2011年12月17日星期六

國內股市超賣反彈

昨晚筆者沒空發文,今早補回。昨天去看職業特工隊 4,筆者一直都是靚佬湯的支持者,雖然他現在真的很老,但五十歲人都還可以 Keep 這個樣,真係不得不佩服!

昨天下午國內股市突然急升,帶動港股也曾一度升超過 300 點,尾市回了一點,全日升 258 點,成交微微縮至 543 億,但以近期的成交來看,都不算太低了。

有傳中央下週再減 RRR,筆者認為可能性都幾微,那有這麼快又減?所以筆者只視昨天急升是一個超賣的反彈,分次升市市場都要事後找一個籍口,正如跌市也一樣要找籍口,找到無東西可找時又再搬歐債出來。所以消息的真假根本不重要,重要是國內股市前天真的極度超賣。

昨天交易:
買入   A50 牛證 (68044)   @0.20  (佔組合只 0.81%)
買入  波司登 (3998)   @2.40   (佔組合 3.58%)

組合昨天回報 +0.04%,恒指變幅 +1.43%。昨天早上國內股市仍然下跌,筆者隻 6030 一度跟跌,好彩下午都能受惠國內急升,6030 全日升 4%,相比起 165 都不算失禮。

不過昨天最重倉的新奧能源 (2688) 逆市下跌超過 2%,拖累了組合的升幅。不過新奧能源 (2688) 這隻股票一直都波動很大,但看遠一點其實整年都在 range 內游走,只要不是向下突破 52 新低的話,這隻股票其實可以放長一點觀察。

昨天小注買入 A50 牛證,目的是希望下週一國內股市繼續反彈,當完成任務時會快速吃掉。另外波司登 (3998) 也回調到筆者早前的買入價,於是先買一注,等股價再回調到 50天線筆者會再買第二注。

現時有大量歐債在下年第一季到期,悲觀點看如果一個月之內沒有進展的話,將會很大獲。但換個角度去睇,當迫到埋身時,可能歐盟和央行又會再出新招,所以做淡也會隨時被夾死。

109 則留言:

  1. 等3998股價再回調到 50天線筆者會再買第二注。

    唔係嘛!

    回覆刪除
  2. All in左2688 @24. 上次買2628@22衰左,希望今次ok

    回覆刪除
  3. 等3998股價再回調到 50天線筆者會再買第二注。

    唔係嘛 x100

    回覆刪除
  4. 大陸個市真係...一係狂升一係狂跌, 好鬼恐怖的...

    回覆刪除
  5. 等3998股價再回調到 50天線筆者會再買第二注,是有可能,不用等很久.

    回覆刪除
  6. Big c 說A50 的莊很狗小心

    回覆刪除
  7. 乜解救貢多人跟6東
    小豬

    回覆刪除
  8. 簡卓峰被證監釘牌4個月
    2011年12月16日
    【明報專訊】「波浪大師」、筆名簡卓峰的梁炳耀(圖),因未領有牌照而經營就證券提供意見的業務,違反《證券及期貨條例》,被證監會暫時吊銷牌照4個月。
    近來咁多人唔考牌比人捉既,其實考個牌好容易之麻。

    達人blog果然係最多留言熱烈既地方啊,
    通常一、二日無上就要搵好耐先搵到之前傾到邊,
    我而家期貨好倉已止蝕離場,等待跌至支持位17,600-17,700左右先會再諗期貨call,而家要博反彈都只會炒下即市期指或用小注即月半末日LC過夜。
    股票就只留下本來已有打算持有至下期業績的股票同埋建材、昆侖呢d長炒股。

    p.s.本月還是負回報中 T_T

    回覆刪除
  9. 達人sir 及各大大,

    早晨!

