2011年12月13日星期二

上證穿底後無力反彈

昨天上證綜指跌穿鑽石底 2300 點後,今天再下跌 1.87%,走勢的確不妙。恒指今天單日走勢不錯,低開高收全日只跌 128點,成交同樣低迷只得 452 億,可能昨天恒指的高開低收全日不見了三百點升幅,某程度上已經反映了昨晚外圍股市的急跌。

今天組合交易:
買入 現貨金 PUT 輪 (10124)  @0.10  (佔組合 0.79%)

今天組合回報 -0.25%,恒指變幅 -0.69%。今天兩隻持股 利豐 (494) 以及 華潤置地 (1109) 都未跌及止蝕位,暫時留着。現時組合持股量很少,筆者可能會考慮不設這兩隻股票的止蝕,索性當它們殘股死牛持有。

因為近日成交低迷,大市短期波幅難測,股票有可能止蝕後又急升,買入後又止蝕,所以既然買入了的股票,唯有放長一點,橫掂所佔比例很少。另外也堅持要減少交易。今天買入一點黃金 PUT,以對沖手上的黃金 ETF,現貨金走勢有點危,不過筆者又不想胡亂沽出持貨,因為長線黃金應該仍然有保值作用。

現時少了交易,可以多點時間學習 (以及打機 ^-^)

96 則留言:

  1. Unchartered 3 很好玩,達人兄又玩啦XD

    回覆刪除
  2. 唔知你信唔信, 黃金己經進入左熊市.

    回覆刪除
  3. 後市看來不太好,放水消息&大升1000後不能持續(小弟都奶野),上証個勢更差,今日更似未跌完。(相信上証有領先指標作用)大陸資金看似放松,實際成疑?人民幣連續9日跌停。美匯指數更升近80而對沖基金長倉美圓增加。小弟都係睇定d先。現在只推介....battlefield 3 ;P

    回覆刪除
  4. 小豬兄,

    黃金熊市,願聞其詳。暫時看,雖然反彈高位一浪低於一浪,但低位尚未破底。

    回覆刪除
  5. 達人 Sir 及各大大, 早晨 ^=^

    回覆刪除
  6. 達人 sir 及各大大,

    早晨 !

    回覆刪除
  7. 各大大早晨!! ^_^

    金一兄: 我買左喇!不過借左比我個 frd 玩先, 因為我玩緊 COD 以及 Assassin Creed, Uncharted 2 我都有玩, D 畫面超級靚!!

    小豬: 我信!!從技術走勢上真的是, 走勢上是重覆 07年10月之後的恒指的走勢

    Samuel: 未破底, 所以暫時我用 PUT 輪睇下頂一頂先, 破底我都會沽出. 無限期死牛唔係我作風

    AhFai: 短期真係唔識睇, 以恒指昨天以及今天的走勢, 又不算太差, 中線的週線圖仍未出一浪頂高於一浪頂

    回覆刪除
  8. 我個倉(滿倉)由前日昇300點到18800點左右入貨的
    到宜家跌到18400,小弟個倉-0.4%...
    最大試過-2%~

    by mi

    回覆刪除
  9. Louis,有得食現實冇錯 (拜服中)~~

    回覆刪除
  10. 跟 ~ Capmo 大大, 一定沒錯! :)

    回覆刪除
  11. Mi: 你是指本來由全倉現金, 到三日前才入貨至滿倉?那麼你止下蝕位, 問題不大的。但為何三天前才入滿倉?是發現了甚麼特別利好的指標吧?

    回覆刪除
  12. 另要看你本作長, 短, 超短的立向.
    如我昨日預超短的,
    收市前便賺蝕都一定走,唔過夜才可.~~
    今早可能收少左, 但更可能 High 多左咯~~

    回覆刪除
  13. Capmo 大大: 跟你一定沒錯 (拜服 x 10000)

    回覆刪除
  14. Capmo 大大 的心態值得我地學習, 炒家必須是有紀律, 預左短炒就一定要短線走, 無論輸贏都走. 長線就不用理太短線的波幅.

