2011年12月10日星期六

God of Lamp

繼昨天筆者自認近日操作很燈,原來友 Blog 中的留言也有人封筆者為 God of Lamp of The Week,有點似 NBA 的 Player of the Week,哈哈。老實講筆者真的完全沒有不開心,相反好像昨天有網友說,筆者可能已經開始出名? ^^'''''

可能有大量好友現時積極買貨等大市回升,自然盈利滾滾來,當看見筆者這又懷疑哪又懷疑的態度,當然是有點不爽。但筆者自己絕不是甚麼世紀大淡友,筆者只是一個 trend follower,當有明顯的 trend 出現時,無論是 up 或 down,都是筆者最順手之時。但當大盤出現上落市 chok chok 下,又或者是轉角位時,筆者的手風必定不順手。

而且筆者的決定是自己看不清楚的地方就不做,不想看見高手們話大市已見底,筆者就隨聲附和,因為自己看不見就是看不見,隨便跟人買貨不是筆者的風格,當然筆者經常參考高手 Blogger 的文章,但筆者注重的是他們背後的投資理念和心態,而不是直接跟他們的 number 買股。

目前 YTD -10%,老實講大把散戶以及基金今年的年回報差過筆者,不過今個月筆者絕對是燈神之首。所以最簡單的方法是,少做少錯,不順手時減少交易,以及利用這段時間多讀點書增進智識。投資是長期作戰,不能因為一時之間的失意而隨便放棄,最重要是當自己頻頻做錯時,要及早發現並離場,而不是一味堅持錯到底。所以筆者一直的心態是,不會死牛也不會死熊。

另外筆者其實很歡迎多方面的意見,那怕是反對的聲音,早前有網友讚筆者在留言區回覆得很認真,其實筆者自己也不無私心,每天寫免費的文章給大家看,其實同時也希望在讀者身上得到些甚麼,所以筆者認真回答網友問題,到筆者問其他人意見時,人家也會用心地回答。

要記着自己的意見不會永遠都是對的,相反出錯的機會很高,講真所有 Bloggers 其實都是股海中的學徒,只不過高手和初手的分別,筆者打個比喻,就等於大學生中學生和小學生的分別而已。Blog 中高手當然是大學生,我自認頂多只是中學生 (可能是初中吧)。

但大學生是否 Top of the World?大學生之上還有研究生,還有博士教授,所以我們所有人都是學徒,永遠要向前一邊走一邊學習。

------------------------------------------------------------------------------------

另外關於長線投資的取態,筆者建議看一看 Terence the Indivestor 的文章:


http://terence-story.blogspot.com/2011/11/blog-post_28.html

究竟長線投資者應該抱住一個甚麼心態買貨呢?是應該以炒消息為主?還是應該了解消息背後的原因?

92 則留言:

  1. 讚同!投資是長期作戰的人生遊戲。相信今年我的回報都係負數,幸而懂止蝕,來年再拼過~!

    回覆刪除
  2. Gackt: 一日未死一日都有機會, haha~~不過我會嚴控年度負回報不會超過 -15%,否則很難追回

    回覆刪除
  3. 所以我們所有人都是學徒,永遠要向前一邊走一邊學習。

    -----------------------------------------------

    早晨, 達人兄!! ^^
    講得好!! Support!!

    -- Vagabond

    回覆刪除
  4. Vagabond 兄: 謝謝, 咁勤力星期六都睇 blog ^-^

    回覆刪除
  5. Louis 兄: 星期一你又可以完全追回昨天損失 :D

    回覆刪除
  6. 長線投資係唔會以傳媒大眾消息作決定, 只會以公司的長期競爭能力相對股價作決定. 競爭能力高但買得貴->長線有機會不死. 競爭能力下降但買得平->長線兇多吉少.

    回覆刪除
  7. 我的一篇有關長線投資的舊文
    http://smallpignotes.blogspot.com/2011/02/blog-post_3143.html

    回覆刪除
  8. 無所謂啦,人人也有燈的時候。

    通常做燈的時間多發生於大市方向未明時,點都好,尼D諷刺性說話當激勵算啦。

    回覆刪除
  9. 小豬 Sir: 好文重溫 :D 見到唔少人在阿爺放水後跑出來大論長線投資, 得啖笑. 正如你之前所講, 6-7月大把人設定跌到 18000 點以下分段入貨, 結果跌穿 17000 點大把人話再睇下先. 然後阿爺放水六大央行救市, 恒指夾高到 19000 點, 又大把人企出來話一早已見到底部.