    回覆刪除
  10. 達人Sir 及各大大,早晨 ^=^

    回覆刪除
  11. 達人兄, Capmo 大大, Cash 兄 及各大大,早晨 :)

    回覆刪除
  12. Louis,

    你仲有無用一通? 早上到宜家都係入盤,要5,6分鐘才落市場,死得

    回覆刪除
  13. Cash 兄 ~ 我暫時無用一通...啦

    回覆刪除
  14. Cash: 我已預了最壞情況出現, 現時睇黎真係有可能 :D

    匿名兄: 今天如果 2688 無反彈, 我會入一注 (即三分之一), 因為持倉較重

    Pigsfarm: 大陸已經進入熊三 (我個人認為), 所以反彈只是短暫

    Jazzf: 唔知你信吾信, 我覺得大陸已進入熊三

    各大大早晨!

    回覆刪除
  15. Capmo 大大, 請吹一吹起 波波...啦 :)

    回覆刪除
  16. aii........ 老師剛剛貼圖....呀! :(

    回覆刪除
  17. 我冇養波波貓噃?
    同波斯貓吹? 咁咸架?? ^=^

    唔緊耍啦, 我吹 ^=^

    回覆刪除
  18. Capmo 大大, 今日好風騷....呀! :P

    回覆刪除
  19. Louis,錯!

    Capmo大大, 有邊日唔好風騷呀! :P

    回覆刪除
  20. Louis,

    暫時無用一通

    係咩原因?

    回覆刪除
  21. 蝕光了 ~ 用一通買 Call/ Put :?

    回覆刪除
  22. 如果唔比 $250 /月, 改價慢

    回覆刪除
  23. Capmo 大大 ~ 波波貓 是羽絨, 唔吹點知好唔好 (有毛出致 warm....嗎)

    回覆刪除
  24. 老師一話中央放水, 上星期五有春江鴨入市, 大家坐定定等睇戲, 個市即刻跌比大家睇 :D

    回覆刪除
  25. 你知唔知政府叫你買野唔好用口吹架^=^

    回覆刪除
  26. Louis 兄: 我自己未著過波波貓的羽絨, 真係唔知暖唔暖, 係咪應該著過佢產品先去買佢隻股票好 D? ^=^

    回覆刪除
  27. Capmo 大大講得無錯, 唔好用口吹, 好易 "中招" @_@

    回覆刪除
  28. 如果唔比 $250 /月, 改價慢

    佢地同你講?我就發現近一星期,頭15分鐘係咁,出盤要5,6分鐘,今日仲衰,10點10分都仲係,要止蝕,死硬

    回覆刪除
  29. 我們都無吹雞 ~ 哈哈!:D

    回覆刪除
  30. 樓上位人兄, 唔好冒我個名

    回覆刪除
  31. To: 達人兄~ 要問 小豬有無著過

    To: Cash 兄 ~ 我用過付錢, 快好多

    回覆刪除
  32. 小豬兄: 我都知個個唔係你 ^=^, 同埋順便問問你有無著過波波貓 D 衫? ^=^

    回覆刪除
  33. 好多年前 我老豆著過波波貓羽絨, 有一次同佢去廣州佢行過睇中件羽絨, 我心中暗罵: "乜牌子黎架!買羽絨梗係買 North Face 啦!"

    回覆刪除
  34. Louis 兄: 我讀高中至大學時, 每一都應有一件 north face 架 wor, 真係幾 heat 架! ^-^

    回覆刪除
  35. 實不相暪, 我從來未著過羽絨(任何牌子).

    回覆刪除
  36. North face 現冇咁受女仕歡迎,
    大 A 紅 DD ^=^

    回覆刪除
  37. 他的賣點是平,比外國牌子 平一半以上.
    淘寶上看的.

