交所 (388) 以及 惠理 (806) 的週線圖,你會看到形勢其實不是太好。最大問題是國內股市自失守鐵底後,完全無力重上其上,反而越跌越有。

筆者已經初步整理了一份自己的 Watch List,主力仍是守住門口大關,即一直提及的如果大盤上破 20000 點,最好是同時上證指數又重上 2300 點,那麼再沒有理由看淡,是全力進攻的時候,只要設止蝕在 19700 點就可以了。而大盤未向上突破之時,也有事情可以做,就是密切留意 Watch List 中的股票,有個別強勢而又炒對主題的股票,不妨跟一轉炒一炒。而有些筆者特別看好前景,但股價卻跑輸其他二三線股的,筆者也會有興趣小注買入,但要有坐貨的準備。

說回來年展望,筆者暫時對以下兩種概念有最有興趣:

1. 炒美國復甦概念

早前筆者已說過,不要太看淡美國經濟,美國復甦的勢頭已越來越明顯 (雖然仍是緩慢地進行),這個也已在美股當中反映了。現時仍有財演看淡美國經濟,而一味唱好中國 (如最準分析員 X 東),但美股於 2011年幾乎可以肯定錄得正數增長,但大陸股市卻連續兩年負數,形勢已很明顯。

所以炒美國復甦概念,比炒中國高增長概念更值博,因為中國經濟增長減速已是幾可肯定的事。所以筆者對 494、179、669 等股票較有興趣,另外美國復甦的話,股價低殘的航運股可能仍有得炒。

2. 炒機械股

筆者初步認為,未來一年在中國設廠的廠家,經營生意會很困難。一方面要面對經濟增長放緩以至訂單減少的風險,一方面也要面對勞動力工資上脹的困難。筆者認為  採取自動化、精簡人手」是未來營商的關鍵。

所以筆者較看好機械股。另外農民數量減少 (因為移至大城市),所以像 38 等的股票也應該不錯。以同一個道理推算下去,筆者認為中國一般勞動力的失業率卻有可能提升,所以筆者對內需以及消費類的股票,暫時有點戒心。筆者打算把 590 和 27 等股票剔出 Watch List 當中,當然有部分生活上的必需品,如 1044 和 3331 等仍然有些看頭,不過估值方面是否偏貴,則要再作研究。

此外,也要密切留意歐債方面的消息,2012年第一季有大量歐債到期,到底歐洲國家和歐洲央行能否及時對症下藥,將會影響到未來數年環球經濟的發展。究竟是歐債拖累全球經濟一齊衰退,還是歐債有望解決而令到全球股市大爆發,這將會改變自己的長線策略。

如果是前者,則可留意資源類 (如石油、鋁、銅等) 股票,另外估值過分低殘的股票,也有望報復性地爆升。相反是後者,即歐債拖累全球經濟的話,則筆者認為要對所有週期股重新估值,有可能低處未算低,而中線策略上也是馮高做淡。

筆者沒有水晶球,目前只是摸石過河,見步行步。 

67 則留言:

  1. support !! 好似未試過dow/shanghai A 股市走勢咁極端.........救命 !!

    回覆刪除
  2. Pls don't touch my 2398. Thanks

    回覆刪除
  3. 達人,鐵路果單消息 23/12/2011已經出街,係d人反應慢定其他野搞到390,1766 今日大跌?

    mi

    回覆刪除
  4. 所以筆者較看好機械股。另外農民數量減少 (因為移至大城市),所以像 38 等的股票也應該不錯。

    達人兄,這個不太明白,既然農民減少,但使用這些機械也需要人去操作,照計應該連用這些機械的人都會減少。

    回覆刪除
  5. 蒙牛跌咁少好失望
    CDROM

    回覆刪除
  6. 又未至於完全冇農民既, 人少左所以要用機器去頂多d人..機械化,自動化!明嗎?由人手密集轉做機器密集,就像生產汽車,邊使好多人手架...樣樣機器pack好~

    回覆刪除
  7. Pigsfarm: 國內股市熊到不得鳥....