    回覆刪除
  15. 達人 Sir 才是令我(拜服 x 10000)

    回覆刪除
  16. 小弟係換馬,換馬前係+8%,換馬後再買入其他股,總回報+1%左右...

    by mi

    回覆刪除
  17. 我認為係16200已見底
    歐元試低位,但股市跟唔上
    美股更見強勢
    全世界都知歐債危機,終於逼到歐盟做d野
    如果係幾個月前,大把人連歐債係咩都唔知
    果時當然要即走,宜家我估,要沽既都沽哂
    大把股仲平過08年,唔通來年真係仲衰過果時?
    美國唔救投行,佢覺得可以承受得起結果
    但估唔到結果可以咁差,又係後話
    前車可鑒,歐盟一定唔比歐豬死
    中國股市本身就比其他地方貴,跌到冇premium都算正常吧
    何況經濟差,唔知呀爺幾時出手放水
    呀爺想你慢慢發展姐,唔係想整死你
    解決歐債同中國轉型,起碼要幾年時間,唔通真係等咩事都冇先買股?

    by mi

    回覆刪除
  18. 達人 sir
    美國11月零售額增幅弱於預期
    prepare 494 may drop more

    回覆刪除
  19. Capmo 大大: 無錯, 所以市場可能對 A 股看得不太淡.

    Mi 兄; 你提的幾點很有道理, 不過我自己覺得:"出年難道衰過 08年?" 這一點我認為不要一面倒太樂觀, 我持的理據是,早前已做過大量救市動作, 但效果不是太大, 如果有很強效果都不用攪到今時今日又歐債又美債. 現時再救市的招數已經有限. 而且力度會越來越細

    我不確定明年經濟是否會衰過 08-09年, 因為這些是事後才知的, 股市短期內應該不會跌回 08年的底部, 因為各國不斷救市會把問題一拖再拖.

    的確要等所以野都解決才開始投資是沒有道理的, 所以我還是選擇守住自己我門口, 即突破 20000 點才大舉入市. 而我絕對不敢上望 乜野 30000 點, 乜野 36000 點, 相反我認為恒指大浪頂會好有可能一個低於一個. 即 32000 點 > 25000 點 > ???

    正如青山院長所講, 突破 20000 點順勢應看 24000 點, 那麼在 20000 點後入市其實水位也足夠. 無謂對股市有太多幻想

    回覆刪除
  20. Frankie: 已經 drop more 了 ^^''''

    回覆刪除
  21. 另外關於中國股市的估值問題, 的確不嬲中國股市都係貴過人, 但貴的原因係全世界睇住中國每年超過 9% 的增長, 現時如果要重新估值, 真的有排跌.

    有時 D 野偏貴跌回正常表面上很合理, 但問題是市場上不合理的時間遠多於合理, 即我認為我住緊層樓值 300萬叫做合理, 升到 400 萬很 crazy, 但佢夠胆升到 500萬以上. 那麼如果週期回落, 是否跌到 300 萬很合理?但既然之前可以升到 500萬超級 crazy 位, 點解唔可以跌到 200萬的超級低位?

    所以估值和預期很難講, 睇下自己心態是長線中線或短線, 以估值買野預左要崖價, 睇下自己的坐貨能力洛. 我自問無乜坐貨能力的, 當然要睇定 D 洛 ^^'''

    回覆刪除
  22. 達人兄:早前已做過大量救市動作, 但效果不是太大, 如果有很強效果都不用攪到今時今日又歐債又美債. 現時再救市的招數已經有限. 而且力度會越來越細

    我想起ketchup effect. 可能已經「落夠藥」,但未顯現效果罷了。

    同意繼續觀察。短線炒range或離場。

    回覆刪除
  23. #316....破40.....

    -- Tak

    回覆刪除
  24. Morpheus: "落夠藥" 也有這個可能. 還記得金融海潚時, 其實不是在股市谷底時才救市, 已是一早已公佈了救市方案, 不過表面上好似越救個市越跌, 因為這是熊市恐慌性的特徵, 恐慌起上黎你話救乜我通通都唔信.