    夠膽實際行動執行價值投資的少之有少, 我識得只有你一個. 這不是對與錯的問題, 因為大量高手長短線配合, FA 配 TA 一樣好好成績.

    但好多人口裡說自己是價值投資, 同時話投機絕對無作為, 但口講一回事, 做又另一回事. 講到天下無敵結果大插水日話睇定 D. haha~~

    回覆刪除
  10. Goldone: 我其實都無乜介意別人點說, 因為始終別人讚你又好, 罵你又好, 自己賺的錢才是最實際, 我的目的只是賺錢, 而不是得到別人讚美 :D

    回覆刪除
  11. 我今年6月同8月兩個月都單月輸~12同~9%...XD

    我地投機者人誰無燈、乜都可以輸、信心不能輸,不放棄一定追得返的。近來我周圍同身邊朋友、blog友宣傳記錄分析與操作。對於我呢d輸左真係會無飯食的全職投機者黎講,不斷記錄同回顧自己操作真係幫我今年有啖飽飯食下,所以也推介給達人兄(我覺得叫達哥比較過引啊..)

    =]

    回覆刪除
  12. 投資達人: 我都好奇怪, 無限金錢都話要等下先, 指明某個價就入貨, 到價又話等下先. 當時我即時有個念頭就係"見底".

    回覆刪除
  13. 把眼光放於你的人生,這一點的成功或失敗,算不上什麼,每一次失敗都可能是下一次成功的契機,繼續努力。

    回覆刪除
  14. Jazzf: 我每人寫 Blog 當做記錄, 不過我知道唔夠, 所以下一年開始我會另外自己寫開記錄, 盡量寫得詳細一點, 你是全職的哦?當年大學有無參加大摩的投資比賽?我地UNSW 每一個都有大摩舉辦的投資比賽, 不過我無參加, 依家後悔, 當年參加當玩下學下野都好 :D

    小豬: 其實唔止佢, 佢只不過係寫出來, 有大量散戶都係咁心態, 心中一早設下目標, 但當達標又受市場氣氛影響隨意改變最初目標. 所以我一旦設下目標, 不會太容易改動, 情願事後證明做錯, 再檢討

    回覆刪除
  15. 隨風:謝謝!我都經常看你的 Blog, 覺你的分析很客觀 ^-^

    回覆刪除
  16. 達人兄,
    我無啊...表弟就有參加不過無贏,但就被選中左去其他部門,咁岩放假12月黎左香港實習。

    p.s.大摩比佢果個offer真係嚇死人。

    回覆刪除
  17. Jazzf: 你嚇死人的意思係高到嚇死人吧...haha~~其實當年我畢業時, 隨便在超市做 part time 都夠晒生活費.

    回覆刪除
  18. 我覺得年薪真係好誇張啊,佢20歲都未夠我怕佢太大壓力咋。
    p.s.果時我記得放假時做手提電話廠,連埋OT一星期part-time搵左~8千幾蚊hkd,開心到爆...XD

    回覆刪除
  19. Jazzf: 投行不嬲都壓力大, 班鬼佬無死錯人, 佢地比咁高人工, 相對一定要求極高.

    澳洲佬 (或者可以講鬼佬) 本身好懶, 你要佢地 OT 或者通頂做工, 即係叫佢地去死.

    所以超市通頂的 part time 人工最高, 我當年 AUD32 一粒鐘, 當年 32 x 5 都 HKD160. 依家香港最低工資 HKD28

    回覆刪除
  20. 一眨眼的光芒不是永久的,所以心態,心法才是至重要的
    我很喜歡達人這一句;
    '筆者注重的是他們背後的投資理念和心態,而不是直接跟他們的 number 買股'

    回覆刪除
  21. 達人兄,
    係啦..我都覺得佢地懶到咩咁,我記得果時做野都不斷叫我slow down...haha =]

    院長,
    我覺得呢個就係達人blog吸引咁多唔同寫blog人加入討論的原因。

    回覆刪除
  22. 學投資邊個未交過學費,如果唔係有達人SIR, CUP SIR 呢D比較公開的BLOG比大家即時討論, 檢討, 分享投資經驗. 我可能仲交更多既學費.
    --時雨

    回覆刪除
  23. 支持啊~ 一年流流長, 總有燈的時候...
    我近2 week 都被個千點裂口搞到煩晒...
    繼續邊看走勢邊跟trend !!