    匿名: 2398 你係大股東?

    MI: 唔知, 無留意鐵路股

    Gacket: 機械有好多野可以代替人手, 而操作機械的人則需要很少, 但產量可以好大。以印刷為例, 用人手排書, 和用一部排書機比較. 一部排書機只需三人操作, 但效果可以好過用十個人的以人手去排書.

    一部機可能百餘萬, 但一個月可以減去七個人工資, 你計下有無 so? hehe~~~

    CDROM: 跌得唔算少喇, 其實單野嚴重性好低, 問題係會唔會有後續, 即會唔會發現越來越多存貨出事.

    匿名: exactly!

    回覆刪除
  8. 買入 10119 黃金 PUT @0.202, 本身想加注做淡黃金, 因為本身隻 10124 成交太低, 所以買多一隻黃金 PUT 分散

    回覆刪除
  9. 今日入左390.1068,3900會睇多三兩日先念買蒙牛.
    CDROM

    回覆刪除
  10. CDROM: 1068 在我 watch list 中, 此類 (賣肉) 股票選擇不多, 行業獨特, 我認為長渣必定有否極泰來的一天, 但問題是能否以更靚 (更賤) 既價買入, 我等緊更賤價出現 :D

    3900 要小心 wor, 內房之中都算 TA 較弱, 股價確實低殘到無朋友. 不過能否崖得過樓市寒冬期呢...我始終認為樓市大調整, 在汰弱留強之下, 龍頭會較有利. 但破產邊緣的二三線, 如果崖得過, 可能會爆發性上升, 所以高風險高回報 lor~~

    回覆刪除
  11. 蒙牛出事而令人念起食品股都係買唔過,更靚價大有可能 : )
    CDROM

    回覆刪除
  12. 達人兄,2722又點睇呢?

    p.s.我已有貨。

    回覆刪除
  13. 達人兄,甚麽是TA?請指教.
    YY

    回覆刪除
  14. TA= Teacher's ass

    老師屁股

    回覆刪除
  15. Jazzf 兄: 2722 也在我 watch list 中, 但屬於突破後才買入的股票 :D

    YY: Technical Analysis 技術分析, 我的 TA 多偏重圖表

    Louis: 依家乜都有 A 貨, 近排有不少 "小豬老子" "澳門達人" 等閃崩人出現

    回覆刪除
  16. 我認為中國必需要大規模改善供電, 否則廠家做生意真係雪上加霜, 動不動就停電...一來建新電網 may help, 但問題核心可能係中央唔比加電費, 發電商索性限制性供電, 836 靜靜地回升了...

    回覆刪除
  17. Gackt: 不過農業機械方面我唔熟, 暫時只是向這個思路上推測, 得閒要再向這方面研究

    回覆刪除
  18. 樓上的A貨cash與 "小豬老子" "澳門達人" 等閃崩人應該是不同派別 解釋ta為老師屁股 應該不是老屍fans

    Ken

    回覆刪除
  19. 現在仍然水緊,經濟前景亦很不確定,大部份廠家不會貿然增加 Capex,接單至付運亦需時,所以設備類股票的表現會比較滯後,我認為在這個時候看待這類股票要比較保守。

    回覆刪除
  20. Cash: 證明你出名 ^=^

    Ken: A 貨都有不同派別, haha :D

    Cup Sir: 所以現時入貨要有一定程度的坐貨準備

    回覆刪除
  21. 我都同意出口股同航運股可以考慮,不過要有心理準備唔會咁快升.驚唔記得講,先祝達人兄同各位2012年大賺,剛剛聖誕去咗澳門玩,都係好多人,新嘅銀河都唔錯,可惜股價太貴,買唔落手!

    回覆刪除
  22. 達人Sir 及各大大,早晨 ^=^

    回覆刪除
  23. 達人sir 及各大大,

    早晨 !