    救市的效果只會慢慢浮現, 當救市效果已浮現時, 股市已經一早見了底. 所以股市見底和救市動作不應該同步, 有可能開始救市後股市還會下跌.

    我見好多人在全球六大央行聯手救市的當晚, 已斷定股市見底, 其實有點.....

    歐盟和美國的最終絕招都未出....

    回覆刪除
  25. yes, 3998.....very .strong

    --Tak

    回覆刪除
  26. 3998本想今朝再加一點,可惜上太快

    回覆刪除
  27. 趨勢交易黎講我覺得可放重點在找出現時係升/跌勢。

    實際操作上:
    突破位後買結果被假突破陰中,
    同跌至支持位買貨結果跌破支持位,
    守止蝕的話其實兩者對投機者黎講分別不大,
    主要分別在於投入價在相對高/中/低位不同,
    只係後者如成功就可挑戰第二關,即前者的能否突破。

    問一個跟實際操作同回報有關既問題,
    當突破二萬點時真係會買貨等二萬四沽嗎?

    回覆刪除
  28. Cash 兄: 本來尋日下午是較佳的切入點, 不過我訓左晏覺, 訓到五點半才起床 -_-''', 今早唔追了

    回覆刪除
  29. 3998 - 2.42-2.43我ok小量架

    回覆刪除
  30. Jazzf: 因為我唔係 day trader, 所以我睇 trend 暫時會暫得遠一點, 我找不到短線是 uptrend, 是否我看錯?

    我心中初步設下突破 20000 點時入三成貨左右, 因為根據過往熊市的築底成功的突破後, 仍然會有一次後抽試一試這個突破點, 如果跌不破再買多三成, 然後餘下的資金, 會以個別股票的突破點去加注.

    不過我自己經常都習慣保持住一定的現金在手, 所以全力出擊的意思, 可能只是 8 成持倉吧!^^'''

    至於是否一到 24000 點就沽貨, 現時不用太快決定, 是看當時的投資氣氛, 以及各國股市的表現等等, 到時才決定也可以, 我初步預計恒指大浪是一浪低於一浪, 即未必可以再突破 25000 點, 但到時或者不對呢? 總之行左一步我先睇第二步, 第一步都未行我唔會太快睇第二三四步 ^-^

    回覆刪除
  31. 不過我睇唔到短線有 uptrend 又唔代表一定, 我或者看錯, 請各位專家指點 ^^'''

    回覆刪除
  32. Ha,我只係想指出順勢交易中,如突破20,000可看24,000,在20000入市重有好多水位呢個諗法,在實際的趨勢交易中很難成立,因為我地都係見步行步,一步一步解讀市場 =]

    P.S.有冇睇岩定錯要等市場過多陣先知答案wo =]

    回覆刪除
  33. 本人當時留言話非常同意網友說的16xxx時好多股份已落入強者手中,你認為有错?睇下這堆本人當時買入的股份現時是什麼價格?189,3323,590,3618,1114,3968,27,等等等,這批股份如再跌回當時價位本人絕不介意再投入幾百個撈貨!

    回覆刪除
  34. Jazzf: 突破 20000 點這個思維建基於突破前浪頂形成一浪高於一浪, 以及同時做出頭肩底突破, 至於是否有很多水位真係唔知架, haha~~~

    依家升破阻力位以及跌破支持位的效用大減, 因為真的太多人用技術分析, 所以係有必要改一改打法, 不過自己未訂出新有效打法之前, 我暫時都係少做少錯, 無謂越蝕越多.

    而我自己較拿手的是捕捉大市非常超賣時出手博反彈, 所以我的大量資金都是等這個機會的來臨, 另一後着是看看樓市走勢如何, 或者突然在出年崩盤的話, 也可以用基金內的資金去執跳樓貨.