    回覆刪除
  24. 院長: 謝謝!我要繼續跟你們這些高手學野

    Jazzf: 不過在澳洲生活真係幾好, 我尤其愛 Sydney, 因為大城市話悶又唔悶, 愛天然風景又有天然風景, 夜晚唱 K 又得睇戲又得, weekend 去海灘又得 (有野昅...哈哈)

    時雨: 謝謝支持,還記得當初開始看 Cup Sir 的 Blog, 真的學到好多野.

    Pigsfarm: 多謝支持,通常 trend follower 在大市 chok chok 下時都頭痕, 我都要開始加強基本分析這方面, 有時大盤無方向時, 可能還原基本步從 FA 入手, 如果是好股可能要把止蝕位定寬一些, 以免給假跌穿等震走, 因為震來震去需要頻頻止蝕的話, 損失會積少成多

    回覆刪除
  25. 達人sir: 多左人用技術指標,好易會令其失效。

    回覆刪除
  26. 達人 Sir 及各大大晚安,

    一上來週六都咁熱鬧,達人 Sir 人氣又升了~~

    邊位大大未燈過?爆燈時都不致命,

    而能在此自醒,才是我們捧場小羊的牧羊人.

    長期連自己燈及又琴音亂都不自覺,

    才是我等小羊的糖衣毒藥, 午夜屠夫咯~~~

    回覆刪除
  27. 其實當年我畢業時, 隨便在超市做 part time 都夠晒生活費

    ------------

    當年我讀大學時, 做幾份補習已能生活得很不錯. 買罐五香肉丁四個幾, 去旺角食碗大大粒魚蛋粉十蚊雞, 老麥的餐還是廿蚊內. 畢業後租荃灣樓500-600呎裝修靚仔的屋$8000有找(現在丁屎咁大的劏房也要4000-5000元), 這些日子隨著地產霸權和印銀紙的深化而毁滅, 令人懷念.

    回覆刪除
  28. 達人兄係God of Lamp
    暗底係God of Gambler ^-^

    Campo大大,

    期實你係唔係全職炒手

    回覆刪除
  29. MI: 無錯, 所以要改一改打法

    Capmo 大大: 晚安, 多謝支持, 星期六晚都睇 Blog, 真勤力 ^-^

    Cup Sir: 的確不知不覺間, 印銀紙威力已變得越來越利害, 我記得細細個時成日講百萬富翁, 當時覺得百萬以上的身家真的很富有, 近日和母親講起澳門 D 舖, 佢成日都講錯話幾百萬一個, 我同佢講, 唔好再講錯少一個零喇, 依家 7 位數字買唔到野架喇, 哈哈.

    但 M 記特價餐仍然是 20蚊一個, 依家覺得老麥真係好抵食 ^-^

    Cash: 老實講我雖然係澳門人, 生平從未係賭場賭過一蚊, 連老虎機我都未玩過一次, haha~~~

    我覺得 Capmo 大大炒股為興趣多 D ^-^

    回覆刪除
  30. Cash 兄,

    我想做全職炒手, 不過遠未夠班咯.
    衹可算係較幸福的自由無憂羊.
    不過我炒股係為想贏錢咯, 因為我係投機賭徒 ^=^
    雖然未必能常達,不過係各大大處,真都常學到輸少DD咯.(真拜服中)~~

    回覆刪除
  31. 老實講我雖然係澳門人, 生平從未係賭場賭過一蚊, 連老虎機我都未玩過一次, haha~~~

    ---------------------------------------
    達人兄果然利害!! 小弟所識朋友當中, 老闆也好, 打工也好, 幾乎全部鍾意賭錢, 有一部份仲因此慘淡收場添!!!!!

    小弟拜服!!!!!! (第一次用拜服呢個term =D )

    -- Vagabond

    回覆刪除
  32. 達人兄, 以小弟有限經驗, 通常見到一般人打下麻雀, 朋友間玩下啤牌, 就算輸鑊金, 最多傷到入肉(都好傷!!), 吾駛死. 親眼見幾個同事收工後操啤, 有個一家輸三家, 該位同事在兩星期內共輸大約十萬左右...

    但一沉迷竹館, 跑馬和賭場, 結果就係百分之九十九...