    回覆刪除
  24. 達人兄, Capmo 大大, Cash 兄 及各大大,早晨 :)

    回覆刪除
  25. 531也算一只美国股,最近走势出现了买入讯号

    回覆刪除
  26. 咁多A貨, 又叫人唔好買佢D股, 又以為買D牛証可以發,
    我又真未見過雞碎咁買牛熊能發咯, 遲早俾人食埋就一定咯.~~
    學下冇所謂, 瞓身實保你平安~~

    回覆刪除
  27. Capmo大大 ~ 請保我平安 x2 :)

    回覆刪除
  28. 現上上落落, 有食唔食,
    A信徒們今日又有平牛可買,
    如仲有銀又實發都得了^=^

    仲有冇人閃上來講買左勿呢?

    回覆刪除
  29. 達人兄,

    聖誕去左你地頭玩,發覺澳門既服飾真係貴過香港

    回覆刪除
  30. 各位大大早晨!

    Manfred 兄: 唔知你有無去到新馬路, 你見唔見到新馬路每日都有一條大長龍, 排隊搭的士。新一輪的士牌就快拍賣, 我都好有興趣投一投, 不過一來出價必定要夠高, 二來最大風險係投到之後, 找不到人 drive, 所以....風險都幾大. 但如果順利, 每月袋 2 皮..好過打工 :D

    long555: 無乜留意 531 tim, 多謝你提出, 我會研究下佢 :D

    Capmo: 之前有人話同我對着幹, 買 700 牛仔開聖誕大餐, 聖誕大餐未食到, 希望唔會連封利是都提早輸埋啦 ^^''''

    Cash: 2866 再逆水行船 :D

    Cash: 我之前行街買衫, 睇過幾間 (例如 tough 等), 貴到完全買唔落手, 最後去左 709 買左幾件衫, 夠平 :D

    回覆刪除
  31. 達人 Sir 早晨, 其實我們現就算買牛熊來玩,
    真係衹能看作買場馬笑談作罷,
    如真咁重要重瞓,咁就真耍送條毛巾俾佢(祝君早安)了 ^=^
    另上落市中,咁快就急及待吋人,
    又好快隨時俾人笑番轉頭了隱形閃了. ^=^

    不過達人 Sir 風度好, 都能當作些點綴.(拜服中)

    回覆刪除
  32. 達人兄,

    無錯,我就睇見新馬路果條大長龍排隊搭的士。我記得前兩年問過的士司機牌價,當時係380萬咁上下,宜家好似over500萬, 點會找不到人drive? 不過以我所知,啲的士佬都唔憂做,我有朋友上月去玩住銀河,佢地响新馬路晚飯,食完都十二點,諗坐打的番去酒店,但連截多部都話唔去,話會吉車回頭,全都offer要加40-50蚊,結果都要就範
    Tough真係勁貴,好多外套30%off都仲要1,500-2,000

    回覆刪除
  33. 講開澳門 我每次都必去三元粥品食粥 再殺入賭場 有錢賺再去按摩 一樂也 澳門真是天堂 為東南亞服務(性)行業一哥

    千秋

    回覆刪除
  34. 我食過三元粥品,覺得只是一般
    澳門真是有錢人,男人既天堂 hee hee
    我近一年都係去淘金沙

    回覆刪除
  35. 達人兄,
    蒙牛仲有冇揸緊?