    回覆刪除
  35. 無言: 我不是不同意貨已入強者手, 只是說我自己找不到太有把握的證據吧, haha, 個個都講到我係絕世大淡友咁 -_-'''

    大家可以翻閱我的文章紀錄, 我在恒指大插水至 16200 點那一天, 在 blogger 當中好似是我買貨最狠的哦 ^^'''

    你有你的打法, 我有我的打法. 無話誰對誰錯的.

    P.S. 為何當時 16200 點時你沒有滿倉出擊, 現時仍有幾百個在手等撈貨呢?是否當時在 16200 點時你也未有十足把握是個底, 所以留一手後着呢?人同此心吧, haha~~

    回覆刪除
  36. 與其日日重重覆覆的揸住別人說過的話嗱嗱嗱我都話架啦...不如學下樓上位網友Jazzf,他非常有谮質...

    回覆刪除
  37. 達人兄 ~ 我一定支持你 :)

    ps. 投資/投機是個人, 請跟隨自己節奏

    回覆刪除
  38. Jazzf 兄: 當然我會一直跟你學習啦 ^-^

    有時真的很無奈, 跌到 16200 點時又有誰告訴筆者那一天他大手入市呢?更多人當時見到筆者撈底時都勸筆者, 10月是股災月要小心點哦.

    當六大央行救市時, 才有人走出來說:拿, 我一早已話萬六是熊底啦, 拿, 我好多好多貨都係個時入架!你睇下我個入市價啦....

    哈哈!我唯有一說一句恭喜洛 ^^'''''

    回覆刪除
  39. Louis 兄: 多謝支持 ^^, 你係一直都保持滿倉的人, 勝過好多無端端彈出來話係熊市底部大手入市的人, haha~~

    回覆刪除
  40. 哈,回想起16xxx-17xxx果時,好彩冇做淡
    d熊仔係17xxx左右清哂,先冇咩事
    睇淡唔一定要做淡既,揸cash都好好

    mi

    回覆刪除
  41. 嘩,沖個涼返黎就睇到自己比人擺上枱等乾水tim,
    我今月都重未追返晒食蕉果一千點,
    大家交流下唔使咁high wo
    各人有各人炒法ma,慢慢來比較快=]

    回覆刪除
  42. 今年係差啦,我有朋友在東筦D細工廠做工頭話九月中已經開始咸人放假了
    CDROM

    回覆刪除
  43. 笑話一則, 笑死唔好怪我, 如有雷同實屬巧合.

    睇下老師我在海嘯低位買入3818,這隻股份如再跌回當時價位本人絕不介意再投入幾百個億撈貨.......

    回覆刪除
  44. 我講錯左, 海嘯價係1.8, 現價1.3, 應該係如再"升"回當時價位本人絕不介意再投入幾百個億撈貨

    回覆刪除
  45. 請問各位點睇現價買中電博反彈?

    回覆刪除
  46. 港股最近比內地歐美強,是因為IPO嗎?
    IPO就完,港股會跟番外圍嗎?

    回覆刪除
  47. 小弟成日都係衰心急
    買得太急,d位入得唔靚

    回覆刪除
  48. 有無高手可以告知如何估計903今日會爆上?

    回覆刪除
  49. 903.....因為cup sir 買左.......:)

    -- Tak

    回覆刪除
  50. 唔知俄鋁會唔會跌到平過中鋁 : )
    CDROM

    回覆刪除
  51. Jazzf 兄: 當然我要跟你學習這一句是真的 ^-^

    CDROM: 睇上一年國內股市走勢, 其實已經可以預左今年開始經濟增長係放緩架喇. 我都識很多廠家開始徹資, 他們有些不是自己的經營有問題, 而係環境迫成, 第一: 工資和人民幣不斷增高, 生產成本急增;第二: 工資急速上升的同時, 工人的生產力卻下降, 因為早前其實是工廠請人難, 所以好多人吊高黎賣;第三: 中國國策開始唔會照住我地依 D 外資加工廠;第四: 仲要成日趕趕下貨無端端停電, 吹脹!

    小豬 Sir: 哈哈,精境!