    回覆刪除
  38. 2011最新中国羽绒服十大品牌排名:
    1.波司登羽绒服
    2.艾莱依羽绒服
    3.雅鹿羽绒服
    4.鸭鸭羽绒服
    5.鸭宝宝YBB羽绒服
    6.雪中飞休闲羽绒服
    7.雪伦羽绒服
    8.千仞岗羽绒服
    9.雁皇羽绒服
    10.坦博尔羽绒服

    回覆刪除
  39. D 女仕唔要D 肥厚貨,
    法咁就收你4 K幾~~~

    回覆刪除
  40. Capmo 大大 ~ 有銀, Capmo 夫人可以豪 D

    :)

    回覆刪除
  41. 小豬: 你冬天都不用著羽绒, 強!原來國內有咁多羽绒品牌 ^-^

    桃: 講真我連佢賣幾錢都唔知 ^^''''

    唔知黃宗澤同高圓圓 賣廣告 個品牌得唔得呢?我留意高圓圓多過留意件衫....^^'''

    回覆刪除
  42. Capmo 夫大隨便買件衫都 4K 幾 ^^'''

    回覆刪除
  43. 我留意高圓圓多過留意件衫 x2

    回覆刪除
  44. 係隨便買件衫,我可任佢似國內豪客任買都唔怕,
    可惜唔係呢 ^=^

    回覆刪除
  45. 投資達人: 我覺得羽绒係零下溫度先有需要著, 但我又未去過零下溫度既地方!!

    uniqlo(優衣庫)呢個品牌都唔知?

    回覆刪除
  46. 小豬: 不過我係澳門著的機會一年都無兩三次, 我都認同羽绒真係買埋擺多過著, 只可以備不時之需, 見到 D 後生仔動不動就著羽绒, 依幾日天氣都話凍到唔想做運動, 有無攪錯. 咁既天氣都叫凍? Uniqlo 我只係知有依間野, 但從未幫襯過, 澳門都好似無分店

    匿名兄: 係?政局又不穩?

    回覆刪除
  47. 依幾日天氣都話凍到唔想做運動, 有無攪錯. 咁既天氣都叫凍?

    我係好怕凍>_<
    Uniqlo係好過709

    回覆刪除
  48. Louis: 睇落去個款好似幾輕便, 幾型, 不過著在黃宗澤身上型, 唔代表著在我身上型, 有機會我去試試身先 :D

    回覆刪除
  49. Cash: 我記得從前冬天凍好狠多 wor, 動不動十度以下. 依家十度以下的機會少之有少.

    回覆刪除
  50. 達人兄 ~ 好可能型過 黃宗澤 :)

    回覆刪除
  51. Louis: 咪玩我啦, 黃宗澤高我半個頭啦 :)

    回覆刪除
  52. 達人兄型返黃宗澤半個馬位:P

    K

    回覆刪除
  53. 來自 信報網站 11時後,受北韓電視台傳出金正日逝世的消息拖累,南韓股市急跌。市場憂慮區內局勢轉趨緊張,內地股市跌勢轉急,港股跌幅亦擴大。多個北韓媒體報道,北韓領導人金正日因身心過勞逝世,金正恩將接任成領導人。韓聯社表示,金正日是在火車旅行途中逝世,死因為「疲勞過度」。市場正關注,事件會否引發南北韓緊張,南韓軍方則表示,暫時未見北韓軍隊有異動,但已進入緊急戒備狀態。 但南韓股市最新跌幅擴大至逾4%。首爾股市今早本來跟隨歐美低開,但不足1%,後來北韓電視台指有重大消息報道,即偏軟至約2%。 此外,對於北韓的繼任人問題,北韓媒體指金正恩正處於革命最前線,通訊社朝中社則指,北韓必須忠誠地跟隨金正恩的領導。

    Ken

    回覆刪除
  54. 型過黃祖藍好好啦,你太太靚過阿男

    回覆刪除
  55. 隻2688 唔洗跌, 因達人講加注~~(拜服中)

    回覆刪除
  56. you sir blog有個超級高高手留言, 大家快去觀摩, 簡直大開眼界, 哈哈.

    回覆刪除
  57. you sir blog有個超級高高手留言, 大家快去觀摩, 簡直大開眼界, 哈哈 x 2

    回覆刪除
  58. 達人兄,點解覺得係熊三呢?