    -- Vagabond

    回覆刪除
  33. Pangsiu: EQ 高無用, 技術不夠高, haha

    Capmo: "衹可算係較幸福的自由無憂羊"
    我好羡慕 (拜服 x 10000)

    Vagabond: 長賭必輸, 我認為絕無例外, 除非出千, 但現時出千是不太可能的事. 其實賭場有兩面睇, 1. 為追求那種刺激感; 2. 為賺錢

    如果追求第一種的話無可厚非, 明知會輸都要去賭, 當係娛樂 lor, 但更多人係受第一種的刺激感所吸引去賭, 卻自我催眠自己說係在追求第二種, 即賭錢可以賺錢.

    我唔去賭的原因, 如果我追求刺激, 我不如打機, 不如去打拳, 不如去爬山去潛水, 起碼這些玩意唔會令我輸身家 :D

    如果我追求賺錢, 我唔應該去賭場賭錢, 我應該泊住澳門有勢力人士, 合資開個賭廳, hahaha~~~

    回覆刪除
  34. 不需介意,冇人可以次次估中后市去向,無論係長線投資或技巧分析的所謂高手,賺錢時就講到好叻,輸錢就轉移視線話人賭徒死牛而已.

    回覆刪除
  35. 達人兄, 誰無燈過?我長期CD-Rom及少留言,
    風雨過後,你的強勁实力,又會出現㊣

    -- Tak

    回覆刪除
  36. -10%好小姐一個機會就返來啦加油呀
    CDROM

    回覆刪除
  37. 其實睇達人sir出既文同各位大大既留言都係一大享受

    大家一齊努力,賺多啲 =)

    by 志

    回覆刪除
  38. Manfred: 謝謝, 不過輸錢時就不願提起, 那是人之常情 :D

    Tak: 但不知幾時風雨才過 T_T

    志: 多謝支持 ^-^

    Stephen: strong 又真的不敢認, 不過一直的作風都係較保守, 所以早前才可以在大跌市保持較小損失, 但單日被夾去 6% 真係好肉痛架 T_T, 一齊加油追返 D 回報啦 ^^

    回覆刪除
  39. Capmo大大,

    我都想做較幸福的自由無憂羊,不過不知何年何月

    達人兄,

    我睇過一套戲,裏便個澳門人講真正既澳門人係唔會入賭場同去碼頭附近
    我都有啲朋友係病態賭徒,都搵成50k個月,成日同銀行借錢,可能真係太悶>-<

    回覆刪除
  40. 達人兄, 早晨 :)

    ps. 我都話你受歡迎....啦, Yeah!

    Capmo: "衹可算係較幸福的自由無憂羊" 我都想做無憂小羊,不過不知何年何月 :)

    回覆刪除
  41. 達人 Sir 及各大大, 早晨 ^=^

    回覆刪除
  42. 達人 sir 及各大大,

    早晨 !

    回覆刪除
  43. Cash 兄: 我所識的澳門朋友大多數不會去賭場賭錢, 因為澳門有個規定: 政府公務員以及在賭場工作的人, 不可以在賭場賭錢.

    每年只有年初一至初三, 有三日放寬給他們去賭. 所以我朋友好多時都會在新年入一入賭場, 小賭怡情.

    各大大早晨!

    回覆刪除
  44. capmo大大,

    唔好玩啦,個注字前面有個小字無打^-^

    回覆刪除
  45. Louis Sir: 哈哈, 不過好彩我受歡迎程度不算很多, 抽水人暫時出現次數很少 :D

    有人叫我要改前一篇文章的題目, 題目是 "A 股不妙", 他叫我改成 "沽錯不妙" 或 "燈左不妙". 幸好我題目是指 A 股而不是港股, 今朝不用改題 ^^'''''

    回覆刪除
  46. Capmo 大大, 我都想做無憂小羊 :p

    回覆刪除
  47. Cash: 3998 升穿 2.4 喇, 如果收市前仍然保持, 下午跟你注. 小豬 Sir 應該不會怪我搭潛船吧 ^^''''

    回覆刪除
  48. 今日, 上証又破底 ~ 2299 :?

    回覆刪除
  49. 小豬sir最多話我地2蚊唔加?

    回覆刪除
  50. Cash: 我會話1.35唔加? 因為我呢個價都加左.....

    回覆刪除
  51. 投資達人: 連陸東都上左船, 我仲可以驚得幾多!!!