    匿名兄: 買中電基本上唔可以叫做博反彈, 當買個保險較適合, 中電係防守股, 今年股價好過大市.

    匿名兄: 港股比美股強嗎?我認為港股係夾在中間, 即大陸最弱, 港股次之, 美股強過它們

    匿名兄: 價位靚唔靚講真在於個人, 小豬 Sir 以 1.35 增持 3998 絕靚, Cash 兄以 2.4 加注也可以叫做靚. 但炒股心急的確係大忌

    匿名兄 and Tak: 無錯!903 有 Cup Sir 效應!haha~~

    回覆刪除
  52. 達人兄,我覺得現在的股市,不要太注重牛或熊市,否則會影響短線操作,現世界太多問題,無人知以後會發生甚麼.但大户都要揾食,就跟他短炒一轉,他要上我就跟他上,他要下我就跟他走一轉,只動用30至50%資金,做錯了嚴守止蝕.重可以揾到餐鮑鱼茹,還要看住大位,留心世界變動,如破位(上或下)先改變做法,以上是我的看法.多多指教.
    再講小豬兄,有胆色在16000位左右入了貨,入貨價太靚,現在我們很難跟他做法,因壓力太大.
    #3998,成班兄弟都等你上船,就全速航行啦!^v^

    回覆刪除
  53. @投資達人

    日前高盛大摩等大肆唱好2012的商品市場,令人難免想起幾年前石油在200美元的高唱中跌落33美元的往事。

    回覆刪除
  54. 上証又穿即日低位!

    回覆刪除
  55. 匿名兄, cup sir 5 係莊...

    係 我成日 "莊"............佢.......白白

    -- Tak

    (P.S . HaHa.......一笑 ......cup sir 5 會介意 掛)

    回覆刪除
  56. A50都唔跟足上證!

    回覆刪除
  57. BlueBird: 我不嬲都唔介意短線炒 range,我之前在 19000 點入市炒 range,買 165 以及 6030 同時炒 A 股守得住底部, 怎料買入後即破 range 以及 A 股陰跌. 所以嚴守止蝕沽出. 當我連續出錯兩次以上, 我會迫自己忍手, 先冷靜觀望然後再玩過. 當然現時好多好多股票都有亮點, 好似 3998 和 316 等等.

    P.S. 其實你話小豬 Sir 一早估到 16200 點係底又唔係 (小豬唔好介意 ^^'''), 因為底部邊有人可能會預先估到呢?只不過小豬兄堅持自己的投資策略, 實行按價值越跌越買, 這一點筆者十分欣賞, 馬後炮話自己在底部時怎樣全力出擊的人, 筆者不是話他們作假, 但既然無事先講明而事後又無分享當初為何如此操作, 筆者聽過就算 lor, 無野學唔洗太認真!反而小豬 Sir 全程跟進, 令我學到唔少野, 我就一直 keep 住跟佢學野 lor

    回覆刪除
  58. Samuel: 高盛和大摩都係奸的, 所以他們說話也不要信, haha! 不過商品走勢真的有點危, 睇你信唔信明年全球經濟會復甦返

    匿名兄: A50 唔等於上證 :D

    回覆刪除
  59. 投資達人: 正如我講過好多次, 人冇預知能力, 估頂估底係多鬼餘的動作. 但好多人又好鬼鐘估頂估底, 唔通估中左可以做股神咩, 哈哈.