    回覆刪除
  59. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  60. 以下文章是期星日I8/DEC出的,但沒有貼上,所以再出一次.
    我是路過的,這幾個星期看你們的BLOG,覺得你們痴痴呆呆坐埋一枱,但覺得你們知識/學問水準不低,才出文點醒你們.
    首先是'CUP"大約三星期前看他的文章,覺得不錯,原來是講一套,做又另外一套.在19/NOV文中講的'過份自信,後見之
    明偏誤,確認偏誤,逃避悔恨,對風險的感應".在這兩三星期操作,自己原全做晒,升一千幾百點,就話'轉角',叁星期前
    和現在都在18000点左右,何來轉角,但他投入資金由幾個%升至85%,重自我解釋是價值投資,如一個成熟投資者都知,任
    何股票,股價低殘,一定有道理(我們不是公司的主管,知的只是表面)有沒有假帳或好像中信泰富去賭博滙率,我們對任何股
    票都要小心,未確定牛市,一定要揸50%CASH以上.
    到"小猪"他太自負啦,出'小猪金句',但他的回報至今都是負數,成日講跑羸恆指,就占占自喜,記住投資要正數才合格,在現的市况,投放95%在股票上,就是賭博不是投資,天災人禍,無人可預知,好似早幾年日本/神户地震,一個頂尖交易員輸了一間英國銀行,一個合恪的投資者,在熊市要有50%以上的現金在手,在牛市亦耍有10-20%,以上,除大牛市,手上的股票,賺了很多利潤,才可小過10%現金.
    到"関二哥"開頭看到他由5000萬進帳到800多萬,掂喎,但看這兩個星期操作,是另一回事#189在囿頭頂買入...錯,不止蝕...再錯.#3323和#868入價好,有賺不賺,但在負數前都不賣出,失敗.
    現在到"投資達人"在他BLOG上注明'以技術分析為主"在這天烈口升過千点,在技術上要向下補烈口機會大,
    應熊証最多止蝕一半,但他全部止蝕,如要嚴守止蝕紀律,可以接受,但第二天買入正股,第三天又止蝕,#494短抄變長揸.
    前兩天在一個鐘內追入#2688三次(這股票真是吟好嗎?)這天高位‧都未破早日收市價,股價沉底稍為返彈,再會沉底或繼續
    返彈都是50/50,買一注博返彈,可以,但連追三注,是否以技術分析為主的投資者做呢?如果下星期破底而下,止蝕或同#494
    一樣呢,他曾经教人,不要比市場左一巴右一巴,但現他的情况又如何?
    現在說到你"YOU"你偏向看好,OK.你就控制注碼,守.
    不是今天看好,買入股票,過兩天跌到危險边緣,又止蝕些股票,揸回多些現金,出出入入費用及止蝕錢都不小,在你上文說
    '從頗多周基性板塊如內銀、內房、貨櫃航運、鋼鐵、基建等等出現一浪底高於一浪底的形態判斷;加強我對目前是熊轉
    牛的築底期的信心。目前須要繼續執行逐步增持股票的做法'嘩!你對股市看法,原來這麼簡單,現你有CASH39.7%如你再入股票,重剩多少現金呢?現在是牛市嗎?你只是估會牛市,就過量去投入金錢,這不是投資是賭博,牛市市場會告訴你,不用
    去估,牛市不會是一兩天玩完,只票你MONEY充足大把MONEY等你拿.再者,你們有很多追隨者SIR前SIR後,或大人的稱呼(我看到
    都骨痺)好似 Louis 我相信他八成或以上股票都是跟你們買,他看了你們的文章,覺得有道理...跟入,冇細心分柝風險.
    我不知明天股市升或跌,或從明天起,一直升到38000点,你們贏了很多錢,但我肯定你們只是博贏了,不是做對了.
    其實問題重有很多,但你們學問及投資知識都不薄,只要客觀去想想及改進,你們一定進步神速.
    過路人

    回覆刪除
  61. 過路人四圍發火?因為偶像金正日死左?