    回覆刪除
  36. 男人既天堂 hee hee x2

    達人sir真幸福

    千秋

    回覆刪除
  37. Capmo 大大: 無錯, 依家買牛熊一係為對沖, 一係為小注玩玩當娛樂, 我買小小熊證黎對沖, D 人就大大聲同我對賭. 比佢地笑死 :D

    Louis: :D

    Cash 兄: 聽聞有的士牌既人唔係好多, 而且有好多走鬼左去 drive 旅遊巴 (發財車). 之前發過一次的士永久牌, 聽聞炒過六百萬, 但都無成交, 我諗係無人放. 依個市況, 有個的士永久牌, 個個月袋二皮至二皮半, 好過炒股啦 :D

    之後發個 D 的士牌只係八年牌, 八年後重新投過, 所以...認真要計掂條數先落標

    千秋: 依 D 野呢....唔係太o岩我依個有家室的男人 ^^'''''

    Cash 兄: 成日過黎 soft 乎 ^-^

    回覆刪除
  38. 澳門牌真係值錢過香港
    我都係大時大節才過澳門玩,平均一年5,6次

    回覆刪除
  39. 澳門好多野食好好食,椰子雪糕好好味
    CDROM

    回覆刪除
  40. 買左 D ASM太平洋同361度,本來今早想買偉易達但價彈得太快
    CDROM

    回覆刪除
  41. 覆漏了樓上的匿名兄: 我仍然持有 2319

    Cash: 平均一年五六次都算唔少喇, 多謝幫手推動澳門經濟 ^-^

    CDROM: 澳門係唔少好食野架, 不過近年真係貴得太離譜. 522 TA 唔錯, 1361 價就好殘, 但 TA 非常弱.

    覆返樓上 Long555: 531 TA 的確不錯, 值得考慮 ^-^

    回覆刪除
  42. 澳門D Buffet 真係幾正 好抵食

    Ken

    回覆刪除
  43. 黃金熊到不得鳥, 以收市價計破了底, 不過短線超賣, 可能要候高再 PUT. 暫時持有黃金 PUT 先, 如果明天再跌可能要止賺

    回覆刪除
  44. Ken: 睇下邊間架 ja, 有 D 都又貴又唔好食

    回覆刪除
  45. 2319 繼續持有先, 接向下的飛刀預左會損手, 不過比夠佢跌多 2 蚊, 已經非常超賣, 睇位再加注博反彈

    回覆刪除
  46. Cash: 葡京 自助山 算 OK, 我有時都約朋友去食 ^^

    回覆刪除
  47. 小注買入 恒指 BB (69188) @0.143 回收價 19500

    回覆刪除
  48. 發覺自己持股太多, 本來 3998 跌到 50天線值得再吸一注, 暫時都要 hold 一 hold. 平衡一下風險先

    回覆刪除
  49. 自助山好多野食,請問重有邊間抵食?
    CDROM

    回覆刪除
  50. CDROM: 自助山叫做最抵架喇, 你食靚野可以選四季酒店個 D, 但好狠貴. 之前 Galaxy 新開張都好抵食, 不過 book 枱 book 到幾個月後, 我最終都無試到 T_T

    依家湊住個仔, 都好少出街食飯 lu :(

    回覆刪除
  51. 以前自助山有蟹腳食,宜家用鮑魚代替,都唔錯,果次食左成10隻^-^

    回覆刪除
  52. Cash 兄: 你係大胃王, 一次食十隻小心胃痛 ^^'''' 你食鮑魚仲狼過 Capmo

    回覆刪除
  53. 上年新年同家人去澳門放煙花我仔仔佢又驚又想玩,比佢嚇死我,點完個穿雲箭拿左比我重要就爆,不過佢好開心,我都未有咁近見過 ^^!
    CDROM

    回覆刪除
  54. CDROM: 玩煙花真係要小心, 最好唔好比小朋友玩火箭, 因為好多時會比大人預期的更早發射, 有時射親人. 小朋友玩下 D 一支棒仔消消下消到盡頭個種就好喇. ^^

    回覆刪除
  55. 本身有個洞插入去既一睇唔實就.....果日幾家人小朋友太多 ^^!
    CDROM

    回覆刪除
  56. CDROM: 以前煙花區係氹仔大橋口, 我地開車經過都要 close 晒所有窗, 以免有飛箭射入車內 ^^!

    回覆刪除
  57. 我見好大形既煙花都有得買,不過澳門所有節日氣氛都好過香港好多 ^^!
    CDROM

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。