2011年12月6日星期二

交投淡靜

今天恒指回吐 237 點,成交再縮量至 473 億,筆者在留言發表過,成交可能一直低迷到下年二月,因為現時接近聖誕假期以及元旦,而今年的農曆新年假期也提早了,有可能明年二月時在業期前交投才會再崔活躍。在假期之間交投低迷期,指數有可能波動較大,筆者除了要看 20000 點大位之外,如果恒指出現單日的暴升暴跌,可能也會即市炒一轉極短線。

今天恒指雖然下跌二百點,但走勢未有走樣。不過 A 股今日雖然由低位微微收窄跌幅,但已跌近關鍵位置,要密切留意 A 股能否守得住這支持位。

評級機構再吹出可能調低多個歐洲國家的評級,但今晚暫時為止,歐洲主要市場只微下跌,看來目前投資氣氛已經逆轉,等閒的壞消息對股市的影響不大。

今天仍然沒有任何動作。
----------------------------------------------------------------------

今天看完大師級人馬的 Blog,再見到小豬兄寫了一點,筆者也來插一插咀。筆者完全不同意目前社會 (簡單先指香港和澳門社會) 沒有機會給一般市民,我們不是住在山區,不是住在貧民窟,我們現時的階級主義並不明顯,你看看中東社會以及印度等國,你就會知道住在香港是幾幸福的事。

現時大學生看似 "上位" 的機會少了,這只是大學生的數量遠遠多過從前,從前大學很難讀,所以讀到的人都很珍惜,所以筆者認為從前的大學生水平高於現時。現時筆者看到有大量腦殘的大學生,返學 hea hea 下就取得學位,出到社會沒用心工作,把大學時 hea 的心態帶到社會工作中。

這樣又怎叫人給你 "上位" 機會呀!?香港遍地黃金,遍地機會,你上不到位,發不到達,是個人問題,不是社會問題。

57 則留言:

  1. 同意,
    股票市場就係遍地黃金、機會既例子之一,
    沒有懷才不遇、只有技不如人。

    回覆刪除
  2. 沒有懷才不遇、只有技不如人 x100

    回覆刪除
  3. 達人兄有這樣的睇法,相信係因為重來沒有在鄉村地區住過吧。

    其實在發展中的地方生活,因為當中有很多的改進空間,機會自然遠比香港為多。

    回覆刪除
  4. 亦可以咁講, 任何地方都存在機會, 問題只在於個人是否有能力及勇氣去把握機會. 說沒有機會的人, 由他去自我封閉吧.

    回覆刪除
  5. 完全同意達人兄,係香港, 肯做肯搏,定有機會!
    -b

    回覆刪除
  6. 最近咁靜,達人兄有無睇咩好book?

    回覆刪除
  7. 達人 Sir 及各大大, 早晨 ^=^

    回覆刪除
  8. 達人 sir 及各大大,

    早晨!

    回覆刪除
  9. 達人兄, Capmo 大大 及各大大, 早晨 :)

    回覆刪除
  10. Jazzf: Yes, 係個人問題, 不是社會問題

    匿名兄: 無錯, 有時發展中地區機遇比大城市更多, 但無可否認某些山區地方, 連飲一啖水都要行幾里路, 發達機會相對較少. 目前我睇好印尼, 上位中....

    小豬: 但有此想法的人不只大師, 我見好多年青人都有這種想法, 可悲

    B: 無錯, 只要努力, 最多時間長一點, 總會有出頭天

    堯: 近排公司忙, 我夜晚又忙於打機 :D 不過新年期間放長假, 應該會開始睇書

    回覆刪除
  11. 各大大早晨!