    From啤酒達人

    回覆刪除
  62. 其實個過路人個底應該都唔差
    佢都幾留意各位既blog

    K

    回覆刪除
  63. 有人抽水2688即開車,多些人抽水更好。

    回覆刪除
  64. 大家留意下提少左一個知名人仕, 就係大仙. 輸到pk既人係要自我地輸得唔多既人落手發洩下, 大家明啦, 哈哈.

    回覆刪除
  65. Cash: 我又唔覺得阿男靚 wor :D

    過路人: 現時無時間睇你咁長篇文章, Sorry ^^'''' 不過都係同一句, 如果覺得此 Blog 的文章幫唔到你, 最佳的方法是不看 :D

    啤酒達人: 哈哈, 我都未得閒睇篇野, 今晚睇下先 :D

    K: 未睇篇野之前, 我都唔會反駁佢任何野, 可能佢有佢既 point

    匿名兄: 這個 Blog 也開始有抽水效應咁過癮?? :D

    小豬兄: 你懷疑佢係大仙的信徒?

    回覆刪除
  66. 下午無睇股市, 因為忙到嘔電, 原來 2688 終於開車了 ^^, 有 Capmo 大大力撐

    回覆刪除
  67. 過路人:終於都簡單地睇你寫的文章, 首先說我自己: 大升一千點時要止蝕所有熊證, 我自己覺得絕對沒有錯, 因為裂口不必要一定補回, 有可能跳多幾個裂口, 洐生工具是無得防守的. 另外我目前 YTD -10.34%, 在大升一千點時我 YTD 應是 -9.X%, 現時我組合下跌不夠 1%, 恒指卻由 19000 點跌回 18000 點, 我是被市場摑了左邊後, 卻沒有再給摑右邊 ^^, 另外 2688 也開車了, 投資做對或做錯, 好多時事後才知

    另外也簡單說一下其他 Blogger, 小豬兄還有後備資金未出, 為何你認為他用盡現金?倉內的現金不代表是他個人剩餘的現金, 我自己也還有幾個倉以及現金沒有在此公開 ^^

    其他高手 Blogger 寫 Blog 比我早, 經驗比我多, 他們能在 08年金融海潚中也死不去, 這幾年也有不錯利潤, 這點已值得我去學習, 還記得 Cup Sir 上一年在恒指上落市有波幅無升幅當中也做出不錯成績 (我自己私倉 2010年下半年也有 17%), You Sir 在 09年好多人都對股市升勢懷疑不敢買股票, 他卻用選股功力找出不少升幅好強的股, 我印象最深刻是他買入 316 後狂升.

    我自己從來都無話過係高手, 所以我頻頻出錯不值得大家奇怪 ^^'''' 我都自認了是股海中的 "中學生", 你有看過 中學生 次次考試都 100分的嗎??

    回覆刪除
  68. 投資達人: 我諗一定唔係, 佢主要寫既係投機心法, 信徒邊有可能話要手持50%現金? 又話要絕對回報先叫勁(似cup講法).

    佢講得好投機派, 好似自問比我地所有人都勁好多果隻, 連我呢個投資派都誤認為投機派.

    睇完你會覺得呢一個高高手極度自負(但只在暗處). 所以我好期待佢寫blog, 不過我諗呢個願望不會實現, 哈哈.