    回覆刪除
  52. 小豬 Sir: 我如果上埋船, 可能負負得正 ^-^

    回覆刪除
  53. Louis Sir: 2300 鑽石底可能終需一破

    回覆刪除
  54. 陸東估明年恒指合理值 25800 點

    回覆刪除
  55. A股2012 PE 15倍, H股2012 PE 10倍樓下, 大家會認為H股應該跟A股, 還是A股要跟H股呢?

    回覆刪除
  56. 小豬 Sir: 但好多 H 股已經很久之前就比 A 股折讓很多, 我記得有段時間炒 H 股追回折讓, 咩大唐發電發升到飛天. 折讓問題一直存在, 有人話應該 H 股追返折讓, 有高手早前更推出一個 H 股折讓基金. 也有人認為兩地估值不必要同步, 折讓梗有固中原因.

    講真我自己就唔識分喇, haha~~

    回覆刪除
  57. 投資達人: 我係話A股指數, 唔係個股. 所以如果大家見到國指升而上證唔識升就唔好太奇怪. 上證死左咁耐除左因為缺水之外, 另一個原因係跌到咁都係貴.

    回覆刪除
  58. 3998有數名專家推介會見2.8~2.9

    回覆刪除
  59. 那有a股基金就pk?

    回覆刪除
  60. 看來明年都無牛三 Fcuk

    回覆刪除
  61. 小豬: 即係放水都未能令投資者起到興趣?反而港股更值得買?

    Cash: 沽多過買係指...?

    匿名兄: 小豬 Sir 意思係 A 股不會怕太跌, 反而係 H 股向上追上 A 股估值.

    匿名兄: 午安!好彩今日都不算太燈, haha ^-^

    回覆刪除
  62. 匿名兄: 現在乜野牛三熊三, 可能已經無乜意義. 投資環境變得更複習, 過去的模式可能已改變, 請參考友 Blog Pangsiu 兄的文章:

    http://pangsiu.blogspot.com/2011/12/blog-post.html

    回覆刪除
  63. 達人: 值唔值得買同買左會唔會短期賺錢係兩回事, 你明啦, 哈哈.

    回覆刪除
  64. 達人兄,

    我指係個市及個別股票

    回覆刪除
  65. Louis: 哈哈 :D

    小豬兄: 絕對明白啦 ^-^

    Cash兄: 個市係呀, 不過個別股票都有亮點, 你隻 3998 超正! ^-^

    回覆刪除
  66. 極小注買入 A50 熊仔 69337 @0.23

    回覆刪除
  67. 港股走勢真肉酸 x3

    K

    回覆刪除
  68. 不過成交弱得可憐, 理論上今日指標性都不大, 大量人好似我咁正在觀望, 基金經理放晒假. 大陸嚴打操控市場, 連莊家都捉埋, 成交梗低

    回覆刪除
  69. 好在走 165 和 6030 走得及時, 6030 跌 4.5%, 沽貨時仲比人話燈, haha~~

    回覆刪除
  70. 不過成交弱得可憐, 理論上今日指標性都不大 x 2
    大家可以諗下,每月指數波幅起碼1,500點,指數會向上定向下

    回覆刪除
  71. 唔怕死!跟燈神買A50熊,因為我係地獄黑仔王!負負得正!

    回覆刪除
  72. Cash Sir: 我唔認為今個月波幅會細架, 成交低迷之下夾高推低真係難估. 傳統 12月係升市多跌市少, 但現時都無話傳唔傳統洛, 牛市可以無牛三, 熊市或許又無熊三. 難估 @_@

    匿名兄: 我買黎係為我個少少持股作對沖.
    燈神 + 地獄黑仔王 haha~~~~

    回覆刪除
  73. 唔好誤會我講個市係向上,向下殺落17800都唔定(今月暫最高19242)

    回覆刪除
  74. 剛剛一買熊大市就彈!前個月買591即停牌連big4 auditor都激死埋!全年負3x%回報,仲唔叫地獄黑仔王?

    回覆刪除
  75. Cash: 我絕對唔排除大市向下殺, 但又無人能夠估到, 所以真係好難玩架.

    匿名兄: 哈哈, 咁又幾黑仔, 不過 -3X% 其實又不算特別多. 先做好風險管理, 封住個負回報不要再擴大, 有機會才慢慢追回.

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。