    Watch List 中 165 和 6030 早於大市破 range,今早偷步買入作短炒觀察 (如果大盤隨後突破則短炒變長渣),同時也有點賭 A 股能守住關鍵支持位, 如果 A 股向下突破則止蝕 :D

    回覆刪除
  12. 6030做好,可能同海通上市有關

    回覆刪除
  13. 隻69171 真命硬, 到現仲未劏得.~~

    回覆刪除
  14. 又係要坐同大咬,去完街番來都係一樣咁好天 ^=^

    回覆刪除
  15. Cash: 有可能, 165 和 6030 同 A 股走勢背馳

    Capmo 大大: 又有鮑魚食 ^^

    回覆刪除
  16. 有鬼鮑魚食,仲差DDD 才補番昨日之損,
    不過今日都算係幾好 ^=^

    回覆刪除
  17. Capmo 大大: 你的 "幾好" 等於我地幾隻鮑魚 ^=^

    再偷步買入 494, 總之現時破 range 的股偷步下第一注, 重注仍然要等大盤突破 confirm

    回覆刪除
  18. 跟達人 Sir 偷步買入 494

    回覆刪除
  19. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  20. Capmo 大大, 請你快快推上 :)

    回覆刪除
  21. Louis 個倉很快又貼上常滿. (拜服中)

    昨日結算,倉竟跟到 Cup Sir一樣, 剛持了 13% Cash ^=^

    回覆刪除
  22. Louis 個倉很快又貼上常滿. (拜服中)
    我40%貨

    回覆刪除
  23. 我87% 倉當近滿了. 跟大咬D ^=^

    69171 終劏到了~~~

    回覆刪除
  24. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  25. 69171 終劏到了~~~
    What's next ?

    回覆刪除
  26. 我現緊係望劏69022啦^+^, 有唔好打我呀 ^=^

    回覆刪除
  27. 我尋日走左啦,just do it ^=^

    回覆刪除
  28. 劏完69022
    我地再齊齊去養熊仔

    回覆刪除
  29. 跟 ~ Capmo 大大, 一定有鮑魚食 :d

    回覆刪除
  30. 埋單今日頂番昨日加塊鮑片啦 ^=^

    回覆刪除
  31. Capmo 大大, 真是.....強 (拜服中) :)

    回覆刪除
  32. Louis兄 昨天加碼入貨才是最強(拜服中) ~~

    回覆刪除
  33. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  34. 達人 Sir 及各大大, 早晨 ^=^

    回覆刪除
  35. 達人兄 及各大大, 早晨 :)

    回覆刪除
  36. 達人 sir 及各大大,

    早晨!

    回覆刪除
  37. 達人兄 及各大大, 早晨^.^
    Candy

    回覆刪除
  38. 上証今日會跌碇2300嗎?

    回覆刪除
  39. 各大大早晨!

    Cody: 我買利豐, 把止蝕位定得較遠, 預了會有一定程度的坐貨

    匿名兄: 上證真係有點危....所以我保持大量現金, 仍然對後市很審慎, 但可能有大量人都同我一樣審慎, 那樣反而係好現象, 因為可能貨已入強者手 (證明我不是強者 ^^'''')

    回覆刪除
  40. 證明我不是強者, 係超級強者~~~超級剎亞人 ^=^

    回覆刪除
  41. Capmo 大大, 當然是 ~ 超級強者! :)

    回覆刪除
  42. Louis, 上句係未寫完咯及要貼在達人段後咯.^=^

    ',投資達人道.^=^

    回覆刪除
  43. 哈哈, Capmo 大大才是超級撒亞人, 我絕對係地球人, 戰鬥力得一千幾百 (撒亞人係過千萬)

    回覆刪除
  44. Campo Sir 同 達人 Sir 都係超級撒亞人 =)

    by 志

    回覆刪除
  45. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  46. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  47. Capmo 大大, 我已無錢 ~ 等大升 :)

    回覆刪除
  48. 厘個名幾好, 因係這邊, 都係咪搞到達人間屋咁嘈,
    睇完笑下算了.~~

    Cash 兄今日有勿搞作? ^=^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。