    回覆刪除
  60. @投資達人

    我自己就看未來10年股市都有波幅無升幅,除非出現大的新科技突破釋放出巨大的生産力,否則基本會複製美國1970's。而黃金我視作中期調整,因爲我傾向認可Martin Amstrong的理論,並且資產10%的貴金屬配置不會嚴重損害投資回報而能在某些時刻救命。美國經濟應該還是世界最先復蘇的,歐洲問題是德國想走鋼絲,反而中國面對列強掠食形勢最危急。所以會找機會轉移一些資產去美股ETF,但仍然對券商的生存力有擔憂。未來ww3機會不大,但中國面對的局部戰爭很可能難以避免。滯脹在香港不可避免,我們要準備過苦日子了。

    回覆刪除
  61. 小豬: 有好多股神架, 事前無股神, 事後股神不斷湧現. haha~~~

    回覆刪除
  62. Samuel: 基本上我同意有波幅無升幅, 但波幅也可以很大, 所以看準機會炒一轉始終係我既做法. 中國面對美國和歐洲的聯線係處於弱勢 (暫時), 因為美國玩財技始終全世界係最強, 美元名義上其實係廢紙, 但一有危機熱錢仍然會回流美元, 真係吹佢唔脹架 ^^

    有無戰爭我唔知, 但經濟以及貨幣大戰就已經展開, 尤其是美國的貿易保護主意已經做到出晒面.

    回覆刪除
  63. CDROM 兄: 看漏了你上邊的留言, 中鋁和俄鋁我都無乜研究, 始終資源股我自己唔識炒 :(

    回覆刪除
  64. 有那間投行不奸?

    回覆刪除
  65. 匿名兄: 所以投行講野我不嬲都唔聽

    回覆刪除
  66. Capmo 大大: 最近有無抽新股?新股走勢真係好鬼肉酸 -_-'''

    回覆刪除
  67. 達人Sir 今日咁得閒寫咁多既 ^=^

    回覆刪除
  68. 我入來這個大家庭大的一個月左右,所以小豬兄以前的文章沒有看過,真要追返,學習,學習.

    回覆刪除
  69. 我向對新股沒有大興趣, 衰既俾哂你實死.
    好既俾D你得個望~~

    回覆刪除
  70. 達人SIR,
    要學估值應該點入手?

    K

    回覆刪除
  71. 反而現在買番D 博收市前都有得諗 ^=^

    回覆刪除
  72. 不過厘D 比哂既都唔好搞好過咯~~

    回覆刪除
  73. Capmo 大大: 我今日無訓晏覺, 所以得閒點 ^^

    Cash 兄: OTO 都跌到嘔 @_@

    K: 估值點學唔應該問我 ^^''' 應該問小豬 Sir 以及 You Sir. 不過小豬 Sir 提過, 估值唔單單只睇數據, 唔係數字高就係貴

    不過吹水咁吹....估值方面你應該睇自己係價值型定係增長型. 價值型喜愛執平貨, 即你認為間公司值幾多, 但市場比個價遠低於你的價, 那麼你買入等價值重新回歸合理價. 增長型係睇公司增長潛力, 但市場也不是傻子, 通常高增長公司估值都係偏高啦~~

    回覆刪除
  74. 原來陳 Sir 又有新文章, 剛剛先知 ^^

    回覆刪除
  75. 你同藍兵,PAT SIR都差不多會回答所有留言好難得,咁多人留言漏了一定會有呢.
    CDROM

    回覆刪除
  76. CDROM: 盡量答得就答, 唔識既就話唔識, 答錯莫怪 ^^

    回覆刪除
  77. 1293, 2133 個支高開低走的大陰燭真係誇張 ^^'''

    回覆刪除
  78. 尾市沽埋 1109 @11.78 無眼睇洛. 留下 494 同佢鬥長命

    回覆刪除
  79. louis,

    我無1293
    2133有貨真係想死

    回覆刪除
  80. 最慘今朝唔沽, 依家死都唔掂 :D

    回覆刪除
  81. 2133 咁大單, 又比哂??@=@

    回覆刪除
  82. Louis Sir: 哈哈, 睇下 494 死先定係我死先

    Capmo: 你都識講, 好野一定唔比你或比少少你, 衰野一定比晒你 ^^'''

    回覆刪除
  83. 公司抽獎抽到粒金元寶,早幾日拎去金舖問過,重2.02分,當日個價都有$31XX,係唔係應該放左去好...^^"

    回覆刪除
  84. Gackt: 依 D 幸運既彩頭野, 可以唔放住當留個紀念吧 ^^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。