    回覆刪除
  69. 覆漏了 Jazzf 兄的留言 ^^'''

    Jazzf 兄: 因為國內股市係好消息情況下破底, 我覺得正如當初恒指剛穿地震位 21000 點, 當時無乜人留意甚至覺得穿左好快升返上去. 但任何穿破大底而多天都未能重上 (假突破機會低), 我都會先向較壞方向諗. 當然係龍係蛇要事後才知喇 ^^

    回覆刪除
  70. 小豬兄: 咁又係, 的確唔似大師信徒, 因為係信徒的話早早已滿倉出擊, anyway, 要求絕對回報係應該的, 但係年期必定要睇三年至五年,如果話每一年都要絕對回報, 股神都做唔到啦 haha~~

    P.S. 不過任何一年的回報卻不可以大幅跑輸恒指太多, 如果突然出現一年回報 -60%, 以後要追返就好很難 :D

    回覆刪除
  71. 睇中市都要蝕錢見唔小,達哥守紀律注碼又落得好,好野.
    CDROM

    回覆刪除
  72. 丁世民:致勝之道 首握資金流向 (00:14)

    【on.cc 東方互動 專訊】東方產經「商品圈」專欄作者丁世民:分析各類投資市場方法,首推資金流向。看看金價及日圓持續受追捧,便知道商品及股市有難矣;瑞士法郎遠期及利率期貨出現負50個基點罕有情況,瑞郎才勉強遭壓下去。

    其次最重要便是市場情緒,歐美經濟數據屢次差勁,但大市可能反應迥異。箇中便可反映投資者樂觀或悲觀預期,美國紐約及費城聯邦指數急挫,為何導致華爾街暴跌?關鍵在於美國碩果僅存的良好數據——採購供應協會指數(ISM),下趟公布本月數據時,估計跌破50興衰分水嶺!

    另緊隨的非農職位增長,預料有機會出現負增長。這兩個數據若然差勁,美國投資者的普遍心態才真正相信衰退已迫在眉睫,包括一眾仍然否定衰退來臨的大師級人馬。當市場情緒突然180度轉變,汝認為大市真的會很快見底嗎?

    分析法第三為圖表派,請注意,不是技術分析派!筆者極少採用那些甚麼RSI,MACD,10日線50日線,因為這些全是滯後指標,20年前已不屑一顧。看圖要如看面相,一看便知龍與鳳!綜合各地股市、商品、匯市和債市,早已得出大市已進入熊三階段,逃也逃不了。歐債美債危機愈鬧愈大,但德美國債收益率卻創歷史新低,金價兌所有主要貨幣亦飆至歷來新高,代表環球避險需求熾熱。雖則金價屢創新高,筆者仍然直覺上感到金價快要難逃插水命運,真正勝利者只有債市。

    廣發期貨副總經理 丁世民
    http://m.on.cc/nc/fin/20110821/20110821001457fi.html

    回覆刪除
  73. CDROM: 其實我都好多時睇中市都蝕錢, 資產配置方面我真係要下功夫改進

    回覆刪除
  74. 達人: 小弟隻牛證星期五食左,今日先冇咩事=]
    冇人有水晶球,做對或做錯要事後先知
    好似我星期五食早左隻牛證,以為做錯左
    今日睇返,又係做岩左=]
    自問身處市中,日日有咁多上落
    又有幾多人分得清係昇勢定跌?
    好多人事後孔明,如果真係咁醒
    好似唐英年講: 點解李+x唔係你?

    回覆刪除
  75. ps: 小弟唔係唐英年支持者

    回覆刪除
  76. MI: 無錯, 無人有水晶球 ^^

    P.S. 咁你係英哥支持者?

    回覆刪除
  77. 原來我都有榜上有名,正!!

    我自己巳多有馬擦,
    學下擦鞋都冇壞咯^=^

    擦鞋係一門高深學問,
    能擦於無形才算合格.
    不過有樣更重要的,
    係你要夠班,
    人才樂意俾隻鞋你擦,
    你才有鞋可擦咯.

    我鐘意做韋小寶咯 ^=^

    回覆刪除
  78. Capmo 大大, ~ 我都榜上有名, :D

    ps. Capmo 大大, 鐘意做韋小寶 <- 七個夫人

    回覆刪除
  79. 其實間中有些人提點下自己,亦真是好事,
    善意惡意都能令自醒,不要亂閃便可了. ^=^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。